abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:46:24 #101
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_41049664
nou gezien de "photofed" heeft toegeslagen even een linkje waar je op moet letten bij deze beelden..erug slordig werk..wat ik hiermee wil zeggen..ik leg het nog 1 keer uit..de twee links die ik toennet gaf heb ik geconverteerd naar *.avi files dat gaf me oa de bij de eerste 600mb..ik ben geskipped naar 24:17(entering plane) in een proggie..wanneer je dan "jogged"..zie je waar het nieuwe frame ongeveer zou moeten beginnen 25:20 ervoor enkele zaken in het wolkendek veranderen. Er komen stukjes bij, er gaan stukjes af..

http://www.esnips.com/web/dissWebResearch

ik zeg maar even "plane" voor de makelijkheid, maar dat heeft er niks mee te maken..en zowiezo N_S ea moet je kijken naar het materiaal wat je in handen krijgt..

[ Bericht 36% gewijzigd door displission op 22-08-2006 01:53:50 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_41049749
Het blijft toch allemaal maar een vaag gebeuren: wat is er nu echt gebeurd?

Voorbeeld: WTC torens konden helemaal niet instorten door de brand,daarvoor was er veel te weinig hitte voor te korte tijd. Alsof dat staal smelt bij 1000 graden, dat is bewezen onmogelijk. Zelfs al zou de temperatuur hoger zijn, die torens storten resp. binnen 1u en 1,5u in En de manier waarop ze ook instorten, kwam rechtstreeks uit Demolitions van de Discovery Channel. Erg nette demo moet ik zeggen...
En dan WTC7, eigenlijk is dat nog de meest controversiële. Hoe de f*ck kon die nou instorten? Zelfs al was er fik o.i.d., zo'n gebouw kan niet instorten door brand. Zelfs al had WTC7 voor 24u in de brand gestaan, had er niks aan de hand geweest. Nu stortte ie dezelfde dag nog in...

En Flight 77 die zich in het Pentagon boorde sleurde 5 lantaarnpaals zo uit de grond zonder dat dit effect had op de richting van het vliegtuig of dat er een vleugel afbrak oi.d. Sinds wanneer zitten lantarnpalen los in de grond?
Bovendien werd er verteld dat de motoren/turbines van het vliegtuig gesmolten waren door de extreme hitte. En vervolgens kunnen ze wel ruim 95% van de lichamen identificeren? Die motoren waren van titanium, dat kan helemaal niet smelten bij een kerosinebrand.
Ik zal niet zeggen dat het geen vliegtuig was, maar hoe kan het gat in de buitenste muur ooit maar 4m zijn zoals uit de foto blijkt? Als de motoren in de gevel waren geklapt zou dat wel 2 aardig grote gaten opleveren...

Mja, deze shit is al 13249x langsgekomen, maar was onderwerp bij TerZake op Canvas, dus werd ff getriggerd

Ik zal niet zeggen dat het 1 grote conspiracy is, maar er word wel het 1 en ander verzwegen naar mijn idee. Maar sommige dingen zullen we wel nooit achter komen helaas.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:14:18 #103
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41049992
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:46 schreef displission het volgende:


ik zeg maar even "plane" voor de makelijkheid, maar dat heeft er niks mee te maken..en zowiezo N_S ea moet je kijken naar het materiaal wat je in handen krijgt..
Agree. Maar ik heb al heel wat analyses van de frames en beelden gelezen en uiteindelijk is het eindoordeel dat het waardeloos is, in die zin dat je er uiteindelijk niks uit op kunt maken. En daar sluit ik me bij aan want het was ook mijn eigen conclusie. Zelfs mensen die nog wel in de officiele versie geloven moeten toegeven dat het filmpje niks zegt.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef GokuSFE het volgende:

En dan WTC7, eigenlijk is dat nog de meest controversiële. Hoe de f*ck kon die nou instorten? Zelfs al was er fik o.i.d., zo'n gebouw kan niet instorten door brand. Zelfs al had WTC7 voor 24u in de brand gestaan, had er niks aan de hand geweest. Nu stortte ie dezelfde dag nog in...


Controlled demolition.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:23:23 #104
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_41050075
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:14 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Agree. Maar ik heb al heel wat analyses van de frames en beelden gelezen en uiteindelijk is het eindoordeel dat het waardeloos is, in die zin dat je er uiteindelijk niks uit op kunt maken. En daar sluit ik me bij aan want het was ook mijn eigen conclusie. Zelfs mensen die nog wel in de officiele versie geloven moeten toegeven dat het filmpje niks zegt.
[..]
suit urself..er zal hier vast wel iemand zijn die hetzelfde als mij kan zien..een stilstaand beeld is wat anders dan een wolkje wat ineens: "eruitgeknipt" is.., wat weer "terugkomt" ed. Het gaat er ook niet om dat je beeldmateriaal moet bekijken..ik denk dat je een actieve rol moet spelen en het moet onderzoeken. Je doet net of al die analyses niet opwegen tegen de informatie die ik je nu geef..no hard feelings trouwens....maarja genoeg of dit..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_41053167
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, Resonancer en Huupia34. Ik neem aan dat jullie beiden ouder zijn dan 18? Ik neem dan ook aan dat jullie geen auto rijden? En ook niet met het openbaar vervoer reizen? Immers, als je dat doet, verbruikt dat vervoermiddel olie en benzine (dat van olie gemaakt wordt) daarmee consumeer je dus een fossiele brandstof, waardoor de wereldvoorraad kleiner wordt, olie dus schaarser, en dus de prijs omhoog gaat.

Dus, alles met de fiets/benenwagen?
je hebt mij niet horen klagen over de olieprijs , dat was niek.

dat die prijs nu zo hoog is, heeft niet alleen met de vraag te maken, maar oa door de spanningen in de wereld en met name het midden-oosten, gevolgen van katrina en speculaties op de termijn markten.

dus wat is je punt nu eigenlijk?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41054513
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind zijn staartje er best wel op lijken.
Ah, lol, zie! Mooi, dus jij denkt dat het een drone geweest was wat het pentagon in is gevlogen. Ok, goed, laat maar eens foto's zien met onderdelen van een drone. Want ik kan je zo een paar foto's laten zien met brokstukken van een boeing.
pi_41054582
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef huupia34 het volgende:

[..]

het vervelende is, dat als alle mensen denken zoals jij deze wereld compleet naar de klote gaat.

het kan je schijnbaar geen moer schelen als de olie maar niet duurder wordt.

ik word niet goed van dit soort uitspraken, en dan druk ik me nog zwak uit( heb geen zin in een ban)

lol, en daar komt de basis van het complot denken weer naar boven. Niet zozeer de gebeurtenissen opzich zijn 'bewijs' voor een complot, maar het gegeven dat de hele wereld naar de klote gaat is het bewijs. Net zoals bij de ufo's. De amerikaanse overheid houdt het buitenaardse ras wat technologisch eeuwen op ons vooruit loopt voor uit eigenbelang ons verstopt, de amerikaanse overheid is schuldig voor alles. lol.
pi_41054906
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef haaahaha het volgende:

[..]

lol, en daar komt de basis van het complot denken weer naar boven. Niet zozeer de gebeurtenissen opzich zijn 'bewijs' voor een complot, maar het gegeven dat de hele wereld naar de klote gaat is het bewijs. Net zoals bij de ufo's. De amerikaanse overheid houdt het buitenaardse ras wat technologisch eeuwen op ons vooruit loopt voor uit eigenbelang ons verstopt, de amerikaanse overheid is schuldig voor alles. lol.
lees eens goed de post van niek waarop ik reageerde. hij schreef namelijk dat het hem weinig uitmaakt wat er in de wereld gebeurd, als de olieprijs maar niet stijgt.

heeft weinig met een complot te maken , mijn antwoordd ook niet
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41054963
nou niet overal complot spoken gaan zien haaahaha
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41055106
Het gaat al lang niet meer over het complot maar over de zogezegd belachelijke denkpatronen van complotgelovers
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41055300
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ah, lol, zie! Mooi, dus jij denkt dat het een drone geweest was wat het pentagon in is gevlogen. Ok, goed, laat maar eens foto's zien met onderdelen van een drone. Want ik kan je zo een paar foto's laten zien met brokstukken van een boeing.
Ik sluit die mogelijkheid niet uit. Jij zegt dat je geen missiles met zo'n grote staart kent, ik wijs je erop dat die wel bestaan, verder niks.

Misschien is er ook wel ' n blauwe tent het pentagon in gevlogen? Daar zijn n.l. foto's van:



Genoeg vreemde dingen: Strike a pose.
http://pentagoncab.multiservers.com/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41055540
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik sluit die mogelijkheid niet uit.
Ik sluit die mogelijkheid wel uit. Komt namelijk omdat er in het puin brokstukken van een boeing zijn gevonden, de menselijke resten allemaal via DNA-onderzoek zijn herleidt naar de passagiers, en ooggetuigen de boeing hebben zien vliegen.
pi_41055612
lol, iets wat vaag zou zijn als bewijs nemen dat het geen boeing geweest kan zijn, terwijl bewijzen als brokstukken en dna niet aan worden genomen. Hoe selectief ben je dan?
pi_41055832
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:34:11 #115
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41056275
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik sluit die mogelijkheid niet uit. Jij zegt dat je geen missiles met zo'n grote staart kent, ik wijs je erop dat die wel bestaan, verder niks.
Dan weet jij niet wat een missile is, want die plaatjes die je daar post zijn niet van een missile, maar volgens mij van de Predator, een UAV. Een missile heeft vinnen, maar heeft er normaal gesproken 3 of 4 rondom aan de achterkant, en dan nog 4 iets voor de helft, maar die zijn in verhouding niet zo groot als dat je op die .gif ziet.

Volgens mij is een van de grotere raketten de Tomahawk Cruise Missile, die uitgerust kan worden met een kernkop. Gelanceerd vanaf een schip of onderzeeër heb ik wel eens gezien dat ze, zodra ze uit de lanceerbuis zijn, vinnen uitklappen, voor de stabiliteit tijdens de vlucht, en de mogelijkheid om de richting aan te passen.

Die vinnen zijn echter lang niet zo groot als het ding dat op de .gif te zien is. Goed beschouwd heb jij dan helemaal niemand laten zien dat er missiles bestaan met zo'n grote staart, want de plaatjes die jij post zijn niet van een missile, maar van een UAV, wat dus een onbemand vliegtuigje is, geen missile.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41056574
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan weet jij niet wat een missile is, want die plaatjes die je daar post zijn niet van een missile, maar volgens mij van de Predator, een UAV. Goed beschouwd heb jij dan helemaal niemand laten zien dat er missiles bestaan met zo'n grote staart, want de plaatjes die jij post zijn niet van een missile, maar van een UAV, wat dus een onbemand vliegtuigje is, geen missile.
Best hoor, als je me op dit soort details wilt terechtwijzen ,maar het ging er volgens mij om dat de staart niet per se van 'n passagiersvliegtuig hoeft te zijn, maar jij je zin, Goed beschouwd heb je gelijk.
Het is 'n Global Hawk, by the way.
Het effect tussen 'n missile en 'n global hawk hoeft i.m.o. niet veel van elkaar te verschillen, ligt eraan wat je erin stopt.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41056664
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Best hoor, als je me op dit soort details wilt terechtwijzen ,maar het ging er volgens mij om dat de staart niet per se van 'n passagiersvliegtuig hoeft te zijn, maar jij je zin, Goed beschouwd heb je gelijk.
Het is 'n Global Hawk, by the way.
Het effect tussen 'n missile en 'n global hawk hoeft i.m.o. niet veel van elkaar te verschillen, ligt eraan wat je erin stopt.
Wat verklaart dan de boeing-brokstukken in het puin? Het herleiden van de passagiers door DNA onderzoek van menselijke resten in het puin, de ooggetuigen die een boeing hebben gezien?
pi_41057000
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef GokuSFE het volgende:
Het blijft toch allemaal maar een vaag gebeuren: wat is er nu echt gebeurd?

Voorbeeld: WTC torens konden helemaal niet instorten door de brand,daarvoor was er veel te weinig hitte voor te korte tijd. Alsof dat staal smelt bij 1000 graden, dat is bewezen onmogelijk. Zelfs al zou de temperatuur hoger zijn, die torens storten resp. binnen 1u en 1,5u in En de manier waarop ze ook instorten, kwam rechtstreeks uit Demolitions van de Discovery Channel. Erg nette demo moet ik zeggen...
Wat jij zegt dat word verteld door elke conspiracy gelover alleen word er altijd 1 belgnrijk ding vergeten. Er is ook nog een vliegtuig in gevlogen, en ja dat heeft ook gevolgen voor zo'n gebouw. Door alleen brand zou het minder snel instorten, door die klap van het vliegtuig was het gebouw al een flink stuk verzwakt. (Kom niet met het argument "Het wtc moest de impact van een vliegtuig kunnen weerstaan" dit was in de tijd dat hij er net stond namelijk zo, maar dat werkt dus niet meer voor een vele malen zwaarder en groter vliegtuig dan wat ze in die tijd hadden berekend.)
quote:
En dan WTC7, eigenlijk is dat nog de meest controversiële. Hoe de f*ck kon die nou instorten? Zelfs al was er fik o.i.d., zo'n gebouw kan niet instorten door brand. Zelfs al had WTC7 voor 24u in de brand gestaan, had er niks aan de hand geweest. Nu stortte ie dezelfde dag nog in...
Op WTC7 zijn grote en vele stukken puin gevallen uit het wtc, daarnaast is het gebouw pas ingestort nadat de beide torens al waren gevallen oftewel, nog een hele bende axtra puin erop. En als laatste, dit gebouw is niet helemaal ingestort, het is een gedeelte van het gebouw wat het heeft begeven.
quote:
En Flight 77 die zich in het Pentagon boorde sleurde 5 lantaarnpaals zo uit de grond zonder dat dit effect had op de richting van het vliegtuig of dat er een vleugel afbrak oi.d. Sinds wanneer zitten lantarnpalen los in de grond?
Een vliegtuig van vele duizenden kiloe's zwaar dat vliegt met een belachelijk hoge snelheid komt enkele dunnen stalen pijpen tegen.... juist ja dat is nogal een verschil in kracht en die zullen zonder problemen breken. Door de snelheid en de sterkte van de vleugel zal dat vliegtuig echt neit meer van richting veranderen en die vleugel zal door zo'n dunnen lantaarnpaal ook niet afbreken. Wel grote kans dat de vleugel beschadigt raakt maar daar is nu toch neits meer van terug te vinden.
quote:
Ik zal niet zeggen dat het geen vliegtuig was, maar hoe kan het gat in de buitenste muur ooit maar 4m zijn zoals uit de foto blijkt? Als de motoren in de gevel waren geklapt zou dat wel 2 aardig grote gaten opleveren...
Heb je ubrehaupt wel de foto's gezien van de buitekant van het pentagon? Hij is er ingevlogen het gebouw stond over een groot gedeelte in brand en is toen ingestort, nergens iets te vinden over een gat van maar 4m. het gebouw is ingestort nadat het eerst een tijd in brand heeft gestaan.
quote:
Mja, deze shit is al 13249x langsgekomen
En dat is het probleem nou juist, mensen die erin geloven staan volgens mij ook totaal neit open voor logischere theorieen. Ik geloof niet in de conspiracy theorieen, maar sta er wel voor open en als iemand mij ervan kan overtuigen dan is dat goed maar tot nu toe slaan de meeste verhalen helemaal nergens op.
pi_41057082
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:00 schreef Niek. het volgende:
Heb je ubrehaupt wel de foto's gezien van de buitekant van het pentagon? Hij is er ingevlogen het gebouw stond over een groot gedeelte in brand en is toen ingestort, nergens iets te vinden over een gat van maar 4m. het gebouw is ingestort nadat het eerst een tijd in brand heeft gestaan.
Oei oei jij moet dringend es wat meer fotomateriaal gaan bekijken

Er is wel degelijk een foto van het Pentagon voor het instortte.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:06:23 #120
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_41057127
Ik weet niet of deze hier al langs is gekomen, maar hier een samenvatting van de tapes in twee vandaag:

http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=206

Hier staat ook: 9/11: Aanslag of geschenk uit de hemel?

Wel mooi dat ze hier nu gewoon aandacht aan besteden op de Nederlandse tv.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:07:40 #121
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41057166
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Best hoor, als je me op dit soort details wilt terechtwijzen ,maar het ging er volgens mij om dat de staart niet per se van 'n passagiersvliegtuig hoeft te zijn, maar jij je zin, Goed beschouwd heb je gelijk.
Het is 'n Global Hawk, by the way.
Het effect tussen 'n missile en 'n global hawk hoeft i.m.o. niet veel van elkaar te verschillen, ligt eraan wat je erin stopt.
Ik denk eerlijk gezegd dat de staart van de UAV kleiner is dan de staart van een passagiersvliegtuig.

Het is ook geen detail, trouwens, want jij komt met plaatjes van een UAV aan en wil die als bewijs aanvoeren voor je uitspraak dat er missiles zijn die zo'n grote staart hebben. Dat is kromme bewijsvoering. Daar ging het om, niet om het effect van of een UAV of een passagiersvliegtuig, en of dat veel van elkaar verschil.

Daar komt dan nog eens bij je niet iets 'in' een UAV stopt. Het is mogelijk hem te bewapenen, maar dat hang je er onder. Iets dat je er onder hangt kun je afwerpen, dus ik zie niet in waarom ze dan niet gewoon een bom hebben gedropt of een raket. Waarom moeten ze die UAV crashen?

Ahaaa, hoor ik jou denken, dus toch een raket. Nee, niet toch een raket, want dat verklaart niet de vliegtuigbrokstukken die er liggen, de lantaarnpalen die overal lagen en de ooggetuigenverklaringen. Daar heb ik al een post aan gewijd, over hoe ze dat 'bewijs, om te doen geloven dat het een vliegtuig was' dan geplant zouden moeten hebben, maar daar heb jij voor het gemak niet op gereageerd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41058436
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41060844
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat de staart van de UAV kleiner is dan de staart van een passagiersvliegtuig.

Het is ook geen detail, trouwens, want jij komt met plaatjes van een UAV aan en wil die als bewijs aanvoeren voor je uitspraak dat er missiles zijn die zo'n grote staart hebben. Dat is kromme bewijsvoering. Daar ging het om, niet om het effect van of een UAV of een passagiersvliegtuig, en of dat veel van elkaar verschil.

Daar komt dan nog eens bij je niet iets 'in' een UAV stopt. Het is mogelijk hem te bewapenen, maar dat hang je er onder. Iets dat je er onder hangt kun je afwerpen, dus ik zie niet in waarom ze dan niet gewoon een bom hebben gedropt of een raket. Waarom moeten ze die UAV crashen?

Ahaaa, hoor ik jou denken, dus toch een raket. Nee, niet toch een raket, want dat verklaart niet de vliegtuigbrokstukken die er liggen, de lantaarnpalen die overal lagen en de ooggetuigenverklaringen. Daar heb ik al een post aan gewijd, over hoe ze dat 'bewijs, om te doen geloven dat het een vliegtuig was' dan geplant zouden moeten hebben, maar daar heb jij voor het gemak niet op gereageerd.
Wel hoor, heb ik al vaker gezegd dat dat geplant zou kunnen zijn, lijkt me niet zo ingewikkeld.
En ik zeg toch , je hebt gelijk ! 'n UAV is geen missile (alhowel hij wel als missile gebruikt kan worden, net als n 757 he Rumsfeld) , maar het ging erom dat de staart niet per se van 'n passagiersvliegtuig hoeft te zijn, helemaal als de wazige video van het pentagon het bewijs zou moeten leveren. De UAV kan net zo goed 'n bom gedropt hebben en daarna over het pentagon weggevlogen zijn, ik sluit n.a.v het getoonde bewijsmateriaal niks uit. Maar wie ben jij om te zeggen dat er geen bom o.i.d. IN de UAV gezeten kan hebben, en dan hing hij eronder, wat maaakt het uit? Check jij dagelijks de UAV's op hun inhoud?

En nogmaals ik zeg je hebt gelijk, Wat wil je nou eigenlijk nog meer van me horen dan?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41061745
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:49 schreef haaahaha het volgende:
Wat verklaart dan de boeing-brokstukken in het puin? Het herleiden van de passagiers door DNA onderzoek van menselijke resten in het puin, de ooggetuigen die een boeing hebben gezien?
Over die Boeing brokstukken bestaan ook andere meningen, en die kunnen er nog steeds geplant zijn.

Heb jij je er wel 's in verdiept; hoe, waar en door wie het DNA onderzoek heeft plaatsgevonden?
Oh ja, en over verdiepen gesproken, heb je het PNAC nou al 's gelezen, want jij was voorheen toch Natte Flamoes?

En al was het wel 'n (remote controlled) Boeing, maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Tuurlijk, om aan te tonen dat de officiele versie onjuist is, zou het 'n heel belangrijk bewijsstuk zijn (als dat niet zou kloppen begint zelfs Jan met de Pet stront te ruiken) , maar het wel of niet aanwezig zijn van 'n Boeing maakt voor evt. betrokkenheid van de US govt en co i.m.o. niet zo heel veel uit. Helemaal als we van diezelfde US govt afhankelijk zijn m.b.t brokstukken/beeldmateriaal e.d.
Het feit dat deze Boeing zijn doel kon bereiken en de onjuistheden van Norad woordvoerders (of de FAA want ze spreken elkaar tegen) zeggen mij meer dan 'n paar brokstukjes. Daarom maak ik vrij weinig woorden vuil aan de no plane theorie.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41062414
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Over die Boeing brokstukken bestaan ook andere meningen, en die kunnen er nog steeds geplant zijn.

Heb jij je er wel 's in verdiept; hoe, waar en door wie het DNA onderzoek heeft plaatsgevonden?
Oh ja, en over verdiepen gesproken, heb je het PNAC nou al 's gelezen, want jij was voorheen toch Natte Flamoes?

En al was het wel 'n (remote controlled) Boeing, maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Tuurlijk, om aan te tonen dat de officiele versie onjuist is, zou het 'n heel belangrijk bewijsstuk zijn (als dat niet zou kloppen begint zelfs Jan met de Pet stront te ruiken) , maar het wel of niet aanwezig zijn van 'n Boeing maakt voor evt. betrokkenheid van de US govt en co i.m.o. niet zo heel veel uit. Helemaal als we van diezelfde US govt afhankelijk zijn m.b.t brokstukken/beeldmateriaal e.d.
Het feit dat deze Boeing zijn doel kon bereiken en de onjuistheden van Norad woordvoerders (of de FAA want ze spreken elkaar tegen) zeggen mij meer dan 'n paar brokstukjes. Daarom maak ik vrij weinig woorden vuil aan de no plane theorie.
Ja het is wel weer grappig, ik zit met iemand in een discussie over wel of niet boeing in pentagon, jij gaat mee in die discussie, maar wanneer ik je vraag hoe die brokstukken er komen en over het DNA begin dan is het opeens een radio-controlled boeing, brokstukken zijn gepland en DNA onderzoek klopt niet, maar het maakt allemaal niet uit want een boeing zou de us overheid niet eens van betrokkenheid vrijspreken. Figuren als jij zijn nooit te overtuigen, wat je ze ook laat zien. Vandaar de term 'conspirancy-nut'.

Ik ga ervan uit dat ik vanaf nu weer bij je op de ignore sta?
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:57:34 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41062444
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Over die Boeing brokstukken bestaan ook andere meningen, en die kunnen er nog steeds geplant zijn.

Heb jij je er wel 's in verdiept; hoe, waar en door wie het DNA onderzoek heeft plaatsgevonden?
Oh ja, en over verdiepen gesproken, heb je het PNAC nou al 's gelezen, want jij was voorheen toch Natte Flamoes?

En al was het wel 'n (remote controlled) Boeing, maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Tuurlijk, om aan te tonen dat de officiele versie onjuist is, zou het 'n heel belangrijk bewijsstuk zijn (als dat niet zou kloppen begint zelfs Jan met de Pet stront te ruiken) , maar het wel of niet aanwezig zijn van 'n Boeing maakt voor evt. betrokkenheid van de US govt en co i.m.o. niet zo heel veel uit. Helemaal als we van diezelfde US govt afhankelijk zijn m.b.t brokstukken/beeldmateriaal e.d.
Het feit dat deze Boeing zijn doel kon bereiken en de onjuistheden van Norad woordvoerders (of de FAA want ze spreken elkaar tegen) zeggen mij meer dan 'n paar brokstukjes. Daarom maak ik vrij weinig woorden vuil aan de no plane theorie.
Wel als het wel of niet aanwezig zijn van die boeing aangedragen wordt als bewijs om aan te tonen dat de US regering er achter zit. De meest gekke dingen worden aangedragen als bewijs om aan te tonen dat de US regering er zelf achter zit, dus is dat wel degelijk relevant. Nu niet ineens gaan terugtrekken.

Daarnaast, om terug te komen op het planten van dat bewijs, daar heb ik al een post aan gewijd, daar lees jij makkelijk overheen, om daar nu weer over te beginnen. Reageer eens op die post. Om dat bewijs te planten, moet er heel wat gebeurd zijn, heb je daar ook een verklaring voor?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41062477
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef Resonancer het volgende:
De UAV kan net zo goed 'n bom gedropt hebben en daarna over het pentagon weggevlogen zijn, ik sluit n.a.v het getoonde bewijsmateriaal niks uit. Maar wie ben jij om te zeggen dat er geen bom o.i.d. IN de UAV gezeten kan hebben, en dan hing hij eronder, wat maaakt het uit? Check jij dagelijks de UAV's op hun inhoud?

En nogmaals ik zeg je hebt gelijk, Wat wil je nou eigenlijk nog meer van me horen dan?
Ik wil wel eens horen wat jij denkt dat de reden is dat Bush en co. voor zo'n alternatief scenario zouden kiezen. Dus wat is de mogelijke reden dat ze mogelijkerwijs ervoor geopteerd hebben om iets anders dan een boeing in het pentagon te laten vliegen en toch te doen alsof er een boeing in gecrasht is.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:00:41 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41062538
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef gorgg het volgende:

[..]

Ik wil wel eens horen wat jij denkt dat de reden is dat Bush en co. voor zo'n alternatief scenario zouden kiezen. Dus wat is de mogelijke reden dat ze mogelijkerwijs ervoor geopteerd hebben om iets anders dan een boeing in het pentagon te laten vliegen en toch te doen alsof er een boeing in gecrasht is.
Diezelfde vraag heb ik ook gisteren of zo gesteld. Maar ik beschreef wat er alelmaal nodig zou zijn om het op die manier te spelen. Het plaatsen van de brokstukken, de logistieke operatie daarachter, de eventuele getuigen van die acties de mond snoeren. Het omleggen van lantaarnpalen, de getuigen daarvan, de getuigen inhuren om die te laten vertellen dat ze een Boeing hebben zien vliegen, mensen inhuren die de families van de zogenaamde omgekomen mensen spelen en ook emoties moeten tonen dat hun dierbaren overleden zijn. Komt geen antwoord op. Vreemd he
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41065960
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:56 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ja het is wel weer grappig, ik zit met iemand in een discussie over wel of niet boeing in pentagon, jij gaat mee in die discussie, maar wanneer ik je vraag hoe die brokstukken er komen en over het DNA begin dan is het opeens een radio-controlled boeing, brokstukken zijn gepland en DNA onderzoek klopt niet, maar het maakt allemaal niet uit want een boeing zou de us overheid niet eens van betrokkenheid vrijspreken. Figuren als jij zijn nooit te overtuigen, wat je ze ook laat zien. Vandaar de term 'conspirancy-nut'.

Ik ga ervan uit dat ik vanaf nu weer bij je op de ignore sta?
Opeens kom ik met die aspecten? Die aspecten betrek ik al heel lang in mijn mening en dat zou jij moeten weten want je komt hier al langer. Ik zeg toch dat de brokstukken daar gepland kunnen zijn ? En mijn mening dat het wel of niet crashen van 'n boing niet echt ter zake doet m.b.t. inside job, daar sta ik toch echt weloverwogen achter. Enige wat ik deed was plaatjes postern van projectielen/missiles/whatever die ook 'n staart hebben en dus netzogoed op die wazige pentagon video kunnen staan. En ik zeg helemaal niet dat het DNA onderzoek niet klopt, ik vraag alleen of je je er in verdiept hebt.

Figuren als jij beginnen ergens aan, en als je ze naar mate de discussie vordert vraagt het PNAC te lezen, zeggen ze ja dat ga ik doen, maar komen terug onder 'n andere naam en beginnen van voren af aan over brokstukjes te discuseren. Is jouw goed recht hoor maar wees dan eerlijk en zeg het PNAC e.d. intereseren me niet en dat neem ik in mijn mening niet mee.

Over je status doe ik geen uitspraken, daar kom je zelf wel achter (hoop ik).
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:02:14 #130
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_41066087
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Opeens kom ik met die aspecten? Die aspecten betrek ik al heel lang in mijn mening en dat zou jij moeten weten want je komt hier al langer. Ik zeg toch dat de brokstukken daar gepland kunnen zijn ? En mijn mening dat het wel of niet crashen van 'n boing niet echt ter zake doet m.b.t. inside job, daar sta ik toch echt weloverwogen achter. Enige wat ik deed was plaatjes postern van projectielen/missiles/whatever die ook 'n staart hebben en dus netzogoed op die wazige pentagon video kunnen staan. En ik zeg helemaal niet dat het DNA onderzoek niet klopt, ik vraag alleen of je je er in verdiept hebt.

Figuren als jij beginnen ergens aan, en als je ze naar mate de discussie vordert vraagt het PNAC te lezen, zeggen ze ja dat ga ik doen, maar komen terug onder 'n andere naam en beginnen van voren af aan over brokstukjes te discuseren. Is jouw goed recht hoor maar wees dan eerlijk en zeg het PNAC e.d. intereseren me niet en dat neem ik in mijn mening niet mee.

Over je status doe ik geen uitspraken, daar kom je zelf wel achter (hoop ik).
Grappig dat je niet ingaat op de post over oa. hoe het mogelijk is dat dergelijke bergen onderdelen geplaatst worden zonder dat daar een getuige zijn of haar mond open doet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_41066289
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wel als het wel of niet aanwezig zijn van die boeing aangedragen wordt als bewijs om aan te tonen dat de US regering er achter zit. De meest gekke dingen worden aangedragen als bewijs om aan te tonen dat de US regering er zelf achter zit, dus is dat wel degelijk relevant. Nu niet ineens gaan terugtrekken.

Daarnaast, om terug te komen op het planten van dat bewijs, daar heb ik al een post aan gewijd, daar lees jij makkelijk overheen, om daar nu weer over te beginnen. Reageer eens op die post. Om dat bewijs te planten, moet er heel wat gebeurd zijn, heb je daar ook een verklaring voor?
Ik ben dus degene die de No Plane theorie als bewijs aanvoert?
Dat mag je me dan wel 's laten zien waar ik dat zeg. Dan zal ik me i.d.d. terugtrekken want,
de enige dingen waarvan ik zeker weten dat ze niet kloppen zijn de gegevens van NORAD en de FAA, daarvan durf ik te zeggen dat 1 van beide liegt.
En zo zijn er nog wel wat aspecten die ik als keihard bewijs zie dat de officiele versie niet klopt, (bush in de school) maar de no plane theorie schaar IK daar zeker niet onder.
Dus nogmaals, waar haal je het vandaan?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:58:55 #132
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_41070952
het is niet zozeer bewijsvoering maar meer taalgebruik !

tja als je daar een argument mee moet kunnen winnen (zeker als er een(1) niet begrijpend kan lezen )
pi_41071819
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Grappig dat je niet ingaat op de post over oa. hoe het mogelijk is dat dergelijke bergen onderdelen geplaatst worden zonder dat daar een getuige zijn of haar mond open doet.
Ik ben blij dat je er lol in hebt, waarom zou ik in vredesnaam n verklaring moeten geven voor iets wat fictief is en waar ik zelf niet volledig achtersta? Maar jij je zin hoor, als ik ff mag fantaseren?
chantage, geld, onwetenheid, medeplichtigheid en daardoor geen mogelijk hebben in de openheid te gaan, pure slechtheid, Top Secret containertje, waar moeten we hem plaatsen? uhm doe maar in die nieuwe vleugel...weet ik veel...
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:16:22 #134
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_41074041
amen..en slusch on the report..it works
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:52:34 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_41075261
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je er lol in hebt, waarom zou ik in vredesnaam n verklaring moeten geven voor iets wat fictief is en waar ik zelf niet volledig achtersta? Maar jij je zin hoor, als ik ff mag fantaseren?
chantage, geld, onwetenheid, medeplichtigheid en daardoor geen mogelijk hebben in de openheid te gaan, pure slechtheid, Top Secret containertje, waar moeten we hem plaatsen? uhm doe maar in die nieuwe vleugel...weet ik veel...
Acht je serieus zoiets mogelijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_41077049
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef GokuSFE het volgende:

Ik zal niet zeggen dat het geen vliegtuig was, maar hoe kan het gat in de buitenste muur ooit maar 4m zijn zoals uit de foto blijkt? Als de motoren in de gevel waren geklapt zou dat wel 2 aardig grote gaten opleveren...
Even snel een tvp'tje. Er is een site waar keurig wordt aangetoond dat het gat echt niet te klein was, in tegenstelling tot wat conspiracy aanhangers graag doen geloven. Moet ik morgen alleen even naar googlen. Ga nu zo eerst slapen.
Bananenyoghurt...
pi_41077470
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Acht je serieus zoiets mogelijk?
,
Maar onwaarschijnlijk. Gewoon vliegtuig kan net zo goed, Alhoewel ik wel denk dat de piloten die beweren dat je 'n boeing niet op die manier kunt vliegen en zeker piloten van hun kaliber niet, 'n punt hebben.
g5 meende ik te lezen? ..remote wel misschien?
Maar stel je voor , je bent Amerikaan en je hebt later pas door wat je aangericht hebt, dat je gebruikt of bedrogen bent ? Zou jij je mond opendoen?
Of je hebt veel (dubbel) spionnen. Daar geloof ik dan weer meer in.
quote:
The Israeli Moles Who Controlled U.S. Defense Computers on 9/11
DSIA runs all military networks (!!!)."
Dat vind ik dan weer n stuk relevantere informatie dan de NO plane search hunt the missile, boeing.
Zouden de verhalen van Norad en de FAA elkaar daarom niet over eenstemmen?
quote:
One must also keep in mind that 9/11 was primarily a computer crime, just like the stealing of our elections.
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=4740
Dat zijn pas brokstukken!
quote:
According to the London Times: "The Comex metals trading division of the New York Mercantile Exchange kept 3,800 gold bars - weighing 12 tonnes and worth more than $100 million (£70 million) - in vaults in the building's basement. Comex also held almost 800,000 ounces of gold there on behalf of others, with a value of about $220 million (worth more than $560,000,000 today). It also held more than 102 million ounces of silver, worth $430 million (Worth $1.5 billion today). The Bank of Nova Scotia, which kept gold in the Comex vault, reported $200 million of gold lost in the wreckage (Lost-!). Comex also held precious metals for Chase Manhattan Bank, the Bank of New York and Hong Kong and Shanghai Banking."
http://www.rense.com/general72/conect.htm
Hihaaaah..
nee hoor ze hebben alles teruggevonden , dat zeggen ze toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 23-08-2006 10:45:44 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41274409
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

,
Maar onwaarschijnlijk. Gewoon vliegtuig kan net zo goed, Alhoewel ik wel denk dat de piloten die beweren dat je 'n boeing niet op die manier kunt vliegen en zeker piloten van hun kaliber niet, 'n punt hebben.
g5 meende ik te lezen? ..remote wel misschien?
http://www.911myths.com/Another_Expert.pdf

Iemand met heel veel vliegervaring en ervaring met het in flight simulator trainen van mensen met erg basic vliegskills, lijkt mij iemand die enige kennis van zaken heeft. Om het makkelijk te maken quote ik even z'n conclusie:

In my opinion the official version of the fact is absolutely plausible, does not require exceptional circumstances, bending of any law of physics or superhuman capabilities. Like other (real pilots) have said, the manoeuvres required of the hijackers were within their (very limited) capabilities, they were performed without any degree of finesse and resulted in damage to the targets only after desperate overmanoeuvring of the planes The hijackers took advantage of anything that might make their job easier, and decided not to rely on their low piloting skills. It is misleading to make people believe that the hijackers HAD to possess superior pilot skills to do what they did.


En ik zag dat de global hawk weer van stal werd gehaald en dat er over missiles vanuit de hawk zouden zijn afgeschoten werd gepraat. Kop op zeg verdiep je een in wat een global hawk is en kan. De Global hawk kan niet meer dat een Hellfire (zoals onder de Apache heli hangen) meedragen. Het is een lichtegewicht vliegtuig gebouwd om als observatietoestel te diepen eyes in the sky. Had het een Global hawk geweest dan was er geeneen een duik in pentagon gevlogen, was de global hawk over het pentagon gevlogen dat had dat opgevallen. Het lijkt in de verste verte niet om een commercieel vliegtuig en vergeet niet in en rond het pentagon stikt het van de militairen die juist het verschil zouden zien! Daarnaast kan een raket nooit de schade aan de onderste verdieping van het pentagon verklaren, een boeing die er op volle snelheid invliegt wel.
pi_41283353
Wat er op 9/11 precies is gebeurd is nog niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat de VS er van te voren van wist en ze hebben vervolgens deze aanslag opzettelijk plaats laten vinden om op die manier een nieuw pearl harbor-incident te krijgen om zo oorlog in het midden-oosten te rechtvaardigen.
---
Rockgroep Muse raad aan Terrorstorm te kijken:
http://www.jonesreport.com/articles/280806_muse.html
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:59:09 #141
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41283393
OPERATION NORTHWOODS PEOPLE, GOOGLE IT GOOGLE IT FIND OUT THE FACTS FOR YOURSELFS
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41285738
heeft iemand de docu, 911 eyewitness gezien? ,

volgens mij is dit de rick siegel docu met filmopname vanaf de pier. heb ff snel wat gezapt. zeer "mooie" opnamen van wtc1,2 en 7
ook hoor je hier duidelijk de explosies voordat de toren implodeert

ga vandaag ff rustig er voor zitten.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41285806
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:03 schreef huupia34 het volgende:

ook hoor je hier duidelijk de explosies voordat de toren implodeert
Zoals al vaker gezegd, explosies horen betekent niet automatisch dat er explosieven in het spel zijn.
pi_41285907
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zoals al vaker gezegd, explosies horen betekent niet automatisch dat er explosieven in het spel zijn.
dat hoor je mij ook niet zeggen toch. ik ga eerst die docu kijken voordat ik daar wat van kan zeggen.

heb jij hem gezien?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41287277
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:06 schreef Wombcat het volgende:
Zoals al vaker gezegd, explosies horen betekent niet automatisch dat er explosieven in het spel zijn.
Maar wat kan deze waarnemingen veroorzaakt hebben dan?
quote:
He not only claims he felt explosions coming from below the first sub-level while working in the basement, he says the walls were cracking around him and he pulled a man to safety by the name of Felipe David, who was severely burned from the basement explosions.

All these events occurred only seconds before and during the jetliner strike above.

His eyewitness account, backed up by at least 14 people at the scene with him, isn’t speculation or conjecture. It isn’t a story that takes a network out on a journalistic limb. It’s a story that can be backed up, a story that can be verified with hospital records and testimony from many others.

http://bellaciao.org/en/article.php3?id_article=6625
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:21:18 #146
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41287969
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar wat kan deze waarnemingen veroorzaakt hebben dan?
[..]
Dat het gebouw kraakte vind ik niet zo gek. Dat kan komen doordat het gebouw uit balans was geraakt. Immers, de gewichtsverhoudingen waren compleet weg. Aangezien er brandende kerosine door de liftschachten naar beneden is gevallen zou ik me kunnen voorstellen dat het wellicht gasleidingen/flessen/tanks waren die ontploften. Nogmaals, het feit dat er een explosie gehoord werd wil niet zeggen dat dat ook daadwerkelijk explosieven waren.

Daarnaast. Als er door het hele gebouw heen explosieven waren geplaatst, en een controlled demolition was de bedoeling, dan is van tevoren berekend waar de explosieven moesten komen, in welke hoeveelheid etc etc. Dan komt er een log gevaarte als een vliegtuig dat gebouw in gevlogen...dan vind ik het heel knap dat door die ontploffingen die het vliegtuig veroorzaakte niet 1 of meerdere eerder aangebrachte explosieven al ontploften.

Let wel! Bij een controlled demolition wil men een gebouw op een manier laten vallen, en daarbij wordt berekend hoeveel explosieven waar nodig zijn, en wanneer die moeten ontploffen. Als je daar 1 explosief tussen uit haalt, kunnen alle berekeningen weer opnieuw worden gedaan.

Vervolgens komt dat vliegtuig...hoe wil jij verklaren dat er geen explosieven daardoor zijn afgegaan op een moment dat te vroeg was? Als je daarna op het geplande moment de andere explosieven af laat gaan is er van je controlled demolition niets over, want er zijn al explosieven eerder afgegaan.

Daarnaast, naast het uitblijven van een fatsoenlijk antwoord op de hoe de logistieke operatie van het boren van gaten, aanbrengen van explosieven, en evt. leggen van draden in zijn werk zou moeten gaan (radiocontrolled doen is gevaarlijk, want er zal maar een signaal voorbij komen dat op dezelfde frequentie zit als de frequentie waarmee de explosieven opgeblazen worden...voortijdig einde complot, dus toch maar draden) vraag ik me af hoe ze de ongetwijfelde getuigen van die hele operatie hun mond hebben laten houden?

Ik heb al eerder aangegeven dat het plannen van zo een controlled demolition niet in een weekje geklaard is. Wanneer zou dat gebeurd moeten zijn zonder dat de werknemers in de gebouwen daar lucht van kregen? En als ze het snachts/in een vakantie deden, zouden de medewerkers zich dan niet afvragen waar die gaten overal in de muur voor waren, en de draden die daaruit hingen, wanneer ze weer terug in het gebouw waren?

Daar wordt maar steeds geen antwoord op gegeven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41287986
Hoe kan een explosie op de begane voordat het vliegtuig invliegt er voor zorgen dat een half uur (of zoiets) nadat het vliegtuig is ingevlogen het gebouw vanaf het punt waar het vliegtuig is ingevlogen instort?

En als hij rond de tijd dat het vliegtuig invliegt onderin het gebouw iest voelt en explosies hoort, vind ik dat niet zo heel vreemd. Ik denk dat het dan heel moeilijk is te bepalen waar het geluid van die explosies vandaan komen.
Als hij onder de grond zit, kan hij niet bepalen of hij iets voelt enkele seconden voor of nadat het vliegtuig is ingevlogen. Tenzij hij precies op dat moment op zijn horloge kijkt, de seconden onthouden heeft, én zijn horloge precies op de seconde gelijk loopt.
pi_41288683
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef Wombcat het volgende:
En als hij rond de tijd dat het vliegtuig invliegt onderin het gebouw iest voelt en explosies hoort, vind ik dat niet zo heel vreemd. Ik denk dat het dan heel moeilijk is te bepalen waar het geluid van die explosies vandaan komen.
Als hij onder de grond zit, kan hij niet bepalen of hij iets voelt enkele seconden voor of nadat het vliegtuig is ingevlogen. Tenzij hij precies op dat moment op zijn horloge kijkt, de seconden onthouden heeft, én zijn horloge precies op de seconde gelijk loopt.
Lijkt me wel dat hij dat kan, zou niet weten waarom niet., hij beschrijft duidelijk, eerst explosie in de kelder(met hevige gevolgen, machine compleet weg etc) en seconds later, explosie daarboven , Heb het verhaal persoonlijk van hem gehoord en hij was er heel duidelijk in, maar....

Heb je hier ook 'n verklaring voor dan?

[“Impact Times”]
LDEO
8:46:26 and 9:02:54

Respective Differences
14 seconds
17 seconds

With

...............Planes Impacting Towers
[Actual Impact Times]
9/11 Commission
8:46:40 and 9:03:11


http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/WTC_20010911.html

En de link naar het report hebben jullie wel denk ik.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41288897
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Resonancer het volgende:
[“Impact Times”]
LDEO
8:46:26 and 9:02:54

Respective Differences
14 seconds
17 seconds

With

...............Planes Impacting Towers
[Actual Impact Times]
9/11 Commission
8:46:40 and 9:03:11


http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/WTC_20010911.html

En de link naar het report hebben jullie wel denk ik.

Op het plaatje zit helemaal geen piek op 8:46:40. Dan klopt er wat dat betreft idd iets niet, maar kun je er ook niet uit verklaren dat er eerst een explosie in de kelder was, en vervolgens het vliegtuig invloog, want dan zou je twee pieken hebben, niet één.
pi_41289161
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Lijkt me wel dat hij dat kan, zou niet weten waarom niet., hij beschrijft duidelijk, eerst explosie in de kelder(met hevige gevolgen, machine compleet weg etc) en seconds later, explosie daarboven , Heb het verhaal persoonlijk van hem gehoord en hij was er heel duidelijk in, maar....
quote:
Now, how is Rodriguez going to hear the explosion? He's a long way below, but plainly something like this is going to reach him through the air. The speed of sound is 767 miles per hour at 20 degrees, which means it'll travel 1,124 feet in a second. That's actually a reasonable approximation of Rodriguez distance from the impact site, actually, so we'll live with it for now.

Except, to clarify, that's just sound through the air. Sound travels through steel more than 17 times faster, 13,332 mph, which means the impact sound (and related physical effects as the building flexes) could reach someone 1,124 feet away in under 0.06 of a second.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')