quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:08 schreef Saviola het volgende:
Barça meteen op 1-0 tegen Osasuna.
Eto'o
Eens, ik zie ook nergens dat ie geblesseerd zou zijn....quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef Saviola het volgende:
Puyol moet altijd in de basis staan.
Vind je? Tegen Celta was niet echt overtuigend en vanavond ook niet echt imo. Het enige goede aan de start van Barca is dat ze 6 punten hebben.quote:
owjaquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden van Barcelona zometeen bij Talpa.
Ook naar de eerste helft gekeken?? daar werd bij vlagen gewoon uitstekend gespeeld, Ok, tegenstander bakte er niet veel van maar toch.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vind je? Tegen Celta was niet echt overtuigend en vanavond ook niet echt imo. Het enige goede aan de start van Barca is dat ze 6 punten hebben.
Ik heb nog altijd zeer goede hoop.
Het seizoen is net begonnen kerel. Dat mensen denken dat het moeilijk zal worden om van Atletico te winnen wil niet zeggen dat het zo zal zijn. Elk jaar denken ze dat het lastig wordt en dan blijkt het maar middelmaat te zijn. Lijkt me beter om daarover4 maanden over te gaan oordelen.quote:Op zondag 10 september 2006 14:45 schreef Baraja het volgende:
Valencia opnieuw indrukwekkend. Ondanks een hele reeks blessures betrekkelijk eenvoudig winnen van Atlético: dat doen niet veel teams dit jaar.
Atlético was nog niet op oorlogssterkte. Seitaridis geschorst, Maxi en Agüero niet fit voor de 90 minuten, Maniche deed nog niet mee. Dit seizoen zal Atlético heus beter presteren dan de laatste seizoenen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het seizoen is net begonnen kerel. Dat mensen denken dat het moeilijk zal worden om van Atletico te winnen wil niet zeggen dat het zo zal zijn. Elk jaar denken ze dat het lastig wordt en dan blijkt het maar middelmaat te zijn. Lijkt me beter om daarover4 maanden over te gaan oordelen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden van Barcelona zometeen bij Talpa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |