pfff je bent een 25 jaar te oud voor haar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:13 schreef luciano het volgende:
Hebben jullie mijn profiel wel eens goed bekeken en GELEZEN !!!!!!!
luciano
Hobbies/interesses: vrouwen met ROOD haar + meisjes met ROOD haar + dames met ROOD haar
En das al vanaf mijn eerste post !
Dus met andere woorden .............
POTEN THUIS................. SHE"S MINE !![]()
![]()
Ik net andersomquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Iets aan haar uitstraling staat me tegen..
(Ex)? terroristquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef Inca het volgende:
Wie is dit?
quote:Doet deze meid ook mee?
Tegen de 2 meter, niet te missenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef Inca het volgende:
[..]
Goh he en is die al eens in beeld gebracht?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB30088.jpg]afbeelding][/URL]
Dus ze eet wel gans en geen eend?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Marlies is me meegevallen. Standvastig, zo geil als boter als het Tijn betreft en heeft wat humor. Alhoewel haar standpunt qua dierencomsumptie ietwat idioot is: "kip eet ik wel, maar een varken en een koe eet ik absoluut niet omdat die dieren veel intelligenter zijn en meer gevoel hebben".![]()
Alsof eenden zo slim zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ze eet wel gans en geen eend?![]()
Had ik het tegen jouquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alsof eenden zo slim zijnEn trouwens, die PC erbij is moeilijk verteerbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |