Dat is toch vrouw-eigen, dat samen naar de wc gaan? In de kroegen zie je niks anders...quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:37 schreef flugeltje het volgende:
Blijven de zusjes nou héél BB samen naar de wc gaan? Sjees zeg, die kunnen écht niet zonder elkaar en dat begint me nu al hevig op m'n zenuwen te werken.
kom maar, we gaan samen even uit je kut-kletteren en ik uit mijn slang zeiken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:37 schreef flugeltje het volgende:
Blijven de zusjes nou héél BB samen naar de wc gaan? Sjees zeg, die kunnen écht niet zonder elkaar en dat begint me nu al hevig op m'n zenuwen te werken.
Proost ouwe!quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:58 schreef golfer het volgende:
[..]
kom maar, we gaan samen even uit je kut-kletteren en ik uit mijn slang zeiken.
Kom maar samen even naar de WC.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
zeekoe is wakker!
Hilde zegt: "MWEEEEEEEEEEEEEEEEUHHHHHHHHHWWW!"quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:05 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ik zie der nu voor het eerst, tis inderdaad een formaatje zeekoe, zeg
.
Ja!quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:14 schreef oYo het volgende:
Ik moet op een of andere manier denken aan Xaviera Hollander
die had een iets hoger iqquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:14 schreef oYo het volgende:
Ik moet op een of andere manier denken aan Xaviera Hollander
Zo ziet 'r dochter er uit over 20 jaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:16 schreef versabommie het volgende:
Sjonnie, geile wijfuh!
[afbeelding]
![]()
Ja, eigenlijk triest ditquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:19 schreef Nostalgist het volgende:
Humor dit hoor. Hilde loopt doo het huis in zichzelf te praten.
Hier zitten zo'n 3,4 man alles wat ze zegt letterlijk te quoten in de SV. Zondagochtend rond negenen.
Lang leve internet.
Ben benieuwd of ze de gebruiksaanwijzing van de oven snapt.
Erg he, sommige mensen hebben echt geen sociaal leven. Je zal toch maar op je zondag-ochtend zo vervelen, dat je gaat kijken naar mensen die zich ook vervelen....quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:19 schreef Nostalgist het volgende:
Humor dit hoor. Hilde loopt doo het huis in zichzelf te praten.
Hier zitten zo'n 3,4 man alles wat ze zegt letterlijk te quoten in de SV. Zondagochtend rond negenen.
Lang leve internet.
Dat doen ze (helaas) niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:20 schreef oYo het volgende:
Man, ik hoop echt dat er een rookverbod wordt ingevoerd.
Ik kan er de humor wel van inzien..... Als je eenmaal toegegeven hebt dat je verslaafd bent aan BB....quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:22 schreef Debbus het volgende:
[..]
Erg he, sommige mensen hebben echt geen sociaal leven. Je zal toch maar op je zondag-ochtend zo vervelen, dat je gaat kijken naar mensen die zich ook vervelen....
Ze was zelf de allereerste schoorsteen in Nederland.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kennelijk is roken volgens Hummie een eerste levensbehoefte
Damn, en daarmee hebben ze dus weer een klokje in huis !quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:24 schreef Bocaj het volgende:
8:16 is al de wintertijd... ze hoeven straks nix meer te doen eind oktober...
Ze zullen heus wel voor een goede luchtcirculatie hebben gezorgd. En de gemiddelde buitenlucht op een windstlle dag in de randstad is erger.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:20 schreef oYo het volgende:
Man, ik hoop echt dat er een rookverbod wordt ingevoerd. rantsoen = geen sigareteen.
Je zal maar 100 dagen in een rokershol zitten... krijg je zeker kanker.
Ik denk het ook wel. De rook zou het camerazicht benemen. Gisteravond werd er zeer zwaar gepaft, en geen blauw gordijn te zien.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel voor een goede luchtcirculatie hebben gezorgd. En de gemiddelde buitenlucht op een windstlle dag in de randstad is erger.
Ik ben wel verslaafd aan BB. De ontkenningsfase heb ik een paar jaar geleden al afgeslotenquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan er de humor wel van inzien..... Als je eenmaal toegegeven hebt dat je verslaafd bent aan BB....
Mykinda girl ! Betalen? Noway !quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:29 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik ben wel verslaafd aan BB. De ontkenningsfase heb ik een paar jaar geleden al afgesloten![]()
Maar aan de andere kant weer niet zo verslaafd dat ik straks ga betalen voor de streams...
Eigenlijk had ik liever gehad dat alles betaald zou zijn...quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mykinda girl ! Betalen? Noway !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |