Samen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef Arcee het volgende:
Wat is die lang.
En dun, nog dunner dan Naat en Died.
Die vind ik er een stuk minder goed uitzien....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:55 schreef CobusNet het volgende:
Ze lijkt een beetje op Rixt Leddy.
Die rooie griet uit Goede Tijden die Dian speelt....
Wat ik me afvraag, als de anderen gaan nomineren mogen ze dan ook op Marlies en de andere al genomineerde stemmen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:41 schreef GeKa het volgende:
En blijkbaar is Marlies dus ook al genomineerd. Het gaat lekker!
Nou dat nou ook weer niet, maar toch wel 'n mooie meid.quote:
Ik aan Plien... van Bianca... of is het nou Bianca van Plien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet, maar toch wel 'n mooie meid.
Moet ergens ook steeds aan Mien Dobbelsteen denken...![]()
Aan die foto in bikini te zien gewoon een vrouw... aan haar gezicht te zine ook eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:17 schreef linuxje het volgende:
ze zei bij kickoff: "ik heb wel eens de vraag gekregen of ik een man was"
ze gaf geen bevestiging noch ontkenning dus is het een vrouw of een man ? (van origine dan:P)
ja weet ik veel, van onderen misschien? neem aan dat als je er veel voor betaald dat het dan aardig goed moet lukken, zo'n transformatie bij kelly hadden ze het eerst toch ook niet door? pas als je het wist zeg je: ooooh jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Aan die foto in bikini te zien gewoon een vrouw... aan haar gezicht te zine ook eigenlijk...
* zie boven ze lijkt op allerlei vrouwen vindt men...
Op welke man vind jij haar lijken?
Ach man! Dat zag je toch direct!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef linuxje het volgende:
[..]
ja weet ik veel, van onderen misschien? neem aan dat als je er veel voor betaald dat het dan aardig goed moet lukken, zo'n transformatie bij kelly hadden ze het eerst toch ook niet door? pas als je het wist zeg je: ooooh ja
Nou kan ik me een blonde Fries herinneren die dat nou niet bepaald snel doorhadquote:Ach man! Dat zag je toch direct!
Tsja, daar noem je ook wat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:50 schreef AliceD het volgende:
<..> blonde Fries <..>
Dan blijft ze maar zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
Ze is wel "knétterlang"...![]()
[afbeelding]
Dat mag jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:21 schreef LuQas het volgende:
Ik vind haar leuk tot nu toe, ook eindelijk eentje weer eens met wat meer dan mbo-niveau in het huis. Als ik zo vrij mag zijn.
pfff je bent een 25 jaar te oud voor haar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:13 schreef luciano het volgende:
Hebben jullie mijn profiel wel eens goed bekeken en GELEZEN !!!!!!!
luciano
Hobbies/interesses: vrouwen met ROOD haar + meisjes met ROOD haar + dames met ROOD haar
En das al vanaf mijn eerste post !
Dus met andere woorden .............
POTEN THUIS................. SHE"S MINE !![]()
![]()
Ik net andersomquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Iets aan haar uitstraling staat me tegen..
(Ex)? terroristquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef Inca het volgende:
Wie is dit?
quote:Doet deze meid ook mee?
Tegen de 2 meter, niet te missenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef Inca het volgende:
[..]
Goh he en is die al eens in beeld gebracht?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB30088.jpg]afbeelding][/URL]
Dus ze eet wel gans en geen eend?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Marlies is me meegevallen. Standvastig, zo geil als boter als het Tijn betreft en heeft wat humor. Alhoewel haar standpunt qua dierencomsumptie ietwat idioot is: "kip eet ik wel, maar een varken en een koe eet ik absoluut niet omdat die dieren veel intelligenter zijn en meer gevoel hebben".![]()
Alsof eenden zo slim zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ze eet wel gans en geen eend?![]()
Had ik het tegen jouquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alsof eenden zo slim zijnEn trouwens, die PC erbij is moeilijk verteerbaar.
Als je niet wilt dat mensen op je reageren, moet je niet op een openbaar forum posten, Eendjequote:
Een eendje lijkt qua formaat op een kippetje, ik denk dat ze de lijn bij gans trekt. Zowiezo zijn ganzen van nature een stuk intelligenter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ze eet wel gans en geen eend?![]()
Dus die quotefunctie is ook voor jan lul?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat mensen op je reageren, moet je niet op een openbaar forum posten, Eendje![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus die quotefunctie is ook voor jan lul?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Marlies is me meegevallen. Standvastig, zo geil als boter als het Tijn betreft en heeft wat humor. Alhoewel haar standpunt qua dierencomsumptie ietwat idioot is: "kip eet ik wel, maar een varken en een koe eet ik absoluut niet omdat die dieren veel intelligenter zijn en meer gevoel hebben".![]()
Ja idd Briget Forrester !!! Ik kon mijn vinger niet opleggen...Uma Thurman eigenlijk ook welquote:
Nou dat heb ik helemaal nog niet gezien van d'r...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef teamlead het volgende:
Wie is Marlies?
Marlies over zichzelf
“In een groep ben ik nogal dominant aanwezig en ik kan nogal een flapuit zijn.”
1 2 3 4 5 6 | - Een lengte die niet normaal is voor een vrouw (1.95m) - Een zichtbare borstvergroting die zij zelf ontkent - Ze is nog niet ongesteld geweest in het huis - Volgens mij heeft ze ook een een neuscorrectie gehad |
Ik citeer gewoon de BB site:quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:09 schreef McVee het volgende:
Overigens, waar let jij allemaal niet op? Nog niet ongesteld geweest in het huis???? Dit klinkt eerder als obsessie, dan als interesse
Ach steek je nog wat van op joh.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:27 schreef McVee het volgende:
Hebben ze een topic over de ongesteldheid van de dames? Damn!![]()
Dat nu ook niet, maar accepteerhet wel, uit eigen ervaringquote:Op woensdag 27 september 2006 12:42 schreef goofychicken het volgende:
mannen die poepen vind je wel interesant?
Ontkent ze een borstvergroting te hebben gehad?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef _vivace_ het volgende:
Ik vraag mij steeds meer af of Marlies wel als vrouw ter wereld is gekomen:
- Een lengte die niet normaal is voor een vrouw (1.95m)
- Een zichtbare borstvergroting die zij zelf ontkent
- Ze is nog niet ongesteld geweest in het huis
- Volgens mij heeft ze ook een een neuscorrectie gehad
............................................................................................................................
het schijnt van wel jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef McVee het volgende:
Mmmm, opmerkelijk... Bewust ongehuwde moeder? Want volgens de Talpa site is ze single.
Aan de andere kant, heb niets gemerkt van stemmingswisselingen of zo...
Hebben we nu eindelijk wat sensatie in dat huis?![]()
Dat zal me een relaxte BBQ gegeven hebben! Overigens, niet zwanger, ik maak nog een kans!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:20 schreef Nostalgist het volgende:
Semih haalde vanmiddag in een gesprek aan dat Marlies ooit een slachthuis in de fik heeft gestoken.... Dat had ik nou nooit achter haar gezocht....
Zie je nou welquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:20 schreef Nostalgist het volgende:
Semih haalde vanmiddag in een gesprek aan dat Marlies ooit een slachthuis in de fik heeft gestoken.... Dat had ik nou nooit achter haar gezocht....
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef kniertjeh het volgende:
waar rood is is vuur Nostalgist...
Elke keer als ik aan Kelly denk, voel ik zo'n zure golf omhoog komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:55 schreef kniertjeh het volgende:
Hmm, toch moet ik elke keer aan Kelly denken.. ze is knap hoor dat wel. maar dat was hij ook..of zij.![]()
ik viel van mn stoelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:12 schreef McVee het volgende:
[..]
Elke keer als ik aan Kelly denk, voel ik zo'n zure golf omhoog komen.
Overigens, het zoenmoment tussen Monique en Marlies: Geil!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet goed gezien had. Maar toen toch; volgens mij is Marlies niet vies van een meisje op z'n tijdquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:01 schreef McVee het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet goed gezien had. Maar toen toch; volgens mij is Marlies niet vies van een meisje erbij op z'n tijd![]()
![]()
![]()
quote:
Kijk maar eens hoe ze naar een uitkledende Sabrina kijkt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:00 schreef McVee het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet goed gezien had. Maar toen toch; volgens mij is Marlies niet vies van een meisje erbij op z'n tijd
1.95 mquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef _vivace_ het volgende:
Ik vraag mij steeds meer af of Marlies wel als vrouw ter wereld is gekomen:
- Een lengte die niet normaal is voor een vrouw (1.95m)
- Een zichtbare borstvergroting die zij zelf ontkent
- Ze is nog niet ongesteld geweest in het huis
- Volgens mij heeft ze ook een een neuscorrectie gehad
............................................................................................................................
het is een spel en zo speelt ze het!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Marlies is zo onecht. Ze zegt iets anders dan wat ze denkt.
Ze heeft een geraffineerde manier van roddelen.
Een soort Chantal, maar dan weer anders.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Marlies is zo onecht. Ze zegt iets anders dan wat ze denkt.
Ze heeft een geraffineerde manier van roddelen.
Chantal? Maar dan anders? Bweeh, die Chantal had ik na drie afleveringen, tot hier zitten. Voor Marlies wil ik echter nog steeds een fanclub oprichten (hoewel ik door meerdere mensen voor gek wordt verklaard)quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een soort Chantal, maar dan weer anders.
nou mijn steun heb je... Marlies isquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:18 schreef McVee het volgende:
[..]
Chantal? Maar dan anders? Bweeh, die Chantal had ik na drie afleveringen, tot hier zitten. Voor Marlies wil ik echter nog steeds een fanclub oprichten (hoewel ik door meerdere mensen voor gek wordt verklaard)
Medestanders! Yes!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou mijn steun heb je... Marlies is
Aanstaande vrijdag/zaterdag weer een leuk feestje met veel drank en als Marcia dan weer 'focking geil' wordt een lange gumsessie met Marlies???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Marlies heeft wel wat, maar aan de andere kant ook weer niet.. Beetje apart figuurtje ist.. Doe mij maar gewoon Marcia![]()
Wil je hier niet je bezigheden van gisterenavond meldenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:44 schreef Frank-NL het volgende:
Vervelende stinkhoer!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wil je hier niet je bezigheden van gisterenavond melden![]()
Vrouwen worden over het algemeen ook liever niet getrokken, of ze moeten Kelly hetenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
![]()
Ik trek dat mens gewoon niet. Bah.
Dan kan je beter het Ja-knikkerparkje bij Rotterdam-Hofplein filmen, zelfde effect.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:32 schreef BB6kijker het volgende:
Eigenlijk is ze best een aanvulling in het huis. Sterker nog: het zou aardig zijn om volgend jaar alleen maar types als Marlies in het huis te zetten. Inderdaad, een hele psychiatrische afdeling.
Als ze allemaal rood en lekker zijn, heb ik er totaal geen enkel probleem meequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:32 schreef BB6kijker het volgende:
Eigenlijk is ze best een aanvulling in het huis. Sterker nog: het zou aardig zijn om volgend jaar alleen maar types als Marlies in het huis te zetten. Inderdaad, een hele psychiatrische afdeling.
Marlies is zo'n beetje de Chantal van BB6, hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef Arcee het volgende:
Ze is veel te weinig aan het woord in de tv-uitzendingen.
Die stem.
Qua?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Marlies is zo'n beetje de Chantal van BB6, hoor![]()
Roddel, manipulatie, leugenachtigheid. En het duurt vrij lang voordat bewoners haar door hebben. De parallellen zijn schrikbarendquote:
Haar kont ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Roddel, manipulatie, leugenachtigheid. En het duurt vrij lang voordat bewoners haar door hebben. De parallellen zijn schrikbarend![]()
Maar niet haar lach, nee
Nee, nooit zelfs. Alleen tv.quote:Je kijkt zeker niet zo veel streams![]()
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:07 schreef Lady-night het volgende:
Marleis ik heb nog nooit zo'n aanstellerig, zeikerig, gemaakt, roddelend en nietszeggend mens gezien. Biiizzzaaaaar, hheeeeeerlijk, jjjjaaaaaaaaaaaa eeeecccccchhhht, suuuuupppeer. Kots van dat mens
Nog erger dan Micheline iddquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vind het een KUT stem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |