aangepastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef Superheld het volgende:
Nummer 1283 dus....
Lekkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij snapt de vrouwen
Gesmolten kaas
Senseo anyone?
"Fryslan boppe! fryslan boppe! fryslan boppe!" is toch niet zo moeilijk?quote:
Ik ben vliefdquote:There must be a reason
Why I love you like I do
Maybe it's because you're always smiling
Whenever I'm with you
tot over je oren ?quote:
quote:
dat is altijd mooiquote:
Veel sterkte dan maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef just me het volgende:
[..]
dat is altijd mooi![]()
Ik ga nu naar mijntoe, zal erg moeilijk zijn omdat, terwijl ik afgelopen week in de Ardennen was, zijn vader toch nog plotseling is overleden. En ik kan je vertellen dat het ontzettend k*t is om dan alleen via de telefoon contact te hebben!
Dat is mooi k*t, JM.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef just me het volgende:
Ik ga nu naar mijntoe, zal erg moeilijk zijn omdat, terwijl ik afgelopen week in de Ardennen was, zijn vader toch nog plotseling is overleden. En ik kan je vertellen dat het ontzettend k*t is om dan alleen via de telefoon contact te hebben!
Dat is dan nog snel gegaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef just me het volgende:
slagroomquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef dndiek het volgende:
Lekker koffie met gebak![]()
Wat voor gebak... ?
Hij loopt alleen maar naast zijn schoenenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg ben je nou nog niet weggelopen op je nieuwe schoenen?
Die spreek ik bijna nooit in. Ik bel later wel terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
Voicemails inspreken. Heb ik nog meer het gevoel alsof ik tegen een muur sta te praten
Precies, ze worden meestal toch nooit afgeluisterd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die spreek ik bijna nooit in. Ik bel later wel terug
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:11 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
de borrelnootjes staan klaar
familie is dr nuquote:
Wat doe je dan hier?.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
familie is dr nu![]()
kennissen/vrienden zijn allemaal op vakantie
toch een leuk bedrag nog geincasseerd![]()
ff wat tussenstanden uit engeland opvragenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier?.
Ga bij je familie zitten![]()
Okeequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
ff wat tussenstanden uit engeland opvragen![]()
Nog bedankt voor de fotoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef Bjoro het volgende:
straks naar de bruiloft van onze buren......ik ben bang dat we alleen wat andere buren (2 ongeveer) kennen en verder niemand
vind je het wat ???quote:
Ik vind het leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind je het wat ???
of zeg je van......mwoah
mooiquote:
oepsquote:Het is wel Cessna
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef Bjoro het volgende:
straks naar de bruiloft van onze buren......ik ben bang dat we alleen wat andere buren (2 ongeveer) kennen en verder niemand
Musgien schrik dat Uteregse aksent wel uhn bietje af waorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.
Wij hebben helemaal geen kontakt met buren hier
Zeggen wel gedag enzo maar daar blijft het bij.
Heb het wel geprobeerd maar ze zijn allemaal erg op zichzelf hier.
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.
Wij hebben helemaal geen kontakt met buren hier
Zeggen wel gedag enzo maar daar blijft het bij.
Heb het wel geprobeerd maar ze zijn allemaal erg op zichzelf hier.
een man in een rollator is ook niet alledagsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoor![]()
Rollatorpullingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij wordt die rollator bij pascal in de buurt op een alternatieve manier gebruikt
sneeuwscooter hadden ze wel dit jaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij wordt die rollator bij pascal in de buurt op een alternatieve manier gebruikt
scheelt dat je al binnen zit danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef borisz het volgende:
wij moeten waatschijnlijk ook over +-30 min naar binnen, het gedonder was al los
terwijl het echt een prestatie zou zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoor![]()
cdtjes van Gorki zijn binnen gekomen mm, leuke albumsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Danko Lazovic.
Het weer in Spakenburg was goed, de vis ook, alleen het resultaat niet zo.... Jammer.
Mooi zo! Nu de rest nog.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
cdtjes van Gorki zijn binnen gekomen mm, leuke albums
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftrekselquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:06 schreef borisz het volgende:
PH Ik heb ook een dvdtje gekregen is Abre Los Ojos(open your eyes) een leuke film?hij krijgt een 7,8 bij de database
oki, vanilla sky ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftreksel
Ja de eerste bekerwedstrijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Netjes tong. Districtsbeker?
ja wat eilanden zegtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:06 schreef borisz het volgende:
PH Ik heb ook een dvdtje gekregen is Abre Los Ojos(open your eyes) een leuke film?hij krijgt een 7,8 bij de database
Ik heb het pas drie keer gekicked vandaagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Is er iemand die het langs de lijn topic kan vinden ?
Ik was nog niet in het sportforum geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb het pas drie keer gekicked vandaag
Second thatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftreksel
*noteert de titelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef D1 het volgende:
[..]
Second that
Kijk dan ook ff Mar Adentro. Ook een superfilm
Die film is wel redelijk heavy, vond ik tenminste, dus je moet er wel voor in de stemming zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
*noteert de titel
*zet een paar biertjes klaar
heb er ook nog wel een paarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
*noteert de titel
*zet een paar biertjes klaar
Gaaf he? Paar jaar geleden gezien, echt leuk!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Die voetbalfilm op Talpa. Ik lig in een deuk
Neem het op. Iggy Pop moet geweldig zijn geweest. Hopen dat ze meer dan één nummer laten zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef pascalheister het volgende:
Lowlands zo ff kijken op ned 3
Ik heb al een voorproefje van de banners gezien en ze zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef X-fi het volgende:
Morgen avond post ik een topic met alle uitslagen, banners en stats
dank.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al een voorproefje van de banners gezien en ze zijn![]()
Wat is dat voor tournooi ?quote:
Az voor CLquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:13 schreef RayMania het volgende:
Eindelijk echt het voetbal los. AZ.
Ah, de eerste vijf gaan ze met twee vingers in de neus halen. Vorig seizoen was ik nog wel een beetje voor AZ (door Van Gaal, Arveladze, De Cler), omdat Ajax het zwaar klote deed. Nu hoop ik dat ze snel punten verspelen, al vind ik wel dat ze prachtig voetbal spelen. Ik denk dat het kampioenschap tussen AZ en Ajax gaat.quote:
Ben ik je zeker mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, de eerste vijf gaan ze met twee vingers in de neus halen. Vorig seizoen was ik nog wel een beetje voor AZ (door Van Gaal, Arveladze, De Cler), omdat Ajax het zwaar klote deed. Nu hoop ik dat ze snel punten verspelen, al vind ik wel dat ze prachtig voetbal spelen. Ik denk dat het kampioenschap tussen AZ en Ajax gaat.
1 van de 4 majors van het jaar: het USA PGA-kampioenschap.quote:
Wat een heldquote:
Zal morgen eens kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:30 schreef pascalheister het volgende:
tong doe je ook mee?
http://www.debestefilm.nl/
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef X-fi het volgende:
Is er nog bier?
voetbal heb hooguit een kwartiertje gezien vandaagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef RayMania het volgende:
Bah, er is weer téveel voetbal overal te volgen. Ik heb er een dagklus aan.
Ik volg echt alle competities (wie niet hier in voetbalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voetbal heb hooguit een kwartiertje gezien vandaag![]()
Er is ongeveer 2 keer per jaar een Meet (in Utrecht). Ergens in Oktober en in April dacht ikquote:
Mij maakt het niet uit wanneer het is. Ik ben waarschijnlijk gewoon van de partij, tenzij PSV thuis speelt. Groningen is echter wel te ver reizen voor mijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Kan dat niet verschoven worden dit jaar? Oktober is voor ons moeilijk dit jaar door de verhuizing.
Maar ja, misschien zitten jullie helemaal niet op ons te wachten.
Of nee, het is in Groningen, dom van mij!
Het is echt erg druk inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik volg echt alle competities (wie niet hier in voetbal), maar met Talpa erbij etc. is het gewoon téveel
.
Ja, zapte er toevallig in, prachtigquote:
je gaat trouwen? feili!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo dat was een gezellige vrijgezellen avond
hehe nee vrienden van mequote:
Hey Bos ook nog wakkerquote:
Ja, ik heb het wel naar mijn zin nu.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Bos ook nog wakker
Vermaak jij je nog een beetje?
Wij zijn wezen karten in de buurt van Oss (ze gingen 90 km/h) Daarna zijn we wezen bier proeven bij hertog Jan (helaas was ik de bob dus heb niks gedronken)quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:03 schreef clauwheee het volgende:
Slaapse AZ!
Wat hebben jullie gedaan Sientje?
Wanneer gaan we nou eens neuken ? Het heeft lang genoeg geduurt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Je mag alles vragen Tong, weet je toch
Ik merk niks eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Klopt het dat Fok nog steeds hapert?
Zat ik al op maar je reageerde niet op m'n hint dat ik tweede hands condooms heb gekocht.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit begint echt een smerig forum te worden.
Ik ook niet eigenlijk, sorry.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Superheld het volgende:
Pfffffffffffffff
meer kan ik er niet van maken
Kan ik me voorstellen, zoiets meemaken is nooit leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Superheld het volgende:
Pfffffffffffffff
krijg eens een ziektequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Wehehe nerds
NAC-supportr?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Superheld het volgende:
Pfffffffffffffff
Die erbij was jaquote:
jippiequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunt wel mooi het DSB stadion op je stadion lijstje bijschrijven
En wie bent u?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hoeft niet op elke reactie te reageren
Dank je wel.
Er was 1 haast geen hk, 2 az heeft geen hk en verder hielden ze buiten hun bek wel en jammer dat ik een kerel in een wit shirt niet meer heb gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ja als er een club met 8-1 verliest en er gebeurd niks dan zullen ze het toch wel aardig in de hand hebben daar.
Dat je nu weer onder een nieuwe naam zit wil niet zeggen dat je weet overal ken komen spammen.quote:
Ik reageer ook alleen maar op posts die over mij gaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat je nu weer onder een nieuwe naam zit wil niet zeggen dat je weet overal ken komen spammen.
wat voor dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga slapen, morgen dag 2 van toernooi.
Houdoe mok et nie te loat mennekequote:
Nee al meer dan 150.000 keer gepostquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:45 schreef X-fi het volgende:
Tong: Heb jij dat "" onderaan geprogrameerd?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee al meer dan 150.000 keer gepost
![]()
Genialiteit is niet te verwoordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:47 schreef X-fi het volgende:
[..].
Hoe kwam je daaropIk zou dat zo met mijn domme kop vergeten.
Ai, dat klinkt niet zo bestquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:07 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff leuke avonden zijn anders
ja pa en ma waren een paar dagen naar den haag. alleen de eerste dag (vandaag) ongelukje gehad, waarbij mn moeder haar arm op drie plaatsen heeft gebroken... Ze is al erg fragiel en loopt met een stok.. (inderdaad rechts die nu gebroken is)quote:
Maar die stuk is dat echt een knappe vent ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ja pa en ma waren een paar dagen naar den haag. alleen de eerste dag (vandaag) ongelukje gehad, waarbij mn moeder haar arm op drie plaatsen heeft gebroken... Ze is al erg fragiel en loopt met een stuk.. inderdaad aan de rechts die nu gebroken is![]()
ke, dat snap ik ook wel...quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:35 schreef tong80 het volgende:
Gollem niet kwaad zijn. Het was goed bedoeld.
Hoeft niet hoor, ik kan alles nog wel. Het is nu gewoon afwachten, maar het malen is al wel begonnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Ik wil je troosten maar heb geen idee hoe.
Jij ook, lief mens.quote:
ik niet, Axel wel helaasquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
AZ jij bent er ook vroeg bij.
Zekerquote:
zolang de spelers dat maar niet denken denk ik dat ook.quote:Veel succes vanmiddag, RKC lijkt me niet een al te groot probleem voor Ajax
lag er om half1 in, en was om 6 uur weer op. en hier regent het ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:57 schreef borisz het volgende:
ik lag al om 10 uur in mijn nest gister avond, was 7.30 wakker
het regent![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
lag er om half1 in, en was om 6 uur weer op. en hier regent het ook.
ik ben zielig, breng mij koffie![]()
doe maar duur! dank u!quote:
Begon de jeugd competitie gisteren niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 07:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jeugdtoernooi, met allemaal BVO's en JVS nieuwegein![]()
Arme SH, sorry.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:40 schreef Superheld het volgende:
Kunnen jullie nou niet voor een keer zijn naam voluit typen, zo verwerk ik mijn trauma nooit.
Doe maar een bakkie koffiequote:Op zondag 20 augustus 2006 10:51 schreef DeTolk het volgende:
Mogguh Urqu. Koffie of een glas regenwater?
Als het zo doorgaat, wordt het drie keer niksquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:14 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Volgens mij is de eerste formule 1 wagen hier al gechrashed![]()
nog een maandje en dan komt de dvd deze kant opquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:01 schreef Eilanden het volgende:
Morgen
Gisteren met vriendin naar United 93 geweest. Aardige film, maar vind het geen topper. Wel shit om bij thuiskomt uit te vinden dat FCU verloren heeft.
Ik kwam er dinsdag achter omdat hij zijn telefoon steeds uit had en niet reageerde op voice-mail heb toen zijn werk gebeld en tegen zijn collega gezegd ik ben zijn vriendin en wil weten of hij weggeroepen is en die kon het alleen bevestigen. Later belde hij zelf n.a.v. weer een voice-mail bericht van mij en hij zei "je had het niet mogen weten meisje" en die woorden hoorde ik de hele tijd... Vrijdag was de begrafenis en wij speelden toen op Spa en ik moest van mezelf goed spelen en heb giga afslagen gehad, alsof ik mijn verdriet er uit moest slaan, en ik was trots dat ik toch nog 19 punten had gehaald, te weinig ik weet het maar ik heb maar 1x gegolfd afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is mooi k*t, JM.
Heb je het desondanks bij het golfen een beetje uit je koppie kunnen zetten?
Paraplu maar ff meebrengen straksquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, wordt het drie keer niks
Ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog heeft zin om weer naar het stadion te gaan!
hier nog zo iemandquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog heeft zin om weer naar het stadion te gaan!
Lekker zonnetje hier!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier nog zo iemand
ik ga maar met de metro en niet op de fiets, gigantisch pokkeweer in Amsterdam.
Misschien roept de speaker je wel om!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lekker zonnetje hier!
* Dylan Dog gaat met de auto met de mobiele telefoon op emergency stand
Hehe das waar ook, veel plezier manquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat houdt dit niet tegen; besides ik ga naar de Arena![]()
Morgenquote:
Willem IIquote:Wel shit om bij thuiskomt uit te vinden dat FCU verloren heeft.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Superheld het volgende:
dndiek staat er nou iM loving memory of suijk vaduz?
krijg net een sms-je....we spelen op kunstgras !quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk Bjoro. Regennoppen onder.
sterktequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar Amsterdam
nog een sms....we moeten "uit" in Hoofddorp...hier 500m vandaan.....ik heb maar gezegd dat ik rechtstreeks gaquote:
Beetje jammer dat Bjoro zich als vedette gelijk weer aan de teamdiscipline onttrektquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog een sms....we moeten "uit" in Hoofddorp...hier 500m vandaan.....ik heb maar gezegd dat ik rechtstreeks ga
Utrecht - Den Haag is eigenlijk inderdaad de enige die een beetje uit de toon valtquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef Bjoro het volgende:
trouwens iemand al het wedstrijd-programma van 22 oktober gezien ????
Bijna alleen maar schitterende wedstrijden !
de trainer woont zelf ook in Hoofddorp en komt ook rechtstreeks....quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Bjoro zich als vedette gelijk weer aan de teamdiscipline onttrekt
FCU valt wel vaker uit de toonquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht - Den Haag is eigenlijk inderdaad de enige die een beetje uit de toon valt
tsja utrecht hequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht - Den Haag is eigenlijk inderdaad de enige die een beetje uit de toon valt
Alleen maar omdat NAC de avond ervoor speelt hequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef Bjoro het volgende:
trouwens iemand al het wedstrijd-programma van 22 oktober gezien ????
Bijna alleen maar schitterende wedstrijden !
Dan kan jij vast de kleedkamer aanvegen, tenues klaarhangen, ballen oppompen en de warming=up beginnen! Nobel!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog een sms....we moeten "uit" in Hoofddorp...hier 500m vandaan.....ik heb maar gezegd dat ik rechtstreeks ga
begint hier ook weer een beetje licht te worden.....hopelijk blijft dat zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag, wat een noodweer hier in Almere.
Ik ben toch niet voor Feyenoordquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen PH en Diek niet gezellig samen hand in hand een DVD'tje gaan kijken ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |