kut, ik ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef bolletje_25 het volgende:
Kut, ik klikte agree.
Haha, dat deed ik ook de 1e keer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef bolletje_25 het volgende:
Kut, ik klikte agree.
Gewoon wanneer je kan, we moeten eerst nog een heel vak wit maken en dat is een pokkewerk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef -Wolf- het volgende:
wanneer klinkt het startschot? ik wil nog even een kratje bier bij de super halen.
Hah, tis zichtbaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef bolletje_25 het volgende:
Helemaal rechts in die wit blauwe vlag
helemaal inzoomen, vlak onder vip rechts van de rode S en dan rechts van die gele piramide begint wit te komen. Links van de zonnebloem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef Fetai het volgende:
Iemand heeft Fok! in dat VIP getekent... moeten we niet eerst dat witte vlak maken waar je het over had? Ik zie het nergens, ook geen beginnetje.
dat had ik dus ook, ik zat richting die zonnebloem te kleuren, maar alles verdween gelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef wlsandman het volgende:
Als ik wat wit maak, dan wordt het weg gehaald ofzo![]()
Idd, slechte zaakquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat had ik dus ook, ik zat richting die zonnebloem te kleuren, maar alles verdween gelijk
Idd, maar dan moet ff de TT worden aangepast!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef Hari-Bo het volgende:
Geweldig die site![]()
Maar we moeten een Fok Krieg beginnen om een groot logo te kunnen maken
Aantal zitten bij de VIP stuk. Staat ook groot fok.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef Fetai het volgende:
Dat over die zonnebloemen tekenen werkt niet echt... kunnen we niet beter een ander stuk doen?![]()
heel erg lang wachten volgens mijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je ook nieuwe inkt krijgen?
gaat via ip....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef Piovan het volgende:
Helpt cookies verwijderen niet dan?
hm... misschien over een week met z'n allen terugkomen dan serieus er iets van maken?quote:Je inkt vult altijd bij maar t gaat langzaam. Ongeveer 15% per dag ofzo.
Wikipediaquote:If the site operator finds a particularly good drawing, the image drawn is protected and the artist who drew it will sometimes be rewarded with infinite ink. If the drawing is really good, the site operator will put it in their Hall of Fame.
Misschien wel verstandig ja... zullen we gewoon een datum prikken en zo veel mogelijk Fok!'ers proberen te vinden die rond dat tijdstip lekker willen kliederen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb weer 0.1% inkt! Kunnen we niet beter een weekje wachten zodat we allemaal 100% inkt hebben?
Ja en dan op een tijdstip dat Azië slaaptquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig ja... zullen we gewoon een datum prikken en zo veel mogelijk Fok!'ers proberen te vinden die rond dat tijdstip lekker willen kliederen?
iedereen een halve letter oidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand heeft FOK.NL in gekleurde letters gemaakt.Maar het moet echt groter, zodat je het zonder inzoomen ziet. Hehe.
Het gaat maar door tot 15%?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alleen krijg je niet 100 procent inkt. Het beste is gewoon om na een uur weer terug te komen, denk ik. We kunnen op zich wel datum prikken maar het beste is om nu al voorbereidend werk te doen. Zodra we het goed wit hebben dan is het gewoon zaak om bij te werken en schoon te houden.
Zeeuwse vlag!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik trouwens aan zat te denken, mocht Fok! niet lukken, dan kunnen we misschien meerdere Nederlandse fora verenigen en de Nederlandse vlag maken. (Denk aan sites als tweakers enzo waar veel mensen zitten, als je die erbij hebt kun je flink aanpakken. Al verwacht ik van het grootste Nederlandse forum wel dat het gaat lukken.)
Kijk MIJ niet aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |