Ja dat dacht ik ook meteen dat hij de 3e isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:09 schreef TheVulture het volgende:
Egbert gaat naar de DBK... is dat de derde? Dan is ie dus genomineerd
egbert ging wat vragen in de DBK.... volgens mij koffie ofzo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:09 schreef TheVulture het volgende:
Egbert gaat naar de DBK... is dat de derde? Dan is ie dus genomineerd
Ik heb wel geluidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:12 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen geluid, kan dat kloppen?
Aangepast!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
Debbus.............Sabrina is niet de dochter van Monique..... het zijn zusjes....
Maar ze laten hem niet binnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ze houden Egbert in beeld... zeker weten dat hij dus de derde is
Wacht maar tot je ze hoort pratenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:12 schreef the_fucker het volgende:
Die zusjes zou ik zeker niet mijn bed uit trappen.....![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ze hoort praten![]()
![]()
wacht maar tot je ze hoort pratenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:12 schreef the_fucker het volgende:
Die zusjes zou ik zeker niet mijn bed uit trappen.....![]()
Dat is weer een BB trucje, komt vast wel weer goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ze nog helemaal geen eten hebben enzo
wat is Nes?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Micheline lijkt echt op Anouk van Nes hoor
Da's alleen maar leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ze nog helemaal geen eten hebben enzo
haar achternaamquote:
Zekerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef J-net het volgende:
[..]
Dat is weer een BB trucje, komt vast wel weer goed![]()
Geen zin om te snijdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom als die schermpjes er omheen?
moet je ff 'automatisch snijden' aanvinkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen zin om te snijdentis nog vroeg
![]()
als je gewoon caps maakt dan heb je geen framesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen zin om te snijdentis nog vroeg
![]()
ik nie zie niequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
moet je ff 'automatisch snijden' aanvinken
dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:28 schreef Jappie het volgende:
D rose ?
Ik zag dat je een aantal caps had gemaakt en geplaatst in het streamverslagentopic....er staat alleen op elk plaatje je muisaanwijzer... ..check dit ff als je capt...dan kunnen de fakers ook wat met jouw plaatjes..
Gadwin Printscreenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:33 schreef Tamaartje het volgende:
D rose waarmee maak jij caps?
Die van jou zijn wat groter dan die van mijvandaar
blond hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:46 schreef Debbus het volgende:
Sabrina (of in ieder geval een van de zusjes): "per persoon ¤50, hoeveel is dat dan voor 14 personen?"
Nou, denk ¤700. Daar heb je toch geen zakjappanner voor nodig!?
ze hadden afgesproken dat niet te doen... dat gaat nog ruzie opleverenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
wat goor zeg... roken in de slaapkamer.
Denk niet dat ze dat kan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Herstel... kan Janine uberhaupt 1 minuut d'r smoeltje wachten
Ut heeft dus zijn voordelen om te kijken zonder geluidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Herstel... kan Janine uberhaupt 1 minuut d'r smoeltje wachten
Is dat zo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:27 schreef Debbus het volgende:
Ze mogen dus de DBK niet in omdat er maar 1 persoon tegelijkertijd in mag.
Dit waarschijnlijk nu ivm de opdracht dat de derde bezoeker genomineerd wordt.
is dat, was dat een vent ooit?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is goed bezig.
Heftug!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:38 schreef Debbus het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/1394
Blijkbaar.
Volgensmij wel, en ze zei ook iets over de envelop.. ook over het eten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:47 schreef Napster het volgende:
Die blonde heeft gegeten.
Is zij de eerste die de DBK in is gegaan?
Idd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:48 schreef Loedertje het volgende:
Ah, ze beginnen al lekker met het psychologische spelletje, eentje heeft een heerlijk ontbijtje gekregen, lekkere gevulde crossaintjes en verse jus de orange, dit gaat de goede kant op
Jaaaaa, DAT is Big Brotherquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:53 schreef Loedertje het volgende:
Nu denkt de gehele groep nog *awwww, wij krijgen vast ook nog wel* en ze hebben nog geen last van het sobere regime máár over een paar dagen zal men met argusogen kijken naar de personen die bepaalde privileges krijgen en zal je zien dat men groepen gaat vormen die lijnrecht tegenover elkaar staan en érg gemakkelijk te beinvloeden zijn door opdrachten elkaar te naaien door de DBK-stem
Gezellig
En *knak* zeggen de gespeelde ego's danquote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelden er nieuwe regels ofzo? Ze zoomen zelfs in.
Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd > Probleem Oplossen > En dan schuiven naar "geen" of minder.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:57 schreef Triangeljosti het volgende:
ze gaan nu dus douchen... voor als straks de vrouwen aan de beurt zijn: Hoe maak je screenshots van Video? Ik krijg nu alleen zwart beeld als ik printscrn doe.
Inderdaad!quote:
Ja je krijgt nu al "wat zullen we gaan doen"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:02 schreef Napster het volgende:
Ze vervelen zich nu al de tering, en ze zitten er pas 1 dag
Misschien zoeken ze die ook wel expres uit. Die verslaving is toch een extra handvat om die bewoners mee te sturen.quote:
Roken in een afgesloten ruimte, dat moet wel een keiharde longkankerdiscussie gaan opleveren binnen niet afzienbare tijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze die ook wel expres uit. Die verslaving is toch een extra handvat om die bewoners mee te sturen.
bommie!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:08 schreef versabommie het volgende:
Roken in een afgesloten ruimte, dat moet wel een keiharde longkankerdiscussie gaan opleveren binnen niet afzienbare tijd![]()
De slowchat is hier: [BB SC#10] De kop is erafquote:
Oke, sorryquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
De slowchat is hier: [BB SC#10] De kop is eraf
Hey Dude!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
bommie!
Maar ik denk dat een beetje kanker die rokers worst zal wezen. De discussie gaat denk ik vooral over het gebrek aan rookwaar.
Geeft niks, we zijn pas net begonnen.quote:
Ja van mij hoeft dat inderdaad niet. In mijn tijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:28 schreef Jappie het volgende:
D rose ?
Ik zag dat je een aantal caps had gemaakt en geplaatst in het streamverslagentopic....er staat alleen op elk plaatje je muisaanwijzer... ..check dit ff als je capt...dan kunnen de fakers ook wat met jouw plaatjes..
p.s. ohhh...en ik geloof dat al te veel caps in de streamverslagentopics niet echt gewenst zijn.....maar dat weet ik niet zeker...mocht dit kloppen hoor je het vanzelf wel denk ik...
Gisteren heeft Jeroen het al een keer aangekaart, maar dat was in het eerste hele hectische half uur dus ik heb niet echt meegekregen wat daar uit is gekomen. Die Jeroen was dat buitenmens die dacht dat hij veel in de tuin zou vertoeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef versabommie het volgende:
Maareh er zitten niet alleen maar rokers in dus dat gaat nog wel een keer losch!
6 al.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er zijn 4 siliconen tieten aanwezig?
Milica is toch bij Dr. Schoemacher geweest...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:23 schreef Pinball het volgende:
Goh, de tieten van Sabrina zjin nep, wat een verrassing.
WTFquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:24 schreef D.Rose het volgende:
d'r zijn er gewoon maar 2 in huis met echte
al die neppers mogen er het eerst uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef itsme het volgende:
[..]
WTFDe Plastics is hier echt van toepassing
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:26 schreef Dr_Greene het volgende:
Kunnen we misschien een lijstje maken van de dames die nog 'naturel' hebben.
De dochter van Egbert en de vriendin van Samithquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:26 schreef Dr_Greene het volgende:
Kunnen we misschien een lijstje maken van de dames die nog 'naturel' hebben.
[BB6] Streamverslagen van zaterdag 19 augustus 2006quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:26 schreef Sassefras het volgende:
Hoi allemaal! zijn we al aan het genieten??
is er ook ergens een samenvatting topic, met de hoogte punten?
en de verassingen en intriges?
Ik las net in de streams dat er een stel doet alsof ze een stel zijn, en dat er iets is met een 3e persoon in de dagboek kamer, dat hij genomineerd wordt? (is?) Kan iemand daar wat over vertellen?
Die dus.quote:
Sabrina.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:28 schreef Arcee het volgende:
Dit met dat witte T-shirtje, die nu steeds in beeld is en aan het woord, is dat Monique of Sabrina?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef Pinball het volgende:
Geeft niks, we zijn pas net begonnen.
13 minuten later geldt dat al niet meer?quote:
Jij bent oldbie, jij hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:30 schreef Arcee het volgende:
13 minuten later geldt dat al niet meer?
waarom heb je bij de ene foto je naam erin, en de ander niet?quote:
Ik vind die oortunnels ook geen gezicht bij hem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:46 schreef Zhenar het volgende:
Die Tjin kijkt zo freaky de hele tijd![]()
Ze kan ook echt geen moment d'r muil houden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:49 schreef versabommie het volgende:
AAARGH! Ik krijg nu al uitslag van die Janine. Ze is echt een verschrikkelijk aandachtsgeil stuk retard!
idd..hoop dat haar kaken op slot slaan!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze kan ook echt geen moment d'r muil houden.
geen zorgen, het waren geen echtequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
ik zag in de streamverslagen al meer tieten bij elkaar dan vorig jaar in de eerste maand
kolere wat een eng wicht!quote:
Die laatste heeft een ronder gezicht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Die Sabrina en Monique kan ik niet onderscheiden hoor. En dan heb je ook nog die Milica.
Ik ga voor dat mokkel met italia op het shirt...iedereen die italie een warm hart toedraagt, wint de mijnequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:58 schreef Bocaj het volgende:
Die rooie is mijn favo, wat jij bommie! (zwaai)
Na 4 pogingen had ik um eindelijk juist uitgesprokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:01 schreef Keano het volgende:
Wat een zwetsteef is die negerin zeg, kan der klep niet houden en continu de meest onbelangrijke dingen uitkramen
Bij elke woord die ze spreekt begin ik me meer te ergeren aan haar!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:01 schreef Keano het volgende:
Wat een zwetsteef is die negerin zeg, kan der klep niet houden en continu de meest onbelangrijke dingen uitkramen
Hehehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na 4 pogingen had ik um eindelijk juist uitgesproken
Weet de rest wel dat er nog een bewoner mist?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:01 schreef scanman01 het volgende:
De inhoud van de koffer van Milica. Ze mist haar moeder heel erg, zei ze net.
[afbeelding]
en aangezien ze allemaal slecht geslapen hebben, liggen ze waarschijnlijk om 15 uur al in bedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:05 schreef Keano het volgende:
[..]
Hehehe
Ze denken overigens dat het laat in de middag is, die zijn echt binnen 2 dagen helemaal de draad kwijt en verschijnen in pyama's in live shows.
...en Milica gaat douchen en de regie schakelt weer weg...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:13 schreef Dr_Greene het volgende:
De zusjes zijn klaar met douchen dus de regie schakelt weer naar de badbamer...
volgens mij zijn er cameramensen op hun vingers getiktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:13 schreef Dr_Greene het volgende:
De zusjes zijn klaar met douchen dus de regie schakelt weer naar de badbamer...
Misschien gingen daarom de streams even op logo? Om de regie even te vervangen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij zijn er cameramensen op hun vingers getikt
Of ze willen het een beetje doseren. Niet alles op 1 dqgquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:15 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...en Milica gaat douchen en de regie schakelt weer weg...
...Hummie is kennelijk wakker...
Idd, kunnen me toch niet vertellen dat ze al uitgeluld zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef Pinball het volgende:
Gaan ze nu al spelletjes maken.Dag 1 FFS!
Wéér een spel? Vanmorgen al een soort kruisje/nulletje ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef Pinball het volgende:
Gaan ze nu al spelletjes maken.Dag 1 FFS!
Dat zal wel gewoon een foutje van de telegraaf zijn. Die meldde ook dat Hilde en Milica uit Amsterdam kwamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef Loedertje het volgende:
Heeft die Sabrina nu nóg een dochter waar iets mee is waardoor die niet thuis woont ofzo
De bewoners: Monique en Sabrina #1
Ik heb een bb5-trictrac flashback ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:24 schreef itsme het volgende:
va mij hoeven die spelletjes niet. laten ze zich maar lekker vervelen
save the best for lastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze willen het een beetje doseren. Niet alles op 1 dqg
Qua geboorte komen ze daar idd vandaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon een foutje van de telegraaf zijn. Die meldde ook dat Hilde en Milica uit Amsterdam kwamen.
ik heb ook een flashbackquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb een bb5-trictrac flashback ja.
"Potje trictrac, pik?"
Met die twee mensen kunnen we echt geen rekening houden. Wie heeft er geen kabel of adsl tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:27 schreef itsme het volgende:
Ik ga even zeiken.
die screenshots zijn wel erg groot.
Ik heb een goede pc maar er zijn mensen die dat niet hebben.
Dat is met name janine.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:31 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zeggen nu al "lieverd" en "schat" tegen elkaar omg![]()
Ik voorzie inene een chantal-doomscenario. Janine die er gewoon steeds inblijftquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:32 schreef Debbus het volgende:
[..]
Dat is met name janine.
Maar die gaat er toch met de eerste Exit uit, dus even volhouden
mijn pc heeft er geen problemen mee, maar zie niet in waarom ze groter moeten dan onderstaandequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met die twee mensen kunnen we echt geen rekening houden. Wie heeft er geen kabel of adsl tegenwoordig.
Zie jij het verschil niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn pc heeft er geen problemen mee, maar zie niet in waarom ze groter moeten dan onderstaande
[afbeelding]
milica en jeroen moeten doen alsof ze stelletje zijn en dagboekkamer-eet opdrachtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:37 schreef witste het volgende:
welke opdrachten zijn er dan tot nu toe, ik mis iets
Ik bedoel of jij niet ziet waarom een grotere capture toch een stuk duidelijker is dan zo'n kleinere.quote:
Zolang ze de layout niet uitspringen vind ik ze oke!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel of jij niet ziet waarom een grotere capture toch een stuk duidelijker is dan zo'n kleinere.
En ik snap sowieso niet waar deze discussie nou weer wegkomt. Vorig jaar plaatste ook bijna iedereen grote captures en had niemand problemen.
stuk groter ja, stuk duidelijker neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel of jij niet ziet waarom een grotere capture toch een stuk duidelijker is dan zo'n kleinere.
En ik snap sowieso niet waar deze discussie nou weer wegkomt. Vorig jaar plaatste ook bijna iedereen grote captures en had niemand problemen.
Ik maak ze allemaal 580 breed. Dat is de ideale breedte voor fok.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ze de layout niet uitspringen vind ik ze oke!
Dit is bezig dus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef brumpie het volgende:
En ja we gaan nog even door. In de dagboekkamer liggen allemaal lekkere dingen. De 1e persoon die de dagboekkamer binnen gaat mag van alles snoepen. Maar er ligt ook een enveloppe. Daarin staat dat de 3e persoon die de dagboekkamer binnen gaat genomineerd wordt. De 2e persoon die de dagboekkamer binnen gaat mag ook van alles snoepen. Maar de lekkere dingen mogen de dagboekkamer niet verlaten. Als persoon 1 of 2 het aan de medebewoners doorgeven dat de 3e persoon genomineerd wordt, word die persoon zelf genomineerd.
Kortom BB 6 is volop bezig!
Misschien omdat ik hier vorig jaar niet veel geweest ben maar alle jaren er voor wel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
waaruit trek je deze conclusies?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef Debbus het volgende:
Semih is dus (zover ik begrepen heb) genomineerd, omdat ie als 3de in de DBK zat.
Als troost mag ie nu het eten halen uit de voorraadkast?
Geheime opdracht achtig iets..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Dus er zijn meteen al nominaties???
Dat duurde vorig jaar 3 weken geloof ik. Andere aanpak dit jaar dus.
Dat snap ik, maar het gaat om een nominatie. Dat zou dus betekenen dat er al nominaties aankomen.quote:
Sabrina en Moniquequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heten die roze en paarse meisjes
ach ja de computers en internet verbindingen zijn sinds 2002 over het algemeen een stuk sneller geworden dus de meeste mensen zullen geen last meer hebben van de caps met de grote die scanman plaatst.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Misschien omdat ik hier vorig jaar niet veel geweest ben maar alle jaren er voor wel?
Dus in mijn afwezigheid blijkt veel veranderd te zijn.
Dat ie genomineerd was: doordat Milica en Tijn wel ontbijt kregen in de DBK, maar Semih vond alleen een lege enveloppe (waarschijnlijk zat er wel iets in).quote:
Ow jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het gaat om een nominatie. Dat zou dus betekenen dat er al nominaties aankomen.
Neem ik aan tenminste, anders is een nominatie voor één persoon vrij zinloos.
Waarom denk jequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef riri het volgende:
Hotline gaat waarschijnlijk zo!!!
Degene die opneemt moet meteen het huis verlaten![]()
![]()
![]()
optimistquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef riri het volgende:
Hotline gaat waarschijnlijk zo!!!
Degene die opneemt moet meteen het huis verlaten![]()
![]()
![]()
als hij de 3e was is ie idd genomineerd ja...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef Debbus het volgende:
Semih is dus (zover ik begrepen heb) genomineerd, omdat ie als 3de in de DBK zat.
Als troost mag ie nu het eten halen uit de voorraadkast?
ja, in het begin wel..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef BB-Pieter het volgende:
Als Semih echt genomineerd is, weet hij dat ook volgens mij.. Kijk die kop van em maar. Misschie dat daarom ze nu ook eten krijgen. Omdat er drie in de dagboekkamer zijn geweest. BTW, is het jullie ook opgevallen? Ze eten allemaal KEURIG aan tafel. Hebben we dat gezien in BB 2005 bij het ontbijd??
Misschien is die er ook wel stiekemquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef BorTheWolf het volgende:
wel leuk dat ze nog steeds denken dat er een tuin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |