Ze kondigde vanmiddag aan dat het haar gewoonte is om weinig te eten bij het avondeten, en dan 's avonds voor het slapen nog een keer te eten "dan ga je niet met honger naar bed"quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Zody het volgende:
[..]
En ze heeft al honger.... heb ik r vannavond niet horen zeggen: Randsoen so what? Oid
Dank je, ik doe 't nu even hier mee, en dan hopen dat Floris snel terug is van vakantiequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Andere server kiezen? Ik heb dat progje.. kan je uit 5 servers kiezen...
Ja, want als je in je broek schijt heb je geen wc papier nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Marcia schijt in haar broek als ze zometeen moet poepen (omdat wc papier op is)
Ik moet zeggen dat ik dit meer snap dan het back to basic verhaal.... ik vind het voor het spel niet nodig om die mensen zonder toiletpapier zittenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:23 schreef mamapan het volgende:
Speciaal voor Egbert
[afbeelding]
hoe druk kan je je maken![]()
De regie schakelt dan stelselmatig over op andere saaie momenten in het huisquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:24 schreef Wishjuh het volgende:
ahh Micheline gaat slapen... maybe wat mooie caps?
Slaat idd nergens op. Dat soort ongein mogen ze wmb ook rustig achterwege laten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet goed waarom ze geen wc-papier krijgen. Wat voor nut heeft het dat ze dat niet hebben?
Behalve de hoop ergernissen van de bewoners en mogelijke oplossingen....
misschien een gevoelige hint dat ze niet in een hotel zitten, en zelf hun voorraden in de gaten moeten houden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op. Dat soort ongein mogen ze wmb ook rustig achterwege laten.
Ik hoop IEDERE bb weer dat ze zo'n stunt uithalenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
Je kan toch "op z'n arabisch" je kont vegen. Sjongejonge wat een gezeur. "Noodsituatie"![]()
En anders pak je het als groép even aan: "Hallo BB, als jullie op deze manier denken de toon te gaan zetten dan is het snel afgelopen en lopen we állemaal het huis uit. En nu snel dat pleepapier, begrepen?"
Uit d'r waffel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
"Hé, ik poep hartstikke goed hoor!"
[afbeelding]
Is prima, maar dan moeten ze wel gewoon nieuwe rollen geven als het op is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:29 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien een gevoelige hint dat ze niet in een hotel zitten, en zelf hun voorraden in de gaten moeten houden?
Dat moet ook niet, zo komen er juist ruzies.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
Er zit geen samenhang in de groep, denk dat dit het probleem van BB6 word.
Na twee dagen kun je dat echt nog niet zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
Wat betreft die rollen ben ik het met je eens. Dat rantsoen is wel degelijk een goed pressiemiddel, doe je dat niet is ook heel de spanning tijdens de weekopdrachten verloren. Denk je dat als er vorig jaar geen rantsoenen waren geweest, dat Menno midden in de nacht in zn eentje die boontjes was gaan sorteren? Ik denk van niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is prima, maar dan moeten ze wel gewoon nieuwe rollen geven als het op is.
Ik vind dat rantsoen gezeur ook helemaal niets trouwens. Allemaal van die kunstmatige ingrepen om het zogenaamd wat boeiender te maken
Zit er geen samenhang in? Ik moet zeggen dat ik dat wel mee vind vallenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
Dat is waar, maar zet er dan iets anders tegenover. Dat ze met weekopdrachten een mooi feest kunnen winnen of zoiets. Maar rantsoen enzo hoeft voor mij niet. Dat is alleen maar negatief voor het programma. Ik zit niet op gezeur van bewoners te wachten dat ze zo weinig te eten hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat betreft die rollen ben ik het met je eens. Dat rantsoen is wel degelijk een goed pressiemiddel, doe je dat niet is ook heel de spanning tijdens de weekopdrachten verloren. Denk je dat als er vorig jaar geen rantsoenen waren geweest, dat Menno midden in de nacht in zn eentje die boontjes was gaan sorteren? Ik denk van niet.
jah en wat ik begrepen heb zitten ze niet op uien en pindakaas maar hebben ze nog "iets" te etenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ik heb het idee dat mijn maag aan het krimpen is"
Tsjongejonge... da's knap snel. Ze zitten er net een dag in
Ik denk dat ze liever lekker te freten hebben dan een feestje oid. Bovendien, als iedereen te weinig eet worden ze kribbig, en tja, dat moeten we hebbben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zet er dan iets anders tegenover. Dat ze met weekopdrachten een mooi feest kunnen winnen of zoiets. Maar rantsoen enzo hoeft voor mij niet. Dat is alleen maar negatief voor het programma. Ik zit niet op gezeur van bewoners te wachten dat ze zo weinig te eten hebben.
En ze kunnen ook nog weekopdrachten doen om de prijzenpot te verhogen enzo.
Wedden dat je t niet volhoud en gaat kijken. Maargoed tot dan.quote:
Maar wij hebben liever feestjes toch? Dat waren vorig jaar ook de hoogtepunten van die editie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever lekker te freten hebben dan een feestje oid. Bovendien, als iedereen te weinig eet worden ze kribbig, en tja, dat moeten we hebbben.
Waar is KRIBBET eigenlijk?
Daar heb je absoluut een punt. Dan moeten ze feestjes geven tijdens het noodrantsoen. Nóg dronkere mensen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wij hebben liever feestjes toch? Dat waren vorig jaar ook de hoogtepunten van die editie.
Hadden het de hoogtepunten gebleven als het wekelijks was?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wij hebben liever feestjes toch? Dat waren vorig jaar ook de hoogtepunten van die editie.
Dat is ook weer een goede vraag, maar ik denk van wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:40 schreef Zody het volgende:
[..]
Hadden het de hoogtepunten gebleven als het wekelijks was?
Exactquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:45 schreef Zody het volgende:
Ik denk dat er een balans moet zijn tussen rantsoen en feestjes. En om het concreet te maken, iets minder rantsoen dan vorig jaar en iets meer feestjes
Daar ben ik dus ook voor. Ik zie nog zo de zuippartijen in BB3 voor me. Dat waren leuke tijdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef Gert het volgende:
1x per week drank in dat huis is een goede frekwentie.
Dan zijn ze allemaal eager, ze weten dat er daarna weer een aantal dagen weinig te zuipen zal zijn.
En aangezien alcohol remmingen wegneemt, is dat leuk om naar te kijken ja, voor ons, schaamteloos clubje voyeurs dat we zijn.![]()
Nee, was een grapjequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:48 schreef Gert het volgende:
Ik zat even niet te kijken, maar hoorde door de speakers "Goedemorgen". Was dat nou serieus? Zijn ze al zo in de war?
nee ze zijn tot de conclusie gekomen dat niemand goed het instructieboek goed heeft doorgenomen waar wat essenciele dingen in staan oa. vluchtroutes, aanvragen van dingen, afvalquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef arneaux het volgende:
Nou zo te lezen hier gebeurd er werkelijk geen hol in t huis.
En zeker als je niet naar buiten kan (frisse lucht maakt ook weer meer moe)quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
Ik zou ook moeite hebben om in t huis te slapen, je doet heel de dag geen zak namelijk.
Hè jammer.quote:
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Marcel en Jeroen zijn wel blij met de aanwezigheid van Milica geloof ik. Helemaal nu mama even niet in de buurt is
Ik zou denk ik ook niet te vroeg gaan slapen de eerste dagen. Ik zou zo veel mogelijk proberen mee te krijgen/op t vangen en met iedereen een 'band' op te bouwen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:52 schreef Zody het volgende:
Zou niemand gaan slapen omdat ze bang zijn dat ze "socialize" tijd missen en denken dat dit gevolgen kan hebben voor de eerste nominatieronde waar de hoofdreden voor nominatie toch vaak is dat er weinig contact was met een persoon
Uhuh, en dan vraagt die chick wie er op haar moeder hebben gestemd, komt dat uit, en maken ze extragratis geen kans meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.
Zit Tiësto ook in t huis?!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:54 schreef Zody het volgende:
Tiesto is verdomme gemilimetert.... laatste keer dat ik hem zag.....
Alle mannen die wel wat in Milica zien, zullen mama allemaal nominerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mama moet toch maar gedumpt worden over niet al te lange tijd.
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keukenquote:
Rikquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef Zody het volgende:
[..]
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keuken
Das echt iets waarover je op zou willen scheppen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef Zody het volgende:
[..]
Nee de homo, naam kwijt, heeft tiesto zn haar mogen knippen... daar zit zn broer over op te scheppen in de keuken
Ik heb Tijn gestemd als favoriete bewoner.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
De mensen die niet kunnen slapen moeten gewoon even bij Tijn gaan zitten.
Je weet zeker nog niet helemaal wie wie is, hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb Tijn gestemd als favoriete bewoner..
Die kickboxgozer uit Brabant?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je weet zeker nog niet helemaal wie wie is, hè?![]()
Die jongen die op Raymond van het Groenewoud lijkt.quote:
Ik vind t wel een rlxte gast eigenlijk. Maargoed een écht favoriete bewoner kun je nu toch nog niet hebben denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die jongen die op Raymond van het Groenewoud lijkt.
Dan werkt het bij jou vast nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb Tijn gestemd als favoriete bewoner..
Egbertquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t wel een rlxte gast eigenlijk. Maargoed een écht favoriete bewoner kun je nu toch nog niet hebben denk ik.
Isty echt zo uitleggerig?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:06 schreef Zody het volgende:
Weet je wat, neem hem maar mee naar je kelder.... hele wijze man, maar leg niet alles uit wat die mensen niet snappen
Zeittie?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:11 schreef Zody het volgende:
orgineel ook, echt een prima standpunt om je te onderscheiden van de andere wereldverbeteraars
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Tijn:" Iedere kind die geboren wordt... in principe zou idereen naar school toe moeten kunnen gaan en met zijn vriendjes buiten moeten kunnen spelen. Maar als je in de derde wereld geboren wordt, dan word je zo gemaakt. De invloeden van buitenaf vormen een persoonlijkheid"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |