kut, ik ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef bolletje_25 het volgende:
Kut, ik klikte agree.
Haha, dat deed ik ook de 1e keer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef bolletje_25 het volgende:
Kut, ik klikte agree.
Gewoon wanneer je kan, we moeten eerst nog een heel vak wit maken en dat is een pokkewerk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef -Wolf- het volgende:
wanneer klinkt het startschot? ik wil nog even een kratje bier bij de super halen.
Hah, tis zichtbaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef bolletje_25 het volgende:
Helemaal rechts in die wit blauwe vlag
helemaal inzoomen, vlak onder vip rechts van de rode S en dan rechts van die gele piramide begint wit te komen. Links van de zonnebloem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef Fetai het volgende:
Iemand heeft Fok! in dat VIP getekent... moeten we niet eerst dat witte vlak maken waar je het over had? Ik zie het nergens, ook geen beginnetje.
dat had ik dus ook, ik zat richting die zonnebloem te kleuren, maar alles verdween gelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef wlsandman het volgende:
Als ik wat wit maak, dan wordt het weg gehaald ofzo![]()
Idd, slechte zaakquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat had ik dus ook, ik zat richting die zonnebloem te kleuren, maar alles verdween gelijk
Idd, maar dan moet ff de TT worden aangepast!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef Hari-Bo het volgende:
Geweldig die site![]()
Maar we moeten een Fok Krieg beginnen om een groot logo te kunnen maken
Aantal zitten bij de VIP stuk. Staat ook groot fok.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef Fetai het volgende:
Dat over die zonnebloemen tekenen werkt niet echt... kunnen we niet beter een ander stuk doen?![]()
heel erg lang wachten volgens mijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je ook nieuwe inkt krijgen?
gaat via ip....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef Piovan het volgende:
Helpt cookies verwijderen niet dan?
hm... misschien over een week met z'n allen terugkomen dan serieus er iets van maken?quote:Je inkt vult altijd bij maar t gaat langzaam. Ongeveer 15% per dag ofzo.
Wikipediaquote:If the site operator finds a particularly good drawing, the image drawn is protected and the artist who drew it will sometimes be rewarded with infinite ink. If the drawing is really good, the site operator will put it in their Hall of Fame.
Misschien wel verstandig ja... zullen we gewoon een datum prikken en zo veel mogelijk Fok!'ers proberen te vinden die rond dat tijdstip lekker willen kliederen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb weer 0.1% inkt! Kunnen we niet beter een weekje wachten zodat we allemaal 100% inkt hebben?
Ja en dan op een tijdstip dat Azië slaaptquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig ja... zullen we gewoon een datum prikken en zo veel mogelijk Fok!'ers proberen te vinden die rond dat tijdstip lekker willen kliederen?
iedereen een halve letter oidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand heeft FOK.NL in gekleurde letters gemaakt.Maar het moet echt groter, zodat je het zonder inzoomen ziet. Hehe.
Het gaat maar door tot 15%?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alleen krijg je niet 100 procent inkt. Het beste is gewoon om na een uur weer terug te komen, denk ik. We kunnen op zich wel datum prikken maar het beste is om nu al voorbereidend werk te doen. Zodra we het goed wit hebben dan is het gewoon zaak om bij te werken en schoon te houden.
Zeeuwse vlag!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens aan zat te denken, mocht Fok! niet lukken, dan kunnen we misschien meerdere Nederlandse fora verenigen en de Nederlandse vlag maken. (Denk aan sites als tweakers enzo waar veel mensen zitten, als je die erbij hebt kun je flink aanpakken. Al verwacht ik van het grootste Nederlandse forum wel dat het gaat lukken.)
Kijk MIJ niet aan.quote:
Ja dat is al vrij wit dus we zijn nu het witte vlak daar nog iets aan het vergroten en dan moeten we de CHS wegwerken. (Ik ben ff googlen waar dat aan toebehoort.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:19 schreef Fetai het volgende:
Wat als we nu gewoon dat CHS veranderen in Fok!...? Of waren jullie daar al mee bezig?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
wat moet je doen om te tekenen, ik krijg alleen zon stom kut vakje enzo
linksonderquote:
Hier staat alleen nog maar Kut|quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Los het puzzeltje op, van linksonder naar boven en dan gewoon een rondje maken langs elke rand en maar 1 keer elke rand raken. Ken je dat niet van vroeger? Huisje tekenen zonder je pen van 't papier te halen.
Trouwens een of andere holtor heeft ons witte blak beklad met de woorden: kuttopic! Misschien toch maar overplaatsen naar GC?
I 2nd thatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef TwyLight het volgende:
maak anders maar gewoon een nieuw topic in GC
maar dan wel ff een echt goed serieus topic en ff goed uitleggen niet dat iedereen overal gaat zitten tekenen![]()
inhoudenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien goed idee, bij mij is de site in ene knoepertraag geworden trouwens. Zal eens even m'n broertjes internetverbinding eruittimmeren. Met z'n pokkedownloads als ik de goede zaak moet redden.
Edit: Wat is inhuiden?
jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die doen we, alleen even dat luxemburgse blauw aanpassen.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:09 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik dan maar een topic in GC maken??
[afbeelding]
Ik las de afkorting als Games en Consoles.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
OMG
We zijn de ruimte bij VIP aan het witten. Daar plaatsen we op grootse wijze fok!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:17 schreef Ltd. het volgende:
leuk! waar zijn we nu aan het tekenen?
een week wachten met je inkt gebruiken en dan zit je op 100% en kan je lekker je gang gaan. Klein beginnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:39 schreef Ltd. het volgende:
maar hoe kan je iets moois maken met 15% !
Tja tis elite only daarquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee ik meen het , als ik erop heb zitten krassen gaan mijn krabbels gewoon weg![]()
15% per 24 uur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef Sebasser het volgende:
Omg, Ik was vanmorgen tegen half 9 of zo even bezig geweest.
Alle inkt op gemaakt, en nu is hij nog maar op 5 procent
ik heb er een beetje witbij gekrastquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
In het gat in de P van VIP!
Best wel groot al, maar het moet groter.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:04 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb er een beetje witbij gekrast
Idem.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:04 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb er een beetje witbij gekrast
overal fok schrijven, terwijl de bedoeling was dat iedereen ging helpen aan 1groot fok!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef brood_korst het volgende:
hebben jullie geen samenvatting, tekst is zo lang .....![]()
en dan laat je los en verdwijnt het alsnogquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:19 schreef Marsepein het volgende:
Als je op 0% inkt zit kun je blijven tekenen als je de muis maar niet loslaat!
Nee, dat is niet mijn ervaring. Zoom maar in op die kikker.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:20 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
en dan laat je los en verdwijnt het alsnog![]()
Waarom lukt dat dan niet bij mij!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn ervaring. Zoom maar in op die kikker.
Nee hoor, als je b.v. nog 5% inkt hebt en je blijft tekenen zonder los te laten en je berijkt 0% gaat je streep die je hebt gemaakt weg en begin je weer opnieuw bij 5%quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:19 schreef Marsepein het volgende:
Als je op 0% inkt zit kun je blijven tekenen als je de muis maar niet loslaat!
Hop. Nu nog inkleuren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef Blame het volgende:
http://www.drawball.com/74w36qq
Alleen nog een groene K erachter en we nemen Flabber over![]()
Ik ben hem begonnen maar me inkt was op na de f ingekleurd te hebben en ok lijnen klaar warenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef master_X het volgende:
wie is blauwe fok logo aan werken zie iemand mooi aan in kleuren is bij vip daar
interessante woordkeuze...quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:02 schreef master_X het volgende:
ondertussen iemand ander er over heen aan het kwakken ....
Ik snap de zin niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef master_X het volgende:
wie is blauwe fok logo aan werken zie iemand mooi aan in kleuren is bij vip daar
ja!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef gohan16 het volgende:
zullen we iets afspreken?
Iedereen een dag wachten met zn inkt. Dan met 20+ man het vip overnemen. Eerst alles wit. Dan FOK! erop.
nee letters zwart makenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef gohan16 het volgende:
Iedereen een dag wachten met zn inkt. Dan met 20+ man het vip overnemen. Eerst alles wit. Dan FOK! erop.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef gohan16 het volgende:
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ookquote:
je kunt niet over de zonnebloem heen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:00 schreef nipeng het volgende:
Hmm ipv onze inkt aan Vip te verspillen kunnen we beter de ruimte onder Vip inpikken. Daar zitten geen grote jongens. Ik denk aan Fok ter grootte van Vip.
Daar heb je wel 200+ man voor nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef gohan16 het volgende:
doe je mee? Zullen we anders wachten tot we 50 man hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:49 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Daar heb je wel 200+ man voor nodig.
pffquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:49 schreef gohan16 het volgende:
gohan16, twylight, nipeng, aitan, Ltd, fiedel, kamo, intergalactic, arucard, lolboy (remlof)
we zijn met 10. Even wachten tot over 2 dagen. Nog wat mensen werven en dan op dinsdagavond beginnen (om 21:00 ofzo)
leeft de rose crew nog?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:53 schreef jorryt het volgende:
ik doe mee
Er is al een topic in GC... die kan toch gewoon gebruikt worden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:10 schreef gohan16 het volgende:
Vanavond even een inventarisatie en evt een nieuw topic in GC.
Hier verder dus: Het grote wij gaan drawball.com bezetten-topique! Numero Unoquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:01 schreef Dagguzz het volgende:
Ik doe ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |