heb ik ook gedaan maar kon niets verkeerds vinden , sorry peterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Heb ik iets gemist?
* Teruglezen gaat *
Of je hebt een allergiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg vlekken van die gozer... da's niet positief
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand al zijn been al uitgetrokken en verteld hoe het zo gekomen is?
Dan zie ik blijkbaar dingen die er niet zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef itsme het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan maar kon niets verkeerds vinden , sorry peter![]()
Als ze maar niet is zoals Didoquote:
wiesdah?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef mazaru het volgende:
Jemig, jullie kennen ze allemaal al bij naam!
Ik ken op het moment alleen de naam van Egbert![]()
Nee Rik is die langharige, want Tijn vond dat er tegen hem gezegd moest worden, "maar Tijn, waarom zet je die pet niet af?"quote:
Daar zijn pillen voor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg vlekken van die gozer... da's niet positief
Wie is egbertquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef mazaru het volgende:
Jemig, jullie kennen ze allemaal al bij naam!
Ik ken op het moment alleen de naam van Egbert![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand al zijn been al uitgetrokken en verteld hoe het zo gekomen is?
zou wel jammer zijn, zo'n stem van de almachtige bb hoort er toch bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm géén voice over meer... berichten via de TV/monitor... Handiger? Of handiger voor de streamcensuur?
die oudere kale knar, vader van marciaquote:
Ik denk dat er heus wel een speaker-stem gebruikt gaat worden (er was al een zendercheck mededeling)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm géén voice over meer... berichten via de TV/monitor... Handiger? Of handiger voor de streamcensuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |