Sem bekijkt alle gebruiksaanwijzingen en leest voor:quote:
Heb ik net zo'n idee van. Hummoe brengt zelfs bloot in beeld met een bepaalde strategie.quote:
Ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik net zo'n idee van. Hummoe brengt zelfs bloot in beeld met een bepaalde strategie.
Een beetje doseren zegmaar.
... hebben ze net uit de plee gevist!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
met wat voetballen ze?
whahahaha ja dat gevoel heb ik ook bij hem als ik hem zo ziequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Scope het volgende:
[..]
Je vraagt je af wanneer hij zichzelf gaat opblazen![]()
ben ik ook nog niet achter maar ik vind het wel knapquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
met wat voetballen ze?
eeen uitgedroogde opgezwollen tamponquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Scope het volgende:
[..]
... hebben ze net uit de plee gevist!![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Scope het volgende:
[..]
... hebben ze net uit de plee gevist!![]()
Hoera!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij kan weer van stal: [afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
smetvrees... en dat "geschat" de hele tijdquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef J-net het volgende:
Janine gaat zich er nog ff lekker tegen aan bemoeien. Ik heb echt al wel een hekel aan dr eigenlijk... En ik heb echt het idee dat Janine een beetje last heeft van een schoonmaakfobie!!! hoe heet dat ook alweer??
echt irritant he... ze mag van mij echt meteen wegquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
"schatje".... "schatje" .... "schatje" .....
Kan Janine niet gewoon vandaag nog exit?
Wát dan precies volgens haar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef avonne het volgende:
Volgens mij zei ze "DAT is het BELACHELIJKSTE wat ik OOIT gehoord heb!"
![]()
Nee! Hier moet je even doorheen Scanman. Als je Janine aankan, dan kun je de hele wereld aan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
"schatje".... "schatje" .... "schatje" .....
Kan Janine niet gewoon vandaag nog exit?
Schoonmaakfobie?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef J-net het volgende:
Janine gaat zich er nog ff lekker tegen aan bemoeien. Ik heb echt al wel een hekel aan dr eigenlijk... En ik heb echt het idee dat Janine een beetje last heeft van een schoonmaakfobie!!! hoe heet dat ook alweer??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |