Ze was net ook goed aan het schoonmaken.quote:
Wat Scan zegt. Ze is zo nep, ze verdient 't om zichzelf tegen te komenquote:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:55 schreef elcastel het volgende:
Is dit de SC ?
Doei ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!
Ja, ze kijkt vaker wat triest. Vraagt zich waarschijnlijk af waar ze in terecht is gekomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zit er wat verloren bij
[afbeelding]
Zou jij daar opgewekt tussen kunnen zitten, tussen die kwiebussen ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zit er wat verloren bij
[afbeelding]
Maak je eigen caps, als je om tepels verlegen zitquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef KlootMajoor het volgende:
FreggleGrot song to Scanman
SCANMAN opgelet, De ballen gaan nu snel naar bed
Cappers opgelet, voor wat tepelpret!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Doei ?
Ik zat er net aan te denken om hier wat commentaar op de streams te geven, maar was bang dat dit de slowchat was. Lekker toontje hier.
Mij viel op dat haar vader Egbert ook wat plichtsmatig aan het meedoen was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Marcia zit er atlijd een beetje verloren bij. Is iemand dat al opgevallen?
nee iedereen is zich algemeen aan het ontwikkelen met de stream van de zusjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Marcia zit er atlijd een beetje verloren bij. Is iemand dat al opgevallen?
Ze kunnen ook niet téveel laten gebeuren in het begin; dan moet dat in de uitzendingen allemaal ingehaald worden. Vorig jaar gebeurde er in die eerste paar dagen geloof ik best veel, waardoor het lastig werd om alles in de uitzendingen, die toen ook later begonnen, bij te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wordt gericht op de geheime missie van Jeroen en Milica natuurlijk.
Geef dan ook een linkje, die jongen komt namelijk nooit in BB dus hij weet vast de weg niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!
Jij gaat altijd om met onbetwist intelligente mensen die onder het genot van een wijn, een kaars en een sigaar over het leven discussieren?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:58 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zou jij daar opgewekt tussen kunnen zitten, tussen die kwiebussen ?
Ik had al onder de vloer gelegen
Wie zijn Monique en Sabrina?quote:
Je hebt gelijk. Mijn excuusquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Doei ?
Ik zat er net aan te denken om hier wat commentaar op de streams te geven, maar was bang dat dit de slowchat was. Lekker toontje hier.
Bedankt, maar ik moet toch hier zijn denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:58 schreef Pinball het volgende:
Geef dan ook een linkje, die jongen komt namelijk nooit in BB dus hij weet vast de weg niet.
[BB SC#11] Zwaaitopic
Dat lijkt me wel hoor, heb niet begrepen dat het zwembad soms "gesloten" isquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef Gert het volgende:
Ze vinden het 'echt té warm'
Mogen ze niet zwemmen wanneer ze willen?
De zusjes volgens mij.quote:
Neuh, maar ik ram niet onder het mom van een 'spelletje' op elkanders been alsof we door de bushbush heen banjerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij gaat altijd om met onbetwist intelligente mensen die onder het genot van een wijn, een kaars en een sigaar over het leven discussieren?.
Ik snap niet dat het zwembad genoemd wordt, je kan er toch helemaal niet in zwemmenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel hoor, heb niet begrepen dat het zwembad soms "gesloten" is
Das ook weer zo idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ram niet onder het mom van een 'spelletje' op elkanders been alsof we door de bushbush heen banjeren
(Met paddo's op misschien wel, maar dat soort dingen vergeet ik dan naderhand)
Het is idd meer een "pierenbadje"quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het zwembad genoemd wordt, je kan er toch helemaal niet in zwemmen
nee en je kunt er ook geen appeltaart in bakken, maar ja het moet een naam hebben hequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het zwembad genoemd wordt, je kan er toch helemaal niet in zwemmen
Ze zijn ook allebei moeder.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Wishjuh het volgende:
jaaaaaa ja.. ze zijn gewoon dadidadi da dida dida... hoog niveau die zusjes
Is dat écht serieus zo?quote:
jaa echt genietenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Diepgaand gesprek in de slaapkamer
[afbeelding]
Die wijven die nu zwaar irritant aan het lullen zijn in de slaapkamer.quote:
Ja, staat op de site.quote:
Denk je dat ze zo geslepen zijn? Je overschat Hepie en Hepie volgens mij.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wijven die nu zwaar irritant aan het lullen zijn in de slaapkamer.
Echt zo'n toneelstukje waarvan ze zelf denken dat het 't wel goed zal doen op TV
Tja, en het heeft ook geen tieten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf dit soort types ongeschikt voor BB vinden vanwege leeftijd, maar toch lijkt hij me wel geschikt.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, staat op de site.
http://www.talpa.tv/web/s(...)700/typeofpage=47737
http://www.talpa.tv/web/s(...)699/typeofpage=47737
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf dit soort types ongeschikt voor BB vinden vanwege leeftijd, maar toch lijkt hij me wel geschikt.
Fuckin hell. Zouden ze t tegen de kinderen ook over anussen enzo hebben?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, staat op de site.
http://www.talpa.tv/web/s(...)700/typeofpage=47737
http://www.talpa.tv/web/s(...)699/typeofpage=47737
Ik vind t eerlijk gezegd zon cliché verhaal wat zogenaamd iedereen heeft meegemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina:
Wat is je grootste blunder?
Dat ik aan iemand heb gevraagd wanneer de baby kwam, terwijl die mevrouw niet zwanger was; ze was alleen maar wat aangekomen.
Dat is dan wel weer leuk
Ja, complimentenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:03 schreef Bommel12 het volgende:
[afbeelding]
mooi shotje van de blonde dames..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
batteryverwisselschema (3x woordwaarde)
Tja.. maar toch zal ik ze missen als ze weg zijn... heerlijk die domme gesprekken.. kan je je zo lekker aan ergeren...quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef Gert het volgende:
Sjezus wat ergerniswekkend zeg, die twee in de slaapkamer. Lekker overzichtelijk, die kunnen meteen op de afvoerlijst. Beeegh.
Dat is vaak het mooie aan BB inderdaad, lekker ergeren, en daar heb je dergerlijke types voor nodigquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Tja.. maar toch zal ik ze missen als ze weg zijn... heerlijk die domme gesprekken.. kan je je zo lekker aan ergeren...
Dat komt natuurlijk omdat die 2 blonden dozen naar t toilet zijn geweest en alles klinisch schoon moest.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:17 schreef avonne het volgende:
Egbert is er zeker van dat er vermorgen vroeg nog 3 rollgen waren, en vertrouwd het niet helemaal dat het nu al op is
Andere server kiezen? Ik heb dat progje.. kan je uit 5 servers kiezen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word gestoord van dat gebuffer.
En ze heeft al honger.... heb ik r vannavond niet horen zeggen: Randsoen so what? Oidquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:16 schreef Zody het volgende:
de huisnegert mag van mij weg.... en voor eens heeft dat niets met de huidskleur te maken
ja, eerst alles afgeveegd en zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat die 2 blonden dozen naar t toilet zijn geweest en alles klinisch schoon moest.
Ik luister preventief niet naar haar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Zody het volgende:
[..]
En ze heeft al honger.... heb ik r vannavond niet horen zeggen: Randsoen so what? Oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |