abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:16:14 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_40981066
Van mijn huidige partner weet ik helemaal niets van zijn ex(en), ik heb er nooit naar gevraagd en hij vertelt er ook nooit over. Ik heb ze ook nooit ontmoet of foto's van gezien. Van mijn vorige partner weet hij wel redelijk wat, want ik praat er soms over, volgens mij heeft hij ook weleens een foto gezien.

Mijn vorige partner heeft ook nooit iets over exen verteld en ik was er ook nooit nieuwsgierig naar.

Eigenlijk boeit het me dus totaal niet. Wat ik op zich wel vreemd vind van mijzelf, omdat ik nogal jaloers ben aangelegd en dan zou je toch denken dat je dat soort dingen wilt weten (of misschien juist niet).

Hoe zit dat bij jullie? Willen jullie ALLES weten over de vroegere vriend(inn)en van je ex, of interesseert het je niet, of doe je net alsof het je niet interesseert maar ben je eigenlijk super nieuwsgierig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_40981131
Mn vriendin weet van de mijne wel veel. Vaak naar vragen etc. Wederzijds weet ik amper iets, maar dat boeit me ook geen fuck.
JOHNNY HEITINGA
pi_40981149
Nou van zijn laatste ex weet ik wel het een en ander,maar dat kwam mede doordat ze moeite had hem los te laten en ze dacht dat ik de reden was ..dat het tussen hun uit was gegaan.

Dus ja werd mijn nieuwsgierigheid wel gewekt..
Salsa Española
pi_40981771
Haar ex was een vriend van me, dus ja ken hem goed.. . We hebben het er niet vaak over, gelukkig.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:01:57 #5
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_40982607
Van de exen zelf hoef ik niets te weten, tenzij ze er nog geregeld contact mee heeft. En zelf dan beperkt het zich tot hoe hij heet, hoe oud 'ie is en of ie zelf alweer een nieuw exemplaar heeft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_40983039
Ik weet wel wat..
Heb dr ook wel eens (meer dan eens) ontmoet..
Hij van de mijne niets.. Hij vraagt er niet om en ik zeg er niets over..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_40983527
Ik ben uitermate nieuwsgierig, dus vind het op een bepaalde manier wel interessant om er dingen over te horen. Het zijn gewoon vroegere ervaringen met mensen, net als dat we het over vroegere vriendschappen hebben. Het is niet zo dat ik dingen achter verhalen ga zoeken oid.
pi_40984350
Ik heb het er wel over gehad met mijn huidige vriend en hij heeft mijn ex-en ook ontmoet.
Van de zijne weet ik niet echt veel, of eigenlijk niet onthouden (denk ik haha). Ik vind het niet onbelangrijk, maar om nou te zeggen dat ik het MOET weten nee... tis gewoon leuk.
pi_40984520
Hij heeft twee exen, ik eentje: we zijn studiegenootjes en mijn ex en zijn meest recente ex (alweer ruim twee jaar geleden) zijn ook studiegenoten dus die kennen we allebei. Van zijn andere ex weet ik ook wel een en ander, omdat wat zij hem aangedaan heeft de reden is dat hij lange tijd last heeft gehad van de bindingsangst, die in het begin van onze relatie een belangrijke rol gespeeld heeft.
Arseen (As), atoomnummer 33
  zondag 20 augustus 2006 @ 00:02:15 #10
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_40984574
het verleden maakt je tot wat je bent.
ik ken de exen van mijn vriendin en visa versa.

niks om je voor te schamen toch? of je moet erg slechte keuzes hebben gemaakt in het verleden
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:23:34 #11
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40992322
Aan de ene kant wil ik alles weten...aan de andere kant weet ik dat ik dan toch alleen maar kwaad wordt

EDIT, de ene keer wat meer dan de andere, hangt ervanaf wat er verteld wordt over EX(en)
pi_40992870
Ik wil wel alles weten, maar als ik dan bepaalde dingen weet wordt ik er niet echt blij om. Maar openheid en eerlijkheid zijn heel belangrijk voor mij.. Liever de korte pijn, al heeft die ook z'n nadelen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:05:53 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40993305
Globale info zoals de geslachten en ongeveer het aantal vind ik wel nuttig om te weten, en meestal komt de laatste ex nog wel ter sprake vanwege bepaald onverwerkt leed en frustraties, verder vind ik 't niet zo'n boeiend onderwerp.

Vroeger kon ik vrij jaloers zijn als het over exen ging, maar dat is tegenwoordig niet meer zo. In de regel ben ik nu betere maatjes met de exen dan zijzelf is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:15:43 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40993584
Als ze geen maagd meer is dan wil ik wel weten door wie ze ontmaagd is
Om de risicos in te schatten enzo

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_40998368
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef SeLang het volgende:

in welk tijdperk leef jij we zijn ondertussen in 2006

Lees zelf eens wat je schrijft, ik wil wel weten door wie ze ontmaagt is...................
pi_40998578
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef SeLang het volgende:

Ik pleit voor het invoeren van een maagdelijkheidscertificaat. Je moet er toch niet aan denken dat je het bed deelt met zo'n vies wijf waar al allerlei mannen overheen zijn geweest
pi_40998820
Ach, vind het niet echt boeiend om veel te weten over de exen van mijn vriend.... het is immers niet meer van toepassing
Maar ik zou het onderwerp ook niet schuwen als er over gepraat zou worden... ik heb bijv. wel een keer verteld dat ik een vervelende situatie heb meegemaakt met mijn ex, en dan is het wel fijn om er over te kunnen praten.... zoiets zou ik dan wel doen, maar ik zou er uit nieuwschierigheid niet zo snel naar vragen
pi_40999848
Het verleden maakt je tot wie je nu bent, ex-en maken daar een onderdeel van uit, dus ik vraag er gewoon naar als ik me iets afvraag. Vice versa hetzelfde. Mijn ex-en zijn niet voor niets ex-en en dus totaal niet bedreigend, waarom zou je daar niet gewoon over kunnen praten?
Ik wil echter niet weten waar, wanneer, hoe en hoe vaak ze het allemaal gedaan hebben, dat mag ie dan weer wel lekker voor zichzelf houden. Verder vind ik alles wel bespreekbaar.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_40999953
Laten we maar niet ingaan op SeLang's maagdencomplex.
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:45:44 #20
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_40999980
Niet te veel en niet te weinig.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_41000310
Trouwens, wat ik nooit helemaal begrijp is dat mensen boos worden om verhalen van exen. Het zijn toch dingen die in het verleden gebeurd zijn? Net als jaloers zijn op een ex, waarom?
pi_41000486
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, wat ik nooit helemaal begrijp is dat mensen boos worden om verhalen van exen. Het zijn toch dingen die in het verleden gebeurd zijn? Net als jaloers zijn op een ex, waarom?
He, waarom zou je uberhaupt jaloers zijn. De ratio biedt geen enkele aanleiding daartoe.
pi_41003413
wat niet weet wat niet deert
Ik ga incognito door het leven..........
pi_41004683
ik vind het altijd wel intressant om te horen met hoeveel anderen ie voor mij gehad heeft enzo, maar daar houdt het ook wel mee op. Ik hoef verder niet exact te weten met ie wat heeft uitgespookt en waarom het uitging hoor..
verder is het misschien wel praktisch, ivm met soa's enzo (denk even aan die idiote condoom reclame:P) maar verder..
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
pi_41006129
Ik was altijd wel nieuwschierig hoeveel voorgangers m'n partner(s) gehad hebben . Soms vraag ik er wel eens naar maar verder kan me het niet zoveel schelen...
Soms beginnen ze er ook zelf over, vind het wel leuk om ook dingen van je partner te weten toen je elkaar nog niet kon.
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_41006575
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:34 schreef AcidTrance het volgende:
wat niet weet wat niet deert
Dan vraag ik me dus af wat er zou kunnen deren. Als de ex nog in the picture is terwijl jij een relatie hebt, ok, dan zou ik het kunnen begrijpen.
pi_41006647
Me ex die heeft mijn halve vriendengroep gehad voor ik met haar ging en ik wist niet eens dat dat zo was aangezien het zo was voor ik hun allemaal kende. Kende haar pas als laatst toen ik niet meer met hun omging
pi_41011225
erg nieuwschierig en in het begin heb ik dan ook wel enkele vragen gesteld..
Stuk vreten uit je vaders genots knuppel
pi_41012208
Mijn vriendin weet veel van mijn ex want het is ook de moeder van mijn dochter.
Verder weet ik in dat ze bij mij een veel beter gevoel heeft over alles dan bij de rest.

Weet in ieder geval dat de recentste ex een regelrechte lul was die alleen aan zichzelf dacht.
♥ K, N, R en F ♥
pi_41024087
ik stel altijd vragen terwijl ik de antwoorden liever niet wil weten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41024255
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ja dat wilde ik net typen
Ik moet er ook niet aan denken wat ze heeft gedaan heeft met dr ex, als ik alleen daar al aan denk ...
Who is it?
pi_41024533
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef 907 het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik net typen
Ik moet er ook niet aan denken wat ze heeft gedaan heeft met dr ex, als ik alleen daar al aan denk ...
Precies, daar moet je echt niet teveel bij nadenken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:40:00 #33
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41024569
de ex van de mijne had een porsche 924 en werkte op de markt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_41027227
Ik heb de ex van mijn man ontmoet toen we nog niet zo lang samen waren. Op haar vraag, want ze was toch best nieuwsgierig wie ik precies was.
Voor de rest stel ik af en toe wel eens een vraag als het in mij opkomt, maar dat gaat dan eerder over: "ow zijn jullie nooit samen op reis geweest?" (omdat ik overtuigd was van het tegendeel, vraag me niet waar ik dat gehaald heb ).

Mijn man kent mijn ex niet, gelukkig maar want ik denk niet dat dat goed ging aflopen moesten die elkaar ooit ontmoet hebben
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:08:01 #35
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41027520
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ik stel ook de vragen, maar wil de antwoorden wel weten. (mits ze niet té lovend over zijn kunsten wordt)
Ik vind het wel fijn om te weten waarom ze zich op een bepaalde manier in een relatie gedraagd. Zij heeft bij mij hetzelfde.

Ik kan/zal nooit kwaad worden om een ex, maar toch zat het me in het begin niet helemaal lekker dat ze 2 dagen voor ze mij leerde kennen/zoende een andere vent gezoend heeft
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:09:29 #36
146142 PetRabbit
Super Furry Animal
pi_41027575
Met dat soort algemene, praktische vragen is inderdaad niets mis volgens mij. Het wordt anders wanneer het over meer intieme zaken gaat (details over sex(partners) e.d.). Ik denk dat je er toch niet altijd blij van wordt en eigenlijk meer info krijgt dan je wilde. Of je moet natuurlijk echt zo relaxed zijn dat die intieme ex-verhalen je niets doen... maar ik denk dat de meeste mensen er toch wat moeite mee kunnen hebben.
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
pi_41027655
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef PetRabbit het volgende:
Met dat soort algemene, praktische vragen is inderdaad niets mis volgens mij. Het wordt anders wanneer het over meer intieme zaken gaat (details over sex(partners) e.d.). Ik denk dat je er toch niet altijd blij van wordt en eigenlijk meer info krijgt dan je wilde. Of je moet natuurlijk echt zo relaxed zijn dat die intieme ex-verhalen je niets doen... maar ik denk dat de meeste mensen er toch wat moeite mee kunnen hebben.
Maar die interesse is toch ook normaal? Om te weten hoe jouw partner vroeger was?

Ik hoor bv regelmatig zeggen dat zijn ex een stil persoon was en dat hij door mij eigenlijk wat opengebloeid is. Die zaken hoor ik niet van hem en daar vraag ik ook niet achter, maar worden mij gewoon verteld. En ja, dan kan ik misschien wat nieuwsgieriger worden en ga ik wat vragen stellen
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:32:08 #38
146142 PetRabbit
Super Furry Animal
pi_41028427
Ja oke, true, maar dat vind ik nog een beetje onder 'algemene dingen' vallen persoonlijk. Ik bedoel ook niet te zeggen dat het niet logisch is dat je ernaar vraagt, meer dat je soms weinig kunt met teveel intieme informatie. Niets mis met openheid natuurlijk, maar er zijn ook wel wat grenzen denk ik.
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
pi_41029024
Bwa, de standjes die mijn man heeft geprobeerd met zijn ex interesseren mij niet zo erg idd Zo'n dingen weet ik idd liever niet... Ook al komt het soms wel eens ter sprake, maar dat is dan eerder toevallig. Ik ga niet vragen: "ey, heb je dat ooit met haar gedaan? of dat? Of welke standjes hebben jullie geprobeerd?"
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:50:47 #40
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41029036
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:32 schreef PetRabbit het volgende:
Ja oke, true, maar dat vind ik nog een beetje onder 'algemene dingen' vallen persoonlijk. Ik bedoel ook niet te zeggen dat het niet logisch is dat je ernaar vraagt, meer dat je soms weinig kunt met teveel intieme informatie. Niets mis met openheid natuurlijk, maar er zijn ook wel wat grenzen denk ik.
PeterRabbit?!?

Je kunt er weinig mee, maar mijn (en haar!) nieuwsgierigheid is toch te groot.... Hoewel we (gelukkig?) niet alle details weten.....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:51:37 #41
146142 PetRabbit
Super Furry Animal
pi_41032457
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:50 schreef Xtreem het volgende:

[..]

PeterRabbit?!?

Je kunt er weinig mee, maar mijn (en haar!) nieuwsgierigheid is toch te groot.... Hoewel we (gelukkig?) niet alle details weten.....
Pet als in huisdier, niet als in jongensnaam Niet zo boeiend overigens lijkt me
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:01:14 #42
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41032744
ik weet teveel van mn vent zn ex
pi_41032902
m'n vriendin heeft wel ooit verteld hoe ze heetten maar ben het alweer vergeten. Ik ken de arme zielen toch niet..

Zij weet het denk ik nog wel van mijn ex-en.. Aangezien de meesten nog gewoon goede of minder goede vriendinnen van me zijn gebleven en ik ze nog regelmatig zie tijdens uitgaan/feestjes.. Geeft, bij mijn weten, geen problemen..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_41033992
Denk dat exen ook een stuk verleden is van je vriend of vriendin en dat daar best op een normale manier over gepraat kan worden. Waarom niet? bedoel een ex is een ex en ook niet voor niets een ex, dus jaloers zijn hoeft zeker al niet.. Bovendien als er over alles gepraat kan worden, denk ik dat je een open relatie hebt, misschien wel zo prettig.
geluk is een richting geen punt
pi_41034117
Ik ben eigenlijk altijd té nieuwschierig en heb al vaker ondervonden dat vriendjes het er niet graag meer over hadden.
Bij mijn hiudige vriend was het juist andersom; die vertelde op date 1 al verassend veel over zijn ex-vriendin. Toen stond ik wel even te knipperen met mijn ogen. Later bleek dat hij het gewoon als een fase in zijn leven zag en dat die ex daar toevallig ook bij hoorde. Logische en lekker mannelijke conclusie.. Dus wat dat betreft heb ik er ook geen problemen meer mee.
Never argue with an idiot, they lower down your level, and then beat you with experience
pi_41034453
Ik ben wel nieuwsgierig en vind het fijn als iemand alles met me wil delen, OOK haar verleden.
M'n ex vertelde er bar weinig over, denk dat het mede daardoor op de klippen liep.

Maar als je het uit "jaloersheid" wil weten dan ben je in mijn optiek nogal triest
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:06:21 #47
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41034796
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:18 schreef Camplo het volgende:
Mn vriendin weet van de mijne wel veel. Vaak naar vragen etc. Wederzijds weet ik amper iets, maar dat boeit me ook geen fuck.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41035461
Ik weet wel het 1 en ander. En hij ook over de mijne.
Het is toch een stukje van jezelf, wat je gemaakt heeft tot wat je nu bent. We hebben allebei een lange relatie gehad met een ander, daar leer je toch wat van en daarom doe je nu misschien dingen ook anders binnen je relatie.
+ we hebben allebei nog contact met onze ex-en dus daar kan toch wel normaal over gepraat worden.
Wake up you might be dreaming,
Wake up you might be dreaming now
pi_41053883
Ik wil niet eens weten wie der exen zijn en wat mijn huidige vriendin uitgespookt heeft met die gasten.
Word al beroerd bij de gedachte.
Ik vertel haar geen woord over mijn exen omdat ik zelf dat gevoel erbij krijg.
Wil ik niemand anders aandoen.
Daarnaast verwacht ik trouwens wel dat ze geen contact meer heeft met haar ex.
Ze is toch bezig met een nieuwe relatie, dan vind ik dat je de oude moet laten rusten en achter je laten!
-
pi_41054377
Ik wil het wel weten maar als ik het dan weet, dan kom ik tot de conclusie dat ik het eigenlijk helemaal niet wilde weten.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')