Ja, zapte er toevallig in, prachtigquote:
je gaat trouwen? feili!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo dat was een gezellige vrijgezellen avond
hehe nee vrienden van mequote:
Hey Bos ook nog wakkerquote:
Ja, ik heb het wel naar mijn zin nu.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Bos ook nog wakker
Vermaak jij je nog een beetje?
Wij zijn wezen karten in de buurt van Oss (ze gingen 90 km/h) Daarna zijn we wezen bier proeven bij hertog Jan (helaas was ik de bob dus heb niks gedronken)quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:03 schreef clauwheee het volgende:
Slaapse AZ!
Wat hebben jullie gedaan Sientje?
Wanneer gaan we nou eens neuken ? Het heeft lang genoeg geduurt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Je mag alles vragen Tong, weet je toch
Ik merk niks eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Klopt het dat Fok nog steeds hapert?
Zat ik al op maar je reageerde niet op m'n hint dat ik tweede hands condooms heb gekocht.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit begint echt een smerig forum te worden.
Ik ook niet eigenlijk, sorry.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Superheld het volgende:
Pfffffffffffffff
meer kan ik er niet van maken
Kan ik me voorstellen, zoiets meemaken is nooit leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Superheld het volgende:
Pfffffffffffffff
krijg eens een ziektequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Wehehe nerds
NAC-supportr?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Superheld het volgende:
Pfffffffffffffff
Die erbij was jaquote:
jippiequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunt wel mooi het DSB stadion op je stadion lijstje bijschrijven
En wie bent u?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hoeft niet op elke reactie te reageren
Dank je wel.
Er was 1 haast geen hk, 2 az heeft geen hk en verder hielden ze buiten hun bek wel en jammer dat ik een kerel in een wit shirt niet meer heb gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ja als er een club met 8-1 verliest en er gebeurd niks dan zullen ze het toch wel aardig in de hand hebben daar.
Dat je nu weer onder een nieuwe naam zit wil niet zeggen dat je weet overal ken komen spammen.quote:
Ik reageer ook alleen maar op posts die over mij gaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat je nu weer onder een nieuwe naam zit wil niet zeggen dat je weet overal ken komen spammen.
wat voor dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga slapen, morgen dag 2 van toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |