Erg lastig zonder klok, zon en maan...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
Ah! Slim!
Micheline is aan de pil en kan dus op die manier de tijd bijhouden!
(de pil moet altijd op hetzelfde tijdstip moeten worden ingenomen)
Ze vroeg net aan BB of het al rond 6 uur isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar zij weet dan toch niet wanneer ze de pil nemen moet?
ja, daar speculeerde hij net ook al even op.. maar ze duwen niet door....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Milica kan dus NIET liegen
Maar als die Rik even doordenkt dan weet ie ook dat ze liegt want ze kennen elkaar al van buiten het huis
Dan zijn ze dus nu al aardig de tijd kwijtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze vroeg net aan BB of het al rond 6 uur is
Bosschenaar he... recht voor zijn raapquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:02 schreef Kinga het volgende:
Die Tijn vind ik echt goed, "Ik geloof er echt geen kut van"
zo nauw komt dat nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
(de pil moet altijd op hetzelfde tijdstip moeten worden ingenomen)
Hoerenfeest hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:03 schreef versabommie het volgende:
wanneer gaat er iemand roepen: Dit is het kutste feestje dat ik ooit gezien heb?
Wat een drama deze gasten ...zolang zeiken over een slecht acterend stelletje
Oh nee, toch niet Semith...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:58 schreef versabommie het volgende:
trouwens ook grappig voor wie het nog niet gelezen heeft:
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Ze zegt jullie zijn geen zzzztelletje....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:03 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik Janine wel sympathiek.
Beetje hysterisch, maar das ook wel leuk. Als die straks ruzie maakt gaat het dak eraf.
yeps, exit voor hem!quote:
Die doet dit idd niet goed.quote:
Ho ho, genomineerd staan wil niet zeggen dat ie meteen exit is.... Vond hem sympathiek overkomen... (maar mijn eerste indruk is altijd slechtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, exit voor hem!
Opzouten, ik mocht hem toch al niet!
Het is de schuld van Milicaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:06 schreef Wishjuh het volgende:
haha die Jeroen kijkt echt niet vrolijk... nu hij bijna ontmaskert is
precies. en mijne ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ho ho, genomineerd staan wil niet zeggen dat ie meteen exit is.... Vond hem sympathiek overkomen... (maar mijn eerste indruk is altijd slecht)
Jeroen doet het goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
Jeroen probeert heel subtiel aan te geven dat ze beter niemand kunnen noemen als het gevraagd zou worden![]()
![]()
Stapelmesjogge word ik van die gozerquote:
niets is zeker, ze gissen een eind raakquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Is het nou zeker dat de enige consequentie is dat ze weinig eten krijgen als het wordt geraden?
[afbeelding]
Dat is dus al zeker? Niet dat Jeroen er dan uit moet ofzo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:16 schreef riri het volgende:
Als er namelijk 4 personen zijn geloof ik die aan bb aangeven dat jeroen en zij niet bij elkaar horen moet de hele groep op weekrantsoen
amen... en laat ze Mari v/d Ven meenemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:21 schreef teamlead het volgende:
mag die naomi-wannabee eruit ajb? wat een irritant wijf zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |