Maar toch niet met haar hoofd of lichaam he?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toen ze weg waren was het huis nagenoeg leeg...niet zo raar dan he?
Het Kruidvatquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
HAHAHAH kommaar op met die gele kaarten want dit MOET wel voor bij zijn geweest maar ik lees op de BB site dat janine MODEL is![]()
Van wat in godsnaam?![]()
en erger...ze neemt het nog serieus ook!
Precies! En Tijn's verhalen zijn gelukkig ook helemaal niet slaapverwekkendquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:35 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja en dat is dus wel goed kut. Ik was meer geinteresseerd in de gesprekken die ze met de kickboxer voerde in de badkamer dan dat gelul over vrouwelijkheid door de plee spoelen.![]()
-3 punten naar teamlead!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
true, maar wat overbleef was een josti, een duimzuiger, wapperwapper en een verliefd stelletje. Geen kans op vuurwerk dus.. Sjaan is tenminste iemand die voor voldoende irritatie kan zorgen
Nee, alleen met haar grote linkerteen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar toch niet met haar hoofd of lichaam he?
brrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, alleen met haar grote linkerteen.![]()
ja duh.. maar als dan die paar mensen waar je je aan kunt ergeren ook nog weg zijn, zakt het meteen wel heel erg inquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
-3 punten naar teamlead!
elke BB loopt het met minder dan 6 man naar benee qua vuurwerk!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
-3 punten naar teamlead!
elke BB loopt het met minder dan 6 man naar benee qua vuurwerk!
Ik vind Milica wel een heel ander type dan haar moeder. Dus er is hoop.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef Scope het volgende:
Ze zeggen toch altijd dochters op hun moeder gaan lijken later? Dat belooft nog wat voor Milica dus.
Wil je niet zo gemeen doen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef Scope het volgende:
Ze zeggen toch altijd dochters op hun moeder gaan lijken later? Dat belooft nog wat voor Milica dus.
Uh. Joost was toch de josti?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig hadden we vorig jaar Joost nog, met zijn geweldig leuke spelletjes en grapjes enzo
als bewoner zijnde stem je die eruit... en als gemiddelde kijker (de stemmer) ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja duh.. maar als dan die paar mensen waar je je aan kunt ergeren ook nog weg zijn, zakt het meteen wel heel erg in
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
Krijg nou de sodeflikker. Komt er opeens een tekstballon bij mij in beeld dat ik een illegale Windows heb?!?!
Nou, dat wordt dus effe je computer leeghalen. Lullig dat dat net tijdens BB moet. Het gaat namelijk nu beginnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
Krijg nou de sodeflikker. Komt er opeens een tekstballon bij mij in beeld dat ik een illegale Windows heb?!?!
BigBrother is Watching Youquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Scope het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |