bw 90quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat zijn je stats? BW BF DP DL SQ ?
wat zijn anti podda's?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef LedZep het volgende:
Och och och de bodybuildingclan is weer zuipen in de stad hoor, stelletje anti_podda's.
Die DP moest natuurlijk BP zijn, typfoutjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef slap_gelul het volgende:
[..]
bw 90
bf 19%
dp (dumbell press??) 70 (totaal)
dl 130
sq 120
mac is lekker.. maar 's morgends!?!?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:36 schreef mister_popcorn het volgende:
hahaha fantastisch
zat eraan te denken om snel nog ff dat bericht te verwijderen, maar dit is mooi![]()
Ik was trouwens naar een concert van de WC-Experience geweest. Ik moest mee van 'n vriend die altijd gaat, en ik vond het echt gaaf!Echt 'n aanrader als iemand ooit roept dat je erheen moet.
(jammer dat squatten en dl's 'n weekje moet wachten weer aangezien beide knieën aardig fucked-up zijn, en jammer dat me fiets helemaal kapot is, en jammer dat mijn linkerhand ook helemaal kapot is... Maar goed, eerst ff ontbijtje halen bij de Mac)
Ze hebben wel zo'n ontbijt.. met croissant enzo, wat best te eten is hoor (naar maatstaven). Heb het 1 keer gehad, toen ik vanuit Londen naar huis kwamquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
mac is lekker.. maar 's morgends!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
bp 95quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die DP moest natuurlijk BP zijn, typfoutje
Die zal wel rond de 100 liggen dan neem ik aan !
Ik kots op zo'n moment meestal m'n ontbijt uit eigenlijk...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ze hebben wel zo'n ontbijt.. met croissant enzo, wat best te eten is hoor (naar maatstaven). Heb het 1 keer gehad, toen ik vanuit Londen naar huis kwam. En na een nacht doorhalen en meerdere nachten een paar uur slaap smaakt zo'n mac-ontbijt nog redelijk goed!
![]()
Quarterpounder menu, vanille shake erbij, dubbele frietsaus. Goed katervoerquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ze hebben wel zo'n ontbijt.. met croissant enzo, wat best te eten is hoor (naar maatstaven). Heb het 1 keer gehad, toen ik vanuit Londen naar huis kwam. En na een nacht doorhalen en meerdere nachten een paar uur slaap smaakt zo'n mac-ontbijt nog redelijk goed!
![]()
Waar train je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:47 schreef slap_gelul het volgende:
ik ga 5xper week, 4x kt splitschema en 1x cardio
zeer netjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:22 schreef Webkim het volgende:
[..]
45. Twee keer 15 en een stang van 15.
Ledzep is overleden nadat hij een 500kg squat probeerde en MrJ. is opgepakt wegens smokkelen van doping, voor de rest alles perfectquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:10 schreef Jurrio het volgende:
Jurrio is weer terug van weggeweest!
10 dagen Hongarije en 2.5 week Italie, nu heb ik er echt weer zin in! Keihard gaan met het ijzer.
maar eerst het een en ander teruglezen, heb ik in die vier weken veel gemist, afgezien van een nieuwe op?
Heb je er al aardige mannen ontmoet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef LedZep het volgende:
Gelukkig hebben ze zelfs in de Turkse gevangenis een internetverbinding en kan ik, ondanks de 134 gebroken botten en diverse spierscheuringen op de vreemdste plekken toch nog, vanuit een zeer oncomfortabele houding in deze thread blijven posten.
het is J die bij de turken zitquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Heb je er al aardige mannen ontmoet?
Inderdaad, Ivootje kan blijkbaar nog niet zo goed lezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:14 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
het is J die bij de turken zit![]()
veel sterkte Leddie![]()
mjaaah met de nodige melk en eiwitten komt het allemaal inorde heurquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Inderdaad, Ivootje kan blijkbaar nog niet zo goed lezen.
Dankje Tommy, morgen rijd ik in mijn hypermoderne rolstoel naar de gym om mijn quads af te raggen; het is natuurlijk niet zo dat een kleine beperking in het fysieke gestel (en al helemaal niet in het geval van een paar zwakzinnige botbreuken) een (zwak) excuus is om het squatrek niet in te duiken.
Die heb je toch al vanaf je geboorte? Daarom ben je toch zo speciaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Inderdaad, Ivootje kan blijkbaar nog niet zo goed lezen.
Dankje Tommy, morgen rijd ik in mijn hypermoderne rolstoel naar de gym om mijn quads af te raggen; het is natuurlijk niet zo dat een kleine beperking in het fysieke gestel (en al helemaal niet in het geval van een paar zwakzinnige botbreuken) een (zwak) excuus is om het squatrek niet in te duiken.
Nee, dat is meer een geestelijke beperkingquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die heb je toch al vanaf je geboorte? Daarom ben je toch zo speciaal![]()
Gaat lekker! Keep it upquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:43 schreef Webkim het volgende:
Stiekem zit er hier nog wel een beetje vordering in, al laat ik niet zoveel van me horen. Maar ik lees wel mee wat jullie allemaal uitspoken.![]()
Even mijn meisjesstats:
met dumbells doe ik biceps curls nu met 6 kg. en ik denk dat 7 haalbaar is. Side raises red ik nét met 5 kg. zonder slordig te worden. Dumbell chest press ook met 5.
Squats: 15 aan beide kanten. Legpress: 90 als ik Spinning gedaan heb, 100 als dat niet het geval is. En vandaag heb ik me ook die assisted pull up machine maar eens uit laten leggen. Even doorpezen tot ik op eigen kracht kan chinnen!
Ik vind het leuk. En ik 'mag' binnenkort ook gaan benchen!![]()
Soms frustreert het me om al die kerels om me heen met megaveel gewicht te zien heffen, duwen, smijten en zwieren. Maar ik word stap voor stap ook sterker. En ik wou het toch allemaal maar vrouwelijk houden.![]()
(Overigens een offtopic sportding: ik heb de coolste mountainbike van de wereld, dus bij wijze van cardio rag ik deze herfst door de bossen! )
Post je eetschema eens? Lekker veel kip en kwark?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:09 schreef Frautie het volgende:
[..]
Gaat lekker! Keep it up![]()
Zow, moet zowaar een hele pagina bijlezen...'T lijkt wel chatten hiero![]()
Ik ga morgen beginnen met een nieuw eetschema, echt schoon dus. Ben benieuwd wat 't oplevert én ik ga weer aan de schuif met de oefeningen die ik doe (dus ik hussel de oefeningen door elkaar, wil ik iedere 4 weken gaan doen). Doe ik nooit te lang 'tzelfde en zou 't niet saai moeten worden![]()
Jij ook al? Morgen is ook mijn eerste strict-diet-dagquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:09 schreef Frautie het volgende:
[..]
Gaat lekker! Keep it up![]()
Zow, moet zowaar een hele pagina bijlezen...'T lijkt wel chatten hiero![]()
Ik ga morgen beginnen met een nieuw eetschema, echt schoon dus. Ben benieuwd wat 't oplevert én ik ga weer aan de schuif met de oefeningen die ik doe (dus ik hussel de oefeningen door elkaar, wil ik iedere 4 weken gaan doen). Doe ik nooit te lang 'tzelfde en zou 't niet saai moeten worden![]()
Weer een nieuw schema bedacht zeppie?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jij ook al? Morgen is ook mijn eerste strict-diet-dag.
En ja, 't is hier eigenlijk gewoon een slowchat. Ach, je moet toch wat doen.
Nee, dezelfde als een paar weken terug. Maar ik had nog geen zin om 'em te gaan volgen, vandaar. Nu wel dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Weer een nieuw schema bedacht zeppie?![]()
Da's dan weer zo jammer van die jongen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, dezelfde als een paar weken terug. Maar ik had nog geen zin om 'em te gaan volgen, vandaar. Nu wel dus![]()
![]()
Als ie ook maar een beetje podda zou zijn........quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Da's dan weer zo jammer van die jongen...
Aldus zeide de Ivostiaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als ie ook maar een beetje podda zou zijn........
En al 9 jaar als een wussy traint.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die totaal geen idee heeft wie podda was.
Over wussys gesproken, alles goed met je moeder?quote:
ongeveer zoiets: totaal: 1965 168,9 180,4 61,4quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef McGilles het volgende:
Post je eetschema eens? Lekker veel kip en kwark?![]()
magere melk is gewenning, drink ik al jaren...quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:57 schreef Tommy__ het volgende:
ik zou toch halfvolle melk drinken, ook al was ik aan het cutten.. of anders sojamelk
en wat zit er in komkommer dat onmisbaar is? drink gwn water![]()
Waar zie je dat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:50 schreef LedZep het volgende:
Hmm zit ik ff in SPT te neuzen, zie ik ineens dat ik op nr22 sta in de lijst van users met de meeste posts in SPT in 2006.
Hier sta je op nr 134quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:50 schreef LedZep het volgende:
Hmm zit ik ff in SPT te neuzen, zie ik ineens dat ik op nr22 sta in de lijst van users met de meeste posts in SPT in 2006.
Afijn. Morgenochtend weer trainen. Ik denk dat ik weer front squats ga doen, military presses, chins (een paar ladders voor rep PR) en pulls, ik denk snatch grip deadlifts. Oh ja, barbell curllzZ (4 d3 G!rLzZ) en tricep pushdowns (high rep). Kijk er naar uit en ben benieuwd hoe ik train op een ontbijt met eieren, cornflakes en melk
Lezen is voor jou ook een kunst hequote:
Dat was je training? *proest*quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Lezen is voor jou ook een kunst he![]()
![]()
![]()
Vandaag front squats gedaan zonder problemen, lichte wave met triples. OH press, chins, dumbbell rows, beetje snatch pulls.. acceptabele training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |