Ik heb ze er bijgezetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:45 schreef Saviola het volgende:
Misschien nog iets voor in de OP:
Volgend weekendquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
Wanneer start het seizoen dat is hier niet terug te lezen
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:47 schreef Saviola het volgende:
[afbeelding] Spaanse Supercup
[afbeelding] Europese Supercup
[afbeelding] Catalunya Cup
[afbeelding] Primera Division
[afbeelding] Copa Del Rey
[afbeelding] WK voor Clubteams
[afbeelding] Champions League
Hou deze troep maar gewoon in het Barca topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:47 schreef Saviola het volgende:
[afbeelding] Spaanse Supercup
[afbeelding] Europese Supercup
[afbeelding] Catalunya Cup
[afbeelding] Primera Division
[afbeelding] Copa Del Rey
[afbeelding] WK voor Clubteams
[afbeelding] Champions League
Als quote is de reactie van Saviola niet leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hou deze troep maar gewoon in het Barca topic.(Ben even zo vrij geweest hem in het Barca topic te plaatsen..vind het overzichtje wel leuk! Hopen dat er verder niks aangevinkt hoeft te worden.
Goed dat je het zegt! Ik wilde hem de credits geven daarom wilde ik z'n naam laten staan enzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als quote is de reactie van Saviola niet leuk
Kan jij het ff doen, mij lukt het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als quote is de reactie van Saviola niet leuk
Oleguer en Belletti zal wel 1 iemand een stuk minder spelen, wegens Zambrotta.. (lijkt me wel Belletti te zijn, ondanks z'n CL-doelpunt doet ie toch niet zo goed en is ook geen favoriet van Rijkaard.. Oleguer daarentegen wel meer), centraal heb je dan enkel Thuram (Edmilson staat verdedigende middenvelder hé) en dat is vrij normaal lijkt me dat je 3 toppers voor 2 posities hebt..quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:39 schreef jojomen4 het volgende:
Nou.. wat gewoon toch wel een beetje een probleem is is dat hij op bijna elke positie 2 compleet (en dan bedoel ik ook echt gelijkwaardig) gelijkwaardige spelers heeft. Sylvinho en Gio, Oleguer en Belletti, Puyol en Thuram, Marquez en Edmilson, Xavi en Iniesta, Messi en Giuly (Giuly is natuurlijk lang niet zo goed maar presteerd wel heel goed). Ik ben benieuwd.. je kan iemand toch niet tevreden houden door hem alleen de CL te laten spelen en een ander de competitie.. Daar zou je mij (en ik ben ook echt een topper) iig niet tevreden mee houden.
Ik dacht dat Zambrotta linksback was.. dat ie alleen tijdens het WK op de rechterflank speelde. Dan heb je er daar 3. En Edmilson speelde vorig seizoen best vaak achterin (al kwam dat dan door blessures). Maarja.. dan schuiven we Edmilson naar voren.. dan krijg je daar een overbezetting van hier tot gunter. Alsof Messi niet al een jaar een basisplaats opeist. Maarja.. we zullen zien.. ik voorspel rellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef Saviola het volgende:
[..]
Oleguer en Belletti zal wel 1 iemand een stuk minder spelen, wegens Zambrotta.. (lijkt me wel Belletti te zijn, ondanks z'n CL-doelpunt doet ie toch niet zo goed en is ook geen favoriet van Rijkaard.. Oleguer daarentegen wel meer), centraal heb je dan enkel Thuram (Edmilson staat verdedigende middenvelder hé) en dat is vrij normaal lijkt me dat je 3 toppers voor 2 posities hebt..
Of je ze tevreden kan houden, hangt ook van de mentaliteit van de spelers af, en het algemene groepsgevoel.. De echte toppers zullen wel altijd willen spelen (Dinho, Deco, Eto'o, Xavi) maar ik denk dat een Iniesta, Giuly, Messi, Sylvinho, Ezquerro, Gudjohnson zich zonder problemen kunnen vinden in een rotatiesysteem. Dit seizoen althans.
Ook al denk ik dat Eto'o genoeg minuten zal krijgen omdat die gewoon beter is dan Guddie kan dit zelfs nog verkeerd uitpakken. Ik kan me geen enkele keer herrineren dat die lul naar de kant werd gehaald en zich niet aangevallen voelde. Wat een jankerd is het toch!quote:Eto'o kan snelle wissel niet verkroppen
21/8/2006 10:59
Samuel Eto'o was een opvallende afwezige bij het feestje na afloop van het behalen van de Spaanse Super Cup. De Kameroense spits verliet Camp Nou voortijdig nadat Frank Rijkaard hem in de rust had gewisseld.
Rijkaard wilde zijn topscorer van de laatste twee seizoenen niet direct veroordelen. 'Na een wedstrijd heb je te maken met allerlei emoties. Het is beter om dit een nachtje te laten rusten en het er morgen over te hebben', aldus de winnende coach na de twee duels Espanyol.
Toch had Rijkaard niet veel aan te merken op het spel van Eto'o in de eerste helft tegen de stadgenoot. 'Hij heeft zich nadrukkelijk laten zien wat betreft zijn bijdrage aan het collectieve spel. Hij werkte hard en had oog voor zijn medespelers. Sportief is er niets op hem aan te merken.'
Eto'o voelt in Barcelona de hete adem van Eidur Gudjohnsen in zijn nek. De IJslander heeft een prima voorbereiding achter de rug en heeft op Eto'o voor dat hij veel meer aangever is dan zijn collega.
quote:Nieuwe klap Villarreal: ook Pires lang eruit
Een week voordat de competitie begint in Spanje is Villarreal na Gonzalo Rodríguez nog een steunpilaar voor lange tijd kwijt. Ook Robert Pires blijkt zijn kruisbanden te hebben gescheurd en ligt er zeker een half jaar uit.
De Franse aanvaller hield de blessure over aan het toernooi om de Trofeo Ramón de Carranza afgelopen weekend. Zijn Argentijnse collega liep daar eenzelfde kwetsuur op. 'Dit is een dreun van jewelste', concludeerde Fernando Roig, de voorzitter van Villarreal. 'Alles valt in duigen.'
De nummer zeven van afgelopen seizoen is nu bezig te beslissen of het de markt op moet voor vervangers. 'We zullen ons moeten versterken en willen dat op een verantwoorde manier gaan doen', aldus Roig.
Pires maakte afgelopen zomer de overstap van Arsenal naar Villarreal. De onderhandelingen duurden lang, maar uiteindelijk slaagden de Spanjaarden erin hem in te lijven. Waarna de verwachtingen hooggespannen waren.
Ken er nog wel zo'n 15 van Barca die wel mogen..quote:
't Is maar hoe je kampioen wil worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ken er nog wel zo'n 15 van Barca die wel mogen..![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
't Is maar hoe je kampioen wil kan worden.
Is het zo saai in Buenos Aires dat je dit soort reacties gaat posten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valencia en Barcelona?
Voor plaats twee ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valencia en Barcelona?
Dat wordt de tweede helft kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond om 21.30 uur op Canvas live de wedstrijd tussen Anderlecht en Real Madrid (Trofeo Bernabeu). Het officiële debuut van Ruud van Nistelrooy voor het eigen publiek (net als Fabio Cannavaro, Emerson en misschien Mahamadou Diarra).
quote:LA LIGA 2006/2007: THE SUMMER MARKET
25 Aug 2006 -- The summer market is probably the most expected thing by the fans. This year the market is closing its doors on August 31st. But it's possible to make an analysis at this point. Deportivo is the club with the biggest number of incorporations while Real Madrid is the one investing the biggest amount of money. The large presence of South Americans is another thing to emphasise.
134. This is the number of new signings in la liga until Thursday at midnight. The number will be larger since the market close its doors in one week, but it's already possible to make several conclusions. Of this number, 83 are Spaniards and 51 are foreign players. In other words, the 38% of the reinforcements were born outside of Spain. The only two clubs that haven't signed a foreign player are Athletic Bilbao and Recreativo Huelva.
Levante is in the other side of the story, the Valencian club has signed seven foreigners while Atlético Madrid has signed five. Deportivo is the club that has hired more Spanish players (12), Recreativo is also trusting in the 'national product' and they signed nine Spaniards. Curiously the two biggest clubs in the country, Real Madrid and Barcelona, are the only ones that haven't signed Spanish reinforcements, although the Madrilians are near to buy José Antonio Reyes from Arsenal.
Once again, la liga clubs have preferred to sign South American players. The 45% of the foreign reinforcements (23) are coming from that region: Argentina (9), Brazil (7), Uruguay (5), Paraguay (1) and Chile (1). Argentina is the country with more players in the list of foreign reinforcements, Brazil is second on this list and France comes third alongside with Uruguay (5). The curiosity of the season is to see a player coming from Iran (Javad Nekouman- Osasuna).
The club that has signed more reinforcements is Deportivo (14), the three newcomers to Primera are behind the Galicians on this list: Nastic (11), Levante (11) and Recreativo (9). Racing Santander is in the middle with ten new signings, while Getafe is also preparing a new project with nine new faces. The club that has signed less reinforcements is Barcelona with only three new names on its squad.
Depor is the club with more reinforcements, but curiously they are one of the clubs that have invested less money in the market (¤8.94 million). The biggest investment has been made by Real Madrid, Capello's squad has arranged four deals with a total value of almost ¤65 million, including a ¤28 million operation for Diarrá (the biggest so far). Other big deals are the transfer of Van Nistelrooy to Real Madrid (¤15 million), Joaquín to Valencia (¤24 million) and Gudjohnsen to Barcelona (¤12 million). But there's one week ahead, and new transfers could be closed like the one of Reyes to Atlético or Real Madrid.
Other clubs making big investments are Zaragoza and Racing Santander. Los Maños paid ¤8 million for Aimar while the Cantabrians have just reach a ¤4.5 million for the 50% of Rafael Sobís' rights (a new record for the club). Other interesting factor is the age of the players involved in this operations. The youngest one is Javi Martínez (17), Athletic Bilbao paid ¤6 million for him. Meanwhile, the elder reinforcement so far has a familiar face: Enrique Romero who signed for Betis at the age of 35. Other cases are Abbondanzieri (34, Getafe), Lilian Thuram (34, Barcelona), Fabio Canavarro (32, Real Madrid) and Robert Pires (32, Villarreal).
The complete list of transfers and loan spells arranged until Thursday at midnight is:
Athletic Bilbao (4): Javi Martínez (Osasuna), Gabilondo (Real Sociedad), Alex García (Racing Santander B) and Sarriegi (Alavés)
Atletico Madrid (9): Jurado (Real Madrid), Mista (Valencia), Pernía (Getafe), Agüero (Independiente), Seitaridis, Costinha (Dinamo Moskow), Zé Castro (Académica), Miguel de las Cuevas (Hércules), Marcelo Sosa (Osasuna)
Barcelona (3): Zambrotta, Thuram (Juventus), Gudjohnsen (Chelsea)
Betis (7): Espinosa, (Albacete), Alecsandro (Cruzeiro), Damiá (Racing), Romero (Deportivo), Óscar López (Barcelona), Maldonado and Fernando Vega (Lorca).
Celta (4): Gabriel Tamas (Spartak), Nené (Alavés), George Lucas (Gremio de Portoalegre), Guayre (Villarreal).
Deportivo (14): Alcántara (Villarreal), Aouate, Antonio Tomás (Racing), Verdú (Barcelona B), Arbeloa (Real Madrid Castilla), Rodri (Barcelona B), Barragán (Liverpool), Estoyanoff (Cádiz), Cristian Hidalgo (Barça B), Riki (Getafe), Pablo Álvarez (Sporting), Juan Rodríguez (Málaga), Lopo (Espanyol), Bodipo (Alavés)
Espanyol (4): Jonatas (Flamengo), Rufete (Valencia), Lacruz (Athletic), Moha (Osasuna),
Getafe (9): Abbondanzieri (Boca Juniors), Lucas Matías Licht (Gimnasia de la Plata), Albín (Nacional Montevideo), Cortés (Mallorca), Casquero (Racing), Manu del Moral (Atlético Madrid), Sousa (Valladolid), Alexis Ruano, Nacho (Málaga)
Levante (11): Kapo (Juventus), Ze María (Inter Milan), Mathieu Berson (Aston Vila), Tommasi (Roma), Albert Meyong Ze (Belenenses), Álvaro (Levante), César (Deportivo), Robert (Benfica), Dehú (Olympique Marsella), Manolo Gaspar (Almería), Nino (Elche)
Mallorca (6): Jankovic (Crvena Zvezda), Héctor (Deportivo), Maxi López (Barcelona), Varela (Betis), Jordi López (Sevilla), Dorado (Sporting Gijón)
Nastic (11): Gil (Cruzeiro), Julio César Cáceres (Nantes), Makukula (Sevilla), Portillo (Real Madrid), Generelo (Zaragoza), Matellán (Getafe), Campano (Mallorca), Ruz (Valencia), Bizarri (Valladolid), Juan (Sporting Gijón), Mingo (Albacete)
Osasuna (4): Juanlu (Betis), Soldado (Real Madrid), Javad Nekouman (Al Sharjah FC), Héctor Font (Villarreal),
Racing Santander (10): Sobis (Internacional de Porto Alegre), Rubén, Balboa (Real Madrid Castilla), Catalayud (Málaga), Munitis, Momo, Rubén Castro (Deportivo), Colsa (Atlético Madrid), Luis Fernández (Betis), Cristian Álvarez (Tenerife).
Real Madrid (4): Diarra (Lyon), Van Nistelrooy (Manchester United), Cannavaro, Emerson (Juventus).
Real Sociedad (5): Diego Rivas (Getafe), Gerardo (Málaga), Felicio (Uniao Leiría), Juanito (Alavés), Claudio Bravo (Colo-Colo).
Recreativo (9): Marcelino Poli (Alavés), Mario (Barcelona), Dani Bautista (Sevilla), Iago Bouzón (Celta), Cazorla, López Vallejo, Arzo (Villarreal), Edu Moya, Jesús Vázquez (Tenerife).
Sevilla (5): Chevantón (Mónaco), Duda (Málaga), Cobeño (Real Madrid Castilla), Poulsen (Schalke), Hinkel (Sttutgart).
Valencia (4): Joaquín (Betis), Tavano (Empoli), Del Horno (Chelsea), Morientes (Liverpool)
Villarreal (5): Somoza (Vélez), José Enrique (Valencia), Nihat (Real Sociedad), Pires (Arsenal), Cani (Zaragoza).
Zaragoza (6): Diogo (Real Madrid), Piqué (Manchester United), Aimar (Valencia), Juanfran (Besiktas), D'Alessandro (Wolfsburgo), Sergio (Celta).
Depor heeft de selectie nog niet eens rondquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk dat van Betis, Santander, Levante, Celta en Deportivo nog geen rugnummers te vinden zijn. Meestal brengen ze die toch een tijdje voor de start van de competitie naar buiten?
Die van Real Madrid zijn ook nog niet officiëel. Mede doordat er waarschijnlijk nog enkele spelers weggaan en er dus nummers vrij komen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk dat van Betis, Santander, Levante, Celta en Deportivo nog geen rugnummers te vinden zijn. Meestal brengen ze die toch een tijdje voor de start van de competitie naar buiten?
Ruud speelt wel hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:41 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij doet Van Nistelrooy nog niet mee bij Real Madrid. Ik zit ff op de chinees te kijken, maar ik zie Raul wel in de spits
de hand van Capello wordt zichtbaar. Lekker verdedigend gaan ballen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:17 schreef Butra het volgende:
Achterin is er geen doorkomen aan voor Villarreal, maar verder is Real toch weer erg matig hoor.![]()
Zonde van je tijd, geloof me.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden vanavond bij Talpa om 23.00!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens bizar bij Bilbao v Sociedad.
Speler van Bilbao maakt hands binnen de 16, krijgt een pingel mee daarvoor en schiet hem zelf binnen
Beleid, dat is er lang niet geweestquote:Iván Helguera, Thomas Gravesen, Pablo García en Juanfran zullen zo goed als zeker deze week Real Madrid verlaten voor een nieuwe werkgever. Alle spelers mogen van coach Fabio Capello hun heil elders zoeken voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus.
Naar verluidt heeft Helguera een aanbieding ontvangen van het Turkse Fenerbahçe, maar de 31-jarige verdediger geeft de voorkeur aan een verblijf in Spanje. Volgens zaakwaarnemer Pedro Bravo zijn Valencia en Villarreal de voornaamste gegadigden om de 47-voudig Spaans international in te lijven.
Zoals Voetbalzone.nl eerder al publiceerde, zal Gravesen zo goed als zeker voor Celtic uitkomen. Mocht een club uit het Premiership het bod van drie miljoen euro overtreffen, dan zullen beide partijen weer om de tafel gaan zitten.
Met de mogelijke contractverlenging van David Beckham ziet Juanfran zijn toekomst bij De Koninklijke in rook opgaan. Aan belangstelling ontbreekt het de 21-jarige middenvelder niet. Osasuna, Deportivo la Coruña, Real Betis, Levante en Recreativo hebben vergaande belangstelling voor de Spaans jeugdinternational.
Naar alle waarschijnlijk zal de Uruguayaan Pablo García vandaag of morgen een contract tekenen bij Celta de Vigo. Met de komst van Emerson en Mahamadou Diarra is een vertrek de beste optie voor de 29-jarige middenvelder.
Missen Bommelquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:45 schreef venomsnake het volgende:
Nog allemaal erg statisch, zit nog geen lijn in.
Daar had ie af kunnen fluiten idd..quote:
Ja, wtf is that all about..quote:
Onterecht..... dou eem normoal zeg..quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef WeebI het volgende:
nog steeds een onterechte stand
hopelijk kan Celta er nog één voorbij die kutkeeper krijgen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef jojomen4 het volgende:
Kutclub! Ik hoor alweer dat ze een goaltje mee kregen wat niet hoorde. Het lijkt weer exact net als vorig seizoen te beginnen waarin ze in de eerste 8 wedstrijden 6 keer verkeerde bepalende beslissingen mee kregen.![]()
Vijfde?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef jojomen4 het volgende:
Maniche uiteindelijk dan toch naar Atletico. 3 jaar zal die daar spelen (volgens z'n contract). Nu geef ik ze dan wel een kleine kans op de 5de plek. Wat een topper
1. Barcelonaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vijfde?Wie eindigt er dan allemaal boven Atléti?
Real, Barca, Sevilla en Valencia. In die volgorden. Atletico vecht om plaats 5 met Villarreal, Depor en Betis.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vijfde?Wie eindigt er dan allemaal boven Atléti?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Real, Barca, Sevilla, Real en Valencia. In die volgorden. Atletico vecht om plaats 5 met Villarreal, Depor en Betis.
Je vergeet Adriano (Inter)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Vandaag nog José Antonio Reyes (Arsenal) en Roberto Ayala (Valencia) naar Real Madrid?
Waar lees jij dat van Ayala? Ik zie de kranten er vandaag niks meer over schrijven en aangezien Adriano de buiten-EU plek van Baptista overneemt ben ik bang dat Ayala niet zo snel meer zal komen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Vandaag nog José Antonio Reyes (Arsenal) en Roberto Ayala (Valencia) naar Real Madrid?
Dacht dat ze in 1 artikel schreven van niet. Misschien dat een ander dat kan confirmeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef DeVinger het volgende:
Is Ayala na al die jaren nog niet half-Spanjool?
http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/683586.htmlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat van Ayala? Ik zie de kranten er vandaag niks meer over schrijven en aangezien Adriano de buiten-EU plek van Baptista overneemt ben ik bang dat Ayala niet zo snel meer zal komen..Fucking hoerezooi
Komen ze straks zeker met de lamzak Chivu aanzetten...
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef DeVinger het volgende:
Is Ayala na al die jaren nog niet half-Spanjool?
Roberto Ayala bezit inderdaad (nog) geen Spaans paspoort, maar ook ik vraag me af waarom?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dacht dat ze in 1 artikel schreven van niet. Misschien dat een ander dat kan confirmeren.
Uit dat artikel haalde ik m'n hoop.. maar dies wel van gisterochtend. Als je dan ziet dat er daarna geen woord meer over wordt geschreven dan vrees ik het ergste. Na die vergadering zou er dan toch meer nieuws moeten zijn en dus nieuwe artikelen gepubliceerd worden. Maar niks..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/683586.html
[..]
[..]
Roberto Ayala bezit inderdaad (nog) geen Spaans paspoort, maar ook ik vraag me af waarom?
Tommie_Hillfigo eet vanavond Saffraanrisotto met cantharellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
In dit artikel (http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?dishtype=rijst&ingredient=saffraan&id=140190&offset=0) hebben ze het over een ruil Helguere - Ayala. Lijkt mij prima, Helguera speelt al tijden onder z'n niveau terwijl Ayala erg constant is. Valencia kan wel niet mee willen werken, maar als ze Helguera willen zullen ze toch met een tegenprestatie moeten komen.
Heb liever deze ruil dan Ronaldo voor Adriano...
Op de voorpagina van Marca staan trouwens de foto's van de spelers waar Real nog voor in de markt zou zijn. Daar staat ook Alves van Sevilla bij, maar dat lijkt me al helemaal niet geloofwaardig.
quote:Depor ontdoet zich van Tristán en Scaloni
1/9/2006 13:09
Deportivo La Coruña heeft besloten zich te ontdoen van Diego Tristán en Lionel Scaloni, die door coach Joaquin Caparros als overbodig werden beschouwd. Nadat het beide spelers niet gelukt was een nieuwe club te vinden voor het sluiten van de transfermarkt, is Depor van plan de contracten van het tweetal te laten ontbinden.
Tristán en Scaloni zijn niet blij met de actie van Deportivo. 'Noch Leo noch ik verdien dit soort behandeling, want we hebben een hoop gegeven voor deze club. Nu zitten we zonder club. We zullen dit doorgeven aan de vakbond', reageerde de aanvaller via Marca. Tristáns contract loopt nog tot medio 2008, dat van Scaloni tot 2007.
Toch is het voor beide spelers een stuk makkelijker geworden een nieuwe club te vinden. Aangezien Tristán en Scaloni niet meer aan Depor zijn verbonden, kunnen ze transfervrij ergens tekenen, ook al is de transfermarkt gesloten.
Scaloni zag overigens op het nippertje een transfer naar Racing Santander stuklopen, zo vertelde hij aan AS. 'Een kwartier voor het sluiten van de markt vertelden Depor mij dat de transfer rond was. Maar nog geen tien minuten later was dat niet meer zo. Ze hebben me verteld dat Santander de telefoon niet opnam…'
Tristán speelde sinds de zomer van 2000 bij de club uit Galicië, maar ondanks zijn grote talent moest de inmiddels dertigjarige spits steevast knokken voor een basisplaats. Scaloni maakte al sinds 1998 deel uit van de selectie van Deportivo, maar ook zijn rol was uitgespeeld. Vorig seizoen speelde hij al een half jaar voor West Ham United.
Depor heeft haar zaakjes nu wel op ordequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
quote:Kanoute speelt zonder sponsor
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 4 september om 22:58
Sevilla-spits Freddie Kanoute zal komend seizoen zonder shirtsponsor spelen. De Spaanse club wordt gesponsord door het online wedkantoor 888.com, maar omdat Kanoute tegen gokken is, wordt de sponsor afgeplakt.
Na onderling overleg besloot 888.com akkoord te gaan met het voorstel. Tijdens het Super Cup-duel dat Sevilla onlangs speelde tegen FC Barcelona was de sponsering op Kanoute's shirt al afgeplakt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:08 schreef Saviola het volgende:
Barça meteen op 1-0 tegen Osasuna.
Eto'o
Eens, ik zie ook nergens dat ie geblesseerd zou zijn....quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef Saviola het volgende:
Puyol moet altijd in de basis staan.
Vind je? Tegen Celta was niet echt overtuigend en vanavond ook niet echt imo. Het enige goede aan de start van Barca is dat ze 6 punten hebben.quote:
owjaquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden van Barcelona zometeen bij Talpa.
Ook naar de eerste helft gekeken?? daar werd bij vlagen gewoon uitstekend gespeeld, Ok, tegenstander bakte er niet veel van maar toch.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vind je? Tegen Celta was niet echt overtuigend en vanavond ook niet echt imo. Het enige goede aan de start van Barca is dat ze 6 punten hebben.
Ik heb nog altijd zeer goede hoop.
Het seizoen is net begonnen kerel. Dat mensen denken dat het moeilijk zal worden om van Atletico te winnen wil niet zeggen dat het zo zal zijn. Elk jaar denken ze dat het lastig wordt en dan blijkt het maar middelmaat te zijn. Lijkt me beter om daarover4 maanden over te gaan oordelen.quote:Op zondag 10 september 2006 14:45 schreef Baraja het volgende:
Valencia opnieuw indrukwekkend. Ondanks een hele reeks blessures betrekkelijk eenvoudig winnen van Atlético: dat doen niet veel teams dit jaar.
Atlético was nog niet op oorlogssterkte. Seitaridis geschorst, Maxi en Agüero niet fit voor de 90 minuten, Maniche deed nog niet mee. Dit seizoen zal Atlético heus beter presteren dan de laatste seizoenen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het seizoen is net begonnen kerel. Dat mensen denken dat het moeilijk zal worden om van Atletico te winnen wil niet zeggen dat het zo zal zijn. Elk jaar denken ze dat het lastig wordt en dan blijkt het maar middelmaat te zijn. Lijkt me beter om daarover4 maanden over te gaan oordelen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden van Barcelona zometeen bij Talpa.
Sevilla heeft ook gewoon een goede ploeg, ook leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Saviola het volgende:
Sevilla wel de ploeg in vorm..0-1 al op Sociedad
eens!quote:Op zondag 10 september 2006 19:45 schreef WeebI het volgende:
matig spel van Real eerste helft, toch twee goals, waarvan één onterecht
wel terechte voorsprong en terecht rood imo.
Die pingel werd gemistquote:Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef Saviola het volgende:
Nou. Levante 2x rood, Real een pingel en handsgoal ?
Dat heeft me 400 euro gekost.. Zij waren de enige die ik niet goed had.quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef Ricky_ het volgende:
Villarreal 0-1 achter tegen Recreativo Huelva met nog 5 minuten te spelen.
Goeie opmerking! Hij was nooit uit vorm. Doordat Fergusson hem op de bank zet begint iedereen te roepen dat die niet meer in vorm was..quote:
Zo zonder Ronaldo en met een zeer aanvallend middenveld liep het - vooral in de tweede helft - aardig goed vond ik.quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Goeie opmerking! Hij was nooit uit vorm. Doordat Fergusson hem op de bank zet begint iedereen te roepen dat die niet meer in vorm was..Hij had er toen al rond de 18 in liggen volgens mij.
Ruudje dus!!!Nu nog Ronaldo ernaast zetten en we zijn klaar.
![]()
![]()
Gelukkig niet geschorst!quote:Op maandag 11 september 2006 11:48 schreef Smeich het volgende:
Wat een BS met Torres zeg....kutcanizares
Gaafquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Volgende week ga ik hem live aanschouwen tijdens Atletico v Sevilla. Als toetje pakken we dinsdag ook maar ff Real-Dynamo Kiev mee in de CL![]()
Zo'n mooi stadion, Vicente Calderonquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Gelukkig niet geschorst!
Volgende week ga ik hem live aanschouwen tijdens Atletico v Sevilla. Als toetje pakken we dinsdag ook maar ff Real-Dynamo Kiev mee in de CL![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef venomsnake het volgende:
rust:
Barca begon wat zwakjes, kreeg een paar kansen tegen waaronder een bal op de paal.
Maar na het doelpunt van Eto'o speelt Barca lekker snel combinatie voetbal en draait het behoorlijk goed.
Nog 2 grote kansen gemist van Eto'o en Messi.
al met al zeer tevreden over de 1ste helft.!![]()
Helemaal mee eens!!!quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef venomsnake het volgende:
en afgelopen, 2e helft was niet best maar 0-3 is niet verkeerd en 3 punten in de tas.
Je bedoelt die tackle op Ramos? Was echt never nooit rood. Hij kwam van achteren ja, maar kom op zeg, laten we nou niet doen alsof die kerel zn enkels afzaagde ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef venomsnake het volgende:
wat een oerdomme overtreding, tackel van achter.. terecht rood.. zomaar...![]()
heb het wel gezien, ik ga studio voetbal kijken..![]()
Dat zeg ik ook niet, maar het was gewoon een domme overtreding van achter zonder intentie om de bal te spelen, en dan ook nog eens op een moment dat er totaal geen gevaar dreigde..quote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Je bedoelt die tackle op Ramos? Was echt never nooit rood. Hij kwam van achteren ja, maar kom op zeg, laten we nou niet doen alsof die kerel zn enkels afzaagde ofzo.
Ja ze spelen woensdag tegen chelsea maar ik heb het inmiddels opgelost door een vlucht op zaterdag te nemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Saviola het volgende:
17 en 18 oktober is er in ieder geval Champions League, dus het lijkt me niet ondenkbaar dat Barça daardoor de zaterdag zal spelen.. Maar het blijft afwachten natuurlijk.
0-1quote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen, Barca-Valencia![]()
Barca start met volgende 11:
Valdes
Zambrotta, Puyol, Marquez, Gio
Xavi, Edmilson, Deco
Messi, Etoo, Ronaldinho
mooie aanval dat wel, maar idd......quote:
Eens, het loopt niet echt bij Barca, daarbij staat Valencia uitstekend te verdedigen.quote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vind Barcelona een beetje besluitloos eerlijk gezegd, voorsprong is ook niet echt onverdiend vind ik.
Hij had die kans wel mogen maken..quote:
Mooie overwinning op Sevilla.quote:Op maandag 25 september 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maxi Rodriguez was de held van het weekend, komend weekend gaat Real Madrid eraan!
Ik vond Maxi ook helemaal niet goed, het is dat hij 2 goals scoorde.... Torres was ook drama, en eigenlijk heel Atletico. Als ze a.s. week zo spelen tegen Real, dan gaan ze er zeker aan.quote:Op maandag 25 september 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maxi Rodriguez was de held van het weekend, komend weekend gaat Real Madrid eraan!
Leer. Nu. Eens. Dat. Imageshack. Niet. Werkt. Op. FOK!.quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef AminBen het volgende:
Real fanaat meldt
[[url=http://img60.imageshack.us/img60/5489/bernabeu3dq5.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Jezus, wat kut. Denk ik hem eindelijk eens in het shirt van Real te zien...quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef AminBen het volgende:
Real moet Van Nistelrooy missen
quote:UPDATE 11:30: Ruud van Nistelrooy is inmiddels vader geworden en staat hierdoor tot de beschikking van trainer Fabio Capello. Naar alle waarschijnlijkheid zal Ronaldo hierdoor weer buiten de selectie vallen voor het duel van vavanond.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
Het plaatje wat deze n00b wil laten zien:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leer. Nu. Eens. Dat. Imageshack. Niet. Werkt. Op. FOK!.![]()
![]()
![]()
Het plaatje wat deze n00b wil laten zien:
[afbeelding]
Torre D beviel mij uitstekend vorig seizoenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:59 schreef Public_NME het volgende:
Heb het trouwens al gevonden, ik zit in het vak bij Puerta 32 en de Ultras Sur bij Puerta 30, ik zit er dus gewoon naast. (dus rechts achter het goals als je het vanaf de zuid tribune bekijkt!) Heb er zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |