Agree. Maar ik heb al heel wat analyses van de frames en beelden gelezen en uiteindelijk is het eindoordeel dat het waardeloos is, in die zin dat je er uiteindelijk niks uit op kunt maken. En daar sluit ik me bij aan want het was ook mijn eigen conclusie. Zelfs mensen die nog wel in de officiele versie geloven moeten toegeven dat het filmpje niks zegt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:46 schreef displission het volgende:
ik zeg maar even "plane" voor de makelijkheid, maar dat heeft er niks mee te maken..en zowiezo N_S ea moet je kijken naar het materiaal wat je in handen krijgt..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef GokuSFE het volgende:
En dan WTC7, eigenlijk is dat nog de meest controversiële. Hoe de f*ck kon die nou instorten? Zelfs al was er fik o.i.d., zo'n gebouw kan niet instorten door brand. Zelfs al had WTC7 voor 24u in de brand gestaan, had er niks aan de hand geweest. Nu stortte ie dezelfde dag nog in...![]()
suit urself..er zal hier vast wel iemand zijn die hetzelfde als mij kan zien..een stilstaand beeld is wat anders dan een wolkje wat ineens: "eruitgeknipt" is.., wat weer "terugkomt" ed. Het gaat er ook niet om dat je beeldmateriaal moet bekijken..ik denk dat je een actieve rol moet spelen en het moet onderzoeken. Je doet net of al die analyses niet opwegen tegen de informatie die ik je nu geef..no hard feelings trouwens....maarja genoeg of dit..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Agree. Maar ik heb al heel wat analyses van de frames en beelden gelezen en uiteindelijk is het eindoordeel dat het waardeloos is, in die zin dat je er uiteindelijk niks uit op kunt maken. En daar sluit ik me bij aan want het was ook mijn eigen conclusie. Zelfs mensen die nog wel in de officiele versie geloven moeten toegeven dat het filmpje niks zegt.
[..]
je hebt mij niet horen klagen over de olieprijs , dat was niek.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, Resonancer en Huupia34. Ik neem aan dat jullie beiden ouder zijn dan 18? Ik neem dan ook aan dat jullie geen auto rijden? En ook niet met het openbaar vervoer reizen? Immers, als je dat doet, verbruikt dat vervoermiddel olie en benzine (dat van olie gemaakt wordt) daarmee consumeer je dus een fossiele brandstof, waardoor de wereldvoorraad kleiner wordt, olie dus schaarser, en dus de prijs omhoog gaat.
Dus, alles met de fiets/benenwagen?
Ah, lol, zie! Mooi, dus jij denkt dat het een drone geweest was wat het pentagon in is gevlogen. Ok, goed, laat maar eens foto's zien met onderdelen van een drone. Want ik kan je zo een paar foto's laten zien met brokstukken van een boeing.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind zijn staartje er best wel op lijken.
lol, en daar komt de basis van het complot denken weer naar boven. Niet zozeer de gebeurtenissen opzich zijn 'bewijs' voor een complot, maar het gegeven dat de hele wereld naar de klote gaat is het bewijs. Net zoals bij de ufo's. De amerikaanse overheid houdt het buitenaardse ras wat technologisch eeuwen op ons vooruit loopt voor uit eigenbelang ons verstopt, de amerikaanse overheid is schuldig voor alles. lol.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef huupia34 het volgende:
[..]
het vervelende is, dat als alle mensen denken zoals jij deze wereld compleet naar de klote gaat.
het kan je schijnbaar geen moer schelen als de olie maar niet duurder wordt.
ik word niet goed van dit soort uitspraken, en dan druk ik me nog zwak uit( heb geen zin in een ban)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees eens goed de post van niek waarop ik reageerde. hij schreef namelijk dat het hem weinig uitmaakt wat er in de wereld gebeurd, als de olieprijs maar niet stijgt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, en daar komt de basis van het complot denken weer naar boven. Niet zozeer de gebeurtenissen opzich zijn 'bewijs' voor een complot, maar het gegeven dat de hele wereld naar de klote gaat is het bewijs. Net zoals bij de ufo's. De amerikaanse overheid houdt het buitenaardse ras wat technologisch eeuwen op ons vooruit loopt voor uit eigenbelang ons verstopt, de amerikaanse overheid is schuldig voor alles. lol.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah, lol, zie! Mooi, dus jij denkt dat het een drone geweest was wat het pentagon in is gevlogen. Ok, goed, laat maar eens foto's zien met onderdelen van een drone. Want ik kan je zo een paar foto's laten zien met brokstukken van een boeing.
Ik sluit die mogelijkheid wel uit. Komt namelijk omdat er in het puin brokstukken van een boeing zijn gevonden, de menselijke resten allemaal via DNA-onderzoek zijn herleidt naar de passagiers, en ooggetuigen de boeing hebben zien vliegen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik sluit die mogelijkheid niet uit.
Dan weet jij niet wat een missile is, want die plaatjes die je daar post zijn niet van een missile, maar volgens mij van de Predator, een UAV. Een missile heeft vinnen, maar heeft er normaal gesproken 3 of 4 rondom aan de achterkant, en dan nog 4 iets voor de helft, maar die zijn in verhouding niet zo groot als dat je op die .gif ziet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik sluit die mogelijkheid niet uit. Jij zegt dat je geen missiles met zo'n grote staart kent, ik wijs je erop dat die wel bestaan, verder niks.
Best hoor, als je me op dit soort details wilt terechtwijzen ,maar het ging er volgens mij om dat de staart niet per se van 'n passagiersvliegtuig hoeft te zijn, maar jij je zin, Goed beschouwd heb je gelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat een missile is, want die plaatjes die je daar post zijn niet van een missile, maar volgens mij van de Predator, een UAV. Goed beschouwd heb jij dan helemaal niemand laten zien dat er missiles bestaan met zo'n grote staart, want de plaatjes die jij post zijn niet van een missile, maar van een UAV, wat dus een onbemand vliegtuigje is, geen missile.
Wat verklaart dan de boeing-brokstukken in het puin? Het herleiden van de passagiers door DNA onderzoek van menselijke resten in het puin, de ooggetuigen die een boeing hebben gezien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Best hoor, als je me op dit soort details wilt terechtwijzen ,maar het ging er volgens mij om dat de staart niet per se van 'n passagiersvliegtuig hoeft te zijn, maar jij je zin, Goed beschouwd heb je gelijk.![]()
Het is 'n Global Hawk, by the way.
Het effect tussen 'n missile en 'n global hawk hoeft i.m.o. niet veel van elkaar te verschillen, ligt eraan wat je erin stopt.
Wat jij zegt dat word verteld door elke conspiracy gelover alleen word er altijd 1 belgnrijk ding vergeten. Er is ook nog een vliegtuig in gevlogen, en ja dat heeft ook gevolgen voor zo'n gebouw. Door alleen brand zou het minder snel instorten, door die klap van het vliegtuig was het gebouw al een flink stuk verzwakt. (Kom niet met het argument "Het wtc moest de impact van een vliegtuig kunnen weerstaan" dit was in de tijd dat hij er net stond namelijk zo, maar dat werkt dus niet meer voor een vele malen zwaarder en groter vliegtuig dan wat ze in die tijd hadden berekend.)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef GokuSFE het volgende:
Het blijft toch allemaal maar een vaag gebeuren: wat is er nu echt gebeurd?
Voorbeeld: WTC torens konden helemaal niet instorten door de brand,daarvoor was er veel te weinig hitte voor te korte tijd. Alsof dat staal smelt bij 1000 graden, dat is bewezen onmogelijk. Zelfs al zou de temperatuur hoger zijn, die torens storten resp. binnen 1u en 1,5u inEn de manier waarop ze ook instorten, kwam rechtstreeks uit Demolitions van de Discovery Channel. Erg nette demo moet ik zeggen...
Op WTC7 zijn grote en vele stukken puin gevallen uit het wtc, daarnaast is het gebouw pas ingestort nadat de beide torens al waren gevallen oftewel, nog een hele bende axtra puin erop. En als laatste, dit gebouw is niet helemaal ingestort, het is een gedeelte van het gebouw wat het heeft begeven.quote:En dan WTC7, eigenlijk is dat nog de meest controversiële. Hoe de f*ck kon die nou instorten? Zelfs al was er fik o.i.d., zo'n gebouw kan niet instorten door brand. Zelfs al had WTC7 voor 24u in de brand gestaan, had er niks aan de hand geweest. Nu stortte ie dezelfde dag nog in...![]()
Een vliegtuig van vele duizenden kiloe's zwaar dat vliegt met een belachelijk hoge snelheid komt enkele dunnen stalen pijpen tegen.... juist ja dat is nogal een verschil in kracht en die zullen zonder problemen breken. Door de snelheid en de sterkte van de vleugel zal dat vliegtuig echt neit meer van richting veranderen en die vleugel zal door zo'n dunnen lantaarnpaal ook niet afbreken. Wel grote kans dat de vleugel beschadigt raakt maar daar is nu toch neits meer van terug te vinden.quote:En Flight 77 die zich in het Pentagon boorde sleurde 5 lantaarnpaals zo uit de grond zonder dat dit effect had op de richting van het vliegtuig of dat er een vleugel afbrak oi.d. Sinds wanneer zitten lantarnpalen los in de grond?
Heb je ubrehaupt wel de foto's gezien van de buitekant van het pentagon? Hij is er ingevlogen het gebouw stond over een groot gedeelte in brand en is toen ingestort, nergens iets te vinden over een gat van maar 4m. het gebouw is ingestort nadat het eerst een tijd in brand heeft gestaan.quote:Ik zal niet zeggen dat het geen vliegtuig was, maar hoe kan het gat in de buitenste muur ooit maar 4m zijn zoals uit de foto blijkt? Als de motoren in de gevel waren geklapt zou dat wel 2 aardig grote gaten opleveren...
En dat is het probleem nou juist, mensen die erin geloven staan volgens mij ook totaal neit open voor logischere theorieen. Ik geloof niet in de conspiracy theorieen, maar sta er wel voor open en als iemand mij ervan kan overtuigen dan is dat goed maar tot nu toe slaan de meeste verhalen helemaal nergens op.quote:Mja, deze shit is al 13249x langsgekomen
Oei oei jij moet dringend es wat meer fotomateriaal gaan bekijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:00 schreef Niek. het volgende:
Heb je ubrehaupt wel de foto's gezien van de buitekant van het pentagon? Hij is er ingevlogen het gebouw stond over een groot gedeelte in brand en is toen ingestort, nergens iets te vinden over een gat van maar 4m. het gebouw is ingestort nadat het eerst een tijd in brand heeft gestaan.
Ik denk eerlijk gezegd dat de staart van de UAV kleiner is dan de staart van een passagiersvliegtuig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Best hoor, als je me op dit soort details wilt terechtwijzen ,maar het ging er volgens mij om dat de staart niet per se van 'n passagiersvliegtuig hoeft te zijn, maar jij je zin, Goed beschouwd heb je gelijk.![]()
Het is 'n Global Hawk, by the way.
Het effect tussen 'n missile en 'n global hawk hoeft i.m.o. niet veel van elkaar te verschillen, ligt eraan wat je erin stopt.
Wel hoor, heb ik al vaker gezegd dat dat geplant zou kunnen zijn, lijkt me niet zo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de staart van de UAV kleiner is dan de staart van een passagiersvliegtuig.
Het is ook geen detail, trouwens, want jij komt met plaatjes van een UAV aan en wil die als bewijs aanvoeren voor je uitspraak dat er missiles zijn die zo'n grote staart hebben. Dat is kromme bewijsvoering. Daar ging het om, niet om het effect van of een UAV of een passagiersvliegtuig, en of dat veel van elkaar verschil.
Daar komt dan nog eens bij je niet iets 'in' een UAV stopt. Het is mogelijk hem te bewapenen, maar dat hang je er onder. Iets dat je er onder hangt kun je afwerpen, dus ik zie niet in waarom ze dan niet gewoon een bom hebben gedropt of een raket. Waarom moeten ze die UAV crashen?
Ahaaa, hoor ik jou denken, dus toch een raket. Nee, niet toch een raket, want dat verklaart niet de vliegtuigbrokstukken die er liggen, de lantaarnpalen die overal lagen en de ooggetuigenverklaringen. Daar heb ik al een post aan gewijd, over hoe ze dat 'bewijs, om te doen geloven dat het een vliegtuig was' dan geplant zouden moeten hebben, maar daar heb jij voor het gemak niet op gereageerd.
Over die Boeing brokstukken bestaan ook andere meningen, en die kunnen er nog steeds geplant zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:49 schreef haaahaha het volgende:
Wat verklaart dan de boeing-brokstukken in het puin? Het herleiden van de passagiers door DNA onderzoek van menselijke resten in het puin, de ooggetuigen die een boeing hebben gezien?
Ja het is wel weer grappig, ik zit met iemand in een discussie over wel of niet boeing in pentagon, jij gaat mee in die discussie, maar wanneer ik je vraag hoe die brokstukken er komen en over het DNA begin dan is het opeens een radio-controlled boeing, brokstukken zijn gepland en DNA onderzoek klopt niet, maar het maakt allemaal niet uit want een boeing zou de us overheid niet eens van betrokkenheid vrijspreken. Figuren als jij zijn nooit te overtuigen, wat je ze ook laat zien. Vandaar de term 'conspirancy-nut'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over die Boeing brokstukken bestaan ook andere meningen, en die kunnen er nog steeds geplant zijn.
Heb jij je er wel 's in verdiept; hoe, waar en door wie het DNA onderzoek heeft plaatsgevonden?
Oh ja, en over verdiepen gesproken, heb je het PNAC nou al 's gelezen, want jij was voorheen toch Natte Flamoes?
En al was het wel 'n (remote controlled) Boeing, maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Tuurlijk, om aan te tonen dat de officiele versie onjuist is, zou het 'n heel belangrijk bewijsstuk zijn (als dat niet zou kloppen begint zelfs Jan met de Pet stront te ruiken) , maar het wel of niet aanwezig zijn van 'n Boeing maakt voor evt. betrokkenheid van de US govt en co i.m.o. niet zo heel veel uit. Helemaal als we van diezelfde US govt afhankelijk zijn m.b.t brokstukken/beeldmateriaal e.d.
Het feit dat deze Boeing zijn doel kon bereiken en de onjuistheden van Norad woordvoerders (of de FAA want ze spreken elkaar tegen) zeggen mij meer dan 'n paar brokstukjes. Daarom maak ik vrij weinig woorden vuil aan de no plane theorie.
Wel als het wel of niet aanwezig zijn van die boeing aangedragen wordt als bewijs om aan te tonen dat de US regering er achter zit. De meest gekke dingen worden aangedragen als bewijs om aan te tonen dat de US regering er zelf achter zit, dus is dat wel degelijk relevant. Nu niet ineens gaan terugtrekken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over die Boeing brokstukken bestaan ook andere meningen, en die kunnen er nog steeds geplant zijn.
Heb jij je er wel 's in verdiept; hoe, waar en door wie het DNA onderzoek heeft plaatsgevonden?
Oh ja, en over verdiepen gesproken, heb je het PNAC nou al 's gelezen, want jij was voorheen toch Natte Flamoes?
En al was het wel 'n (remote controlled) Boeing, maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Tuurlijk, om aan te tonen dat de officiele versie onjuist is, zou het 'n heel belangrijk bewijsstuk zijn (als dat niet zou kloppen begint zelfs Jan met de Pet stront te ruiken) , maar het wel of niet aanwezig zijn van 'n Boeing maakt voor evt. betrokkenheid van de US govt en co i.m.o. niet zo heel veel uit. Helemaal als we van diezelfde US govt afhankelijk zijn m.b.t brokstukken/beeldmateriaal e.d.
Het feit dat deze Boeing zijn doel kon bereiken en de onjuistheden van Norad woordvoerders (of de FAA want ze spreken elkaar tegen) zeggen mij meer dan 'n paar brokstukjes. Daarom maak ik vrij weinig woorden vuil aan de no plane theorie.
Ik wil wel eens horen wat jij denkt dat de reden is dat Bush en co. voor zo'n alternatief scenario zouden kiezen. Dus wat is de mogelijke reden dat ze mogelijkerwijs ervoor geopteerd hebben om iets anders dan een boeing in het pentagon te laten vliegen en toch te doen alsof er een boeing in gecrasht is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef Resonancer het volgende:
De UAV kan net zo goed 'n bom gedropt hebben en daarna over het pentagon weggevlogen zijn, ik sluit n.a.v het getoonde bewijsmateriaal niks uit. Maar wie ben jij om te zeggen dat er geen bom o.i.d. IN de UAV gezeten kan hebben, en dan hing hij eronder, wat maaakt het uit? Check jij dagelijks de UAV's op hun inhoud?
En nogmaals ik zeg je hebt gelijk, Wat wil je nou eigenlijk nog meer van me horen dan?
Diezelfde vraag heb ik ook gisteren of zo gesteld. Maar ik beschreef wat er alelmaal nodig zou zijn om het op die manier te spelen. Het plaatsen van de brokstukken, de logistieke operatie daarachter, de eventuele getuigen van die acties de mond snoeren. Het omleggen van lantaarnpalen, de getuigen daarvan, de getuigen inhuren om die te laten vertellen dat ze een Boeing hebben zien vliegen, mensen inhuren die de families van de zogenaamde omgekomen mensen spelen en ook emoties moeten tonen dat hun dierbaren overleden zijn. Komt geen antwoord op. Vreemd hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef gorgg het volgende:
[..]
Ik wil wel eens horen wat jij denkt dat de reden is dat Bush en co. voor zo'n alternatief scenario zouden kiezen. Dus wat is de mogelijke reden dat ze mogelijkerwijs ervoor geopteerd hebben om iets anders dan een boeing in het pentagon te laten vliegen en toch te doen alsof er een boeing in gecrasht is.
Opeens kom ik met die aspecten? Die aspecten betrek ik al heel lang in mijn mening en dat zou jij moeten weten want je komt hier al langer. Ik zeg toch dat de brokstukken daar gepland kunnen zijn ? En mijn mening dat het wel of niet crashen van 'n boing niet echt ter zake doet m.b.t. inside job, daar sta ik toch echt weloverwogen achter. Enige wat ik deed was plaatjes postern van projectielen/missiles/whatever die ook 'n staart hebben en dus netzogoed op die wazige pentagon video kunnen staan. En ik zeg helemaal niet dat het DNA onderzoek niet klopt, ik vraag alleen of je je er in verdiept hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:56 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja het is wel weer grappig, ik zit met iemand in een discussie over wel of niet boeing in pentagon, jij gaat mee in die discussie, maar wanneer ik je vraag hoe die brokstukken er komen en over het DNA begin dan is het opeens een radio-controlled boeing, brokstukken zijn gepland en DNA onderzoek klopt niet, maar het maakt allemaal niet uit want een boeing zou de us overheid niet eens van betrokkenheid vrijspreken. Figuren als jij zijn nooit te overtuigen, wat je ze ook laat zien. Vandaar de term 'conspirancy-nut'.
Ik ga ervan uit dat ik vanaf nu weer bij je op de ignore sta?
Grappig dat je niet ingaat op de post over oa. hoe het mogelijk is dat dergelijke bergen onderdelen geplaatst worden zonder dat daar een getuige zijn of haar mond open doet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Opeens kom ik met die aspecten? Die aspecten betrek ik al heel lang in mijn mening en dat zou jij moeten weten want je komt hier al langer. Ik zeg toch dat de brokstukken daar gepland kunnen zijn ? En mijn mening dat het wel of niet crashen van 'n boing niet echt ter zake doet m.b.t. inside job, daar sta ik toch echt weloverwogen achter. Enige wat ik deed was plaatjes postern van projectielen/missiles/whatever die ook 'n staart hebben en dus netzogoed op die wazige pentagon video kunnen staan. En ik zeg helemaal niet dat het DNA onderzoek niet klopt, ik vraag alleen of je je er in verdiept hebt.
Figuren als jij beginnen ergens aan, en als je ze naar mate de discussie vordert vraagt het PNAC te lezen, zeggen ze ja dat ga ik doen, maar komen terug onder 'n andere naam en beginnen van voren af aan over brokstukjes te discuseren. Is jouw goed recht hoor maar wees dan eerlijk en zeg het PNAC e.d. intereseren me niet en dat neem ik in mijn mening niet mee.
Over je status doe ik geen uitspraken, daar kom je zelf wel achter (hoop ik).
Ik ben dus degene die de No Plane theorie als bewijs aanvoert?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wel als het wel of niet aanwezig zijn van die boeing aangedragen wordt als bewijs om aan te tonen dat de US regering er achter zit. De meest gekke dingen worden aangedragen als bewijs om aan te tonen dat de US regering er zelf achter zit, dus is dat wel degelijk relevant. Nu niet ineens gaan terugtrekken.
Daarnaast, om terug te komen op het planten van dat bewijs, daar heb ik al een post aan gewijd, daar lees jij makkelijk overheen, om daar nu weer over te beginnen. Reageer eens op die post. Om dat bewijs te planten, moet er heel wat gebeurd zijn, heb je daar ook een verklaring voor?
Ik ben blij dat je er lol in hebt, waarom zou ik in vredesnaam n verklaring moeten geven voor iets wat fictief is en waar ik zelf niet volledig achtersta? Maar jij je zin hoor, als ik ff mag fantaseren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Grappig dat je niet ingaat op de post over oa. hoe het mogelijk is dat dergelijke bergen onderdelen geplaatst worden zonder dat daar een getuige zijn of haar mond open doet.
Acht je serieus zoiets mogelijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er lol in hebt, waarom zou ik in vredesnaam n verklaring moeten geven voor iets wat fictief is en waar ik zelf niet volledig achtersta? Maar jij je zin hoor, als ik ff mag fantaseren?
chantage, geld, onwetenheid, medeplichtigheid en daardoor geen mogelijk hebben in de openheid te gaan, pure slechtheid, Top Secret containertje, waar moeten we hem plaatsen? uhm doe maar in die nieuwe vleugel...weet ik veel...
Even snel een tvp'tje. Er is een site waar keurig wordt aangetoond dat het gat echt niet te klein was, in tegenstelling tot wat conspiracy aanhangers graag doen geloven. Moet ik morgen alleen even naar googlen. Ga nu zo eerst slapen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef GokuSFE het volgende:
Ik zal niet zeggen dat het geen vliegtuig was, maar hoe kan het gat in de buitenste muur ooit maar 4m zijn zoals uit de foto blijkt? Als de motoren in de gevel waren geklapt zou dat wel 2 aardig grote gaten opleveren...
quote:
Dat vind ik dan weer n stuk relevantere informatie dan de NO plane search hunt the missile, boeing.quote:The Israeli Moles Who Controlled U.S. Defense Computers on 9/11
DSIA runs all military networks (!!!)."
Dat zijn pas brokstukken!quote:One must also keep in mind that 9/11 was primarily a computer crime, just like the stealing of our elections.
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=4740
Hihaaaah..quote:According to the London Times: "The Comex metals trading division of the New York Mercantile Exchange kept 3,800 gold bars - weighing 12 tonnes and worth more than $100 million (£70 million) - in vaults in the building's basement. Comex also held almost 800,000 ounces of gold there on behalf of others, with a value of about $220 million (worth more than $560,000,000 today). It also held more than 102 million ounces of silver, worth $430 million (Worth $1.5 billion today). The Bank of Nova Scotia, which kept gold in the Comex vault, reported $200 million of gold lost in the wreckage (Lost-!). Comex also held precious metals for Chase Manhattan Bank, the Bank of New York and Hong Kong and Shanghai Banking."
http://www.rense.com/general72/conect.htm
http://www.911myths.com/Another_Expert.pdfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
,
Maar onwaarschijnlijk. Gewoon vliegtuig kan net zo goed, Alhoewel ik wel denk dat de piloten die beweren dat je 'n boeing niet op die manier kunt vliegen en zeker piloten van hun kaliber niet, 'n punt hebben.
g5 meende ik te lezen? ..remote wel misschien?
Zoals al vaker gezegd, explosies horen betekent niet automatisch dat er explosieven in het spel zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:03 schreef huupia34 het volgende:
ook hoor je hier duidelijk de explosies voordat de toren implodeert
dat hoor je mij ook niet zeggen toch. ik ga eerst die docu kijken voordat ik daar wat van kan zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd, explosies horen betekent niet automatisch dat er explosieven in het spel zijn.
Maar wat kan deze waarnemingen veroorzaakt hebben dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:06 schreef Wombcat het volgende:
Zoals al vaker gezegd, explosies horen betekent niet automatisch dat er explosieven in het spel zijn.
quote:He not only claims he felt explosions coming from below the first sub-level while working in the basement, he says the walls were cracking around him and he pulled a man to safety by the name of Felipe David, who was severely burned from the basement explosions.
All these events occurred only seconds before and during the jetliner strike above.
His eyewitness account, backed up by at least 14 people at the scene with him, isn’t speculation or conjecture. It isn’t a story that takes a network out on a journalistic limb. It’s a story that can be backed up, a story that can be verified with hospital records and testimony from many others.
http://bellaciao.org/en/article.php3?id_article=6625
Dat het gebouw kraakte vind ik niet zo gek. Dat kan komen doordat het gebouw uit balans was geraakt. Immers, de gewichtsverhoudingen waren compleet weg. Aangezien er brandende kerosine door de liftschachten naar beneden is gevallen zou ik me kunnen voorstellen dat het wellicht gasleidingen/flessen/tanks waren die ontploften. Nogmaals, het feit dat er een explosie gehoord werd wil niet zeggen dat dat ook daadwerkelijk explosieven waren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar wat kan deze waarnemingen veroorzaakt hebben dan?
[..]
Lijkt me wel dat hij dat kan, zou niet weten waarom niet., hij beschrijft duidelijk, eerst explosie in de kelder(met hevige gevolgen, machine compleet weg etc) en seconds later, explosie daarboven , Heb het verhaal persoonlijk van hem gehoord en hij was er heel duidelijk in, maar....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef Wombcat het volgende:
En als hij rond de tijd dat het vliegtuig invliegt onderin het gebouw iest voelt en explosies hoort, vind ik dat niet zo heel vreemd. Ik denk dat het dan heel moeilijk is te bepalen waar het geluid van die explosies vandaan komen.
Als hij onder de grond zit, kan hij niet bepalen of hij iets voelt enkele seconden voor of nadat het vliegtuig is ingevlogen. Tenzij hij precies op dat moment op zijn horloge kijkt, de seconden onthouden heeft, én zijn horloge precies op de seconde gelijk loopt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Resonancer het volgende:
[“Impact Times”]
LDEO
8:46:26 and 9:02:54
Respective Differences
14 seconds
17 seconds
With
...............Planes Impacting Towers
[Actual Impact Times]
9/11 Commission
8:46:40 and 9:03:11
http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/WTC_20010911.html
En de link naar het report hebben jullie wel denk ik.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat hij dat kan, zou niet weten waarom niet., hij beschrijft duidelijk, eerst explosie in de kelder(met hevige gevolgen, machine compleet weg etc) en seconds later, explosie daarboven , Heb het verhaal persoonlijk van hem gehoord en hij was er heel duidelijk in, maar....
bronquote:Now, how is Rodriguez going to hear the explosion? He's a long way below, but plainly something like this is going to reach him through the air. The speed of sound is 767 miles per hour at 20 degrees, which means it'll travel 1,124 feet in a second. That's actually a reasonable approximation of Rodriguez distance from the impact site, actually, so we'll live with it for now.
Except, to clarify, that's just sound through the air. Sound travels through steel more than 17 times faster, 13,332 mph, which means the impact sound (and related physical effects as the building flexes) could reach someone 1,124 feet away in under 0.06 of a second.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |