Die man heeft nog eens goeie ideeënquote:Marokkaanse baby's die in Nederland geboren worden krijgen geen Nederlands paspoort, totdat de Marokkaanse overheid het voor hen mogelijk maakt om van hun Marokkaanse nationaliteit af te zien.
Dat is de consequentie van de directe invoering van de afschaffing van de dubbele nationaliteit die de Partij voor de Vrijheid van voormalig VVD-Kamerlid Geert Wilders wil. Op deze manier hoopt zijn partij medewerking af te dwingen van landen als Marokko die weigeren mee te werken aan de Nederlandse poging om de mensen gedwongen te laten kiezen, zo blijkt zaterdag uit zijn verkiezingsprogramma.
Wilders wil ook een immigratiestop van vijf jaar op niet-westerse allochtonen, niet meer dan 5000 asielzoekers per jaar toelaten en een moratorium van vijf jaar op moskeeën en islamitische scholen. Als het aan Wilders ligt, krijgen alleen mensen met een Nederlands paspoort stemrecht. Vreemdelingen komen pas na tien jaar in aanmerking voor een Nederlands paspoort en krijgen die tien jaar ook geen uitkering.
De partij van het voormalig VVD-Kamerlid wil verder een bindend referendum over de euro, de Eerste Kamer afschaffen, stoppen met deelname aan VN-vredesmissies, 's nachts harder dan 100 kilometer per uur op snelwegen rijden, in het hele land preventief fouilleren, en misdadigers en mensen die met uitkeringen sjoemelen harder aanpakken.
Net als het CDA denkt de Partij voor de Vrijheid dat er niet aan de AOW en de hypotheekrente gemorreld hoeft te worden. Wilders trekt zelfs een miljard euro extra uit voor de AOW en speelt 16 miljard euro vrij voor belastingverlaging. Hij zegt dit te kunnen financieren door flink te schrappen in het ambtenarenbestand, ontwikkelingshulp en subsidies, en door de afdracht aan Europa af te schaffen.
Die man is volledig de weg kwijtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die man heeft nog eens goeie ideeën![]()
![]()
![]()
volgens mij moet je de weg eens gaan vinden waar ik woon en daar ook komen wonen.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die man is volledig de weg kwijt![]()
![]()
Discriminatie. Gelukkig kan dit er dan grondwettechnisch gezien niet doorkomen. Vandaar datl Wilders ook de grondwet wil wijzigen.quote:Wilders wil ook een immigratiestop van vijf jaar op niet-westerse allochtonen
En dat is waar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:37 schreef tntkiller het volgende:
[..]
volgens mij moet je de weg eens gaan vinden waar ik woon en daar ook komen wonen.....
quote:De partij van het voormalig VVD-Kamerlid wil verder een bindend referendum over de euro,
quote:de Eerste Kamer afschaffen
En wat als wij een keer oorlog hebben? Nederland hoeft niet voorop te lopen, maar een beetje goodwill kweken kan geen kwaad.quote:stoppen met deelname aan VN-vredesmissies
Je mag toch al 120? Maar 140 zou voor mij ook wel mogen op rustige momentenquote:'s nachts harder dan 100 kilometer per uur op snelwegen rijden
Een paar keer bij hoge uitzonderingen en alleen als er grote vermoedens zijn dat je iets bij je hebt. Ik wil niet wekelijks (of zelfs een paar keer per jaar) op straat gefouilleerd worden. We zijn geen politie staatquote:in het hele land preventief fouilleren
Hier zal iedereen het wel mee eens zijn.quote:en misdadigers en mensen die met uitkeringen sjoemelen harder aanpakken.
Alleen vrijwel geen zetels.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die man heeft nog eens goeie ideeën![]()
![]()
![]()
Leuk idee, maar de uitvoering? Gaat Wilders dan pasgeboren babies door de vreemdelingenpolitie laten oppakken en uitzetten?quote:Marokkaanse baby's die in Nederland geboren worden krijgen geen Nederlands paspoort, totdat de Marokkaanse overheid het voor hen mogelijk maakt om van hun Marokkaanse nationaliteit af te zien.
Dat is de consequentie van de directe invoering van de afschaffing van de dubbele nationaliteit die de Partij voor de Vrijheid van voormalig VVD-Kamerlid Geert Wilders wil. Op deze manier hoopt zijn partij medewerking af te dwingen van landen als Marokko die weigeren mee te werken aan de Nederlandse poging om de mensen gedwongen te laten kiezen, zo blijkt zaterdag uit zijn verkiezingsprogramma.
Dus de komende vijf jaar komt er wat Wilders betreft geen enkele hoog opgeleide niet westerse allochtoon het land meer in? Ons omringende landen liggen nu al in een deuk en halen mooi dat personeel binnen.quote:Wilders wil ook een immigratiestop van vijf jaar op niet-westerse allochtonen, niet meer dan 5000 asielzoekers per jaar toelaten en een moratorium van vijf jaar op moskeeën en islamitische scholen. Als het aan Wilders ligt, krijgen alleen mensen met een Nederlands paspoort stemrecht. Vreemdelingen komen pas na tien jaar in aanmerking voor een Nederlands paspoort en krijgen die tien jaar ook geen uitkering.
Wilders gaat nog even door. Een referendum over de Euro. Pure geldverspilling, wil men de EUro houden, is het zonde van de kosten van het referendum en wil men de Euro kwijt, wil ik niet eens aan de kosten van het terughalen van de gulden denken.quote:De partij van het voormalig VVD-Kamerlid wil verder een bindend referendum over de euro, de Eerste Kamer afschaffen, stoppen met deelname aan VN-vredesmissies, 's nachts harder dan 100 kilometer per uur op snelwegen rijden, in het hele land preventief fouilleren, en misdadigers en mensen die met uitkeringen sjoemelen harder aanpakken.
16 miljard belastingverlaging en dat bereiken door mensen de bijstand in te gooien, een paar miljard bij ontwikkelingshulp weg te snoepen en, het meest lachwekkende, de afdracht aan Europa af te schaffen. Dat laatste zou simpelweg uittreding uit de EU betekenen. Voor een Europese handelsnatie als Nederland een doodssteek voor de economie. We waren niet voor niets eens oprichters van de EUquote:Net als het CDA denkt de Partij voor de Vrijheid dat er niet aan de AOW en de hypotheekrente gemorreld hoeft te worden. Wilders trekt zelfs een miljard euro extra uit voor de AOW en speelt 16 miljard euro vrij voor belastingverlaging. Hij zegt dit te kunnen financieren door flink te schrappen in het ambtenarenbestand, ontwikkelingshulp en subsidies, en door de afdracht aan Europa af te schaffen.
Bij deze bookmark ik dit topic. Ik denk dat Wilders niet meer dan 2 zetels zal krijgen in de kamer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Zullen wij elkaar de 23ste november ff bellen want dan kan je dit ff leuk terug inslikken![]()
Dat zijn er al twee te veelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:06 schreef maartena het volgende:
Bij deze bookmark ik dit topic. Ik denk dat Wilders niet meer dan 2 zetels zal krijgen in de kamer.
Het CBS hanteerd deze definitie voor niet-westers:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:11 schreef akkefietje het volgende:
Vijf jaar geen Westerse allchtoon meer toelaten in Nederland? Dat betekent dat vrijwel alle niet-europesche bedrijven uit Nederland verdwijnen. Een Japans bedrijf zal het echt niet pikken als ze hier geen Japanse directeur of controler mogen neerzetten. En ook bedrijven als Philips, Shell of Unilever zijn dan snel weg met hun R&D. Kortom, totaal onrealistsch.
En om het inkoppertje "zetten we over de grens met Belgie of Duitsland" maar vast te ontkrachten: Er zijn EU verdragen mbt asielzoekers die vastleggen dat de oplossing moet worden gezocht in het land waar ze het eerst asiel aanvragen. Dit om te voorkomen dat je "pingpong" gevallen krijgen die van het ene EU land naar het andere worden gegooid omdat niemand er wat mee wil. Dat gebeurde nog wel eens in de jaren 80, maar dat is dus nu vastgelegd. Bij deze verdragen horen trouwens ook niet EU landen zoals Noorwegen en Zwitserland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef Vhiper het volgende:
5000 asielzoekers? Nummer 5001 sturen we terug naar hartje oorlogsgebied, of leggen we die humaan zelf maar om?
Daarbovenop is het recht op samenscholing voor godsdienstige praktijken gegarandeerd in de Grondwet onder Artikel 6:quote:Vijf jaar geen moskeeën en Islamitische scholen meer bouwen? Leuk, maar onverdedigbaar, tenzij hij een algeheel verbod op bouwen van gebedshuizen en scholen wil of ongebreidelde discriminatie en racisme wil legaliseren.
Inderdaad klinkklare onzin. We zitten allang vast aan de Euro. Verder is een referendum nog steeds niet bindend in Nederland, en dat zal ook nog wel even duren, want daar is ook een grondwetswijziging voor nodig en dus 2/3e meerderheid. Dit is iets wat D'66 onder Paars en Balkenende II weer op tafel had gelegd, maar die meerderheid kwam nooit.quote:Wilders gaat nog even door. Een referendum over de Euro. Pure geldverspilling, wil men de EUro houden, is het zonde van de kosten van het referendum en wil men de Euro kwijt, wil ik niet eens aan de kosten van het terughalen van de gulden denken.
Inderdaad. Gelukkig krijgt ie echt niet meer dan 2 zetels met deze domme standpunten.quote:Al met al zou ik zeggen: Wil je dit land te gronde richten, stem dan vooral Wilders![]()
Eensch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |