Daar ben ik dus ook voor. Ik zie nog zo de zuippartijen in BB3 voor me. Dat waren leuke tijdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
1x per week drank in dat huis is een goede frekwentie.
Dan zijn ze allemaal eager, ze weten dat er daarna weer een aantal dagen weinig te zuipen zal zijn.
En aangezien alcohol remmingen wegneemt, is dat leuk om naar te kijken ja, voor ons, schaamteloos clubje voyeurs dat we zijn.![]()
Nee, was een grapjequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:48 schreef Gert het volgende:
Ik zat even niet te kijken, maar hoorde door de speakers "Goedemorgen". Was dat nou serieus? Zijn ze al zo in de war?
nee ze zijn tot de conclusie gekomen dat niemand goed het instructieboek goed heeft doorgenomen waar wat essenciele dingen in staan oa. vluchtroutes, aanvragen van dingen, afvalquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef arneaux het volgende:
Nou zo te lezen hier gebeurd er werkelijk geen hol in t huis.
En zeker als je niet naar buiten kan (frisse lucht maakt ook weer meer moe)quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
Ik zou ook moeite hebben om in t huis te slapen, je doet heel de dag geen zak namelijk.
Hè jammer.quote:
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Marcel en Jeroen zijn wel blij met de aanwezigheid van Milica geloof ik. Helemaal nu mama even niet in de buurt is
Ik zou denk ik ook niet te vroeg gaan slapen de eerste dagen. Ik zou zo veel mogelijk proberen mee te krijgen/op t vangen en met iedereen een 'band' op te bouwen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:52 schreef Zody het volgende:
Zou niemand gaan slapen omdat ze bang zijn dat ze "socialize" tijd missen en denken dat dit gevolgen kan hebben voor de eerste nominatieronde waar de hoofdreden voor nominatie toch vaak is dat er weinig contact was met een persoon
Uhuh, en dan vraagt die chick wie er op haar moeder hebben gestemd, komt dat uit, en maken ze extragratis geen kans meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.
Zit Tiësto ook in t huis?!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:54 schreef Zody het volgende:
Tiesto is verdomme gemilimetert.... laatste keer dat ik hem zag.....
Alle mannen die wel wat in Milica zien, zullen mama allemaal nominerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keukenquote:
Rikquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef Zody het volgende:
[..]
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keuken
Das echt iets waarover je op zou willen scheppen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef Zody het volgende:
[..]
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keuken
Ik heb Tijn gestemd als favoriete bewoner.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
De mensen die niet kunnen slapen moeten gewoon even bij Tijn gaan zitten.
Je weet zeker nog niet helemaal wie wie is, hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb Tijn gestemd als favoriete bewoner..
Die kickboxgozer uit Brabant?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je weet zeker nog niet helemaal wie wie is, hè?![]()
Die jongen die op Raymond van het Groenewoud lijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |