abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:16:28 #31
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40970320
Hehe heb net Sjeng gesproken, gave kerel Ben voortaan Sjeng-fan

Morgen tyfus-hard aan het ijzer.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_40970559
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:06 schreef -Hans- het volgende:
Bodybuilders: Ik barst uit mijn voegen

Ben benieuwd, ik heb de docu nog niet eerder gezien.
ja, die doc is de revue hier al gepasseerd, gaat niet echt over BB, eerder over die Greg Valentino
balsporten :r
pi_40971691
Bij gebrek aan beter nieuws meld ik maar even dat ik boodschappen heb gedaan, eieren en kwark en 1 blik tonijn . Ben benieuwd in hoeverre rauwe tonijn weg te krijgen, desnoods pleur ik er een lading ketchup op. Maandagmorgen even proberen, samen met 2 eieren, 2 boterhammen en een half litertje melk. Het is tijd voor een ouderwets mannenontbijt
pi_40972155
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef LedZep het volgende:
Bij gebrek aan beter nieuws meld ik maar even dat ik boodschappen heb gedaan, eieren en kwark en 1 blik tonijn . Ben benieuwd in hoeverre rauwe tonijn weg te krijgen, desnoods pleur ik er een lading ketchup op. Maandagmorgen even proberen, samen met 2 eieren, 2 boterhammen en een half litertje melk. Het is tijd voor een ouderwets mannenontbijt
Ik neem elke dag 600ml melk + 150gr havermout, eerst varieerde dit nog wel eens maar de afgelopen 2 weken elke dag dit

800kcal
40gr eiwit

ps: Tonijn, misschien ook maar eens proberen, maar ik hou niet zo van vis.... Eet wel eens een haring of witvis oid maar toch...
pi_40972805
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:33 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik neem elke dag 600ml melk + 150gr havermout, eerst varieerde dit nog wel eens maar de afgelopen 2 weken elke dag dit

800kcal
40gr eiwit

ps: Tonijn, misschien ook maar eens proberen, maar ik hou niet zo van vis.... Eet wel eens een haring of witvis oid maar toch...
Als je haring eet, lust je tonijn sowieso wel. Tonijn haal ik meestal vers en vooral halfrauw is het heerlijk

Tonijn in blik smaakt nergens naar eigenlijk dus dat werk je zo naar binnen.
pi_40973064
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Vond het zelf ook vet apart man, voelde me heel even Maikuuul.
Goeie vakantie gehad? Ik dacht trouwens dat je senseo heete op fok oid.
Weest welkom.
ik dacht senseo of slap_gelul, het was dus de laatste. Ik wist het niet meer omdat ik nooit inlog, ik lees alleen maar.
Vakantie was top, lekker bruin geworden en uitgerust, nu weer vol er tegenaan met trainen....
pi_40973958
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef slap_gelul het volgende:

[..]

ik dacht senseo of slap_gelul, het was dus de laatste. Ik wist het niet meer omdat ik nooit inlog, ik lees alleen maar.
Vakantie was top, lekker bruin geworden en uitgerust, nu weer vol er tegenaan met trainen....
Wat zijn je stats? BW BF DP DL SQ ?
pi_40973979
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

hmm dat zou een goed tabelletje maken in de OP.. J?
pi_40974264
Voor de fullbody trainenden heb ik een (naar het schijnt) monsterlijke oefening gevonden:

one handed dumbbell overhead squat

Ik ga 'em maandag proberen. Zal heel lastig worden, aangezien ik barbell overhead squats al amper kan. Voor alle duidelijkheid; overhead squats vereisen de grootste lichaamscoördinatie, bouwen ultieme massa en maken je een beest .

In een artikel (www.dragondoor.com -> strength -> strength articles -> overhead squat) wordt een coach genoemd die zijn atleten in het begin alleen de overhead squat leerde, en totdat ze 15 reps met bodyweight (dit is een immense prestatie, niet te bevatten) konden liet hij hen geen andere oefeningen doen.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:35:13 #40
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40975527
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ja, die doc is de revue hier al gepasseerd, gaat niet echt over BB, eerder over die Greg Valentino
Heb inmiddels al wat verhalen over hem gelezen, denk dat ik sowieso even ga kijken. Ennuuhh "gaat niet echt over BB" je hebt helemaal gelijk!
pi_40975666
Ik vind nog steeds dat 90% van alles wat hier besproken wordt op het gebied van training over BB gaat. Misschien een wat andere kijk op de zaken dan de 'makkelijkere splitschema-weg' (waar niets mis mee is), maar uiteindelijk is het ons allen toch voor een groot deel te doen om het, op zijn ivostiaans gezegd, "beeldhouwen van je lichaam". Of je dat nou doet met de nieuwste dvd van Ronnie Coleman of met een dual factor hypertrophy schema incl high frequency squats doet niet ter zake. Het blijft bodybuilding .
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:39:30 #42
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40975673
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:35 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Heb inmiddels al wat verhalen over hem gelezen, denk dat ik sowieso even ga kijken. Ennuuhh "gaat niet echt over BB" je hebt helemaal gelijk!
Ze proberen de sport alleen weer is belachelijk te maken door zo'n freak te tonen en alle vooroordelen kunnen weer bevestigd worden
pi_40975748
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:39 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ze proberen de sport alleen weer is belachelijk te maken door zo'n freak te tonen en alle vooroordelen kunnen weer bevestigd worden
Met z'n eigen operatie
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:47:36 #44
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40975884
quote:

[..]

Precies.
pi_40976178
Bodybuilders zijn allemaal van die vieze AAS junkies
pi_40976255
quote:

[..]

Ivo, hoe staat het eigenlijk met jouw trainingen? Nog een beetje vooruitgang geboekt?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:06:38 #47
140141 ivosnivo
pi_40976454
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:59 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ivo, hoe staat het eigenlijk met jouw trainingen? Nog een beetje vooruitgang geboekt?
Ik train de afgelopen maanden zwaar matig, wegens omstandigheden . Ben van plan om vanaf volgende week een totaal nieuw schema te gaan doen en kijken hoe dat gaat.
Bedoeling is om 3 keer per week alle spiergroepen te trainen, en dan 1 oefening per spiergroep per training. Echt helemaal tot het uiterste, en elke week zelfde gewicht pakken en proberen een rep extra te doen en als er genoeg extra reps zijn gewicht omhoog gooien (alles bijhouden dus heb al invullijsten gemaakt in excel ).

Voorbeeld dus, BORST training 1: Bankdrukken, training 2 schuin dumbeldrukken training 3 (isolatie training) flies.

Maar jij bent lekker bezig met je 200kg deadlift
pi_40976699
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik train de afgelopen maanden zwaar matig, wegens omstandigheden . Ben van plan om vanaf volgende week een totaal nieuw schema te gaan doen en kijken hoe dat gaat.
Bedoeling is om 3 keer per week alle spiergroepen te trainen, en dan 1 oefening per spiergroep per training. Echt helemaal tot het uiterste, en elke week zelfde gewicht pakken en proberen een rep extra te doen en als er genoeg extra reps zijn gewicht omhoog gooien (alles bijhouden dus heb al invullijsten gemaakt in excel ).

Voorbeeld dus, BORST training 1: Bankdrukken, training 2 schuin dumbeldrukken training 3 (isolatie training) flies.

Maar jij bent lekker bezig met je 200kg deadlift
Ik vroeg het me af omdat ik je weinig zag posten over je eigen resultaten!

Ik train nu al een tijd als volgt:
Dag1: borst 2x (3x), rug 2x (3x), shouders 1x (biceps 1x, triceps 1x)
Dag2: benen 6x, onderrug 1x, buik 1x
Dag3: borst 2x (3x), rug 2x (3x), shouders 1x (biceps 1x, triceps 1x)
Dag4: benen 6x, onderrug 1x, buik 1x

Maar zoals elke persoon hier twijfel ik natuurlijk ook wel eens aan het schema en denk ik het te veranderen/verbeteren!

Straks begint de winter weer en dan mogen we weer versteld gaan staan van jouw mega benchpress
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:18:02 #49
140141 ivosnivo
pi_40976801
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:14 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik vroeg het me af omdat ik je weinig zag posten over je eigen resultaten!

Ik train nu al een tijd als volgt:
Dag1: borst 2x (3x), rug 2x (3x), shouders 1x (biceps 1x, triceps 1x)
Dag2: benen 6x, onderrug 1x, buik 1x
Dag3: borst 2x (3x), rug 2x (3x), shouders 1x (biceps 1x, triceps 1x)
Dag4: benen 6x, onderrug 1x, buik 1x

Maar zoals elke persoon hier twijfel ik natuurlijk ook wel eens aan het schema en denk ik het te veranderen/verbeteren!

Straks begint de winter weer en dan mogen we weer versteld gaan staan van jouw mega benchpress
Me bedoeling is om gruwelijke persoonlijke record te verbreken en hoop het zo te halen. Train al 10 jaar met splitschema, en wil nu is proberen of dit wat is. Als het goed is heb ik voor elke oefening veel energy omdat ik er maar 1 oefening van doe maar dat zie ik vanzelf wel.
Vreemd is bv dat ik de afgelopen maanden enorm vooruit ben gegaan met smalbankdrukken, maar totaal niet met normaal bankdrukken.

Ga vanavond weer lekker cardioën op een feest in groningen, HRDSTL
pi_40979341
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:39 schreef LedZep het volgende:
Ik vind nog steeds dat 90% van alles wat hier besproken wordt op het gebied van training over BB gaat. Misschien een wat andere kijk op de zaken dan de 'makkelijkere splitschema-weg' (waar niets mis mee is), maar uiteindelijk is het ons allen toch voor een groot deel te doen om het, op zijn ivostiaans gezegd, "beeldhouwen van je lichaam". Of je dat nou doet met de nieuwste dvd van Ronnie Coleman of met een dual factor hypertrophy schema incl high frequency squats doet niet ter zake. Het blijft bodybuilding .
het ging over die documentaire
pi_40982442
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

bw 90
bf 19%
dp (dumbell press??) 70 (totaal)
dl 130
sq 120
pi_40982443
Och och och de bodybuildingclan is weer zuipen in de stad hoor, stelletje anti_podda's .
pi_40985850
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef LedZep het volgende:
Och och och de bodybuildingclan is weer zuipen in de stad hoor, stelletje anti_podda's .
wat zijn anti podda's?

ik ben al terug
pi_40986211
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:56 schreef slap_gelul het volgende:

[..]

bw 90
bf 19%
dp (dumbell press??) 70 (totaal)
dl 130
sq 120
Die DP moest natuurlijk BP zijn, typfoutje
Die zal wel rond de 100 liggen dan neem ik aan !
pi_40988030
govder-de-godver... bijna thijs, moet ik zonodig n vriend in halen op de fiets, zie ik totaal niet dat ik fkets op n parkeersplaats... vol met me fiets op de stoep, beide handjes lggen compleet open, beide knieën hebben 2 wonden, en ;n slag in me voorwiel waar je U tegen zegt... Ik ben nou zo ontzettend boos op mezel... Domme Domme IK! bah, domme mongool...
(bier en nog 's bier...)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 20 augustus 2006 @ 09:55:02 #56
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40991077
Bier

Vandaag heel de dag werken, weer geen training dus. Ga wel wat plyo-grapjes uithalen, ook lekker vermoeiend.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_40991513
hahaha fantastisch
zat eraan te denken om snel nog ff dat bericht te verwijderen, maar dit is mooi

Ik was trouwens naar een concert van de WC-Experience geweest. Ik moest mee van 'n vriend die altijd gaat, en ik vond het echt gaaf! Echt 'n aanrader als iemand ooit roept dat je erheen moet.

(jammer dat squatten en dl's 'n weekje moet wachten weer aangezien beide knieën aardig fucked-up zijn, en jammer dat me fiets helemaal kapot is, en jammer dat mijn linkerhand ook helemaal kapot is... Maar goed, eerst ff ontbijtje halen bij de Mac )
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_40992728
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:36 schreef mister_popcorn het volgende:
hahaha fantastisch
zat eraan te denken om snel nog ff dat bericht te verwijderen, maar dit is mooi

Ik was trouwens naar een concert van de WC-Experience geweest. Ik moest mee van 'n vriend die altijd gaat, en ik vond het echt gaaf! Echt 'n aanrader als iemand ooit roept dat je erheen moet.

(jammer dat squatten en dl's 'n weekje moet wachten weer aangezien beide knieën aardig fucked-up zijn, en jammer dat me fiets helemaal kapot is, en jammer dat mijn linkerhand ook helemaal kapot is... Maar goed, eerst ff ontbijtje halen bij de Mac )
mac is lekker.. maar 's morgends!?!?
pi_40993220
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

mac is lekker.. maar 's morgends!?!?
Ze hebben wel zo'n ontbijt.. met croissant enzo, wat best te eten is hoor (naar maatstaven). Heb het 1 keer gehad, toen ik vanuit Londen naar huis kwam . En na een nacht doorhalen en meerdere nachten een paar uur slaap smaakt zo'n mac-ontbijt nog redelijk goed!
pi_40994035
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef McGilles het volgende:

[..]

Die DP moest natuurlijk BP zijn, typfoutje
Die zal wel rond de 100 liggen dan neem ik aan !
bp 95
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')