Wie is egbertquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef mazaru het volgende:
Jemig, jullie kennen ze allemaal al bij naam!
Ik ken op het moment alleen de naam van Egbert![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand al zijn been al uitgetrokken en verteld hoe het zo gekomen is?
zou wel jammer zijn, zo'n stem van de almachtige bb hoort er toch bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm géén voice over meer... berichten via de TV/monitor... Handiger? Of handiger voor de streamcensuur?
die oudere kale knar, vader van marciaquote:
Ik denk dat er heus wel een speaker-stem gebruikt gaat worden (er was al een zendercheck mededeling)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm géén voice over meer... berichten via de TV/monitor... Handiger? Of handiger voor de streamcensuur?
Egbert imiteerde net Roel uit BB5 met "Boeiuh...!"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies imiteerde Robin uit BB2 met "Lekker Belangrijk"
Ouwe vent,quote:
BB is bang dat ze dat gekakel niet kunnen overstemmenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zou wel jammer zijn, zo'n stem van de almachtige bb hoort er toch bij.
ben ook benieuwd of we dagboekkamergesprekken met BB te horen krijgen.
daar zijn ze op geselecteerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef teamlead het volgende:iedereen is leuk, echt ik vind iedereen leuk
gatverdamme
TIJN!quote:
En dat wordt alleen maar erger en erger.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef teamlead het volgende:iedereen is leuk, echt ik vind iedereen leuk
gatverdamme
Ik denk niet dat we een paar weken hoeven te wachten. Ik denk dat er binnen een week wel een ruzie is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ze vinden elkaar "leuk" en ze vinden niemand "niet leuk"
Wacht maar een paar weken af
Is Marcel die ene van 45 (jarig op 23 februari) en caféhouder?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens Marcel hebben ze bewust dezelfde typetjes uitgezocht
Egbert is gevangenbewaarderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef Pinball het volgende:
Egbert vindt iedereen leuk.
Maar niet omdat ze er nu bij zitten hoor.
Eigenlijk wel een heel goed plan van een benevelt figuurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
Zouden de cappers vanaf nu even de namen van de mensen die ze gecapt hebben onder hun foto's willen zetten?
Dit om sneller de namen te leren kennen.
Ik ben net pas ingevallen, licht aangeschoten, en dit topic gaat retesnel. Help deze benevelde dertiger even. Dank u.![]()
![]()
![]()
De Bewoners van BB6quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
Zouden de cappers vanaf nu even de namen van de mensen die ze gecapt hebben onder hun foto's willen zetten?
Ik ben net pas ingevallen, licht aangeschoten, en dit topic gaat retesnel. Help deze benevelde dertiger even. Dank u.![]()
![]()
![]()
Dat zou ik doen als ik de namen kendequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
![]()
![]()
Scanman captured gewoon wie op dat moment enigszins leuk in beeld is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
[..]
Scanman01 heeft zijn favoriet al gevonden, geloof ik...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
![]()
![]()
Dat verkopen ze niet in de gewone schoenenwinkel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor maat voeten heeft Janine wel niet
LOL... als ik het zou weten wel jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
VERZOEKJE
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |