aangepastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef Superheld het volgende:
Nummer 1283 dus....
Lekkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij snapt de vrouwen
Gesmolten kaas
Senseo anyone?
"Fryslan boppe! fryslan boppe! fryslan boppe!" is toch niet zo moeilijk?quote:
Ik ben vliefdquote:There must be a reason
Why I love you like I do
Maybe it's because you're always smiling
Whenever I'm with you
tot over je oren ?quote:
quote:
dat is altijd mooiquote:
Veel sterkte dan maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef just me het volgende:
[..]
dat is altijd mooi![]()
Ik ga nu naar mijntoe, zal erg moeilijk zijn omdat, terwijl ik afgelopen week in de Ardennen was, zijn vader toch nog plotseling is overleden. En ik kan je vertellen dat het ontzettend k*t is om dan alleen via de telefoon contact te hebben!
Dat is mooi k*t, JM.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef just me het volgende:
Ik ga nu naar mijntoe, zal erg moeilijk zijn omdat, terwijl ik afgelopen week in de Ardennen was, zijn vader toch nog plotseling is overleden. En ik kan je vertellen dat het ontzettend k*t is om dan alleen via de telefoon contact te hebben!
Dat is dan nog snel gegaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef just me het volgende:
slagroomquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef dndiek het volgende:
Lekker koffie met gebak![]()
Wat voor gebak... ?
Hij loopt alleen maar naast zijn schoenenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg ben je nou nog niet weggelopen op je nieuwe schoenen?
Die spreek ik bijna nooit in. Ik bel later wel terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
Voicemails inspreken. Heb ik nog meer het gevoel alsof ik tegen een muur sta te praten
Precies, ze worden meestal toch nooit afgeluisterd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die spreek ik bijna nooit in. Ik bel later wel terug
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:11 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
de borrelnootjes staan klaar
familie is dr nuquote:
Wat doe je dan hier?.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
familie is dr nu![]()
kennissen/vrienden zijn allemaal op vakantie
toch een leuk bedrag nog geincasseerd![]()
ff wat tussenstanden uit engeland opvragenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier?.
Ga bij je familie zitten![]()
Okeequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
ff wat tussenstanden uit engeland opvragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |