Je vergeet Adriano (Inter)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Vandaag nog José Antonio Reyes (Arsenal) en Roberto Ayala (Valencia) naar Real Madrid?
Waar lees jij dat van Ayala? Ik zie de kranten er vandaag niks meer over schrijven en aangezien Adriano de buiten-EU plek van Baptista overneemt ben ik bang dat Ayala niet zo snel meer zal komen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Vandaag nog José Antonio Reyes (Arsenal) en Roberto Ayala (Valencia) naar Real Madrid?
Dacht dat ze in 1 artikel schreven van niet. Misschien dat een ander dat kan confirmeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef DeVinger het volgende:
Is Ayala na al die jaren nog niet half-Spanjool?
http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/683586.htmlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat van Ayala? Ik zie de kranten er vandaag niks meer over schrijven en aangezien Adriano de buiten-EU plek van Baptista overneemt ben ik bang dat Ayala niet zo snel meer zal komen..Fucking hoerezooi
Komen ze straks zeker met de lamzak Chivu aanzetten...
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef DeVinger het volgende:
Is Ayala na al die jaren nog niet half-Spanjool?
Roberto Ayala bezit inderdaad (nog) geen Spaans paspoort, maar ook ik vraag me af waarom?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dacht dat ze in 1 artikel schreven van niet. Misschien dat een ander dat kan confirmeren.
Uit dat artikel haalde ik m'n hoop.. maar dies wel van gisterochtend. Als je dan ziet dat er daarna geen woord meer over wordt geschreven dan vrees ik het ergste. Na die vergadering zou er dan toch meer nieuws moeten zijn en dus nieuwe artikelen gepubliceerd worden. Maar niks..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/683586.html
[..]
[..]
Roberto Ayala bezit inderdaad (nog) geen Spaans paspoort, maar ook ik vraag me af waarom?
Tommie_Hillfigo eet vanavond Saffraanrisotto met cantharellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
In dit artikel (http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?dishtype=rijst&ingredient=saffraan&id=140190&offset=0) hebben ze het over een ruil Helguere - Ayala. Lijkt mij prima, Helguera speelt al tijden onder z'n niveau terwijl Ayala erg constant is. Valencia kan wel niet mee willen werken, maar als ze Helguera willen zullen ze toch met een tegenprestatie moeten komen.
Heb liever deze ruil dan Ronaldo voor Adriano...
Op de voorpagina van Marca staan trouwens de foto's van de spelers waar Real nog voor in de markt zou zijn. Daar staat ook Alves van Sevilla bij, maar dat lijkt me al helemaal niet geloofwaardig.
quote:Depor ontdoet zich van Tristán en Scaloni
1/9/2006 13:09
Deportivo La Coruña heeft besloten zich te ontdoen van Diego Tristán en Lionel Scaloni, die door coach Joaquin Caparros als overbodig werden beschouwd. Nadat het beide spelers niet gelukt was een nieuwe club te vinden voor het sluiten van de transfermarkt, is Depor van plan de contracten van het tweetal te laten ontbinden.
Tristán en Scaloni zijn niet blij met de actie van Deportivo. 'Noch Leo noch ik verdien dit soort behandeling, want we hebben een hoop gegeven voor deze club. Nu zitten we zonder club. We zullen dit doorgeven aan de vakbond', reageerde de aanvaller via Marca. Tristáns contract loopt nog tot medio 2008, dat van Scaloni tot 2007.
Toch is het voor beide spelers een stuk makkelijker geworden een nieuwe club te vinden. Aangezien Tristán en Scaloni niet meer aan Depor zijn verbonden, kunnen ze transfervrij ergens tekenen, ook al is de transfermarkt gesloten.
Scaloni zag overigens op het nippertje een transfer naar Racing Santander stuklopen, zo vertelde hij aan AS. 'Een kwartier voor het sluiten van de markt vertelden Depor mij dat de transfer rond was. Maar nog geen tien minuten later was dat niet meer zo. Ze hebben me verteld dat Santander de telefoon niet opnam…'
Tristán speelde sinds de zomer van 2000 bij de club uit Galicië, maar ondanks zijn grote talent moest de inmiddels dertigjarige spits steevast knokken voor een basisplaats. Scaloni maakte al sinds 1998 deel uit van de selectie van Deportivo, maar ook zijn rol was uitgespeeld. Vorig seizoen speelde hij al een half jaar voor West Ham United.
Depor heeft haar zaakjes nu wel op ordequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk dat van Betis, Santander, Levante, Celta en Deportivo nog geen rugnummers te vinden zijn. Meestal brengen ze die toch een tijdje voor de start van de competitie naar buiten?
quote:Kanoute speelt zonder sponsor
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 4 september om 22:58
Sevilla-spits Freddie Kanoute zal komend seizoen zonder shirtsponsor spelen. De Spaanse club wordt gesponsord door het online wedkantoor 888.com, maar omdat Kanoute tegen gokken is, wordt de sponsor afgeplakt.
Na onderling overleg besloot 888.com akkoord te gaan met het voorstel. Tijdens het Super Cup-duel dat Sevilla onlangs speelde tegen FC Barcelona was de sponsering op Kanoute's shirt al afgeplakt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:08 schreef Saviola het volgende:
Barça meteen op 1-0 tegen Osasuna.
Eto'o
Eens, ik zie ook nergens dat ie geblesseerd zou zijn....quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef Saviola het volgende:
Puyol moet altijd in de basis staan.
Vind je? Tegen Celta was niet echt overtuigend en vanavond ook niet echt imo. Het enige goede aan de start van Barca is dat ze 6 punten hebben.quote:
owjaquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden van Barcelona zometeen bij Talpa.
Ook naar de eerste helft gekeken?? daar werd bij vlagen gewoon uitstekend gespeeld, Ok, tegenstander bakte er niet veel van maar toch.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vind je? Tegen Celta was niet echt overtuigend en vanavond ook niet echt imo. Het enige goede aan de start van Barca is dat ze 6 punten hebben.
Ik heb nog altijd zeer goede hoop.
Het seizoen is net begonnen kerel. Dat mensen denken dat het moeilijk zal worden om van Atletico te winnen wil niet zeggen dat het zo zal zijn. Elk jaar denken ze dat het lastig wordt en dan blijkt het maar middelmaat te zijn. Lijkt me beter om daarover4 maanden over te gaan oordelen.quote:Op zondag 10 september 2006 14:45 schreef Baraja het volgende:
Valencia opnieuw indrukwekkend. Ondanks een hele reeks blessures betrekkelijk eenvoudig winnen van Atlético: dat doen niet veel teams dit jaar.
Atlético was nog niet op oorlogssterkte. Seitaridis geschorst, Maxi en Agüero niet fit voor de 90 minuten, Maniche deed nog niet mee. Dit seizoen zal Atlético heus beter presteren dan de laatste seizoenen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het seizoen is net begonnen kerel. Dat mensen denken dat het moeilijk zal worden om van Atletico te winnen wil niet zeggen dat het zo zal zijn. Elk jaar denken ze dat het lastig wordt en dan blijkt het maar middelmaat te zijn. Lijkt me beter om daarover4 maanden over te gaan oordelen.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden van Barcelona zometeen bij Talpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |