in welk tijdperk leef jijquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef SeLang het volgende:
Als ze geen maagd meer is dan wil ik wel weten door wie ze ontmaagd is
Om de risicos in te schatten enzo
Ik pleit voor het invoeren van een maagdelijkheidscertificaat. Je moet er toch niet aan denken dat je het bed deelt met zo'n vies wijf waar al allerlei mannen overheen zijn geweestquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef SeLang het volgende:
Als ze geen maagd meer is dan wil ik wel weten door wie ze ontmaagd is
Om de risicos in te schatten enzo
He, waarom zou je uberhaupt jaloers zijn. De ratio biedt geen enkele aanleiding daartoe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, wat ik nooit helemaal begrijp is dat mensen boos worden om verhalen van exen. Het zijn toch dingen die in het verleden gebeurd zijn? Net als jaloers zijn op een ex, waarom?
Dan vraag ik me dus af wat er zou kunnen deren. Als de ex nog in the picture is terwijl jij een relatie hebt, ok, dan zou ik het kunnen begrijpen.quote:
Ja dat wilde ik net typenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
ik stel altijd vragen terwijl ik de antwoorden liever niet wil weten
Precies, daar moet je echt niet teveel bij nadenkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net typen
Ik moet er ook niet aan denken wat ze heeft gedaan heeft met dr ex, als ik alleen daar al aan denk ...![]()
![]()
![]()
Ik stel ook de vragen, maar wil de antwoorden wel weten. (mits ze niet té lovend over zijn kunsten wordt)quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
ik stel altijd vragen terwijl ik de antwoorden liever niet wil weten
Maar die interesse is toch ook normaal? Om te weten hoe jouw partner vroeger was?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef PetRabbit het volgende:
Met dat soort algemene, praktische vragen is inderdaad niets mis volgens mij. Het wordt anders wanneer het over meer intieme zaken gaat (details over sex(partners) e.d.). Ik denk dat je er toch niet altijd blij van wordt en eigenlijk meer info krijgt dan je wilde. Of je moet natuurlijk echt zo relaxed zijn dat die intieme ex-verhalen je niets doen... maar ik denk dat de meeste mensen er toch wat moeite mee kunnen hebben.
PeterRabbit?!?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:32 schreef PetRabbit het volgende:
Ja oke, true, maar dat vind ik nog een beetje onder 'algemene dingen' vallen persoonlijk. Ik bedoel ook niet te zeggen dat het niet logisch is dat je ernaar vraagt, meer dat je soms weinig kunt met teveel intieme informatie. Niets mis met openheid natuurlijk, maar er zijn ook wel wat grenzen denk ik.
Pet als in huisdier, niet als in jongensnaamquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
PeterRabbit?!?
Je kunt er weinig mee, maar mijn (en haar!) nieuwsgierigheid is toch te groot.... Hoewel we (gelukkig?) niet alle details weten.....
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:18 schreef Camplo het volgende:
Mn vriendin weet van de mijne wel veel. Vaak naar vragen etc. Wederzijds weet ik amper iets, maar dat boeit me ook geen fuck.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |