quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nope tegen de anus. letterlijk. doos 1# deze douchekop kan je niet ff lekker tegen je anus aandrukken. doos 2# ja dat had ik ook al gezien jah
Die was werkelijk beschamend!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef Ireth het volgende:
Etienne "wat is een fiasco ook al weer??"
PaarseZus "ja eehh... weet ik veel!!"
Ja dat had ik ook gehoord, OMG wat domquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Janine: "ach joh maak je niet druk, er zit voor ons allemaal wat in het vergiet![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Janine: "ach joh maak je niet druk, er zit voor ons allemaal wat in het vergiet![]()
Dat was Hilde volgens mij...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef FMFREAK het volgende:
27 jarige Marlies:
"Ik spoel al 20 jaar mijn tampons door het toilet"![]()
tvpeetje zat er niet bij hoor.....valt allemaal dus best nog wel mee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:09 schreef francoise het volgende:
Dit hebben ze echt binnen 24 uur allemaal gezegd?? Wat een hopeloze idioten,.
...pubertas praecox...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef FMFREAK het volgende:
27 jarige Marlies:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:38 schreef Verida het volgende:
Vanmorgen een van de dames : Ik hoor onweer, dus dan kan het nooit overdag zijn.
Vanmorgen een van de dames : Ik hoor onweer, dus dan kan het nooit overdag zijn.
Het was haar zus die dat zei, de 35-jarige Monique.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef FMFREAK het volgende:
27 jarige Marlies:
Ik kan persoonlijk best zonder dat 'aap'.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Janine "Denk je dat het leuk is om perfecte maten te hebben."
Complimentjes vissende aap.
OMGquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef Pinball het volgende:
Barbie #1 en #2
"Hoe heet die ziekte ook al weer?"
"Van die sauna's en zo?"
"Ehm.. dinges, senioren of zo?"
"Nee, als je in het leger gezeten hebt zo heet het."
"Huh?"
"Eh.."
"Veteranen?"
"Oh ja, veteranenziekte, zo heet het!"![]()
![]()
![]()
![]()
Domquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef Pinball het volgende:
Barbie #1 en #2
"Van die sauna's en zo?"
"Huh?"
"Eh.."
"Veteranen?"
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef Pinball het volgende:
Barbie #1 en #2
"Van die sauna's en zo?"
"Huh?"
"Eh.."
"Veteranen?"
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef Hmail het volgende:
Janine die een jas mee naar binnen neemt:
"Ja, je weet nooit, als ik buiten even sta te ademen..."
Doe je dat alleen buiten dan?![]()
Ja had er eigenlijk ook al spijt van, maar ik mag haar gewoon niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan persoonlijk best zonder dat 'aap'.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef Pinball het volgende:
Barbie #1 en #2
"Van die sauna's en zo?"
"Huh?"
"Eh.."
"Veteranen?"
![]()
![]()
![]()
Ze zegt zojuist dat ze "van de schoonmaak" is, dus wie weetquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:17 schreef cpuntb het volgende:
Janine om 1:16 : "een werkende vakantie" Zou ze soms een werkvakantie bedoelen![]()
Subliemquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:06 schreef Arcee het volgende:
De zusjes willen hun tampons door de WC spoelen: "Ik laat toch niet m'n DNA slingeren?"
Christus wat dom!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:34 schreef Verida het volgende:
Onderwerp adoptiekinderen
Janine:" weet je wat ik nou zo raar vind, dat er zo weinig blanke kinderen geadopteerd worden, die zie je haast nooit, het zijn altijd allochtoonse kinderen.
Antwoord van iemand: Als blanke kinderen geadopteerd worden door blanke ouders zie je dat natuurlijk niet
Na enig nadenken moet Janine erkennen dat dat inderdaad weleens de reden zou kunnen zijn
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef -Wolf- het volgende:
ik kijk nooit BB, maar dit topic ga ik volgen.
Ja maar ze kunnen niet alles eten en drinken wat ze willenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:54 schreef Loesj het volgende:
Etienne: Je leert hier dingen waarderen zoals eten en drinken![]()
Je zit GVD in Big Brother met een zwembad in huis en alle luxe. Je zit niet in Expeditie Robinson
OMGquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:20 schreef PC eend het volgende:
Sabrina: "Ik ben echt heel lang heel kinderachtig geweest, ook zeg maar toen ik nog heel jong was".
![]()
Al 1 hele dag...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:58 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen niet alles eten en drinken wat ze willen
Welke ziekte hadden ze het over?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef Pinball het volgende:
Barbie #1 en #2
"Van die sauna's en zo?"
"Huh?"
"Eh.."
"Veteranen?"
![]()
![]()
![]()
Ik denk legionella.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:33 schreef Dagonet het volgende:
Welke ziekte hadden ze het over?
Ik weet niet wie hier nu dommer is.quote:
Ik sluit niet uit dat ze kinkhoest bedoelden, natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef Apache4U het volgende:
Ik weet niet wie hier nu dommer is.
Veteranenziekte is een ziekte veroorzaakt door de legionella-bacterie.
De dames hadden het goed.
Zo zat ik dus ook, gelukkig maken de rest van de opmerkingen veel duidelijk over de dames.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hier nu dommer is.
Veteranenziekte is een ziekte veroorzaakt door de legionella-bacterie.
De dames hadden het goed.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:18 schreef Sanne het volgende:
Rik: Die twee schele kutten zijn aan het douchen...
Marcia: Die wat?
Rik: Die schele kutten.
jezus wat een vreselijk mensquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Janine "Denk je dat het leuk is om perfecte maten te hebben."
Complimentjes vissende aap.
waarop bridget aan de zusjes vroeg "als jullie telepatisch zijn dan weet je zeker ook wel tot wanneer je in het BB huis blijft"quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef Arcee het volgende:
Tijdens de Kick Off, 1 van de zusjes (Monique) over dat ze een bijzondere relatie hebben: "Voor zover je daarin kan geloven, denk ik dat we wel een telepathische band hebben. We hebben bijvoorbeeld dat we op dezelfde dag, op een ander tijdstip naar een winkel zijn gegaan en dan exact dezelfde schoenen hebben gekocht".
Wauw, echt?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef -Wolf- het volgende:
ik kijk nooit BB, maar dit topic ga ik volgen.
Ik denk dat diegene dan gewoon bedoelde hoe je dat moet uitbeelden. Net als klinkt als en uitdrukkingen..quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef JufJoop het volgende:
Iemand roept tijdens het spelletje hints: "Wat is een werkwoord?"
De rest van het gesprek: "Dat is zoiets als doen, hebben, lezen enzo...."quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene dan gewoon bedoelde hoe je dat moet uitbeelden. Net als klinkt als en uitdrukkingen..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:38 schreef JufJoop het volgende:
[..]
De rest van het gesprek: "Dat is zoiets als doen, hebben, lezen enzo...."
"Oooooh ok..." Dus ze wist het echt niet...![]()
Eigenlijk weet ik neit meer precies wie het riep.... het was iig een vrouwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Logisch dat ze dan alleen werk kon krijgen met haar uiterlijk. Zelfs dat verbaast me nog eigenlijk..
Zie haar of de zussen er wel voor aan, opzich maakt het ook neit zoveel uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:42 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik neit meer precies wie het riep.... het was iig een vrouw![]()
Marcia kende "de pisang" nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef Tammymara het volgende:
Vond deze toch aardig dom:
Gisteren ( weet even niet wie) rond half twaalf
"dan ben je de pisang"
"de wat?"
"de pisang"
"dat ken ik niet, ik ken wel de pineut maar de pisang heb ik nog nooit van gehoord"
WTFquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:54 schreef Spablauw het volgende:
Etienne : “Ik hou niet van dat neppe, maar ik vind siliconen wel mooi."
Die vond ik juist erg sterkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Wickedangel het volgende:
Tijn tegen Janine: "Je bent een echte vrouw. Janken en afwassen tegelijk"![]()
Vond ik ook! +1 voor Tijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Die vond ik juist erg sterk
en charmant
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:56 schreef Scrupules het volgende:
hilde: je krijgt van mij een half uur
janine: is goed we gaan tot 30 tellen
Wat een zelfkennis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
Marcel en Hilde zijn aan het dammen
Hilde: "Je ruikt nog helemaal naar vis. Als ik dat nou was..." (kijkt naar haar eigen schoot)
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Zus 1: Het is placemate toch? Of is het placemet?
Zus 2: Ik weet niet, het kan allebei geloof ik
zus 1: Nee wacht, als je naar de winkel loopt en dan wil je een.. placemate kopen toch? Geen placemet
zus 2: Oh ja dan is het dus placemate inderdaad ja, dat zeg je dan
Zoiets was het, maar ze waren er dus van overtuigd dat het placemate was..
Maar het is gewoon placemet, zo'n onderlegger als je aant eten bent.
Edit: Google heeft hits met allebei.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
nu op tv een mooie discussie tussen de zusjes knabbel en babbel.
dat ding waar je je bord op zet, is dat een playmate, of een placemate.
zusje babbel: alsof ik zo'n ding heb in huis
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]zit jij naar de herhaling te kijken?
Maakt opzich ook niet zoveel uit, in elk geval is er een duidelijk verschil qua uitspraak.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
volgens mij is het placemat...als in matje waar je je plaats mee markeert...toch?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Deze is ook zo heerlijk. (ben trouwens bang dat er met deze figuren in huis nog vele topics als deze vol getypt gaan worden)
QUOTE - Blonde Doos #2: "Ik hoorde opeens mijn buurvrouwtje en die woont echt naast me en..." - EINDE QUOTE Dat is toch de definitie van buurvrouw, trut?!
Tipje: als je mensen dom gaat noemen, zorg er dan voor dat je geen taalfouten maakt waardoor je eigen ontzettende domheid meteen zo overduidelijk zichtbaar wordt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Briejtjuh het volgende:
hun zijn echt nog dommer dan ik dacht.. jezus het ging weer nergens over.
Jezus moet met een hoofdletter?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tipje: als je mensen dom gaat noemen, zorg er dan voor dat je geen taalfouten maakt waardoor je eigen ontzettende domheid meteen zo overduidelijk zichtbaar wordt.
Succes daarmee, dat wordt vast nog een hele opgave.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef berney het volgende:
12:29 Hilde en Etienne praten over hun gedoe in huis , Hilde : " mensen moeten toch wel moe worden van mij, met dat geklets zonder inhoudt"
Inderdaad Hilde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef berney het volgende:
12:29 Hilde en Etienne praten over hun gedoe in huis , Hilde : " mensen moeten toch wel moe worden van mij, met dat geklets zonder inhoudt"
Dus de uitspraak meer zielen meer vreugd gaat hier ook niet op?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef Scrupules het volgende:
janine: "ik ben gewoon een leuk en gezellig persoon, en dat kan ik nu gewoon niet zijn"
uhuh
Mmmmm, weten meer mensen niet en wordt verschillend geleerd. Soms hij, soms zij.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef newsman het volgende:
"Is Kortjakje een meisje ?"
Atlijd is Kortjakje ziek midden in de week maar zondag niet.
Regel 2
Zondag, gaat zij naar de kerk, met haar boek vol zilverwerk, weet bij god niet wat voor lichtpunten ze in dat huis hebben gezet.
Laat in de eerste zin het woordje dacht weg en je bent aardig op weg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Briejtjuh het volgende:
hun zijn echt nog dommer dan ik dacht.. jezus het ging weer nergens over.
Die heb ik ook gehoord, ik moest meteen denken "die moet ik dáár gaan postenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:02 schreef Ireth het volgende:
Hilde: "Als die kracht komt, moet je die kracht hebben!!"
[offtopic] Sweety!!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:20 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehoord, ik moest meteen denken "die moet ik dáár gaan posten"
Je was me al voor !
Het is bijna Cruyffiaans.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:02 schreef Ireth het volgende:
Hilde: "Als die kracht komt, moet je die kracht hebben!!"
ik vrees dat ie het nog meent ook, die creepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:34 schreef Springveertje het volgende:
Egbert:...."We gaan door tot het bittere eind.....tot de dood erop volgt!"
Kijk zij houden het tenminste nog ff spannend......ENN LOSSS!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef Fruitje het volgende:
Marlies houdt Tijn van achteren vast tijdens het 'hou-het-zijl-boven-de-zwembad-gespannen-dan-vang-je-de-koffer-misschien'
btw: ze hield haar hand boven zijn edele deel
hoezo, tijdvesrpilling? haha![]()
sorry, ik vergat in mijn haast de punchline...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Kijk zij houden het tenminste nog ff spannend......ENN LOSSS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |