Tja tis elite only daarquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee ik meen het , als ik erop heb zitten krassen gaan mijn krabbels gewoon weg![]()
15% per 24 uur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef Sebasser het volgende:
Omg, Ik was vanmorgen tegen half 9 of zo even bezig geweest.
Alle inkt op gemaakt, en nu is hij nog maar op 5 procent
ik heb er een beetje witbij gekrastquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
In het gat in de P van VIP!
Best wel groot al, maar het moet groter.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:04 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb er een beetje witbij gekrast
Idem.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:04 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb er een beetje witbij gekrast
overal fok schrijven, terwijl de bedoeling was dat iedereen ging helpen aan 1groot fok!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef brood_korst het volgende:
hebben jullie geen samenvatting, tekst is zo lang .....![]()
en dan laat je los en verdwijnt het alsnogquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:19 schreef Marsepein het volgende:
Als je op 0% inkt zit kun je blijven tekenen als je de muis maar niet loslaat!
Nee, dat is niet mijn ervaring. Zoom maar in op die kikker.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:20 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
en dan laat je los en verdwijnt het alsnog![]()
Waarom lukt dat dan niet bij mij!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn ervaring. Zoom maar in op die kikker.
Nee hoor, als je b.v. nog 5% inkt hebt en je blijft tekenen zonder los te laten en je berijkt 0% gaat je streep die je hebt gemaakt weg en begin je weer opnieuw bij 5%quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:19 schreef Marsepein het volgende:
Als je op 0% inkt zit kun je blijven tekenen als je de muis maar niet loslaat!
Hop. Nu nog inkleuren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef Blame het volgende:
http://www.drawball.com/74w36qq
Alleen nog een groene K erachter en we nemen Flabber over![]()
Ik ben hem begonnen maar me inkt was op na de f ingekleurd te hebben en ok lijnen klaar warenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef master_X het volgende:
wie is blauwe fok logo aan werken zie iemand mooi aan in kleuren is bij vip daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |