Je zou denken van wel. Maar het is niet zo. Prednison geeft andere vetverdeling.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef Loedertje het volgende:
Ze ziet er anders wel uit alsof ze prednison gebruikt ..
Vooruit dan maar....Scan wat wil je aan me kwijt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Het is weer het kakeluurtje
Er moeten meer mensen even '1 op 1 gaan kletsen.
Juist. IRL ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:54 schreef Quembel het volgende:
daarom heb ik ook een hekel aan de eetmomenten, kippehok en niet kunnen ontsnappen aan slap geouwehoer
Wie is jouw favoriet tot nu toe voor de eindoverwinning?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vooruit dan maar....Scan wat wil je aan me kwijt?
Nou je het zegt!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:59 schreef Scope het volgende:
Die kale vent doet me af en toe aan Locke denken.
mwah.. het "handjevasthoudenmoment" van moeders kwam aardig in de buurtquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Wordt er nog een beetje gebeden voor het eten trouwens? Is me nog niet opgevallen.
Waar moet dat heem met de normen en waarden in deze maatschappij?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou gek worden van die hitte mensen daar...
Waar moet het heen met de mensen die die streams zitten te bekijken en de verslagen posten in het streamverslagentopicquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Wordt er nog een beetje gebeden voor het eten trouwens? Is me nog niet opgevallen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef J-net het volgende:
Ze zitten te eten, vooraf een soort van groepsgebed geleid door Hilde. Vooraf nog een probleem, omdat er nu een extra persoon is is het lastig om met 15 personen rond de kleine tafel te zitten.
Bidden is so oldschoolquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat er niet veel meer rond het zwembad wordt gehangen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou gek worden van die hitte daar...
Helaas welquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:02 schreef Gert het volgende:
Blijkbaar is het "groeps-bioritme" nog in tact.
Hmm...moeilijk....ik denk dat Semih wel een goede kans maakt tot dusver...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet tot nu toe voor de eindoverwinning?
Welke man vind je het mooist?
Welke vrouw vind je het mooist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |