een man in een rollator is ook niet alledagsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoor![]()
Rollatorpullingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij wordt die rollator bij pascal in de buurt op een alternatieve manier gebruikt
sneeuwscooter hadden ze wel dit jaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij wordt die rollator bij pascal in de buurt op een alternatieve manier gebruikt
scheelt dat je al binnen zit danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef borisz het volgende:
wij moeten waatschijnlijk ook over +-30 min naar binnen, het gedonder was al los
terwijl het echt een prestatie zou zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoor![]()
cdtjes van Gorki zijn binnen gekomen mm, leuke albumsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Danko Lazovic.
Het weer in Spakenburg was goed, de vis ook, alleen het resultaat niet zo.... Jammer.
Mooi zo! Nu de rest nog.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
cdtjes van Gorki zijn binnen gekomen mm, leuke albums
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftrekselquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:06 schreef borisz het volgende:
PH Ik heb ook een dvdtje gekregen is Abre Los Ojos(open your eyes) een leuke film?hij krijgt een 7,8 bij de database
oki, vanilla sky ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftreksel
Ja de eerste bekerwedstrijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Netjes tong. Districtsbeker?
ja wat eilanden zegtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:06 schreef borisz het volgende:
PH Ik heb ook een dvdtje gekregen is Abre Los Ojos(open your eyes) een leuke film?hij krijgt een 7,8 bij de database
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |