abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40967738
Deelnemerslijst:

1. FC Barcelona -> CL
2. Real Madrid CF -> CL
3. Valencia CF -> voorronde CL
4. Club Atlético Osasuna -> voorronde CL
5. Sevilla FC -> UEFA Cup
6. RC Celta de Vigo -> UEFA Cup
7. Villarreal CF
8. RC Deportivo la Coruña
9. Getafe CF
10. Club Atlético de Madrid
11. Real Zaragoza
12. Athletic Club de Bilbao
13. RCD Mallorca
14. Real Betis Balompié
15. RCD Espanyol -> UEFA Cup
16. Real Sociedad de Fútbol
17. Real Racing Club de Santander
18. Gimnástic Tarragona
19. Recreativo Huelva
20. Levante UD

2005/2006

FC Barcelona werd vorig seizoen vrijwel zonder enige tegenslag kampioen van Spanje. De strijd om plaats twee was nog onbeslist tot de laatste speeldag, maar omdat beide ploegen verloren slaagde Real Madrid erin de tweede stek te veroveren ten koste van Valencia. Dat resulteerde ook direct in Champions League voetbal voor Osasuna, dat verrassend vierde werd. Sevilla, UEFA Cup-winnaar, wist ook te winnen, maar bleef vijfde op basis van het onderlinge resultaat.

Onderin was al vrij snel duidelijk dat Málaga het niveau niet aan kon dit seizoen. Cádiz wist zich lange tijd staande te houden, maar na enkele verliespartijen op rij was het ook voor hen duidelijk dat ze weer een seizoen in de Segunda División moesten spelen. Deportivo Alavés waande zich al bij de top 17, maar het mocht niet zo zijn. In de blessuretijd wist Espanyol zichzelf te handhaven ten koste van Alavés.

Wie krijgen we daarvoor terug? Op dit moment leiden Nástic, Recreativo Huelva en Levante de bovenste regionen van de Segunda División. Er zijn echter nog drie wedstrijden te spelen, en zelfs Nástic zou nog naast promotie kunnen grijpen.

Belangrijkste transfers

Costinha & Seitaridis (Dinamo Moskou => Atlético)
Sergio Agüero (Independiente => Atlético)
Mista (Valencia => Atlético)
Eidur Gudjohnsen (Chelsea => Barcelona)
Zambrotta & Thuram (Juventus => Barcelona)
Cannavaro & Emerson (Juventus => Real Madrid)
Ruud Van Nistelrooy (Man Utd => Real Madrid)
Mahamadou Diarra (Lyon => Real Madrid)
Javier Chevanton (Monaco => Sevilla)
Fernando Morientes (Liverpool => Valencia)
Asier Del Horno (Chelsea => Valencia)
Robert Pires (Arsenal => Villareal)
Kaveci Nihat (Real Sociedad => Villareal)
Andrès D'Alessandro (Wolfsburg => Zaragoza)
Pablo Aimar (Valencia => Zaragoza)

Eerste speelronde:

Gimnàstic - Espanyol
Sevilla - Levante
Celta de Vigo - Barcelona
Racing - Atlético Madrid
Valencia - Real Betis
Real Madrid - Villarreal
Deportivo - Zaragoza
Osasuna - Getafe
Ath. Bilbao - Real Sociedad
Recreativo - Real Mallorca

[ Bericht 8% gewijzigd door Bomenverzameling op 19-08-2006 14:51:50 ]
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40967923
Barça dit jaar met de hattrick.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_40967966
Ik hoop dat Real het Barca dit jaar wel moeilijk kan maken. Zou wel leuk zijn, een beetje competitie.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:39:07 #4
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40967970
Ik vind wedstrijden uit de Primera Division doorgaans boeiender dan wedstrijden uit de Engelse en Italiaanse competitie, maar toch spreekt de competitie me op de één of andere manier niet echt aan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_40967993
Barca!
Ik hoop dat ze weer dezelfde titels pakken.
En de wereldbeker uiteraard.
pi_40968067
Mooie OP!

Ik ben dit jaar voor Real
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40968145
Misschien nog iets voor in de OP:

Belangrijkste transfers

Costinha & Seitaridis (Dinamo Moskou => Atlético)
Sergio Agüero (Independiente => Atlético)
Mista (Valencia => Atlético)
Eidur Gudjohnsen (Chelsea => Barcelona)
Zambrotta & Thuram (Juventus => Barcelona)
Cannavaro & Emerson (Juventus => Real Madrid)
Ruud Van Nistelrooy (Man Utd => Real Madrid)
Mahamadou Diarra (Lyon => Real Madrid)
Javier Chevanton (Monaco => Sevilla)
Fernando Morientes (Liverpool => Valencia)
Asier Del Horno (Chelsea => Valencia)
Robert Pires (Arsenal => Villareal)
Kaveci Nihat (Real Sociedad => Villareal)
Andrès D'Alessandro (Wolfsburg => Zaragoza)
Pablo Aimar (Valencia => Zaragoza)
pi_40968342
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:45 schreef Saviola het volgende:
Misschien nog iets voor in de OP:
Ik heb ze er bijgezet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40968863
Barcelona!
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:17:56 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_40976799
Mooie OP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40978821
Als van Bommel zich moet opmaken voor een bankplek of tribune wilt die weg bij Barcelona wordt vandaag gemeld.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:38:41 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_40979665
Wanneer start het seizoen dat is hier niet terug te lezen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40979739
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
Wanneer start het seizoen dat is hier niet terug te lezen

Volgend weekend
pi_40979782
Hup Betis

Vorig jaar was een kutjaar, belooft veel voor komend seizoen dus .
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:43:35 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_40979838
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Volgend weekend
Ok

pi_40982764
Barca campeon Carajo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:05:11 #17
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40986357
Het grote Cadiz is kampioen geworden van het grote Trofeo Ramon de Carranza

Nadat ze in de finale 0-2 achter kwamen tegen Real Betis Sevilla konden ze voor het einde van de 90 minuten nog gelijk komen.. de strafschoppen die volgde leverde de winst op voor de enige club uit de segunda die meedeed.

Wat een kampioenen zijn het toch!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:13:40 #18
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40986567
Atletico speelt gelijk tegen Getafe met 0-0. Ze kunnen tot op heden nog niet echt schitteren.. misschien dat ze komende week iets uit kunnen vinden zodat ze volgend weekend niet gelijk punten laten liggen.
pi_41003013
Getafe is dan ook een stugge ploeg en echt niet te onderschatten.

dan is een wedstrijd tegen Racing toch iets makkelijker normaal gezien
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_41012405
1-0 Barca; goede schaar Ronaldinho, dito voorzet en netjes ingekopt door Xavi.
pi_41012673
2-0 al. Lijkt wel een trainingspartijtje, zo makkelijk gaat het balletje rond.
pi_41012741
Wat een aanval, wat een goal
pi_41012952
Soepele aanval idd
pi_41013365
Als deze aanval er toch eens in was gegaan..
Niet normaal gewoon.
pi_41013531
Wat speelt Espanyol belachelijk slecht

Die zouden zelfs tegen NAC nog moeite hebben.
pi_41015610
3-0, Deco weer
pi_41015656
Zo, eerste prijs binnen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41015956
Spaanse Supercup

Europese Supercup

Catalunya Cup

Primera Division

Copa Del Rey

WK voor Clubteams

Champions League
pi_41015972
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:47 schreef Saviola het volgende:
[afbeelding] Spaanse Supercup

[afbeelding] Europese Supercup

[afbeelding] Catalunya Cup

[afbeelding] Primera Division

[afbeelding] Copa Del Rey

[afbeelding] WK voor Clubteams

[afbeelding] Champions League
.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:18:57 #31
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41016662
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:47 schreef Saviola het volgende:
[afbeelding] Spaanse Supercup

[afbeelding] Europese Supercup

[afbeelding] Catalunya Cup

[afbeelding] Primera Division

[afbeelding] Copa Del Rey

[afbeelding] WK voor Clubteams

[afbeelding] Champions League
Hou deze troep maar gewoon in het Barca topic. (Ben even zo vrij geweest hem in het Barca topic te plaatsen..vind het overzichtje wel leuk! Hopen dat er verder niks aangevinkt hoeft te worden.

Van Bommel speelde trouwens geen minuut. Thuram mocht 45 minuten spelen en nu kreeg Zambrotta ook geen minuut. Eto'o werd ook na 1 helft vervangen. Ik hoop echt dat die grote jongens... al zal Gudjohnsen dat niet doen, over enkele weken hun bek al opentrekken en voor problemen zorgen. Ik zie van Bommel, Iniesta, Messi, Zambrotta, Thuram niet tevreden op de bank zitten. Laten we hopen dat er dus wat vuurwerk uit de kleedkamer komt..misschien nog wat knokpartijen ofzo.

[ Bericht 12% gewijzigd door jojomen4 op 21-08-2006 00:34:36 ]
pi_41017104
Ja, droom verder..

Er zullen weer ontzettend veel wedstrijden gespeeld moeten worden, Rijkaard kennende zal-ie tussen competitiewedstrijden en CL wel vaak roteren. Bovendien zullen ze zowiezo ook weer blessures en schorsingen komen, dus komt iedereen wel genoeg aan bod.
pi_41017224
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hou deze troep maar gewoon in het Barca topic. (Ben even zo vrij geweest hem in het Barca topic te plaatsen..vind het overzichtje wel leuk! Hopen dat er verder niks aangevinkt hoeft te worden.
Als quote is de reactie van Saviola niet leuk
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:39:09 #34
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41017230
Nou.. wat gewoon toch wel een beetje een probleem is is dat hij op bijna elke positie 2 compleet (en dan bedoel ik ook echt gelijkwaardig) gelijkwaardige spelers heeft. Sylvinho en Gio, Oleguer en Belletti, Puyol en Thuram, Marquez en Edmilson, Xavi en Iniesta, Messi en Giuly (Giuly is natuurlijk lang niet zo goed maar presteerd wel heel goed). Ik ben benieuwd.. je kan iemand toch niet tevreden houden door hem alleen de CL te laten spelen en een ander de competitie.. Daar zou je mij (en ik ben ook echt een topper) iig niet tevreden mee houden.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:40:24 #35
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41017271
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef dndiek het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt! Ik wilde hem de credits geven daarom wilde ik z'n naam laten staan enzo.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:45:41 #36
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41017353
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef dndiek het volgende:

[..]

Kan jij het ff doen, mij lukt het niet
pi_41017414
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:39 schreef jojomen4 het volgende:
Nou.. wat gewoon toch wel een beetje een probleem is is dat hij op bijna elke positie 2 compleet (en dan bedoel ik ook echt gelijkwaardig) gelijkwaardige spelers heeft. Sylvinho en Gio, Oleguer en Belletti, Puyol en Thuram, Marquez en Edmilson, Xavi en Iniesta, Messi en Giuly (Giuly is natuurlijk lang niet zo goed maar presteerd wel heel goed). Ik ben benieuwd.. je kan iemand toch niet tevreden houden door hem alleen de CL te laten spelen en een ander de competitie.. Daar zou je mij (en ik ben ook echt een topper) iig niet tevreden mee houden.
Oleguer en Belletti zal wel 1 iemand een stuk minder spelen, wegens Zambrotta.. (lijkt me wel Belletti te zijn, ondanks z'n CL-doelpunt doet ie toch niet zo goed en is ook geen favoriet van Rijkaard.. Oleguer daarentegen wel meer), centraal heb je dan enkel Thuram (Edmilson staat verdedigende middenvelder hé) en dat is vrij normaal lijkt me dat je 3 toppers voor 2 posities hebt..
Of je ze tevreden kan houden, hangt ook van de mentaliteit van de spelers af, en het algemene groepsgevoel.. De echte toppers zullen wel altijd willen spelen (Dinho, Deco, Eto'o, Xavi) maar ik denk dat een Iniesta, Giuly, Messi, Sylvinho, Ezquerro, Gudjohnson zich zonder problemen kunnen vinden in een rotatiesysteem. Dit seizoen althans.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:52:57 #38
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41017535
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef Saviola het volgende:

[..]

Oleguer en Belletti zal wel 1 iemand een stuk minder spelen, wegens Zambrotta.. (lijkt me wel Belletti te zijn, ondanks z'n CL-doelpunt doet ie toch niet zo goed en is ook geen favoriet van Rijkaard.. Oleguer daarentegen wel meer), centraal heb je dan enkel Thuram (Edmilson staat verdedigende middenvelder hé) en dat is vrij normaal lijkt me dat je 3 toppers voor 2 posities hebt..
Of je ze tevreden kan houden, hangt ook van de mentaliteit van de spelers af, en het algemene groepsgevoel.. De echte toppers zullen wel altijd willen spelen (Dinho, Deco, Eto'o, Xavi) maar ik denk dat een Iniesta, Giuly, Messi, Sylvinho, Ezquerro, Gudjohnson zich zonder problemen kunnen vinden in een rotatiesysteem. Dit seizoen althans.
Ik dacht dat Zambrotta linksback was.. dat ie alleen tijdens het WK op de rechterflank speelde. Dan heb je er daar 3. En Edmilson speelde vorig seizoen best vaak achterin (al kwam dat dan door blessures). Maarja.. dan schuiven we Edmilson naar voren.. dan krijg je daar een overbezetting van hier tot gunter. Alsof Messi niet al een jaar een basisplaats opeist. Maarja.. we zullen zien.. ik voorspel rellen.
pi_41017726
Ja Messi zal op termijn misschien wel een basisplaats eisen.. maarja het jochie is pas 19 jaar en Rijkaard wil 'm rustig brengen door nog niet elke wedstrijd gelijk in de basis te zetten. Hij moet dus niet gaan eisen maar gewoon rustig verderdoen en luisteren naar oom Frenk.

Zambrotta is links, rechts, verdediger, middenvelder.. Kan dus overal. Maar zoals ik zei zal Belletti wel minder spelen en zijn zowel Gio (die mogen ze wat mij betreft nu al verkopen) als Sylvinho al een stuk de 30 gepasseerd.

Edmilson wordt vooral gezien als verdedigende mid denk ik. Was vorig jaar gaan kijken in de match tegen Betis, toen speelde ie daar geweldig, heeft ook precies de goede kwaliteiten voor die positie en dat weet Rijkaard ook natuurlijk. Denk dat enkel Iniesta hem kan bedreigen voor die positie, Bommel is toch iets meer aanvallend, en Motta is een beetje vanalles maar niet echt 1 vaste positie.
pi_41019816
Marquez is natuurlijk veruit de beste verdedigende middenvelder die Barca heeft maar die is vaak achter nodig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:20:33 #41
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41025750
Iniesta is trouwens ook aanvallend ingesteld. Verdedigend kan die het niet echt opboksten tegen Edmilson of Marquez. IK vind Marquez trouwnens ook beter op het middenveld.. heeft meer voetbal in zich.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:24:05 #42
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41025848
HIer begint het trouwens al:
quote:
Eto'o kan snelle wissel niet verkroppen

21/8/2006 10:59

Samuel Eto'o was een opvallende afwezige bij het feestje na afloop van het behalen van de Spaanse Super Cup. De Kameroense spits verliet Camp Nou voortijdig nadat Frank Rijkaard hem in de rust had gewisseld.

Rijkaard wilde zijn topscorer van de laatste twee seizoenen niet direct veroordelen. 'Na een wedstrijd heb je te maken met allerlei emoties. Het is beter om dit een nachtje te laten rusten en het er morgen over te hebben', aldus de winnende coach na de twee duels Espanyol.

Toch had Rijkaard niet veel aan te merken op het spel van Eto'o in de eerste helft tegen de stadgenoot. 'Hij heeft zich nadrukkelijk laten zien wat betreft zijn bijdrage aan het collectieve spel. Hij werkte hard en had oog voor zijn medespelers. Sportief is er niets op hem aan te merken.'

Eto'o voelt in Barcelona de hete adem van Eidur Gudjohnsen in zijn nek. De IJslander heeft een prima voorbereiding achter de rug en heeft op Eto'o voor dat hij veel meer aangever is dan zijn collega.
Ook al denk ik dat Eto'o genoeg minuten zal krijgen omdat die gewoon beter is dan Guddie kan dit zelfs nog verkeerd uitpakken. Ik kan me geen enkele keer herrineren dat die lul naar de kant werd gehaald en zich niet aangevallen voelde. Wat een jankerd is het toch!
pi_41035081
quote:
Nieuwe klap Villarreal: ook Pires lang eruit

Een week voordat de competitie begint in Spanje is Villarreal na Gonzalo Rodríguez nog een steunpilaar voor lange tijd kwijt. Ook Robert Pires blijkt zijn kruisbanden te hebben gescheurd en ligt er zeker een half jaar uit.

De Franse aanvaller hield de blessure over aan het toernooi om de Trofeo Ramón de Carranza afgelopen weekend. Zijn Argentijnse collega liep daar eenzelfde kwetsuur op. 'Dit is een dreun van jewelste', concludeerde Fernando Roig, de voorzitter van Villarreal. 'Alles valt in duigen.'

De nummer zeven van afgelopen seizoen is nu bezig te beslissen of het de markt op moet voor vervangers. 'We zullen ons moeten versterken en willen dat op een verantwoorde manier gaan doen', aldus Roig.

Pires maakte afgelopen zomer de overstap van Arsenal naar Villarreal. De onderhandelingen duurden lang, maar uiteindelijk slaagden de Spanjaarden erin hem in te lijven. Waarna de verwachtingen hooggespannen waren.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:29:15 #44
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41037195
En Baraja 2.5 maanden uitgeschakeld. Gaat hard zo in Spanje.
pi_41037436
Nu Eto'o nog

Ronaldinho mag ook wel.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:40:57 #46
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41037575
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:36 schreef WeebI het volgende:
Nu Eto'o nog

Ronaldinho mag ook wel.
Ken er nog wel zo'n 15 van Barca die wel mogen..
pi_41037938
Nou jojomen4 feli met Diarra dan maar
pi_41040611
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ken er nog wel zo'n 15 van Barca die wel mogen..
't Is maar hoe je kampioen wil worden.
pi_41040990
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
't Is maar hoe je kampioen wil kan worden.
pi_41042540
Dit jaar iig weer een echte strijd tussen de twee aartsrivalen
pi_41043298
Valencia en Barcelona?
pi_41043942
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valencia en Barcelona?
Is het zo saai in Buenos Aires dat je dit soort reacties gaat posten?
pi_41047860
Nee, maar dat lijkt me wel dicht bij de waarheid te liggen
pi_41055356
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valencia en Barcelona?
Voor plaats twee ja.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:47:12 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41096474
Vanavond om 21.30 uur op Canvas live de wedstrijd tussen Anderlecht en Real Madrid (Trofeo Bernabeu). Het officiële debuut van Ruud van Nistelrooy voor het eigen publiek (net als Fabio Cannavaro, Emerson en misschien Mahamadou Diarra).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2006 @ 18:29:02 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_41101372
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond om 21.30 uur op Canvas live de wedstrijd tussen Anderlecht en Real Madrid (Trofeo Bernabeu). Het officiële debuut van Ruud van Nistelrooy voor het eigen publiek (net als Fabio Cannavaro, Emerson en misschien Mahamadou Diarra).
Dat wordt de tweede helft kijken

woensdag 23 augustus 2006 @ 19:26:43 #57
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41103270
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:15:13 #58
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41126744
Valencia haalt Joaquin dus binnen voor 24 miljoen.

Nieuws over Patje Kluivert:

Kluivert is weggestuurd tijdens de training door Quique Flores. Na het praatje van de trainer aan de groep toe liepen de spelers warm.. het was toen dat Quique zag dat Kluivert tussen z'n spelers rondliep. Hij riep hem naar hem toe en na een kort gesprek stapte Kluivert van het veld. Afgelopen weken is Kluivert aan het revalideren in Valencia zonder begeleiding van de club. Hij wilde stiekem met het eerste elftal meetrainen zonder daar aan iemand iets over te melden.
pi_41137260
Hoe wou hij dat stiekem voor elkaar krijgen dan met de coach er met de neus bovenop
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:21:06 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_41151429
Stiekem

pi_41156935
Wel een leuk artikel .
quote:
LA LIGA 2006/2007: THE SUMMER MARKET

25 Aug 2006 -- The summer market is probably the most expected thing by the fans. This year the market is closing its doors on August 31st. But it's possible to make an analysis at this point. Deportivo is the club with the biggest number of incorporations while Real Madrid is the one investing the biggest amount of money. The large presence of South Americans is another thing to emphasise.

134. This is the number of new signings in la liga until Thursday at midnight. The number will be larger since the market close its doors in one week, but it's already possible to make several conclusions. Of this number, 83 are Spaniards and 51 are foreign players. In other words, the 38% of the reinforcements were born outside of Spain. The only two clubs that haven't signed a foreign player are Athletic Bilbao and Recreativo Huelva.

Levante is in the other side of the story, the Valencian club has signed seven foreigners while Atlético Madrid has signed five. Deportivo is the club that has hired more Spanish players (12), Recreativo is also trusting in the 'national product' and they signed nine Spaniards. Curiously the two biggest clubs in the country, Real Madrid and Barcelona, are the only ones that haven't signed Spanish reinforcements, although the Madrilians are near to buy José Antonio Reyes from Arsenal.

Once again, la liga clubs have preferred to sign South American players. The 45% of the foreign reinforcements (23) are coming from that region: Argentina (9), Brazil (7), Uruguay (5), Paraguay (1) and Chile (1). Argentina is the country with more players in the list of foreign reinforcements, Brazil is second on this list and France comes third alongside with Uruguay (5). The curiosity of the season is to see a player coming from Iran (Javad Nekouman- Osasuna).

The club that has signed more reinforcements is Deportivo (14), the three newcomers to Primera are behind the Galicians on this list: Nastic (11), Levante (11) and Recreativo (9). Racing Santander is in the middle with ten new signings, while Getafe is also preparing a new project with nine new faces. The club that has signed less reinforcements is Barcelona with only three new names on its squad.

Depor is the club with more reinforcements, but curiously they are one of the clubs that have invested less money in the market (¤8.94 million). The biggest investment has been made by Real Madrid, Capello's squad has arranged four deals with a total value of almost ¤65 million, including a ¤28 million operation for Diarrá (the biggest so far). Other big deals are the transfer of Van Nistelrooy to Real Madrid (¤15 million), Joaquín to Valencia (¤24 million) and Gudjohnsen to Barcelona (¤12 million). But there's one week ahead, and new transfers could be closed like the one of Reyes to Atlético or Real Madrid.

Other clubs making big investments are Zaragoza and Racing Santander. Los Maños paid ¤8 million for Aimar while the Cantabrians have just reach a ¤4.5 million for the 50% of Rafael Sobís' rights (a new record for the club). Other interesting factor is the age of the players involved in this operations. The youngest one is Javi Martínez (17), Athletic Bilbao paid ¤6 million for him. Meanwhile, the elder reinforcement so far has a familiar face: Enrique Romero who signed for Betis at the age of 35. Other cases are Abbondanzieri (34, Getafe), Lilian Thuram (34, Barcelona), Fabio Canavarro (32, Real Madrid) and Robert Pires (32, Villarreal).

The complete list of transfers and loan spells arranged until Thursday at midnight is:
Athletic Bilbao (4): Javi Martínez (Osasuna), Gabilondo (Real Sociedad), Alex García (Racing Santander B) and Sarriegi (Alavés)
Atletico Madrid (9): Jurado (Real Madrid), Mista (Valencia), Pernía (Getafe), Agüero (Independiente), Seitaridis, Costinha (Dinamo Moskow), Zé Castro (Académica), Miguel de las Cuevas (Hércules), Marcelo Sosa (Osasuna)
Barcelona (3): Zambrotta, Thuram (Juventus), Gudjohnsen (Chelsea)
Betis (7): Espinosa, (Albacete), Alecsandro (Cruzeiro), Damiá (Racing), Romero (Deportivo), Óscar López (Barcelona), Maldonado and Fernando Vega (Lorca).
Celta (4): Gabriel Tamas (Spartak), Nené (Alavés), George Lucas (Gremio de Portoalegre), Guayre (Villarreal).
Deportivo (14): Alcántara (Villarreal), Aouate, Antonio Tomás (Racing), Verdú (Barcelona B), Arbeloa (Real Madrid Castilla), Rodri (Barcelona B), Barragán (Liverpool), Estoyanoff (Cádiz), Cristian Hidalgo (Barça B), Riki (Getafe), Pablo Álvarez (Sporting), Juan Rodríguez (Málaga), Lopo (Espanyol), Bodipo (Alavés)
Espanyol (4): Jonatas (Flamengo), Rufete (Valencia), Lacruz (Athletic), Moha (Osasuna),
Getafe (9): Abbondanzieri (Boca Juniors), Lucas Matías Licht (Gimnasia de la Plata), Albín (Nacional Montevideo), Cortés (Mallorca), Casquero (Racing), Manu del Moral (Atlético Madrid), Sousa (Valladolid), Alexis Ruano, Nacho (Málaga)
Levante (11): Kapo (Juventus), Ze María (Inter Milan), Mathieu Berson (Aston Vila), Tommasi (Roma), Albert Meyong Ze (Belenenses), Álvaro (Levante), César (Deportivo), Robert (Benfica), Dehú (Olympique Marsella), Manolo Gaspar (Almería), Nino (Elche)
Mallorca (6): Jankovic (Crvena Zvezda), Héctor (Deportivo), Maxi López (Barcelona), Varela (Betis), Jordi López (Sevilla), Dorado (Sporting Gijón)
Nastic (11): Gil (Cruzeiro), Julio César Cáceres (Nantes), Makukula (Sevilla), Portillo (Real Madrid), Generelo (Zaragoza), Matellán (Getafe), Campano (Mallorca), Ruz (Valencia), Bizarri (Valladolid), Juan (Sporting Gijón), Mingo (Albacete)
Osasuna (4): Juanlu (Betis), Soldado (Real Madrid), Javad Nekouman (Al Sharjah FC), Héctor Font (Villarreal),
Racing Santander (10): Sobis (Internacional de Porto Alegre), Rubén, Balboa (Real Madrid Castilla), Catalayud (Málaga), Munitis, Momo, Rubén Castro (Deportivo), Colsa (Atlético Madrid), Luis Fernández (Betis), Cristian Álvarez (Tenerife).
Real Madrid (4): Diarra (Lyon), Van Nistelrooy (Manchester United), Cannavaro, Emerson (Juventus).
Real Sociedad (5): Diego Rivas (Getafe), Gerardo (Málaga), Felicio (Uniao Leiría), Juanito (Alavés), Claudio Bravo (Colo-Colo).
Recreativo (9): Marcelino Poli (Alavés), Mario (Barcelona), Dani Bautista (Sevilla), Iago Bouzón (Celta), Cazorla, López Vallejo, Arzo (Villarreal), Edu Moya, Jesús Vázquez (Tenerife).
Sevilla (5): Chevantón (Mónaco), Duda (Málaga), Cobeño (Real Madrid Castilla), Poulsen (Schalke), Hinkel (Sttutgart).
Valencia (4): Joaquín (Betis), Tavano (Empoli), Del Horno (Chelsea), Morientes (Liverpool)
Villarreal (5): Somoza (Vélez), José Enrique (Valencia), Nihat (Real Sociedad), Pires (Arsenal), Cani (Zaragoza).
Zaragoza (6): Diogo (Real Madrid), Piqué (Manchester United), Aimar (Valencia), Juanfran (Besiktas), D'Alessandro (Wolfsburgo), Sergio (Celta).
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:14:26 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41157229
Valencia heeft érg goed ingekocht, evenals Real en Atlético Madrid, hoop dan ook dat men het Barça langer moeilijk gaat maken. Wordt een leuke competitie!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:33:46 #63
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_41157862
Ik ben benieuwd naar Zaragoza dit seizoen. Europees voetbal halen moet toch lukken
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_41163752
Ik zat zo eens te kijken naar het programma van komend weekend. Alle wedstrijden van zondag zijn om 19:00, behalve de Baskische derby. Is dat nieuw ofzo of wabt voorgaande jaren was de vaste tijd 17:00. Of is het alleen omdat het de eerste speeldag is?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:44:09 #65
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41167889
Volgens mij was het bijna altijd al 19.00. 1 wedstrijd per zondag was dacht ik om 17.00

Sevilla heeft Oliveira verkocht aan AC Milan voor 15 miljoen euro.
pi_41191248
Het gaat weer beginnen
pi_41192086
Opmerkelijk dat van Betis, Santander, Levante, Celta en Deportivo nog geen rugnummers te vinden zijn. Meestal brengen ze die toch een tijdje voor de start van de competitie naar buiten?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41192923
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk dat van Betis, Santander, Levante, Celta en Deportivo nog geen rugnummers te vinden zijn. Meestal brengen ze die toch een tijdje voor de start van de competitie naar buiten?
Depor heeft de selectie nog niet eens rond .
Vandaag wordt trouwens Luis Felipe (ex Ajax) gepresenteerd als waarschijnljik de nieuwe linksbuiten.
pi_41195523
quote:
Die van Real Madrid zijn ook nog niet officiëel. Mede doordat er waarschijnlijk nog enkele spelers weggaan en er dus nummers vrij komen.

Gravesen (16) gaat sowieso weg.

Ruud, Emerson en Diarra hebben officiëel nog geen nummer. Wel kregen ze respectievelijk 17, 20 en 21 in de wedstrijd tegen Anderlecht.
pi_41202370
Ja, toch erg opvallend zo kort voor de start.

Die rugnummers van Sevilla, dat ziet er best cool uit. Net alsof ze erop geverfd zijn.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:55:37 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41205134
Zowel in de Primera als de Segunda begint om 22:00 mijn favoriet .
Valencia gaat gewoon kampioen worden .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_41206848
we gaan beginnen, Valencia-Betis
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41207804
1-0 Morientes
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41207831
VALENCIA:

Canizares
Navarro, Albelda, Moretti
Angulo, Albiol, Silva, Edu, Vicente
Villa, Morientes

REAL BETIS:

Doblas,
Juanito, Nano, Oscar Lopez, Romero
Assuncao, Miguel Angel, Rivera
Dani, Maldonado, Xisco

Joaquin doet nog niet mee, jammer..
pi_41208188
Rust..

Beetje matige 1ste helft, gebeurd niet veel. Valencia de iets betere ploeg.

edit
eindstand 2-1 voor Valencia. niets van de 2e helft mee gekregen, ben in slaap geflikkerd.

[ Bericht 27% gewijzigd door venomsnake op 26-08-2006 23:51:25 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:54:05 #76
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41210374
Valencia .

En Tenerife . Maar das Segunda .
pi_41216359
Valencia acteerde nog te wisselvallig, maar het ging bij vlagen zeer goed, met name tussen de 60e en 70e minuut. De wisselwerking tussen Edu en Vicente biedt perspectief, evenals de ontwikkeling van Silva. Angulo als rechtsback was een vreemde keuze en hopelijk is Miguel snel fit. Voor Morientes leek het allemaal wat te snel te gaan. Zijn treffer was zijn enige hoogtepunt.

De defensie oogde onzeker en ging in de fout bij het tegendoelpunt. Al met al een weinig zeggende overwinning tegen een ploeg die het nog lastig krijgt degradatie te ontlopen (wel heeft Betis in Maldonado al een alternatief voor Joaquín in huis).
http://i169.photobucket.c(...)orralla/claropy2.jpg
1942, 1944, 1947, 1971, 2002, 2004, 2008?
pi_41231508
Hup Villareal
pi_41231558
pi_41232411
Volgens mij doet Van Nistelrooy nog niet mee bij Real Madrid. Ik zit ff op de chinees te kijken, maar ik zie Raul wel in de spits

Atletico Madrid 1-0 voor bij Santander. Torres weer
pi_41232464
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:41 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij doet Van Nistelrooy nog niet mee bij Real Madrid. Ik zit ff op de chinees te kijken, maar ik zie Raul wel in de spits
Ruud speelt wel hoor.
pi_41232593
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ruud speelt wel hoor.
ja, ik zag hem net lopen. Dep. La Coruña 2-1 voor
pi_41232639
Rust in Madrid. 0-0
pi_41233612
Achterin is er geen doorkomen aan voor Villarreal, maar verder is Real toch weer erg matig hoor.
pi_41234011
Beelden vanavond bij Talpa om 23.00 !
pi_41234054
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:17 schreef Butra het volgende:
Achterin is er geen doorkomen aan voor Villarreal, maar verder is Real toch weer erg matig hoor.
de hand van Capello wordt zichtbaar. Lekker verdedigend gaan ballen..
pi_41234459
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden vanavond bij Talpa om 23.00 !
Zonde van je tijd, geloof me.
pi_41234644
Hoe speelt Real Madrid, WeebI en Jojomen?
pi_41234734
Wat zíjn dit voor standen (en waarschijnlijk ook uitslagen)?

89' Espanyol 0 - 1 Gimnastic
89' Osasuna 0 - 2 Getafe
89' Racing Santander 0 - 1 Atletico Madrid
89' Real Madrid 0 - 0 Villarreal
89' Recreativo Huelva 0 - 0 Mallorca

Da's wel wat anders dan 50 doelpunten.
pi_41234745
Die vrije trappen van Riquelme blijven gevaarlijk... wat een speler is dat zeg
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_41234820
Eindstand Madrid-Villareal 0-0

Wat een zaadpot was dat zeg.
Het goede nieuws, Madrid heeft puntverlies geleden en bijna geen kans gehad..

Wat een geweldige speler is die Riquelme toch!
pi_41234861
Yeah, Real Madrid .
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:57:36 #93
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41235010
Lekker kut begin
pi_41235106
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef jojomen4 het volgende:
Lekker kut begin
Mooi man!
pi_41235451
Edit: Foutje.
pi_41235503
Deportivo . Europe, here we come .
pi_41237110
Verrassende nederlaag van Osasuna. Gewoon 0-2 tegen Getafe. Kan nog een leuke tweede helft worden in Bilbao. 1-0 bij de rust, maar de teams onlopen elkaar niet zo veel. Lekker veel strijd zoals het een goede derby betaamd. De teams besluiten de wedstrijd echt niet met 11 tegen 11
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:11:34 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41237848
Trouwens bizar bij Bilbao v Sociedad.

Speler van Bilbao maakt hands binnen de 16, krijgt een pingel mee daarvoor en schiet hem zelf binnen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 27 augustus 2006 @ 22:23:40 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_41238355
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens bizar bij Bilbao v Sociedad.

Speler van Bilbao maakt hands binnen de 16, krijgt een pingel mee daarvoor en schiet hem zelf binnen

zondag 27 augustus 2006 @ 22:51:07 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41239305
en vanuit het niets 1-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:07:25 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41247989
Fernando Torres Club Atlético de Madrid S.A.D.
pi_41248973
Dat Cassano nou nog basisspeler wordt ook bij Real
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:23:18 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41249354
Was te verwachten, is toch een beetje het troetelkindje van Fabio Capello, werkten samen bij AS Roma en Capello wilde hem destijds ook al naar Juventus halen.
pi_41249444
Ja precies, maar dat is dan ook de enige reden dat hij nog bij Real is gebleven.
Anders was die nu toch ook weer via de achteruitgang vertrokken.
pi_41249489
T.o.v. vorig jaar heeft Real nu in ieder geval een ijzersterk middenveld, de (ook verbeterde) verdediging komt daardoor minder onder druk te staan. Met Diarra en Emerson lever je aan voetballend vermogen natuurlijk wel in, dat merkte je gister ook. Persoonlijk zou ik ook niet met Cassano én Raúl spelen, een van beide zou achter de spits moeten spelen en Robinho op links. Daar gaat toch meer dreiging vanuit, want op rechts heb je met Beckham ook niet iemand met een flitsende dribbel in huis...helemaal geen dribbel eigenlijk. Al met al vond ik het toch een hoopgevend begin, verdedigend zit het wel goed, nu nog voor meer dreiging zorgen en dan komt het wel goed.
pi_41252558
Ik zou ook liever Robinho op links zien dan Cassano.

Maar als Cassano vertrouwen krijgt en kan groeien denk ik stiekem dat hij zijn draai wel kan vinden, zoals hij dat ooit bij Roma deed.

En Capello weet dat.
pi_41265753
quote:
Iván Helguera, Thomas Gravesen, Pablo García en Juanfran zullen zo goed als zeker deze week Real Madrid verlaten voor een nieuwe werkgever. Alle spelers mogen van coach Fabio Capello hun heil elders zoeken voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus.

Naar verluidt heeft Helguera een aanbieding ontvangen van het Turkse Fenerbahçe, maar de 31-jarige verdediger geeft de voorkeur aan een verblijf in Spanje. Volgens zaakwaarnemer Pedro Bravo zijn Valencia en Villarreal de voornaamste gegadigden om de 47-voudig Spaans international in te lijven.

Zoals Voetbalzone.nl eerder al publiceerde, zal Gravesen zo goed als zeker voor Celtic uitkomen. Mocht een club uit het Premiership het bod van drie miljoen euro overtreffen, dan zullen beide partijen weer om de tafel gaan zitten.

Met de mogelijke contractverlenging van David Beckham ziet Juanfran zijn toekomst bij De Koninklijke in rook opgaan. Aan belangstelling ontbreekt het de 21-jarige middenvelder niet. Osasuna, Deportivo la Coruña, Real Betis, Levante en Recreativo hebben vergaande belangstelling voor de Spaans jeugdinternational.

Naar alle waarschijnlijk zal de Uruguayaan Pablo García vandaag of morgen een contract tekenen bij Celta de Vigo. Met de komst van Emerson en Mahamadou Diarra is een vertrek de beste optie voor de 29-jarige middenvelder.
Beleid, dat is er lang niet geweest
pi_41269448
Celta de Vigo-Barca gaat beginnen.

Barca begint met de volgende spelers,
Valdes,
Zambrotta ,Puyol, Marquez, Gio, Motta, Iniesta, Deco
Giuly, Eto'o, Messi

pi_41269476
Go Barca .
pi_41271286
1-0 Celta, gepruts in de verdediging..
Lekker moment ook weer zo vlak voor rust.
Valdes ongelukkig.

edit
en rust..

was niet best 1ste helft, 1 goed schot van Deco.
Messi speelt goed en Deco kan er ook mee door. voor de rest is het matig.
Nog allemaal erg statisch, zit nog geen lijn in.

[ Bericht 19% gewijzigd door venomsnake op 28-08-2006 21:52:23 ]
pi_41271680
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:45 schreef venomsnake het volgende:

Nog allemaal erg statisch, zit nog geen lijn in.
Missen Bommel
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:56:43 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41271773
Kieft, Barca-pijper
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41271804
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kieft, Barca-pijper
pi_41272487
1-1 Eto'o
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:16:20 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41272506
1-1 met buitenspelluchtje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41272633
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
1-1 met buitenspelluchtje
Daar had ie af kunnen fluiten idd..
Je kan ook zeggen, ''goed gezien''
pi_41272637
dat was echt nooit onside

gewoon affluiten
pi_41272701
jaaaaaaaaaa 1-2 MESSI

mooie actie Iniesta trouwens.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:20:31 #119
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41272705
1-2
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41272779
Go Barcaaaa!!!
pi_41272783

zo onverdiend he

zoals wel vaker bij Barça..
pi_41272813
Vogel naar Betis of Sevilla

Bron: Jack van Gelder
pi_41272822
Leo
pi_41272845
Lucky AJAX-cultuurtje?
pi_41272894
2-2
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:25:15 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41272921
en de Hermes Houseband in Vigo
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41272943
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:25 schreef DutchGooner het volgende:
en de Hermes Houseband in Vigo
Ja, wtf is that all about..
pi_41272950
nog steeds een onterechte stand

hopelijk kan Celta er nog één voorbij die kutkeeper krijgen
pi_41273125
Zoveel balbezit en Barça doet er niks mee.

Op balbezit had Barça keihard moeten winnen. Het spelbeeld laat echter iets anders zien.
pi_41273244
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef WeebI het volgende:
nog steeds een onterechte stand

hopelijk kan Celta er nog één voorbij die kutkeeper krijgen
Onterecht..... dou eem normoal zeg..

Verdediging van Barca zat weer te slapen.

Gudjohnson is er trouwens in gekomen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:41:56 #131
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41273592
Gaat tot nu toe wel goed!
pi_41273825
Man man wat een gepruts achterin..

Rood voor Iriney
pi_41273863
YESSSSSSS 2-3 Gudjohson
pi_41273927
Held
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:54:10 #135
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41274115
Kutclub! Ik hoor alweer dat ze een goaltje mee kregen wat niet hoorde. Het lijkt weer exact net als vorig seizoen te beginnen waarin ze in de eerste 8 wedstrijden 6 keer verkeerde bepalende beslissingen mee kregen.
pi_41274195
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef jojomen4 het volgende:
Kutclub! Ik hoor alweer dat ze een goaltje mee kregen wat niet hoorde. Het lijkt weer exact net als vorig seizoen te beginnen waarin ze in de eerste 8 wedstrijden 6 keer verkeerde bepalende beslissingen mee kregen.

en afgelopen, Barca alweer 2 punten boven Madrid.

was wel een moeizame overwinning, met name de verdediging stond niet goed.
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2006 @ 22:56:25 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_41274218

pi_41274341
2-3 afgelopen
pi_41274401
beh

als ze het tegen Sevilla en nu zelfs tegen Celta al zo moeilijk hebben wil ik het de volgende wedstrijden nog wel eens zien.

Osasuna
Racing
Valencia
Athletic

maximaal 8 punten.
pi_41274405
Gudjohson, is die toch nog ergens goed voor
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:49:15 #141
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41309535
Sevilla speelt weer overtuigend en wint met 3-0 van Levante. Eerste goal van Kanoute en de laatste 2 van Kepa.

Denk dat ze eerste staan. Wie doet wekelijks een lijst van de stand? Weebl? Jij doet het ook zo mooi op het sportforum zag ik van de week.

Edit: Kepa schiet net z'n 3de binnen in de 90ste minuut.

[ Bericht 9% gewijzigd door jojomen4 op 29-08-2006 22:49:58 (Kepa maakte er nog 1.) ]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 00:10:32 #142
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41312824
Maniche uiteindelijk dan toch naar Atletico. 3 jaar zal die daar spelen (volgens z'n contract). Nu geef ik ze dan wel een kleine kans op de 5de plek. Wat een topper
pi_41313163
Sevilla gaat voor de CL plek
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:55:27 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41317284
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef jojomen4 het volgende:
Maniche uiteindelijk dan toch naar Atletico. 3 jaar zal die daar spelen (volgens z'n contract). Nu geef ik ze dan wel een kleine kans op de 5de plek. Wat een topper
Vijfde? Wie eindigt er dan allemaal boven Atléti?
pi_41319469
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

1. Barcelona
2. Real Madrid
3. Valencia
4. Sevilla
.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:48:28 #146
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41319491
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Real, Barca, Sevilla en Valencia. In die volgorden. Atletico vecht om plaats 5 met Villarreal, Depor en Betis.
pi_41319530
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Real, Barca, Sevilla, Real en Valencia. In die volgorden. Atletico vecht om plaats 5 met Villarreal, Depor en Betis.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:50:57 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41319579
Barça gaat dit seizoen weer tegenvallen, daar eindigen we dus boven. Ook Sevilla zal niet aan de hoge verwachtingen kunnen voldoen, waardoor ik denk dat alleen Valencia en Real Madrid (in die volgorde) boven Atlético Madrid kunnen/zullen eindigen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:53:44 #149
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41319668
Al Barca tegenvalt dan helpen de scheidsrechters altijd een handje mee. Daar tegen vechten is onbegonnen werk.
pi_41326137
huilie
pi_41326758
Real Madrid
Valencia
Barcelona
Atlético
Sevilla
Villarreal
Deportivo
Osasuna

zo wordt ie
pi_41326946
1. Barça
2. Real Madrid
3. Valencia
4. Atletico Madrid
5. Sevilla
6. Deportivo
pi_41340384
Doe mij dan Valencia maar
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:14:14 #154
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_41345369
Ik zie Real wel kampioen worden..
Goede aankopen gedaan.. Achter zit het erg goed, en middenveld ook sterk nu..

Helaas zal het voetbal wel tegenvallen, ik verwacht iig geen 3-0 en 4-1 scores ofzo..
Voor Capello geld alleen t resultaat, en daar is hij nr 1 in..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:07:50 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41352927
Vandaag nog José Antonio Reyes (Arsenal) en Roberto Ayala (Valencia) naar Real Madrid?
pi_41353684
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Vandaag nog José Antonio Reyes (Arsenal) en Roberto Ayala (Valencia) naar Real Madrid?
Je vergeet Adriano (Inter) .
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:04:11 #157
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41357124
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Waar lees jij dat van Ayala? Ik zie de kranten er vandaag niks meer over schrijven en aangezien Adriano de buiten-EU plek van Baptista overneemt ben ik bang dat Ayala niet zo snel meer zal komen.. Fucking hoerezooi Komen ze straks zeker met de lamzak Chivu aanzetten...

[ Bericht 2% gewijzigd door jojomen4 op 31-08-2006 12:09:55 ]
pi_41357184
Is Ayala na al die jaren nog niet half-Spanjool?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:09:26 #159
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41357282
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef DeVinger het volgende:
Dacht dat ze in 1 artikel schreven van niet. Misschien dat een ander dat kan confirmeren.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:17:05 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41357529
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waar lees jij dat van Ayala? Ik zie de kranten er vandaag niks meer over schrijven en aangezien Adriano de buiten-EU plek van Baptista overneemt ben ik bang dat Ayala niet zo snel meer zal komen.. Fucking hoerezooi Komen ze straks zeker met de lamzak Chivu aanzetten...
http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/683586.html
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef DeVinger het volgende:
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dacht dat ze in 1 artikel schreven van niet. Misschien dat een ander dat kan confirmeren.
Roberto Ayala bezit inderdaad (nog) geen Spaans paspoort, maar ook ik vraag me af waarom?
pi_41357638
Lekker duur salaris?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:29:39 #162
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41358012
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/683586.html
[..]

[..]

Roberto Ayala bezit inderdaad (nog) geen Spaans paspoort, maar ook ik vraag me af waarom?
Uit dat artikel haalde ik m'n hoop.. maar dies wel van gisterochtend. Als je dan ziet dat er daarna geen woord meer over wordt geschreven dan vrees ik het ergste. Na die vergadering zou er dan toch meer nieuws moeten zijn en dus nieuwe artikelen gepubliceerd worden. Maar niks..
pi_41358562
In dit artikel (http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?dishtype=rijst&ingredient=saffraan&id=140190&offset=0) hebben ze het over een ruil Helguere - Ayala. Lijkt mij prima, Helguera speelt al tijden onder z'n niveau terwijl Ayala erg constant is. Valencia kan wel niet mee willen werken, maar als ze Helguera willen zullen ze toch met een tegenprestatie moeten komen.

Heb liever deze ruil dan Ronaldo voor Adriano...

Op de voorpagina van Marca staan trouwens de foto's van de spelers waar Real nog voor in de markt zou zijn. Daar staat ook Alves van Sevilla bij, maar dat lijkt me al helemaal niet geloofwaardig.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:44:24 #164
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41358596
Je quote is een allerhande recept?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:44:48 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358607
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
In dit artikel (http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?dishtype=rijst&ingredient=saffraan&id=140190&offset=0) hebben ze het over een ruil Helguere - Ayala. Lijkt mij prima, Helguera speelt al tijden onder z'n niveau terwijl Ayala erg constant is. Valencia kan wel niet mee willen werken, maar als ze Helguera willen zullen ze toch met een tegenprestatie moeten komen.

Heb liever deze ruil dan Ronaldo voor Adriano...

Op de voorpagina van Marca staan trouwens de foto's van de spelers waar Real nog voor in de markt zou zijn. Daar staat ook Alves van Sevilla bij, maar dat lijkt me al helemaal niet geloofwaardig.
Tommie_Hillfigo eet vanavond Saffraanrisotto met cantharellen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:45:50 #166
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41358653
Dat lijkt me ook niet geloofwaardig omdat die even of zelfs aanvallender is dan Cicinho. Ik vind Dani Alves wel een held.. alleen ik zou der geen 18 miljoen voor neerleggen als je Cicinho al hebt en die niet wilt gebruiken.
pi_41358681
....hahahahaha, LOL. En ik maar denken dat ik het goed gecheckt had!!! Bij deze de goeie: http://www.as.com/articul(...)831dasdaiftb_13/Tes/

En voor vanavond, eet smakelijk!!
pi_41392347
quote:
Depor ontdoet zich van Tristán en Scaloni

1/9/2006 13:09

Deportivo La Coruña heeft besloten zich te ontdoen van Diego Tristán en Lionel Scaloni, die door coach Joaquin Caparros als overbodig werden beschouwd. Nadat het beide spelers niet gelukt was een nieuwe club te vinden voor het sluiten van de transfermarkt, is Depor van plan de contracten van het tweetal te laten ontbinden.
Tristán en Scaloni zijn niet blij met de actie van Deportivo. 'Noch Leo noch ik verdien dit soort behandeling, want we hebben een hoop gegeven voor deze club. Nu zitten we zonder club. We zullen dit doorgeven aan de vakbond', reageerde de aanvaller via Marca. Tristáns contract loopt nog tot medio 2008, dat van Scaloni tot 2007.

Toch is het voor beide spelers een stuk makkelijker geworden een nieuwe club te vinden. Aangezien Tristán en Scaloni niet meer aan Depor zijn verbonden, kunnen ze transfervrij ergens tekenen, ook al is de transfermarkt gesloten.

Scaloni zag overigens op het nippertje een transfer naar Racing Santander stuklopen, zo vertelde hij aan AS. 'Een kwartier voor het sluiten van de markt vertelden Depor mij dat de transfer rond was. Maar nog geen tien minuten later was dat niet meer zo. Ze hebben me verteld dat Santander de telefoon niet opnam…'

Tristán speelde sinds de zomer van 2000 bij de club uit Galicië, maar ondanks zijn grote talent moest de inmiddels dertigjarige spits steevast knokken voor een basisplaats. Scaloni maakte al sinds 1998 deel uit van de selectie van Deportivo, maar ook zijn rol was uitgespeeld. Vorig seizoen speelde hij al een half jaar voor West Ham United.
pi_41403647
Toch opmerkelijk, zeker Diego Tristán. Wellicht gaat Sporting hem nu alsnog halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41423840
Ja, niet echt op een leuke manier vertrokken maar Scaloni wilde zelf ook teveel geld hebben . Hij kon naar Marseille, PSG, West Ham en nog meer van dat soort toch leuke clubs maar het salaris was te weinig. Tristán is toch een beetje een ander verhaal, die wil graag in Spanje blijven, anders had hij ipv Lange Jan voor Celtic gespeeld . Hij heeft de club aangeboden om gratis te vertrekken en dan niet naar de clubs in Spanje te gaan waar Deportivo hem liever niet ziet, benieuwd of het zo is gegaan .

Nadat ook Pablo Amo nog net voor de deadline is vertrokken is alleen Duscher er nog die ze deze zomer eigelijk liever kwijt wilden. Hij zit in het laatste contractjaar en ze gaan kijken of er een verleningin in zit. Caparros zal hem nu zeker gaan gebruiken, misschien dat hij zelfs wel in de basis start. Dan hebben Duscher, Sergio en Coloccini op het middenveld, das een mooie as lijkt mij .

Deportivo is klaar voor een nieuwe start met heel veel talent . Barragan wordt een grote btw .
pi_41427539
quote:
Depor heeft haar zaakjes nu wel op orde :
1.Aouate
2. Manuel Pablo
3. Rodri
4. Duscher
5. Coloccini
6. De Guzman
7. Bopido
8. Sergio
9. Taborda
10. Arizmendi
11. Riki
12. Adrián
13. Munúa
14. Jorge Andrade
15. Capdevila
16. Rodriguez
17. Arbeloa
18. Lopo
19. Barragán
20. Christian
21. Valerón
22. Juanma
23. Estoyanoff
24. Verdú
25. Filipe
44. Iago

Iago zit officieel bij Derpotivo B maar dat is puur om de regels te ontwijken, hij zal gewoon met het 1e elftal meedraiien .
Adriáno (18jr)is nog net even voor 12 uur binnnegehaald van Oviedo. Gevalletje Flamini aangezien Oviedo niet wilde verkopen maar de coach er toch echt nog een spits bij moest hebben ze het maar zonder toestemming van de club gedaan . Dat krijgt nog wel een staartje .
pi_41430752
Ja, ik heb ze inmiddels ook binnen. Hoewel er nog wat aan veranderd is zie ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_41431015
Weinig namen in elk geval.

Ik heb echt geen idee hoe goed of slecht die selectie is
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:15:50 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41507312
quote:
Kanoute speelt zonder sponsor
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 4 september om 22:58

Sevilla-spits Freddie Kanoute zal komend seizoen zonder shirtsponsor spelen. De Spaanse club wordt gesponsord door het online wedkantoor 888.com, maar omdat Kanoute tegen gokken is, wordt de sponsor afgeplakt.

Na onderling overleg besloot 888.com akkoord te gaan met het voorstel. Tijdens het Super Cup-duel dat Sevilla onlangs speelde tegen FC Barcelona was de sponsering op Kanoute's shirt al afgeplakt.
pi_41521905
Best wel opvallend, maar wel terecht.
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:05:57 #176
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_41521943
En 888 spint er trouwens garen bij .... ze zijn weer in het nieuws en vanwege hun opstelling levert dat alleen maar goodwill op
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:26:41 #177
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41531182
Wat een gepiep van Kanoute zeg. Die naam leverd hem wel z'n salaris op. Als die dan zo'n principe held is besluit die bij Sevilla weg te gaan omdat die met een sponsor in zee gaan waarvan die de activiteiten niet goedkeurt. Stel je voor dat elke speler dat wilt..
pi_41536226
Heeft het iets met zijn geloof te maken ofzo? Want zo zijn er toch talloze voorbeelden in theorie in het voetbal te bedenken (niet dat ik er een weet zo 123).
pi_41656067
Barça meteen op 1-0 tegen Osasuna.

Eto'o
pi_41656089
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:08 schreef Saviola het volgende:
Barça meteen op 1-0 tegen Osasuna.

Eto'o

Thuram in de basis..

--------------V.Valdes-------------
Zambrotta--Thuram-Marquez--Sylvinho
--------------Edmilson-------------
------------Xavi---Deco------------
-----Messi----Eto'o---Ronaldinho-----
pi_41656306
Puyol moet altijd in de basis staan.
pi_41656540
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef Saviola het volgende:
Puyol moet altijd in de basis staan.
Eens, ik zie ook nergens dat ie geblesseerd zou zijn....
Beetje vreemd.
pi_41656612
Nee hij zit gewoon op de bank..
pi_41656695
nog even en Barça heeft zelfs geen Catalanen meer in het veld
pi_41656920
2-0 Eto'o
pi_41657075
3-0 Messi
pi_41657112
Osasuna is echt geen schim van wat het vorig seizoen was.

Kansloos onderuit tegen Getafe en daarvoor nog niet eens weten te winnen van HSV.
pi_41657284
Afgelopen, 3-0 eindstand.
2e helft was niet echt spectaculair maar de 3 punten zitten in de tas.

Kunnen we weer rustig kijken naar het gepruts van Madrid..

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 09-09-2006 22:15:37 ]
pi_41657399
Beelden van Barcelona zometeen bij Talpa.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 september 2006 @ 22:14:53 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_41657825
Ja ben benieuwd. Goede seizoensstart

pi_41658385
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Ja ben benieuwd. Goede seizoensstart

Vind je? Tegen Celta was niet echt overtuigend en vanavond ook niet echt imo. Het enige goede aan de start van Barca is dat ze 6 punten hebben.

Ik heb nog altijd zeer goede hoop.
pi_41658652
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
owja
pi_41661298
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:32 schreef WeebI het volgende:

[..]

Vind je? Tegen Celta was niet echt overtuigend en vanavond ook niet echt imo. Het enige goede aan de start van Barca is dat ze 6 punten hebben.

Ik heb nog altijd zeer goede hoop.
Ook naar de eerste helft gekeken?? daar werd bij vlagen gewoon uitstekend gespeeld, Ok, tegenstander bakte er niet veel van maar toch.
2e helft was idd matig van Barca kant, maar dat is niet zo heel gek als je al 3-0 voor staat en je dinsdag weer moet spelen.

Eto'o is trouwens weer lekker bezig, vandaag er weer 2 ingeprikt. Andere goal was van Messi.

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 10-09-2006 08:07:36 ]
pi_41674793
Valencia opnieuw indrukwekkend. Ondanks een hele reeks blessures betrekkelijk eenvoudig winnen van Atlético: dat doen niet veel teams dit jaar. Geen (Spaanse) ploeg is zo sterk in de breedte als Valencia. Betreurenswaardig wel het optreden van scheidsrechter Medina. Eerst Costinha niet eruit sturen, dan Moretti wel en dan helemaal een stompzinnige rode kaart geven aan Torres. Over twee weken de topper tegen Barca, hopelijk met een neutrale arbiter.
  zondag 10 september 2006 @ 15:15:44 #195
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41675793
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:45 schreef Baraja het volgende:
Valencia opnieuw indrukwekkend. Ondanks een hele reeks blessures betrekkelijk eenvoudig winnen van Atlético: dat doen niet veel teams dit jaar.
Het seizoen is net begonnen kerel. Dat mensen denken dat het moeilijk zal worden om van Atletico te winnen wil niet zeggen dat het zo zal zijn. Elk jaar denken ze dat het lastig wordt en dan blijkt het maar middelmaat te zijn. Lijkt me beter om daarover4 maanden over te gaan oordelen.
pi_41678406
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:15 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Het seizoen is net begonnen kerel. Dat mensen denken dat het moeilijk zal worden om van Atletico te winnen wil niet zeggen dat het zo zal zijn. Elk jaar denken ze dat het lastig wordt en dan blijkt het maar middelmaat te zijn. Lijkt me beter om daarover4 maanden over te gaan oordelen.
Atlético was nog niet op oorlogssterkte. Seitaridis geschorst, Maxi en Agüero niet fit voor de 90 minuten, Maniche deed nog niet mee. Dit seizoen zal Atlético heus beter presteren dan de laatste seizoenen.
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 17:23:43 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_41680030
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

pi_41682707
Zometeen maar eens naar Levante- Real Madrid kijken.
es kijken hoe de mannen uit Madrid ervoor staan..

Hup Levante
pi_41683111
Levante
pi_41683310
Sevilla wel de ploeg in vorm.. 0-1 al op Sociedad
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 19:15:45 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_41683388
Hup Levante

pi_41683442
0-1 Madrid. RVN
pi_41683498
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Saviola het volgende:
Sevilla wel de ploeg in vorm.. 0-1 al op Sociedad
Sevilla heeft ook gewoon een goede ploeg, ook leuk om naar te kijken.
pi_41683791
Van Nistelrooij gescoord.

Die wordt wel topscorer van de PD.
pi_41683836
Cassano scoort de 2-0, ging hands vooraf
pi_41683838
0-2 Madrid Cassano
pi_41683883
Rode kaart voor Dehu van Levante..
Hij schopte RVN neer
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 19:32:06 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_41683936
Gaat niet goed

pi_41683940
pi_41684063
1-2
Ettien
pi_41684338
matig spel van Real eerste helft, toch twee goals, waarvan één onterecht

wel terechte voorsprong en terecht rood imo.
pi_41684506
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:45 schreef WeebI het volgende:
matig spel van Real eerste helft, toch twee goals, waarvan één onterecht

wel terechte voorsprong en terecht rood imo.
eens!
matig spel van beide kanten.
Toch is het wel leuk om naar te kijken, ook doordat er een paar spelers bij levante lopen die een leuke individuele actie in huis hebben

Maar tis geen hoogstaand duel..
pi_41685366
1-3 weer RVN
pi_41685908
Doet Van Nistelrooy weer goed dus
pi_41686133
Die Salgado moet een toneelschool beginnen als zijn voetbal loopbaan erop zit..
pi_41686418
pingel Madrid

edit
RVN mist de pingel...
pi_41686457
Sevilla op 0-2
pi_41686529
Villarreal 0-1 achter tegen Recreativo Huelva met nog 5 minuten te spelen.
pi_41686568
Ruud mist, naja toch 2 doelpunten.
pi_41686639
! Kun je voor een hattrick gaan, doe je zoiets..
pi_41686659
Mist ie weer een grote kans
pi_41686687
Fantastisch doelpunt van Ruud
pi_41686691
1-4 RVN (lobje)

hattrick!

Levante speelt wel met 9 man maargoed.
  zondag 10 september 2006 @ 20:48:57 #224
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_41686702
Villareal
pi_41686824
en afgelopen, door de doelpunten was het het aanzien nog enigzins waard.
hoewel ik liever had dat die aan de andere kant zouden vallen.
pi_41687044
Nou. Levante 2x rood, Real een pingel en handsgoal ?
pi_41687080
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef Saviola het volgende:
Nou. Levante 2x rood, Real een pingel en handsgoal ?
Die pingel werd gemist

Cassano met hands vooraf
pi_41687971
Ruud
pi_41688338
En toch blijf ik het een raar gezicht vinden, RvN bij Real. Een pure spits.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 september 2006 @ 21:35:33 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41688511
ruud is weer in vorm
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 21:42:51 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_41688823
Was ie ooit uit vorm

pi_41688875
Wordt dit uitgezonden door Talpa?
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 21:45:23 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_41688930
Volgens mij wel

zondag 10 september 2006 @ 22:11:20 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41689933
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef Ricky_ het volgende:
Villarreal 0-1 achter tegen Recreativo Huelva met nog 5 minuten te spelen.
Dat heeft me 400 euro gekost.. Zij waren de enige die ik niet goed had.
  zondag 10 september 2006 @ 22:13:14 #235
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41690017
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Was ie ooit uit vorm

Goeie opmerking! Hij was nooit uit vorm. Doordat Fergusson hem op de bank zet begint iedereen te roepen dat die niet meer in vorm was.. Hij had er toen al rond de 18 in liggen volgens mij.

Ruudje dus!!! Nu nog Ronaldo ernaast zetten en we zijn klaar.
pi_41692408
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Goeie opmerking! Hij was nooit uit vorm. Doordat Fergusson hem op de bank zet begint iedereen te roepen dat die niet meer in vorm was.. Hij had er toen al rond de 18 in liggen volgens mij.

Ruudje dus!!! Nu nog Ronaldo ernaast zetten en we zijn klaar.
Zo zonder Ronaldo en met een zeer aanvallend middenveld liep het - vooral in de tweede helft - aardig goed vond ik.

Laat die dikkerd maar mooi de stoeltjes in de dugout testen op gewichtslimiet.
pi_41694864
Nistelrooooooooooooooooooooooooooooooooy
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_41701780
raar idd om hem bij Real Mierda te zien spelen..

Wat een BS met Torres zeg....kutcanizares
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:04:43 #239
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41827466
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:48 schreef Smeich het volgende:

Wat een BS met Torres zeg....kutcanizares
Gelukkig niet geschorst!

Volgende week ga ik hem live aanschouwen tijdens Atletico v Sevilla. Als toetje pakken we dinsdag ook maar ff Real-Dynamo Kiev mee in de CL
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41877479
Depor . 2-0 van Villarreal gewonnen .
pi_41878364
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Volgende week ga ik hem live aanschouwen tijdens Atletico v Sevilla. Als toetje pakken we dinsdag ook maar ff Real-Dynamo Kiev mee in de CL
Gaaf
  zondag 17 september 2006 @ 20:02:11 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41898790
Trouwens knap waardeloos dat Sport1 de derby van Sevilla niet uitzend
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41898969
Hup Barca
pi_41899198
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Gelukkig niet geschorst!

Zo'n mooi stadion, Vicente Calderon ! Ik was er tijdens Atleti - Barca in 2003 (3-0! )
Have fun there!
pi_41899325
Lekker keepertje. 1-0 Barca.
pi_41899326
0-1 ETO'O
pi_41899451
1-2 Betis Sobis opnieuw
pi_41899687
2-2 2e van Kanouté
pi_41900317
rust:
Barca begon wat zwakjes, kreeg een paar kansen tegen waaronder een bal op de paal.
Maar na het doelpunt van Eto'o speelt Barca lekker snel combinatie voetbal en draait het behoorlijk goed.
Nog 2 grote kansen gemist van Eto'o en Messi.
al met al zeer tevreden over de 1ste helft.!
pi_41900624
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef venomsnake het volgende:
rust:
Barca begon wat zwakjes, kreeg een paar kansen tegen waaronder een bal op de paal.
Maar na het doelpunt van Eto'o speelt Barca lekker snel combinatie voetbal en draait het behoorlijk goed.
Nog 2 grote kansen gemist van Eto'o en Messi.
al met al zeer tevreden over de 1ste helft.!
alleen moeten ze wat meer oppassen voor balverlies.. santander maakt daar goed gebruik van..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_41900927
En misschien nog wat zorgvuldiger omgaan met de kansen.
maar in vergelijking met de voorgaande wedstrijden zit er vooruitgang in het spel.

[ Bericht 16% gewijzigd door venomsnake op 17-09-2006 21:23:30 ]
pi_41901634
Wat een idioot die scheidsrechter, die knakker breekt zo'n beetje de poten van Eto'o, die dus terecht pissed is.
geeft die gek geel aan Eto'o.
gelukkig komt Eto'o er verder goed af, geen blessure. maar wat een aanslag.

Waarom haalt Rijkaard Puyol eruit?

[ Bericht 15% gewijzigd door venomsnake op 17-09-2006 21:27:55 ]
pi_41902301
0-2 Guily

edit
Pingel voor Barca en rood voor die keeper.
Felipe Melo op het doel en 0-3 Ronaldinho

en afgelopen, 2e helft was niet best maar 0-3 is niet verkeerd en 3 punten in de tas.

[ Bericht 25% gewijzigd door venomsnake op 17-09-2006 21:51:09 ]
pi_41902683
Striemend fluitconcert voor Madrid bij rust. Het is inderdaad weer eens niet best.
pi_41903388
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef venomsnake het volgende:
en afgelopen, 2e helft was niet best maar 0-3 is niet verkeerd en 3 punten in de tas.
Helemaal mee eens!!!
  Trouwste user 2022 zondag 17 september 2006 @ 22:21:18 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_41903755
Gaat weer goed

pi_41903866
Madrid speel echt WAAR-DE-LOOS en dan vooral Guti

edit
1-0 madrid, ik moet zeggen een heule mooie vrije bal van reyes.

[ Bericht 22% gewijzigd door venomsnake op 17-09-2006 22:29:17 ]
  zondag 17 september 2006 @ 22:28:37 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41904067
En 1-0 door Reyes
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41904070
1-0 Reyes
pi_41904207
En Sociedad met een man minder
pi_41904208
wat een oerdomme overtreding, tackel van achter.. terecht rood.. zomaar...
heb het wel gezien, ik ga studio voetbal kijken..
  Trouwste user 2022 zondag 17 september 2006 @ 22:43:31 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_41904673
Kut

pi_41905956
Bij die goal van Eto'o zag de keeper er niet helemaal lekker uit.
pi_41906201
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef venomsnake het volgende:
wat een oerdomme overtreding, tackel van achter.. terecht rood.. zomaar...
heb het wel gezien, ik ga studio voetbal kijken..
Je bedoelt die tackle op Ramos? Was echt never nooit rood. Hij kwam van achteren ja, maar kom op zeg, laten we nou niet doen alsof die kerel zn enkels afzaagde ofzo.
  maandag 18 september 2006 @ 09:10:52 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41912589
Keurige overwinning bij Athletic de Bilbao!
pi_41913125
Goede overwinning Barça , volgende week wordt belangrijk.
pi_41913749
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef Butra het volgende:

[..]

Je bedoelt die tackle op Ramos? Was echt never nooit rood. Hij kwam van achteren ja, maar kom op zeg, laten we nou niet doen alsof die kerel zn enkels afzaagde ofzo.
Dat zeg ik ook niet, maar het was gewoon een domme overtreding van achter zonder intentie om de bal te spelen, en dan ook nog eens op een moment dat er totaal geen gevaar dreigde..
terecht rood imo.
pi_41914008
Beckham maakt de 2-0 ook wel aardig
pi_42032818
Weet iemand hoe het zit met de verdeling van wedstrijden over de zaterdag en de zondag?
Is het dit jaar in principe 1 op zaterdag en 9 op zondag?

Ik ben namelijk van plan om zondag 15 oktober naar Barcelona-Sevilla te gaan als die dan niet naar de zaterdag wordt gezet.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_42054628
Geen idee, ik dacht dat het in Spanje niet echt vast verdeeld was.
www.thuisuiteten.nl
pi_42059831
17 en 18 oktober is er in ieder geval Champions League, dus het lijkt me niet ondenkbaar dat Barça daardoor de zaterdag zal spelen.. Maar het blijft afwachten natuurlijk.
pi_42085536
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Saviola het volgende:
17 en 18 oktober is er in ieder geval Champions League, dus het lijkt me niet ondenkbaar dat Barça daardoor de zaterdag zal spelen.. Maar het blijft afwachten natuurlijk.
Ja ze spelen woensdag tegen chelsea maar ik heb het inmiddels opgelost door een vlucht op zaterdag te nemen.

Volgende vraag: Hoe kom ik aan kaarten voor eerste of tweede ring bij Barcelona-Sevilla of is dit volledig uitverkocht door seizoenskaarthouders?
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_42098428
Zometeen, Barca-Valencia

Barca start met volgende 11:
Valdes
Zambrotta, Puyol, Marquez, Gio
Xavi, Edmilson, Deco
Messi, Etoo, Ronaldinho
pi_42099194
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen, Barca-Valencia

Barca start met volgende 11:
Valdes
Zambrotta, Puyol, Marquez, Gio
Xavi, Edmilson, Deco
Messi, Etoo, Ronaldinho
0-1
pi_42099343
Mooi zo.
pi_42099375
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef pinkplatinum het volgende:

[..]

0-1
mooie aanval dat wel, maar idd......

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 24-09-2006 21:55:52 ]
  zondag 24 september 2006 @ 21:51:18 #277
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42099654
Lekker rood avondje .
pi_42099811
Villa net voor de rust nog op de paal.
  zondag 24 september 2006 @ 22:00:45 #279
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42099827
Ik vind Barcelona een beetje besluitloos eerlijk gezegd, voorsprong is ook niet echt onverdiend vind ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42099958
Ja het is niet best
pi_42099960
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vind Barcelona een beetje besluitloos eerlijk gezegd, voorsprong is ook niet echt onverdiend vind ik.
Eens, het loopt niet echt bij Barca, daarbij staat Valencia uitstekend te verdedigen.
pi_42099997
JAAAAAAAAAAAA iniesta 1-1
  zondag 24 september 2006 @ 22:15:17 #283
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42100056
En een fraaie gelijkmaker.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42100489
man man, wat een pauper scheids..

Saviola erin voor Messi
pi_42100671
Saviola Mooie rentree
pi_42100692
Afgelopen.. 1-1
pi_42100706
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:57 schreef Saviola het volgende:
Saviola Mooie rentree
Hij had die kans wel mogen maken..
wel een prachtig onthaal door het publiek..
  zondag 24 september 2006 @ 23:09:20 #288
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42100918
Zo net terug van Atletico v Sevilla, en het was wel aardig. Veldspel liet zwaar te wensen over tot de 1-1. Stadion daarentegen is wel mooi, en de fans zijn ook vrij luidruchtig.
Zal binnenkort ff foto's posten als ik terug in NL ben...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 25 september 2006 @ 10:06:40 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42107327
Maxi Rodriguez was de held van het weekend, komend weekend gaat Real Madrid eraan!
pi_42109274
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maxi Rodriguez was de held van het weekend, komend weekend gaat Real Madrid eraan!
Mooie overwinning op Sevilla.
Volgende week de stadsderby, die Atlético hopelijk gaat winnen idd.!
  maandag 25 september 2006 @ 12:15:18 #291
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_42109349
Atletico wint nooooooooooit van Real laatste jaren, laat staan in het koninklijk paleis!

Real speelt nog niet echt goed.. resultaten zijn nu nog wel goed maar van de enige goeie tegenstander kregen we WEER klop.
  maandag 25 september 2006 @ 12:19:57 #292
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42109480
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vond Maxi ook helemaal niet goed, het is dat hij 2 goals scoorde.... Torres was ook drama, en eigenlijk heel Atletico. Als ze a.s. week zo spelen tegen Real, dan gaan ze er zeker aan.
  maandag 25 september 2006 @ 21:08:11 #293
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42122009
Vandaag tickets for Real v Dynamo Kiev binnen, en ik zit vlak bij de Ultras Sur als het goed is. Zit achter het goal (zuid) op de laagste rang bij het veld. Weet alleen niet precies in welke sectie de ultras zitten?

Weet iemand dit?
pi_42126061
Real moet Van Nistelrooy missen

Ruud van Nistelrooy zal woensdag in de Champions League niet in actie komen voor Real Madrid. De 30-jarige Nederlander heeft inmiddels de selectie verlaten vanwege het feit dat hij in de komende uren vader zal worden.

Trainer Fabio Capello koos opmerkelijk genoeg voor Ronaldo als vervanger van Van Nistelrooy. De Braziliaan, nog niet wedstrijdfit, zal namelijk slechts enige minuten kunnen meespelen tegen Dinamo Kiev in het Santiago Bernabéu.

Eerder had de Italiaanse oefenmeester nog laten weten dat de aanvaller over enkele weken pas zijn rentree kon maken. Door een knieoperatie op 15 juli heeft Il Fenomeno nog geen enkele minuut kunnen meespelen dit seizoen.

RuuD
pi_42134259
quote:
Leer. Nu. Eens. Dat. Imageshack. Niet. Werkt. Op. FOK!.

Het plaatje wat deze n00b wil laten zien:

lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:30:15 #297
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42138026
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef AminBen het volgende:
Real moet Van Nistelrooy missen
Jezus, wat kut. Denk ik hem eindelijk eens in het shirt van Real te zien... Trouwens het bericht klopt niet helemaal, wedstrijd is vandaag en niet woensdag!

#edit:
quote:
UPDATE 11:30: Ruud van Nistelrooy is inmiddels vader geworden en staat hierdoor tot de beschikking van trainer Fabio Capello. Naar alle waarschijnlijkheid zal Ronaldo hierdoor weer buiten de selectie vallen voor het duel van vavanond.
pi_42138176
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef wolfrolf het volgende:

pi_42143550
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Leer. Nu. Eens. Dat. Imageshack. Niet. Werkt. Op. FOK!.

[afbeelding]

mijn exuses
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:59:34 #300
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42144914
Heb het trouwens al gevonden, ik zit in het vak bij Puerta 32 en de Ultras Sur bij Puerta 30, ik zit er dus gewoon naast. (dus rechts achter het goals als je het vanaf de zuid tribune bekijkt!) Heb er zin in!
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:51:47 #301
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42145985
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:59 schreef Public_NME het volgende:
Heb het trouwens al gevonden, ik zit in het vak bij Puerta 32 en de Ultras Sur bij Puerta 30, ik zit er dus gewoon naast. (dus rechts achter het goals als je het vanaf de zuid tribune bekijkt!) Heb er zin in!
Torre D beviel mij uitstekend vorig seizoen

Geniet er van als dit je eerste keer Santiago Bernabeu is
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')