Ze was net ook goed aan het schoonmaken.quote:
Wat Scan zegt. Ze is zo nep, ze verdient 't om zichzelf tegen te komenquote:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:55 schreef elcastel het volgende:
Is dit de SC ?
Doei ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!
Ja, ze kijkt vaker wat triest. Vraagt zich waarschijnlijk af waar ze in terecht is gekomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zit er wat verloren bij
[afbeelding]
Zou jij daar opgewekt tussen kunnen zitten, tussen die kwiebussen ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zit er wat verloren bij
[afbeelding]
Maak je eigen caps, als je om tepels verlegen zitquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef KlootMajoor het volgende:
FreggleGrot song to Scanman
SCANMAN opgelet, De ballen gaan nu snel naar bed
Cappers opgelet, voor wat tepelpret!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Doei ?
Ik zat er net aan te denken om hier wat commentaar op de streams te geven, maar was bang dat dit de slowchat was. Lekker toontje hier.
Mij viel op dat haar vader Egbert ook wat plichtsmatig aan het meedoen was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Marcia zit er atlijd een beetje verloren bij. Is iemand dat al opgevallen?
nee iedereen is zich algemeen aan het ontwikkelen met de stream van de zusjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Marcia zit er atlijd een beetje verloren bij. Is iemand dat al opgevallen?
Ze kunnen ook niet téveel laten gebeuren in het begin; dan moet dat in de uitzendingen allemaal ingehaald worden. Vorig jaar gebeurde er in die eerste paar dagen geloof ik best veel, waardoor het lastig werd om alles in de uitzendingen, die toen ook later begonnen, bij te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wordt gericht op de geheime missie van Jeroen en Milica natuurlijk.
Geef dan ook een linkje, die jongen komt namelijk nooit in BB dus hij weet vast de weg niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!
Jij gaat altijd om met onbetwist intelligente mensen die onder het genot van een wijn, een kaars en een sigaar over het leven discussieren?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:58 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zou jij daar opgewekt tussen kunnen zitten, tussen die kwiebussen ?
Ik had al onder de vloer gelegen
Wie zijn Monique en Sabrina?quote:
Je hebt gelijk. Mijn excuusquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Doei ?
Ik zat er net aan te denken om hier wat commentaar op de streams te geven, maar was bang dat dit de slowchat was. Lekker toontje hier.
Bedankt, maar ik moet toch hier zijn denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:58 schreef Pinball het volgende:
Geef dan ook een linkje, die jongen komt namelijk nooit in BB dus hij weet vast de weg niet.
[BB SC#11] Zwaaitopic
Dat lijkt me wel hoor, heb niet begrepen dat het zwembad soms "gesloten" isquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef Gert het volgende:
Ze vinden het 'echt té warm'
Mogen ze niet zwemmen wanneer ze willen?
De zusjes volgens mij.quote:
Neuh, maar ik ram niet onder het mom van een 'spelletje' op elkanders been alsof we door de bushbush heen banjerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij gaat altijd om met onbetwist intelligente mensen die onder het genot van een wijn, een kaars en een sigaar over het leven discussieren?.
Ik snap niet dat het zwembad genoemd wordt, je kan er toch helemaal niet in zwemmenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel hoor, heb niet begrepen dat het zwembad soms "gesloten" is
Das ook weer zo idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ram niet onder het mom van een 'spelletje' op elkanders been alsof we door de bushbush heen banjeren
(Met paddo's op misschien wel, maar dat soort dingen vergeet ik dan naderhand)
Het is idd meer een "pierenbadje"quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het zwembad genoemd wordt, je kan er toch helemaal niet in zwemmen
nee en je kunt er ook geen appeltaart in bakken, maar ja het moet een naam hebben hequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het zwembad genoemd wordt, je kan er toch helemaal niet in zwemmen
Ze zijn ook allebei moeder.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Wishjuh het volgende:
jaaaaaa ja.. ze zijn gewoon dadidadi da dida dida... hoog niveau die zusjes
Is dat écht serieus zo?quote:
jaa echt genietenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Diepgaand gesprek in de slaapkamer
[afbeelding]
Die wijven die nu zwaar irritant aan het lullen zijn in de slaapkamer.quote:
Ja, staat op de site.quote:
Denk je dat ze zo geslepen zijn? Je overschat Hepie en Hepie volgens mij.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wijven die nu zwaar irritant aan het lullen zijn in de slaapkamer.
Echt zo'n toneelstukje waarvan ze zelf denken dat het 't wel goed zal doen op TV
Tja, en het heeft ook geen tieten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf dit soort types ongeschikt voor BB vinden vanwege leeftijd, maar toch lijkt hij me wel geschikt.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, staat op de site.
http://www.talpa.tv/web/s(...)700/typeofpage=47737
http://www.talpa.tv/web/s(...)699/typeofpage=47737
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf dit soort types ongeschikt voor BB vinden vanwege leeftijd, maar toch lijkt hij me wel geschikt.
Fuckin hell. Zouden ze t tegen de kinderen ook over anussen enzo hebben?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, staat op de site.
http://www.talpa.tv/web/s(...)700/typeofpage=47737
http://www.talpa.tv/web/s(...)699/typeofpage=47737
Ik vind t eerlijk gezegd zon cliché verhaal wat zogenaamd iedereen heeft meegemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina:
Wat is je grootste blunder?
Dat ik aan iemand heb gevraagd wanneer de baby kwam, terwijl die mevrouw niet zwanger was; ze was alleen maar wat aangekomen.
Dat is dan wel weer leuk
Ja, complimentenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:03 schreef Bommel12 het volgende:
[afbeelding]
mooi shotje van de blonde dames..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
batteryverwisselschema (3x woordwaarde)
Tja.. maar toch zal ik ze missen als ze weg zijn... heerlijk die domme gesprekken.. kan je je zo lekker aan ergeren...quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef Gert het volgende:
Sjezus wat ergerniswekkend zeg, die twee in de slaapkamer. Lekker overzichtelijk, die kunnen meteen op de afvoerlijst. Beeegh.
Dat is vaak het mooie aan BB inderdaad, lekker ergeren, en daar heb je dergerlijke types voor nodigquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Tja.. maar toch zal ik ze missen als ze weg zijn... heerlijk die domme gesprekken.. kan je je zo lekker aan ergeren...
Dat komt natuurlijk omdat die 2 blonden dozen naar t toilet zijn geweest en alles klinisch schoon moest.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:17 schreef avonne het volgende:
Egbert is er zeker van dat er vermorgen vroeg nog 3 rollgen waren, en vertrouwd het niet helemaal dat het nu al op is
Andere server kiezen? Ik heb dat progje.. kan je uit 5 servers kiezen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word gestoord van dat gebuffer.
En ze heeft al honger.... heb ik r vannavond niet horen zeggen: Randsoen so what? Oidquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:16 schreef Zody het volgende:
de huisnegert mag van mij weg.... en voor eens heeft dat niets met de huidskleur te maken
ja, eerst alles afgeveegd en zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat die 2 blonden dozen naar t toilet zijn geweest en alles klinisch schoon moest.
Ik luister preventief niet naar haar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Zody het volgende:
[..]
En ze heeft al honger.... heb ik r vannavond niet horen zeggen: Randsoen so what? Oid
Ze kondigde vanmiddag aan dat het haar gewoonte is om weinig te eten bij het avondeten, en dan 's avonds voor het slapen nog een keer te eten "dan ga je niet met honger naar bed"quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Zody het volgende:
[..]
En ze heeft al honger.... heb ik r vannavond niet horen zeggen: Randsoen so what? Oid
Dank je, ik doe 't nu even hier mee, en dan hopen dat Floris snel terug is van vakantiequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Andere server kiezen? Ik heb dat progje.. kan je uit 5 servers kiezen...
Ja, want als je in je broek schijt heb je geen wc papier nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Marcia schijt in haar broek als ze zometeen moet poepen (omdat wc papier op is)
Ik moet zeggen dat ik dit meer snap dan het back to basic verhaal.... ik vind het voor het spel niet nodig om die mensen zonder toiletpapier zittenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:23 schreef mamapan het volgende:
Speciaal voor Egbert
[afbeelding]
hoe druk kan je je maken![]()
De regie schakelt dan stelselmatig over op andere saaie momenten in het huisquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:24 schreef Wishjuh het volgende:
ahh Micheline gaat slapen... maybe wat mooie caps?
Slaat idd nergens op. Dat soort ongein mogen ze wmb ook rustig achterwege laten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet goed waarom ze geen wc-papier krijgen. Wat voor nut heeft het dat ze dat niet hebben?
Behalve de hoop ergernissen van de bewoners en mogelijke oplossingen....
misschien een gevoelige hint dat ze niet in een hotel zitten, en zelf hun voorraden in de gaten moeten houden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op. Dat soort ongein mogen ze wmb ook rustig achterwege laten.
Ik hoop IEDERE bb weer dat ze zo'n stunt uithalenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
Je kan toch "op z'n arabisch" je kont vegen. Sjongejonge wat een gezeur. "Noodsituatie"![]()
En anders pak je het als groép even aan: "Hallo BB, als jullie op deze manier denken de toon te gaan zetten dan is het snel afgelopen en lopen we állemaal het huis uit. En nu snel dat pleepapier, begrepen?"
Uit d'r waffel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
"Hé, ik poep hartstikke goed hoor!"
[afbeelding]
Is prima, maar dan moeten ze wel gewoon nieuwe rollen geven als het op is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:29 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien een gevoelige hint dat ze niet in een hotel zitten, en zelf hun voorraden in de gaten moeten houden?
Dat moet ook niet, zo komen er juist ruzies.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
Er zit geen samenhang in de groep, denk dat dit het probleem van BB6 word.
Na twee dagen kun je dat echt nog niet zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
Wat betreft die rollen ben ik het met je eens. Dat rantsoen is wel degelijk een goed pressiemiddel, doe je dat niet is ook heel de spanning tijdens de weekopdrachten verloren. Denk je dat als er vorig jaar geen rantsoenen waren geweest, dat Menno midden in de nacht in zn eentje die boontjes was gaan sorteren? Ik denk van niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is prima, maar dan moeten ze wel gewoon nieuwe rollen geven als het op is.
Ik vind dat rantsoen gezeur ook helemaal niets trouwens. Allemaal van die kunstmatige ingrepen om het zogenaamd wat boeiender te maken
Zit er geen samenhang in? Ik moet zeggen dat ik dat wel mee vind vallenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
Dat is waar, maar zet er dan iets anders tegenover. Dat ze met weekopdrachten een mooi feest kunnen winnen of zoiets. Maar rantsoen enzo hoeft voor mij niet. Dat is alleen maar negatief voor het programma. Ik zit niet op gezeur van bewoners te wachten dat ze zo weinig te eten hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat betreft die rollen ben ik het met je eens. Dat rantsoen is wel degelijk een goed pressiemiddel, doe je dat niet is ook heel de spanning tijdens de weekopdrachten verloren. Denk je dat als er vorig jaar geen rantsoenen waren geweest, dat Menno midden in de nacht in zn eentje die boontjes was gaan sorteren? Ik denk van niet.
jah en wat ik begrepen heb zitten ze niet op uien en pindakaas maar hebben ze nog "iets" te etenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ik heb het idee dat mijn maag aan het krimpen is"
Tsjongejonge... da's knap snel. Ze zitten er net een dag in
Ik denk dat ze liever lekker te freten hebben dan een feestje oid. Bovendien, als iedereen te weinig eet worden ze kribbig, en tja, dat moeten we hebbben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zet er dan iets anders tegenover. Dat ze met weekopdrachten een mooi feest kunnen winnen of zoiets. Maar rantsoen enzo hoeft voor mij niet. Dat is alleen maar negatief voor het programma. Ik zit niet op gezeur van bewoners te wachten dat ze zo weinig te eten hebben.
En ze kunnen ook nog weekopdrachten doen om de prijzenpot te verhogen enzo.
Wedden dat je t niet volhoud en gaat kijken. Maargoed tot dan.quote:
Maar wij hebben liever feestjes toch? Dat waren vorig jaar ook de hoogtepunten van die editie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever lekker te freten hebben dan een feestje oid. Bovendien, als iedereen te weinig eet worden ze kribbig, en tja, dat moeten we hebbben.
Waar is KRIBBET eigenlijk?
Daar heb je absoluut een punt. Dan moeten ze feestjes geven tijdens het noodrantsoen. Nóg dronkere mensen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wij hebben liever feestjes toch? Dat waren vorig jaar ook de hoogtepunten van die editie.
Hadden het de hoogtepunten gebleven als het wekelijks was?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wij hebben liever feestjes toch? Dat waren vorig jaar ook de hoogtepunten van die editie.
Dat is ook weer een goede vraag, maar ik denk van wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:40 schreef Zody het volgende:
[..]
Hadden het de hoogtepunten gebleven als het wekelijks was?
Exactquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:45 schreef Zody het volgende:
Ik denk dat er een balans moet zijn tussen rantsoen en feestjes. En om het concreet te maken, iets minder rantsoen dan vorig jaar en iets meer feestjes
Daar ben ik dus ook voor. Ik zie nog zo de zuippartijen in BB3 voor me. Dat waren leuke tijdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
1x per week drank in dat huis is een goede frekwentie.
Dan zijn ze allemaal eager, ze weten dat er daarna weer een aantal dagen weinig te zuipen zal zijn.
En aangezien alcohol remmingen wegneemt, is dat leuk om naar te kijken ja, voor ons, schaamteloos clubje voyeurs dat we zijn.![]()
Nee, was een grapjequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:48 schreef Gert het volgende:
Ik zat even niet te kijken, maar hoorde door de speakers "Goedemorgen". Was dat nou serieus? Zijn ze al zo in de war?
nee ze zijn tot de conclusie gekomen dat niemand goed het instructieboek goed heeft doorgenomen waar wat essenciele dingen in staan oa. vluchtroutes, aanvragen van dingen, afvalquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef arneaux het volgende:
Nou zo te lezen hier gebeurd er werkelijk geen hol in t huis.
En zeker als je niet naar buiten kan (frisse lucht maakt ook weer meer moe)quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
Ik zou ook moeite hebben om in t huis te slapen, je doet heel de dag geen zak namelijk.
Hè jammer.quote:
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Marcel en Jeroen zijn wel blij met de aanwezigheid van Milica geloof ik. Helemaal nu mama even niet in de buurt is
Ik zou denk ik ook niet te vroeg gaan slapen de eerste dagen. Ik zou zo veel mogelijk proberen mee te krijgen/op t vangen en met iedereen een 'band' op te bouwen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:52 schreef Zody het volgende:
Zou niemand gaan slapen omdat ze bang zijn dat ze "socialize" tijd missen en denken dat dit gevolgen kan hebben voor de eerste nominatieronde waar de hoofdreden voor nominatie toch vaak is dat er weinig contact was met een persoon
Uhuh, en dan vraagt die chick wie er op haar moeder hebben gestemd, komt dat uit, en maken ze extragratis geen kans meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.
Zit Tiësto ook in t huis?!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:54 schreef Zody het volgende:
Tiesto is verdomme gemilimetert.... laatste keer dat ik hem zag.....
Alle mannen die wel wat in Milica zien, zullen mama allemaal nominerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keukenquote:
Rikquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef Zody het volgende:
[..]
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keuken
Das echt iets waarover je op zou willen scheppen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef Zody het volgende:
[..]
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keuken
Ik heb Tijn gestemd als favoriete bewoner.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
De mensen die niet kunnen slapen moeten gewoon even bij Tijn gaan zitten.
Je weet zeker nog niet helemaal wie wie is, hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb Tijn gestemd als favoriete bewoner..
Die kickboxgozer uit Brabant?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je weet zeker nog niet helemaal wie wie is, hè?![]()
Die jongen die op Raymond van het Groenewoud lijkt.quote:
Ik vind t wel een rlxte gast eigenlijk. Maargoed een écht favoriete bewoner kun je nu toch nog niet hebben denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die jongen die op Raymond van het Groenewoud lijkt.
Dan werkt het bij jou vast nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb Tijn gestemd als favoriete bewoner..
Egbertquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t wel een rlxte gast eigenlijk. Maargoed een écht favoriete bewoner kun je nu toch nog niet hebben denk ik.
Isty echt zo uitleggerig?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:06 schreef Zody het volgende:
Weet je wat, neem hem maar mee naar je kelder.... hele wijze man, maar leg niet alles uit wat die mensen niet snappen
Zeittie?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:11 schreef Zody het volgende:
orgineel ook, echt een prima standpunt om je te onderscheiden van de andere wereldverbeteraars
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Tijn:" Iedere kind die geboren wordt... in principe zou idereen naar school toe moeten kunnen gaan en met zijn vriendjes buiten moeten kunnen spelen. Maar als je in de derde wereld geboren wordt, dan word je zo gemaakt. De invloeden van buitenaf vormen een persoonlijkheid"
Wat is daar zo grappig aan? Ik zie er wel degelijk een kern van waarheid in.quote:
Idd.. Tijn kwam met allemaal geheel nieuwe inzichten enzo...quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef Zody het volgende:
verdomme... kheb net alle wereldleiders opgetrommeld zodat ze de wereldproblematiek kunnen oplossen.... zappen ze alle cameras weg
Ook daarin heeft Tijn gelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Tijd: "Kinderen die eigenlijk hulp nodig hebben, maar in jeugdgevangenissen gedropt worden omdat er geen plek is, dan denk ik ook 'waar zijn we mee bezig'"
Dan wordt de regie er ook flauw van en zapt weg
Tuurlijk. Het ligt alleen zó enorm voor de hand wat Tijn er allemaal uitgooit. Hij zegt dingen waar iedereen het logischerwijs mee eens is.quote:
Tijn:" Iedere kind die geboren wordt... in principe zou idereen naar school toe moeten kunnen gaan en met zijn vriendjes buiten moeten kunnen spelen. Maar als je in de derde wereld geboren wordt, dan word je zo gemaakt. De invloeden van buitenaf vormen een persoonlijkheid"quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ik zie er wel degelijk een kern van waarheid in.
We weten allebei wat hij bedoeld, hijv erwoord het misschien een beetje kut.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:20 schreef Zody het volgende:
[..]
Tijn:" Iedere kind die geboren wordt... in principe zou idereen naar school toe moeten kunnen gaan en met zijn vriendjes buiten moeten kunnen spelen. Maar als je in de derde wereld geboren wordt, dan word je zo gemaakt. De invloeden van buitenaf vormen een persoonlijkheid"
Wat stelt hij nu eigenlijk als probleem? En het "Derde Wereldland" is niet echt een "invoed van buitenaf"...
Das gewoon humor. Ik vind Tijn een SPH (Sociaal Pedagisch Hulpverlening) gast trouwens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ik ben bij de politie gegaan omdat ik vroeger ridder wilde worden"![]()
![]()
Vind hij zelf ook en dat is ook primaquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
We weten allebei wat hij bedoeld, hijv erwoord het misschien een beetje kut.
[..]
Das gewoon humor. Ik vind Tijn een SPH (Sociaal Pedagisch Hulpverlening) gast trouwens.
Of zie ik spoken, qua bedriegers in BB6?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
Naarmate ik het een beetje begin te bekijken, denk ik eigenlijk dat Marcel eigenlijk de vader/broertje van Jeroen is.
Die zitten te vaak bij elkaar en lijken teveel op elkaar ook.
Tja, als hij gewoon dingen zegt, waar dan iedereen t eigenlijk wel mee eens is, tja dan is dat nou eenmaal zo. En ik ben t wel met je eens hoor, het is makkelijk 'scoren', maar ik denk niet dat hij het daarvoor doet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind hij zelf ook en dat is ook prima![]()
Hij legt alleen heel erg de nadruk op zaken die echt iedereen zo voelt. Hij brengt het alleen alsof het heel bijzonder is. En zijn accent werkt wmb ook niet echt positief, maar dat is meer mijn probleem
Die kans acht ik iets groter iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Of zie ik spoken, qua bedriegers in BB6?
Ik denk dat het lastig is om ons als kijkers te flessen.... plus dat er minimaal 3 in het complot moeten zitten, en als je ons dan zou willen flessen: Ga je er dan extra vaak naast zitten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen een gesprek met die oude vent en Etienne kwam naar voren dat Etienne heel erg close is met zijn vader en ze samen het idee hebben de hele wereld aan te kunnen. Tot nu toe heb k idd ook niet gezien dat ze veel naar elkaar toetrekken maar ik denk dat dit pas gaat gebeuren als er echt mensen uitgestemd worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga hier eens over nadenkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
Naarmate ik het een beetje begin te bekijken, denk ik eigenlijk dat Marcel eigenlijk de vader/broertje van Jeroen is.
Die zitten te vaak bij elkaar en lijken teveel op elkaar ook.
merkwaardig, dat paraderen voor 3 mannenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Ik moet zeiken als een hoer met 3000 kutten"
(verston dik dat nou goed?)
Dat grapje maakte ze gisteren ook al tegen die homo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Ik moet zeiken als een hoer met 3000 kutten"
(verston dik dat nou goed?)
Volgens de bio zij Egbert en Marcel allebei even oud/jong 45 jaar dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:29 schreef arneaux het volgende:
Tussen een gesprek met die oude vent en Etienne kwam naar voren dat Etienne heel erg close is met zijn vader en ze samen het idee hebben de hele wereld aan te kunnen. Tot nu toe heb k idd ook niet gezien dat ze veel naar elkaar toetrekken maar ik denk dat dit pas gaat gebeuren als er echt mensen uitgestemd worden.
Ze houdt wel van aandacht jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
merkwaardig, dat paraderen voor 3 mannen
Ze heeft wel de boel los hangen onder het t-shirt. Dat hebben de mannen ook al wel in de gaten, maar Milica bedekt het allemaal heel netjes en bewust.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:36 schreef avonne het volgende:
en ze is nog niet eens dronken![]()
hou de vingers dan maar op de caps (of-hoe-dat-ook-heet), beste Cappers!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef arneaux het volgende:
Das gewoon humor. Ik vind Tijn een SPH (Sociaal Pedagisch Hulpverlening) gast trouwens.
Uit het streamverslagentopic. Ik ben helderziend!quote:Egbert wil nog Pedagogiek gaan studeren en zich meer op de individuele begeleiding van kinderen gaan richten
Die volg ik even niet. Egbert is niet Tijn toch. Dus hoe bedoel je dat dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Uit het streamverslagentopic. Ik ben helderziend!
ik was inderdaad vergeten dat jij de streams niet bekijkt... twas echt uit de zelfde minuut ook dat ze het daar over haddenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Uit het streamverslagentopic. Ik ben helderziend!
luchtuurtjes bestellen/verdienenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:47 schreef Zody het volgende:
Ik zou kijken of ik een tuin kan bestellen....
Tijn trapt wel erg veel open deuren in he?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:02 schreef avonne het volgende:
Tijn vindt dat Duo zich dommer voordoen dan ze zijn. Hij vindt dat wel knap van ze.
Irritant he?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:18 schreef golfer het volgende:
Ik hou het duo dum and dummer echt niet meer uit elkaar.
Blond en blonder zien er nog steeds uit als een identieke giechelende tweeling.
Ook tandenpoetsend.![]()
Zou best eens kunnen, maar dan zou de ene 13 zijn geweest toen ze d'r eerste kind kreegquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:43 schreef Bluezz het volgende:
Volgens ons is het gewoon een tweeling.
Een 2e leugen over de leeftijden
Dat is toch vrouw-eigen, dat samen naar de wc gaan? In de kroegen zie je niks anders...quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:37 schreef flugeltje het volgende:
Blijven de zusjes nou héél BB samen naar de wc gaan? Sjees zeg, die kunnen écht niet zonder elkaar en dat begint me nu al hevig op m'n zenuwen te werken.
kom maar, we gaan samen even uit je kut-kletteren en ik uit mijn slang zeiken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:37 schreef flugeltje het volgende:
Blijven de zusjes nou héél BB samen naar de wc gaan? Sjees zeg, die kunnen écht niet zonder elkaar en dat begint me nu al hevig op m'n zenuwen te werken.
Proost ouwe!quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:58 schreef golfer het volgende:
[..]
kom maar, we gaan samen even uit je kut-kletteren en ik uit mijn slang zeiken.
Kom maar samen even naar de WC.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
zeekoe is wakker!
Hilde zegt: "MWEEEEEEEEEEEEEEEEUHHHHHHHHHWWW!"quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:05 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ik zie der nu voor het eerst, tis inderdaad een formaatje zeekoe, zeg
.
Ja!quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:14 schreef oYo het volgende:
Ik moet op een of andere manier denken aan Xaviera Hollander
die had een iets hoger iqquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:14 schreef oYo het volgende:
Ik moet op een of andere manier denken aan Xaviera Hollander
Zo ziet 'r dochter er uit over 20 jaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:16 schreef versabommie het volgende:
Sjonnie, geile wijfuh!
[afbeelding]
![]()
Ja, eigenlijk triest ditquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:19 schreef Nostalgist het volgende:
Humor dit hoor. Hilde loopt doo het huis in zichzelf te praten.
Hier zitten zo'n 3,4 man alles wat ze zegt letterlijk te quoten in de SV. Zondagochtend rond negenen.
Lang leve internet.
Ben benieuwd of ze de gebruiksaanwijzing van de oven snapt.
Erg he, sommige mensen hebben echt geen sociaal leven. Je zal toch maar op je zondag-ochtend zo vervelen, dat je gaat kijken naar mensen die zich ook vervelen....quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:19 schreef Nostalgist het volgende:
Humor dit hoor. Hilde loopt doo het huis in zichzelf te praten.
Hier zitten zo'n 3,4 man alles wat ze zegt letterlijk te quoten in de SV. Zondagochtend rond negenen.
Lang leve internet.
Dat doen ze (helaas) niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:20 schreef oYo het volgende:
Man, ik hoop echt dat er een rookverbod wordt ingevoerd.
Ik kan er de humor wel van inzien..... Als je eenmaal toegegeven hebt dat je verslaafd bent aan BB....quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:22 schreef Debbus het volgende:
[..]
Erg he, sommige mensen hebben echt geen sociaal leven. Je zal toch maar op je zondag-ochtend zo vervelen, dat je gaat kijken naar mensen die zich ook vervelen....
Ze was zelf de allereerste schoorsteen in Nederland.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kennelijk is roken volgens Hummie een eerste levensbehoefte
Damn, en daarmee hebben ze dus weer een klokje in huis !quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:24 schreef Bocaj het volgende:
8:16 is al de wintertijd... ze hoeven straks nix meer te doen eind oktober...
Ze zullen heus wel voor een goede luchtcirculatie hebben gezorgd. En de gemiddelde buitenlucht op een windstlle dag in de randstad is erger.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:20 schreef oYo het volgende:
Man, ik hoop echt dat er een rookverbod wordt ingevoerd. rantsoen = geen sigareteen.
Je zal maar 100 dagen in een rokershol zitten... krijg je zeker kanker.
Ik denk het ook wel. De rook zou het camerazicht benemen. Gisteravond werd er zeer zwaar gepaft, en geen blauw gordijn te zien.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel voor een goede luchtcirculatie hebben gezorgd. En de gemiddelde buitenlucht op een windstlle dag in de randstad is erger.
Ik ben wel verslaafd aan BB. De ontkenningsfase heb ik een paar jaar geleden al afgeslotenquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan er de humor wel van inzien..... Als je eenmaal toegegeven hebt dat je verslaafd bent aan BB....
Mykinda girl ! Betalen? Noway !quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:29 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik ben wel verslaafd aan BB. De ontkenningsfase heb ik een paar jaar geleden al afgesloten![]()
Maar aan de andere kant weer niet zo verslaafd dat ik straks ga betalen voor de streams...
Eigenlijk had ik liever gehad dat alles betaald zou zijn...quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mykinda girl ! Betalen? Noway !![]()
Ik heb ook nog niet in mijn hoofd hoe het er allemaal uitziet. Ze hebben wel hun best gedaan er weer een heel ander huis van te maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:29 schreef Nostalgist het volgende:
Die vele kamers hebben me trouwens wel wat gedisorienteerd vwb de plattegrond van het huis.....Ik zal de virtual tour nog eens moeten bekijken. Zou niemand nou wakker worden van de gebep en van de oven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |