Ja dat is al vrij wit dus we zijn nu het witte vlak daar nog iets aan het vergroten en dan moeten we de CHS wegwerken. (Ik ben ff googlen waar dat aan toebehoort.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:19 schreef Fetai het volgende:
Wat als we nu gewoon dat CHS veranderen in Fok!...? Of waren jullie daar al mee bezig?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
wat moet je doen om te tekenen, ik krijg alleen zon stom kut vakje enzo
linksonderquote:
Hier staat alleen nog maar Kut|quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Los het puzzeltje op, van linksonder naar boven en dan gewoon een rondje maken langs elke rand en maar 1 keer elke rand raken. Ken je dat niet van vroeger? Huisje tekenen zonder je pen van 't papier te halen.
Trouwens een of andere holtor heeft ons witte blak beklad met de woorden: kuttopic! Misschien toch maar overplaatsen naar GC?
I 2nd thatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef TwyLight het volgende:
maak anders maar gewoon een nieuw topic in GC
maar dan wel ff een echt goed serieus topic en ff goed uitleggen niet dat iedereen overal gaat zitten tekenen![]()
inhoudenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien goed idee, bij mij is de site in ene knoepertraag geworden trouwens. Zal eens even m'n broertjes internetverbinding eruittimmeren. Met z'n pokkedownloads als ik de goede zaak moet redden.
Edit: Wat is inhuiden?
jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die doen we, alleen even dat luxemburgse blauw aanpassen.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:09 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik dan maar een topic in GC maken??
[afbeelding]
Ik las de afkorting als Games en Consoles.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
OMG
We zijn de ruimte bij VIP aan het witten. Daar plaatsen we op grootse wijze fok!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:17 schreef Ltd. het volgende:
leuk! waar zijn we nu aan het tekenen?
een week wachten met je inkt gebruiken en dan zit je op 100% en kan je lekker je gang gaan. Klein beginnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:39 schreef Ltd. het volgende:
maar hoe kan je iets moois maken met 15% !
Tja tis elite only daarquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee ik meen het , als ik erop heb zitten krassen gaan mijn krabbels gewoon weg![]()
15% per 24 uur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef Sebasser het volgende:
Omg, Ik was vanmorgen tegen half 9 of zo even bezig geweest.
Alle inkt op gemaakt, en nu is hij nog maar op 5 procent
ik heb er een beetje witbij gekrastquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
In het gat in de P van VIP!
Best wel groot al, maar het moet groter.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:04 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb er een beetje witbij gekrast
Idem.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:04 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb er een beetje witbij gekrast
overal fok schrijven, terwijl de bedoeling was dat iedereen ging helpen aan 1groot fok!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef brood_korst het volgende:
hebben jullie geen samenvatting, tekst is zo lang .....![]()
en dan laat je los en verdwijnt het alsnogquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:19 schreef Marsepein het volgende:
Als je op 0% inkt zit kun je blijven tekenen als je de muis maar niet loslaat!
Nee, dat is niet mijn ervaring. Zoom maar in op die kikker.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:20 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
en dan laat je los en verdwijnt het alsnog![]()
Waarom lukt dat dan niet bij mij!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn ervaring. Zoom maar in op die kikker.
Nee hoor, als je b.v. nog 5% inkt hebt en je blijft tekenen zonder los te laten en je berijkt 0% gaat je streep die je hebt gemaakt weg en begin je weer opnieuw bij 5%quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:19 schreef Marsepein het volgende:
Als je op 0% inkt zit kun je blijven tekenen als je de muis maar niet loslaat!
Hop. Nu nog inkleuren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef Blame het volgende:
http://www.drawball.com/74w36qq
Alleen nog een groene K erachter en we nemen Flabber over![]()
Ik ben hem begonnen maar me inkt was op na de f ingekleurd te hebben en ok lijnen klaar warenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef master_X het volgende:
wie is blauwe fok logo aan werken zie iemand mooi aan in kleuren is bij vip daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |