Sevilla heeft ook gewoon een goede ploeg, ook leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Saviola het volgende:
Sevilla wel de ploeg in vorm..0-1 al op Sociedad
eens!quote:Op zondag 10 september 2006 19:45 schreef WeebI het volgende:
matig spel van Real eerste helft, toch twee goals, waarvan één onterecht
wel terechte voorsprong en terecht rood imo.
Die pingel werd gemistquote:Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef Saviola het volgende:
Nou. Levante 2x rood, Real een pingel en handsgoal ?
Dat heeft me 400 euro gekost.. Zij waren de enige die ik niet goed had.quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef Ricky_ het volgende:
Villarreal 0-1 achter tegen Recreativo Huelva met nog 5 minuten te spelen.
Goeie opmerking! Hij was nooit uit vorm. Doordat Fergusson hem op de bank zet begint iedereen te roepen dat die niet meer in vorm was..quote:
Zo zonder Ronaldo en met een zeer aanvallend middenveld liep het - vooral in de tweede helft - aardig goed vond ik.quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Goeie opmerking! Hij was nooit uit vorm. Doordat Fergusson hem op de bank zet begint iedereen te roepen dat die niet meer in vorm was..Hij had er toen al rond de 18 in liggen volgens mij.
Ruudje dus!!!Nu nog Ronaldo ernaast zetten en we zijn klaar.
![]()
![]()
Gelukkig niet geschorst!quote:Op maandag 11 september 2006 11:48 schreef Smeich het volgende:
Wat een BS met Torres zeg....kutcanizares
Gaafquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Volgende week ga ik hem live aanschouwen tijdens Atletico v Sevilla. Als toetje pakken we dinsdag ook maar ff Real-Dynamo Kiev mee in de CL![]()
Zo'n mooi stadion, Vicente Calderonquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Gelukkig niet geschorst!
Volgende week ga ik hem live aanschouwen tijdens Atletico v Sevilla. Als toetje pakken we dinsdag ook maar ff Real-Dynamo Kiev mee in de CL![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef venomsnake het volgende:
rust:
Barca begon wat zwakjes, kreeg een paar kansen tegen waaronder een bal op de paal.
Maar na het doelpunt van Eto'o speelt Barca lekker snel combinatie voetbal en draait het behoorlijk goed.
Nog 2 grote kansen gemist van Eto'o en Messi.
al met al zeer tevreden over de 1ste helft.!![]()
Helemaal mee eens!!!quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef venomsnake het volgende:
en afgelopen, 2e helft was niet best maar 0-3 is niet verkeerd en 3 punten in de tas.
Je bedoelt die tackle op Ramos? Was echt never nooit rood. Hij kwam van achteren ja, maar kom op zeg, laten we nou niet doen alsof die kerel zn enkels afzaagde ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef venomsnake het volgende:
wat een oerdomme overtreding, tackel van achter.. terecht rood.. zomaar...![]()
heb het wel gezien, ik ga studio voetbal kijken..![]()
Dat zeg ik ook niet, maar het was gewoon een domme overtreding van achter zonder intentie om de bal te spelen, en dan ook nog eens op een moment dat er totaal geen gevaar dreigde..quote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Je bedoelt die tackle op Ramos? Was echt never nooit rood. Hij kwam van achteren ja, maar kom op zeg, laten we nou niet doen alsof die kerel zn enkels afzaagde ofzo.
Ja ze spelen woensdag tegen chelsea maar ik heb het inmiddels opgelost door een vlucht op zaterdag te nemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Saviola het volgende:
17 en 18 oktober is er in ieder geval Champions League, dus het lijkt me niet ondenkbaar dat Barça daardoor de zaterdag zal spelen.. Maar het blijft afwachten natuurlijk.
0-1quote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen, Barca-Valencia![]()
Barca start met volgende 11:
Valdes
Zambrotta, Puyol, Marquez, Gio
Xavi, Edmilson, Deco
Messi, Etoo, Ronaldinho
mooie aanval dat wel, maar idd......quote:
Eens, het loopt niet echt bij Barca, daarbij staat Valencia uitstekend te verdedigen.quote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vind Barcelona een beetje besluitloos eerlijk gezegd, voorsprong is ook niet echt onverdiend vind ik.
Hij had die kans wel mogen maken..quote:
Mooie overwinning op Sevilla.quote:Op maandag 25 september 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maxi Rodriguez was de held van het weekend, komend weekend gaat Real Madrid eraan!
Ik vond Maxi ook helemaal niet goed, het is dat hij 2 goals scoorde.... Torres was ook drama, en eigenlijk heel Atletico. Als ze a.s. week zo spelen tegen Real, dan gaan ze er zeker aan.quote:Op maandag 25 september 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maxi Rodriguez was de held van het weekend, komend weekend gaat Real Madrid eraan!
Leer. Nu. Eens. Dat. Imageshack. Niet. Werkt. Op. FOK!.quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef AminBen het volgende:
Real fanaat meldt
[[url=http://img60.imageshack.us/img60/5489/bernabeu3dq5.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Jezus, wat kut. Denk ik hem eindelijk eens in het shirt van Real te zien...quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef AminBen het volgende:
Real moet Van Nistelrooy missen
quote:UPDATE 11:30: Ruud van Nistelrooy is inmiddels vader geworden en staat hierdoor tot de beschikking van trainer Fabio Capello. Naar alle waarschijnlijkheid zal Ronaldo hierdoor weer buiten de selectie vallen voor het duel van vavanond.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
Het plaatje wat deze n00b wil laten zien:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leer. Nu. Eens. Dat. Imageshack. Niet. Werkt. Op. FOK!.![]()
![]()
![]()
Het plaatje wat deze n00b wil laten zien:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |