quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
Toen Rob nog zijn been had....![]()
dag of 3 gok ik..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:02 schreef Nostalgist het volgende:
Crackers met honing en jam, en allemaal aan de tafel.... Hoe lang zou dat nog duren ?
Weet je dat heel zeker versa ? wil je quote van haar van gister avond ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga voor dat mokkel met italia op het shirt...iedereen die italie een warm hart toedraagt, wint de mijne![]()
teamlead, de foto in het 'bewoners van bb6' topic doet het niet meer.quote:
en broer (nu al speculaties vriend...) Rick heet Roderickquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn heet eigenlijk Valentijn....
Kijk, daarom vind ik BB zo interessant; Het hele groepsproces. In het begin iedereen credit geven, daarna de pispaal vinden en daarmee vrienden maken door te roddelen... Vaak gaat het zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
dag of 3 gok ik..
wat zijn ze allemaal gruwelijk aardig voor elkaar
doe eens?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker versa ? wil je quote van haar van gister avond ?
ff een topic openen: wie is dit keer de Menno?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kijk, daarom vind ik BB zo interessant; Het hele groepsproces. In het begin iedereen credit geven, daarna de pispaal vinden en daarmee vrienden maken door te roddelen... Vaak gaat het zo![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef Zhenar het volgende:
Blonde Doos #2: "Ik hoorde opeens mijn buurvrouwtje en die woont echt naast me en..."Dat is toch de definitie van buurvrouw, trut?!
![]()
geeft niet, blond dom en sexy...keep them comming!quote:
hehehehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
geeft niet, blond dom en sexy...keep them comming!
quote:
ff een andere foto ingezet..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
teamlead, de foto in het 'bewoners van bb6' topic doet het niet meer.
had ik al geschreven in vorige topic, maar misschien heb je dat gemist
Ik gok op Semih, die is tot nu tot het stilst (bescheiden)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff een topic openen: wie is dit keer de Menno?
Semih is coolquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik gok op Semih, die is tot nu tot het stilst (bescheiden)
Het eerste glas is stuk gevallen bij het afdrogen...quote:
Marcia dus ook al. In haar bio stond nog dat ze vrijgezel is, maar sinds een maand dus niet meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina heeft sinds kort een nieuwe vriend, hoorde ik dat goed ?
ik denk dat die het juist makkelijker zullen hebben, die krijgen iedere keer braaf de naam erbij voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Is 14 personen niet eigenlijk gewoon te veel?
Voordat je de mensen echt goed uit elkaar kunt houden zijn wij al een flinke tijd verder. De mensen die het alleen op tv volgen zullen het daar nog veel moeilijker mee hebben.
ja idd beetje jammer weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina heeft sinds kort een nieuwe vriend, hoorde ik dat goed ?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia dus ook al. In haar bio stond nog dat ze vrijgezel is, maar sinds een maand dus niet meer.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
..
Misschien moeten we gewoon weer even wennen aan de streams... ?
Dat schijnt te kloppen idd, maar dat was dus uit. Sinds een maand is het echter weer aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ergens anders las ik dat bij de kickoff gemeld was dat ze al vijf en een half jaar een vriend heeft.....
yesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:23 schreef Kinga het volgende:
Btw, teamlead, uit Heerlen?
Denk ik dus niet. Okee, de naam staat erbij, maar ze moeten het doen met 20 minuutjes per dag waarin iedereen voorbij komt. Lijkt me veel lastiger. Maar goed, maakt voor ons ook geen zak uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat die het juist makkelijker zullen hebben, die krijgen iedere keer braaf de naam erbij voorgeschoteld.
Zie mijn post boven je.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:28 schreef Kinga het volgende:
Wat werd er nu omgeroepen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Als ze ontmaskerd worden zijn ze genomineerd, of niet?
ze zeiden toch ook "die net doen alsof ze bij elkaar horen"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:32 schreef Arcee het volgende:
Ze hadden niet moeten zeggen dat 't om een stel gaat, maar gewoon om 2 die bij elkaar horen, met wat voor relatie dan ook.
ach die komt heus wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:33 schreef Kinga het volgende:
En dan kwam die moeder toch niet?
't Woord 'stel' kwam er ook in voor...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:33 schreef teamlead het volgende:
ze zeiden toch ook "die net doen alsof ze bij elkaar horen"
ja prachtig hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:grote god... die blonde koe
"ja, toen werd het te ingewikkeld voor me"
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:28 schreef Arcee het volgende:
Die met dat witte T-shirtje, die nu steeds in beeld is en aan het woord, is dat Monique of Sabrina?
Monique.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:38 schreef BVO het volgende:
Wie is nou die blonde die het woord net had? Sabrina of Monique?
http://www.talpa.tv/big-brother/quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:39 schreef bb-millie het volgende:
Is er ook een foto van het stel? Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houden allemaal...
Daar staan alleen Semih en Michelinne als stelquote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:49 schreef ADDG het volgende:
Dat wordt lekker noodratsoen eten voor de rest van de week voor ze. Dat het niet in hun op komt dat ze bezig zijn zichzelf te naaien.
Janine is van het kaliber: "een seconde niet gesproken is een dag niet geleefd"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:49 schreef Kinga het volgende:
Janine meid, je hoeft je niet te herhalen...
Dat is ook 't enige stel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:44 schreef bb-millie het volgende:
Daar staan alleen Semih en Michelinne als stelweet ik het nog niet. Maar wel handig die namen bij de gezichten.
Hoeft niet, het kan ook zijn: het tweetal slaagt, zij krijgen wat (vrijstelling o.i.d.) of de groep slaagt, de groep krijgt wat (riant eten).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:51 schreef Nostalgist het volgende:
En daar gaat de eerste week noodrantsoen dus...... Er is niemand bedenkt dat er wel eens een negatieve consequentie zou kunnen zijn...... Egbert had beter moeten weten. Hij heeft BB altijd gevolgd...
ja haha, maar ik wilde weten wie nou het "nep"stel is, maar ik ben er al achterquote:
De dochter. Maar Hilde zit er nog niet in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ja haha, maar ik wilde weten wie nou het "nep"stel is, maar ik ben er al achter. Milica en Jeroen dus. Milica is dan de zus van Hilda in het echt?
dochterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ja haha, maar ik wilde weten wie nou het "nep"stel is, maar ik ben er al achter. Milica en Jeroen dus. Milica is dan de zus van Hilda in het echt?
Volgens mij was ze de dochter van hilda.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
oh haha! ooit zal ik er wel helemaal uitkomen.quote:
Okay duidelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
De dochter. Maar Hilde zit er nog niet in.
Een boel "welles", "nietes" en "ja maar"-esquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik zwengel mijn streams ook effe aan... het is spannend zo te lezen...
Mwa, best vermakelijk nuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik zwengel mijn streams ook effe aan... het is spannend zo te lezen...
Maar zij weet dan toch niet wanneer ze de pil nemen moet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
Ah! Slim!
Micheline is aan de pil en kan dus op die manier de tijd bijhouden!
(de pil moet altijd op hetzelfde tijdstip moeten worden ingenomen)
Erg lastig zonder klok, zon en maan...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
Ah! Slim!
Micheline is aan de pil en kan dus op die manier de tijd bijhouden!
Ze vroeg net aan BB of het al rond 6 uur isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar zij weet dan toch niet wanneer ze de pil nemen moet?
ja, daar speculeerde hij net ook al even op.. maar ze duwen niet door....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Milica kan dus NIET liegen
Maar als die Rik even doordenkt dan weet ie ook dat ze liegt want ze kennen elkaar al van buiten het huis
Dan zijn ze dus nu al aardig de tijd kwijtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze vroeg net aan BB of het al rond 6 uur is
Bosschenaar he... recht voor zijn raapquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:02 schreef Kinga het volgende:
Die Tijn vind ik echt goed, "Ik geloof er echt geen kut van"
zo nauw komt dat nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
Hoerenfeest hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:03 schreef versabommie het volgende:
wanneer gaat er iemand roepen: Dit is het kutste feestje dat ik ooit gezien heb?
Wat een drama deze gasten ...zolang zeiken over een slecht acterend stelletje
Oh nee, toch niet Semith...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:58 schreef versabommie het volgende:
trouwens ook grappig voor wie het nog niet gelezen heeft:
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Ze zegt jullie zijn geen zzzztelletje....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:03 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik Janine wel sympathiek.
Beetje hysterisch, maar das ook wel leuk. Als die straks ruzie maakt gaat het dak eraf.
yeps, exit voor hem!quote:
Die doet dit idd niet goed.quote:
Ho ho, genomineerd staan wil niet zeggen dat ie meteen exit is.... Vond hem sympathiek overkomen... (maar mijn eerste indruk is altijd slechtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, exit voor hem!
Opzouten, ik mocht hem toch al niet!
Het is de schuld van Milicaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:06 schreef Wishjuh het volgende:
haha die Jeroen kijkt echt niet vrolijk... nu hij bijna ontmaskert is
precies. en mijne ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ho ho, genomineerd staan wil niet zeggen dat ie meteen exit is.... Vond hem sympathiek overkomen... (maar mijn eerste indruk is altijd slecht)
Jeroen doet het goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
Jeroen probeert heel subtiel aan te geven dat ze beter niemand kunnen noemen als het gevraagd zou worden![]()
![]()
Stapelmesjogge word ik van die gozerquote:
niets is zeker, ze gissen een eind raakquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Is het nou zeker dat de enige consequentie is dat ze weinig eten krijgen als het wordt geraden?
[afbeelding]
Dat is dus al zeker? Niet dat Jeroen er dan uit moet ofzo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:16 schreef riri het volgende:
Als er namelijk 4 personen zijn geloof ik die aan bb aangeven dat jeroen en zij niet bij elkaar horen moet de hele groep op weekrantsoen
amen... en laat ze Mari v/d Ven meenemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:21 schreef teamlead het volgende:
mag die naomi-wannabee eruit ajb? wat een irritant wijf zeg..
Zijn er al vrouwen met kinderen dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:24 schreef Bocaj het volgende:
Er lopen daar een partij milf-jes rond
Ik zou d'r een klap geven idd... echte liefdequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:24 schreef Kinga het volgende:
Damn, die Jeroen doet wel erg zijn best, en die Milica zegt geen woord, als ik Jeroen was zou ik echt flippen
de 2 blonde zusjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn er al vrouwen met kinderen dan?
Hoe weete gij dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen en Milicia in de problemen (en daarmee de rest van de groep ook, maar dat hebben ze niet door)
Ja maar aangezien zij slecht kan liegen... is het juist slimmer dat ze niks zegt.... anders verneukt ze het zo weer.. dus is wel slim om nix te zeggen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou d'r een klap geven idd... echte liefde
Eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:12 schreef TheVulture het volgende:
De enige die van mij op dit moment exit mogen zijn Rik en Janine... tuttebellen
Het zijn wel flinke memmen, maar no way dat die echt zijnquote:
Wat geeft het..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn wel flinke memmen, maar no way dat die echt zijn
Ik hoorde vanmorgen dat zeker 4 van de dames siliconen hebben. Geen idee of dat zo is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel eens neptieten gevoeld? Daar word je niet blij/geil van.quote:
Zakken zand zijn hetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel eens neptieten gevoeld? Daar word je niet blij/geil van.
Ze komt wel uit de haagse ghettoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als het goeie neptieten zijn wel hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:33 schreef bb-millie het volgende:
Noodrantsoen betekent ook geen drank....
En dat op een zaterdagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:33 schreef bb-millie het volgende:
Noodrantsoen betekent ook geen drank....
Dat zouden ze na 5 bb's wel moeten weten...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze niet raden dat het eigenlijk NOOIT gunstig is als ze het goed hebben.
Ja....dat bedoel ik dus,dan zijn ze niet slimquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze niet raden dat het eigenlijk NOOIT gunstig is als ze het goed hebben.
Waar ze nu zitten = Marokkaans.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:43 schreef Bocaj het volgende:
Wat is eigenlijk de stijl van het huis? Het lijkt wel een beetje grieks!
een tikkeltjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:42 schreef bb-millie het volgende:
Marlies moet naar de dbk komen, ze denken dat ze een feest krijgen ofzo? Vind ze wel een tikkeltje dom, hoor...
De ultieme dekmantelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Vrouwen gaan toch veel sneller close bij een jongen zitten die homoseksueel is.
[afbeelding]
En dat is de vroegere multi-ruimte... toch een stukkie bijgekomen...quote:
ja, volgens mij wel..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Zitten ze nu allemaal op die rooie bonenstaak te wachten?
Die heeft een bezem gekregen... en een dilemma... vegen of wegvliegenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef BorTheWolf het volgende:
Is die Rooie bosheks al uit de DBK ?
Ze is haar bezem aan het zoekenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef BorTheWolf het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef BorTheWolf het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze scheen geschokt te hebben gegekeken, misschien moet zij wel exit.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft een bezem gekregen... en een dilemma... vegen of wegvliegen
ik zie Janine er nog wel een tijdje inzitten hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:55 schreef TheVulture het volgende:
De eerste die exit moet is of Janine of Rik... Semih, Micheline Tijn en Marcia mogen sowieso nog een tijdje blijven... de rest weet ik niet
Ik had Kelly-visioenen bij Marlies...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:55 schreef ruby het volgende:
Het is soms net alsof ik Kelly hoor praten als Naomi zit te blaten...
volgens mij hebben ze allemaal een iq van een borrelnootjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:56 schreef teamlead het volgende:Wat een mongolen
"je mag er niks over zeggen?"
"nee"
"ow, wat stond er dan in de envelop"
gezamelijk ja....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze allemaal een iq van een borrelnootje![]()
Moest jij niet meedoen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze allemaal een iq van een borrelnootje![]()
Ik ga trouwen 8 september, dus dat kwam niet goed uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Moest jij niet meedoen?. Niet vanwege dat IQ (
), maar het lijkt me wel wat voor je
.
Wist ik niet johquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga trouwen 8 september, dus dat kwam niet goed uit.
ik vind Marlies ook wel okquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef teamlead het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Marlies eigenlijk wel leuk vind
Nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef teamlead het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Marlies eigenlijk wel leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |