quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:28 schreef Arcee het volgende:
Die met dat witte T-shirtje, die nu steeds in beeld is en aan het woord, is dat Monique of Sabrina?
Monique.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:38 schreef BVO het volgende:
Wie is nou die blonde die het woord net had? Sabrina of Monique?
http://www.talpa.tv/big-brother/quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:39 schreef bb-millie het volgende:
Is er ook een foto van het stel? Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houden allemaal...
Daar staan alleen Semih en Michelinne als stelquote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:49 schreef ADDG het volgende:
Dat wordt lekker noodratsoen eten voor de rest van de week voor ze. Dat het niet in hun op komt dat ze bezig zijn zichzelf te naaien.
Janine is van het kaliber: "een seconde niet gesproken is een dag niet geleefd"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:49 schreef Kinga het volgende:
Janine meid, je hoeft je niet te herhalen...
Dat is ook 't enige stel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:44 schreef bb-millie het volgende:
Daar staan alleen Semih en Michelinne als stelweet ik het nog niet. Maar wel handig die namen bij de gezichten.
Hoeft niet, het kan ook zijn: het tweetal slaagt, zij krijgen wat (vrijstelling o.i.d.) of de groep slaagt, de groep krijgt wat (riant eten).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:51 schreef Nostalgist het volgende:
En daar gaat de eerste week noodrantsoen dus...... Er is niemand bedenkt dat er wel eens een negatieve consequentie zou kunnen zijn...... Egbert had beter moeten weten. Hij heeft BB altijd gevolgd...
ja haha, maar ik wilde weten wie nou het "nep"stel is, maar ik ben er al achterquote:
De dochter. Maar Hilde zit er nog niet in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ja haha, maar ik wilde weten wie nou het "nep"stel is, maar ik ben er al achter. Milica en Jeroen dus. Milica is dan de zus van Hilda in het echt?
dochterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ja haha, maar ik wilde weten wie nou het "nep"stel is, maar ik ben er al achter. Milica en Jeroen dus. Milica is dan de zus van Hilda in het echt?
Volgens mij was ze de dochter van hilda.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
oh haha! ooit zal ik er wel helemaal uitkomen.quote:
Okay duidelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
De dochter. Maar Hilde zit er nog niet in.
Een boel "welles", "nietes" en "ja maar"-esquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik zwengel mijn streams ook effe aan... het is spannend zo te lezen...
Mwa, best vermakelijk nuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik zwengel mijn streams ook effe aan... het is spannend zo te lezen...
Maar zij weet dan toch niet wanneer ze de pil nemen moet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
Ah! Slim!
Micheline is aan de pil en kan dus op die manier de tijd bijhouden!
(de pil moet altijd op hetzelfde tijdstip moeten worden ingenomen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |