die ligt op milica tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn allemaal wel heel erg snel van het aanrakerige hoor. Die Jeroen is ook maar een slet.
Mijne ook. Dat zullen dus de verraders wel wezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
Mijn favoriete koppel op het eerste gezicht
[afbeelding]
Die zijn me nog totaal niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
De meest normale van het stelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Die OP kan wel beter toch, Bong?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Marlies
Deze is handig om er voorlopig bij te houden: De Bewoners van BB6
Volgens de site zit Jeroen er alleen in, moet dus juist doen alsof hij geen "stel" is, lijkt me.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Larisje het volgende:
Ze hebben het erover dat er 2 stelletjes inzitten als ik het goed hoor. Zouden Jeroen en Milica?? moeten doen alsof ze een stel zijn?
Eerste opdracht bekend!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens de site zit Jeroen er alleen in
Ja t moest ff snelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die OP kan wel beter toch, Bong?![]()
[..]
![]()
volgens mij die dochter van die moeder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen en iemand anders lagen net samen op bed, ze kennen elkaar en Jeroen denkt dat "de andere bewoners het wel geloven"
Pa streek ook net heel lief zijn hand door haar haar.quote:
Ik denk dat Etienne wel ff bij hem komt liggen zo.quote:
Ja, zo lief!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pa streek ook net heel lief zijn hand door haar haar.
Ja klopt maar volgens mij hadden ze het er net over dat er 2 stelletjes waren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens de site zit Jeroen er alleen in, moet dus juist doen alsof hij geen "stel" is, lijkt me.
Iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat verklaard dus dat de moeder van milica er nog niet inzit
Hoe heet die vriendin?quote:
Hij maakt een spontane indruk, van haar weet ik 't nog niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn favoriete koppel tot nu toe
Jij schakelt nog wel over naar "de huilebalk van dit jaar"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn favoriete koppel tot nu toe
Ik weet nog erg weinig namen. Elders staan alle bewoners opgesomd.quote:
Nu de rest nog hè...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Die Grace Jones is 1,5 in het huis en loopt al een uur haar kleren uit te doen
Rik zeker?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef Dr_Greene het volgende:
Ja hoor, de kipfilets doen ook in BB6 hun intrede....
Das de mariniersbroer van de homo.quote:
nee, de fascist is z'n petje vergeten zei hij netquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij schakelt nog wel over naar "de huilebalk van dit jaar"
Ohhhh de politieagent.quote:
Ik vind haar engquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik herstel mijn woorden... Die Grote Rooie Reus is niet lekker
Ting-momentjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ting zou al lang 3x genomen zijn....
Dat is die vadsige Indo in die witte korte broekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh de politieagent.
Dan zoek ik nog even door naar de fascist![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Het boeit nog voor geen meter, maar dat was ieder jaar zo.... toch?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De slaapkamerdeuren kunnen dus ook weer op slot?
Is dat die Etiënne met z'n Lonsdale plaatjes op zijn site?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
Dan zoek ik nog even door naar de fascist![]()
Ja, vind ik ook een echt natuurlijk persoon, geen poeha, gewoon zichzelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef itsme het volgende:
dat meisje Marcia is wel aantrekkelijk om te zien
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat die Etiënne met z'n Lonsdale plaatjes op zijn site?
En Egbertquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook een echt natuurlijk persoon, geen poeha, gewoon zichzelf
Janine opsluitenquote:
Dat zeg ik, zou dat het familiegeheim zijn... dat ze allebei op mannen vallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef schatje het volgende:
Ik vind die Tijn ook net een homo met zijn leren armbandjes enzo.
Vadsige indo in witte korte broek gespot!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is die vadsige Indo in die witte korte broek
Pootjebadenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
nou wat een 'zwembad'
watere op kniehoogte
Ja, die zusjes vanwege hun stemmen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef HyperViper het volgende:
Is er al iemand neergestoken?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Etienne probeer Janine af te zonderen van de rest en dan verzuipt ie d'r ofzo
als ik 48 uur opgesloten had gezeten, zou ik ook een beetje ADHD zijn, denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Sjees wat doen ze allemaal toch overdreven hun best.
*ril*
Verdrinken ook goed!?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef HyperViper het volgende:
Is er al iemand neergestoken?
wow wat zijn we het eens vanavondquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind Marcia ook wel leuk
Hij lijkt op mijn oude buurman, lekkere hapjes maakte die, dat welquote:
Heb je de streams eigenlijk wel aan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
En Scan, wie vind je de leukste dame tot nu toe?
Is dat niet de ruimte waar de trap toe zal leiden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch verwacht ik nog wel een grotere ruimte die als soort van tuin dient (overkapt dan)
Dan kunnen ze grote contructies bouwen voor actieve weekopdrachten.
Eerste normale gesprek.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef MissHobje het volgende:
Zo die 2 in dat bad zijn beter te volgen![]()
Totdat ze erachter komt dat ie wel eens met zijn rechterhand omhoog staatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Janine vindt het wel lekker zo'n jonge toyboy....![]()
http://www.nowlive.eu/quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef jna het volgende:
is er weer zo'n site net als vorig jaar waar je alle camera's tegelijk kan bekijken waarvan 1 groot?
Yeah, right!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook een echt natuurlijk persoon, geen poeha, gewoon zichzelf
http://bb.florisd.nl bijvquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef jna het volgende:
is er weer zo'n site net als vorig jaar waar je alle camera's tegelijk kan bekijken waarvan 1 groot?
Op een ouwe fiets hè...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Janine vindt het wel lekker zo'n jonge toyboy....![]()
Misschien....maar ik mag haar iig meteenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Yeah, right!
Die zal over 2 maanden vast het grootste kreng blijken te zijn![]()
wellicht. die trap zal er niet voor niets zitten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat niet de ruimte waar de trap toe zal leiden?
Nog niet in huis omdat haar dochter Millica een secret missie heeft met Jeroen om zogenaamd een stelletje te zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Hilde????
Op het kamp.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne (19) vindt dat hij, ondanks hij de jongste in huis is, wel veel heeft meegemaakt in zijn leven.
Meer dan een gemiddelde 27 jarige.
Bedoel je Rik de rectum rekker ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Verfokker het volgende:
Dieene met langer blond haar, (Tijn/Rik), en homo heeft iets met "en los".
als je dit topic leest snap je het wel denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Hilde????
Der zit nog iemand aan de andere kant van Michquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef Debbus het volgende:
[..]
Vind Semih en Micheline wel erg afgezonderd.
Je had in BB UK ook toen de twist dat een tweelingbroer in de geheime kamer zat en dat ze moesten wisselen om de 24 uur en niet gepakt moesten worden. Die was nu ook leuk geweest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wellicht. die trap zal er niet voor niets zitten.
maar bij bb5 belgie was er een geheime loft boven met extra bewoners, waar de rest eerst niks van wist.
later werd de loft gebruikt door de 'big boss' (werd wekelijk verkozen) + gast en die hadden toegang tot véél meer luxe.
check de vadsige Indo... die staat wel eens met een handje in de luchtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef the_fucker het volgende:
Ik hoor overal geruchten dat er een nazi in zou zitten, hoe zit dat ?
Hij ziet er niet naar uit, maar het zou de vadsige indo in het zwembad moeten zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef the_fucker het volgende:
Ik hoor overal geruchten dat er een nazi in zou zitten, hoe zit dat ?
Dank je, ik heb inmiddels die basst of zo, werkt wel redelijk.quote:
hij is in ieder geval een hardcore liefhebberquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij ziet er niet naar uit, maar het zou de vadsige indo in het zwembad moeten zijn
dat zag ik v/d week bij zo'n samenvatting ja, leek me inderdaad wel leuk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had in BB UK ook toen de twist dat een tweelingbroer in de geheime kamer zat en dat ze moesten wisselen om de 24 uur en niet gepakt moesten worden. Die was nu ook leuk geweest.
Deze snap ik nog niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef TheVulture het volgende:
een derde kan al snel vertrekken...
Het is wachten op de brandende kruizen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef Tetraktys het volgende:
[..]
hij is in ieder geval een hardcore liefhebber
Dat is Etienne, die is met z'n vader (die lijkt op Ralph)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij ziet er niet naar uit, maar het zou de vadsige indo in het zwembad moeten zijn
Wat doe ik nú weer fout?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je de streams eigenlijk wel aan?
Ik had er niet eens een indo in herkendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hebben we vorig jaar al met Ralph gehadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had in BB UK ook toen de twist dat een tweelingbroer in de geheime kamer zat en dat ze moesten wisselen om de 24 uur en niet gepakt moesten worden. Die was nu ook leuk geweest.
Volgens mij heb je de streams niet aan, en zit je alleen maar Scan uit te lokkenquote:
Die moeder van Milica als ze de opdracht verneukt... en anders komt ze er alsnog bijquote:
Dat was BB Australiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die klitten ook wel zo aan elkaar, daar komt nog geen mug tussenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
die 2 zussen kan ik echt nog voor geen meter uit elkaar houden.
de rest lukt wel.
BB Aussie toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de streams niet aan, en zit je alleen maar Scan uit te lokken
En je ontkent het niet eens
Pfff...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de streams niet aan, en zit je alleen maar Scan uit te lokken
En je ontkent het niet eens
Neen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Heb ik iets gemist?
* Teruglezen gaat *
Het zwembad is erg gehorig. Daar kan ik normaal al niet tegen, laat staan met de streams.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:54 schreef newsman het volgende:
Goed, ik ga lekker hips doen, wat tis me veel te druk aan me oren op de streams
Als ie gaat neuken zijn we al een eind op weg.. het liefste niet met zijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
Semih denkt dat dit de leukste BB wordt
Nee dat is Tijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Deze jongen is ook wel relaxed, ondanks zijn haar![]()
Is dit Rik![]()
[afbeelding]
Ik hou het op Marcia en Egbert, die zijn op het eerste gezicht 'te normaal'.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok erop dat het familiegeheim het feit is dat Tijn ook op mannen valt...
Nou doei hè.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:54 schreef newsman het volgende:
Goed, ik ga lekker hips doen, wat tis me veel te druk aan me oren op de streams
Ja, kapper, visagist en tevens homoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit Rik![]()
[afbeelding]
Ja, nu nog welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Oh jee.. iedereen vindt elkaar weer leuk
Dat is natuurlijk wel van korte duur..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Gna Gna Gna was toch Chantal?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:56 schreef Giggio het volgende:
Mijn God... lijkt wel of ik NatteLie weer hoor beppen.... GNA GNA GNA
Je hoort constant "schatje" "liefje"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg vlekken van die gozer... da's niet positiefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit Rik![]()
[afbeelding]
Whehehehe... KAPPER?!?!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, kapper, visagist en tevens homo
edit: het is idd Tijn.
Rikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef Verfokker het volgende:
Wie praten nu in de keuken? Jeroenm, Tijn en ..?
heb ik ook gedaan maar kon niets verkeerds vinden , sorry peterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Heb ik iets gemist?
* Teruglezen gaat *
Of je hebt een allergiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg vlekken van die gozer... da's niet positief
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand al zijn been al uitgetrokken en verteld hoe het zo gekomen is?
Dan zie ik blijkbaar dingen die er niet zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef itsme het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan maar kon niets verkeerds vinden , sorry peter![]()
Als ze maar niet is zoals Didoquote:
wiesdah?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef mazaru het volgende:
Jemig, jullie kennen ze allemaal al bij naam!
Ik ken op het moment alleen de naam van Egbert![]()
Nee Rik is die langharige, want Tijn vond dat er tegen hem gezegd moest worden, "maar Tijn, waarom zet je die pet niet af?"quote:
Daar zijn pillen voor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg vlekken van die gozer... da's niet positief
Wie is egbertquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef mazaru het volgende:
Jemig, jullie kennen ze allemaal al bij naam!
Ik ken op het moment alleen de naam van Egbert![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand al zijn been al uitgetrokken en verteld hoe het zo gekomen is?
zou wel jammer zijn, zo'n stem van de almachtige bb hoort er toch bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm géén voice over meer... berichten via de TV/monitor... Handiger? Of handiger voor de streamcensuur?
die oudere kale knar, vader van marciaquote:
Ik denk dat er heus wel een speaker-stem gebruikt gaat worden (er was al een zendercheck mededeling)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm géén voice over meer... berichten via de TV/monitor... Handiger? Of handiger voor de streamcensuur?
Egbert imiteerde net Roel uit BB5 met "Boeiuh...!"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies imiteerde Robin uit BB2 met "Lekker Belangrijk"
Ouwe vent,quote:
BB is bang dat ze dat gekakel niet kunnen overstemmenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zou wel jammer zijn, zo'n stem van de almachtige bb hoort er toch bij.
ben ook benieuwd of we dagboekkamergesprekken met BB te horen krijgen.
daar zijn ze op geselecteerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef teamlead het volgende:iedereen is leuk, echt ik vind iedereen leuk
gatverdamme
TIJN!quote:
En dat wordt alleen maar erger en erger.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef teamlead het volgende:iedereen is leuk, echt ik vind iedereen leuk
gatverdamme
Ik denk niet dat we een paar weken hoeven te wachten. Ik denk dat er binnen een week wel een ruzie is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ze vinden elkaar "leuk" en ze vinden niemand "niet leuk"
Wacht maar een paar weken af
Is Marcel die ene van 45 (jarig op 23 februari) en caféhouder?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens Marcel hebben ze bewust dezelfde typetjes uitgezocht
Egbert is gevangenbewaarderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef Pinball het volgende:
Egbert vindt iedereen leuk.
Maar niet omdat ze er nu bij zitten hoor.
Eigenlijk wel een heel goed plan van een benevelt figuurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
Zouden de cappers vanaf nu even de namen van de mensen die ze gecapt hebben onder hun foto's willen zetten?
Dit om sneller de namen te leren kennen.
Ik ben net pas ingevallen, licht aangeschoten, en dit topic gaat retesnel. Help deze benevelde dertiger even. Dank u.![]()
![]()
![]()
De Bewoners van BB6quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
Zouden de cappers vanaf nu even de namen van de mensen die ze gecapt hebben onder hun foto's willen zetten?
Ik ben net pas ingevallen, licht aangeschoten, en dit topic gaat retesnel. Help deze benevelde dertiger even. Dank u.![]()
![]()
![]()
Dat zou ik doen als ik de namen kendequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
![]()
![]()
Scanman captured gewoon wie op dat moment enigszins leuk in beeld is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
[..]
Scanman01 heeft zijn favoriet al gevonden, geloof ik...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
![]()
![]()
Dat verkopen ze niet in de gewone schoenenwinkel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor maat voeten heeft Janine wel niet
LOL... als ik het zou weten wel jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
![]()
![]()
Kan wel, moet ik even controlerenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Is Marcel die ene van 45 (jarig op 23 februari) en caféhouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |