Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet goed gezien had. Maar toen toch; volgens mij is Marlies niet vies van een meisje op z'n tijdquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:01 schreef McVee het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet goed gezien had. Maar toen toch; volgens mij is Marlies niet vies van een meisje erbij op z'n tijd![]()
![]()
![]()
quote:
Kijk maar eens hoe ze naar een uitkledende Sabrina kijkt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:00 schreef McVee het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet goed gezien had. Maar toen toch; volgens mij is Marlies niet vies van een meisje erbij op z'n tijd
1.95 mquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef _vivace_ het volgende:
Ik vraag mij steeds meer af of Marlies wel als vrouw ter wereld is gekomen:
- Een lengte die niet normaal is voor een vrouw (1.95m)
- Een zichtbare borstvergroting die zij zelf ontkent
- Ze is nog niet ongesteld geweest in het huis
- Volgens mij heeft ze ook een een neuscorrectie gehad
............................................................................................................................
het is een spel en zo speelt ze het!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Marlies is zo onecht. Ze zegt iets anders dan wat ze denkt.
Ze heeft een geraffineerde manier van roddelen.
Een soort Chantal, maar dan weer anders.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Marlies is zo onecht. Ze zegt iets anders dan wat ze denkt.
Ze heeft een geraffineerde manier van roddelen.
Chantal? Maar dan anders? Bweeh, die Chantal had ik na drie afleveringen, tot hier zitten. Voor Marlies wil ik echter nog steeds een fanclub oprichten (hoewel ik door meerdere mensen voor gek wordt verklaard)quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een soort Chantal, maar dan weer anders.
nou mijn steun heb je... Marlies isquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:18 schreef McVee het volgende:
[..]
Chantal? Maar dan anders? Bweeh, die Chantal had ik na drie afleveringen, tot hier zitten. Voor Marlies wil ik echter nog steeds een fanclub oprichten (hoewel ik door meerdere mensen voor gek wordt verklaard)
Medestanders! Yes!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou mijn steun heb je... Marlies is
Aanstaande vrijdag/zaterdag weer een leuk feestje met veel drank en als Marcia dan weer 'focking geil' wordt een lange gumsessie met Marlies???quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Marlies heeft wel wat, maar aan de andere kant ook weer niet.. Beetje apart figuurtje ist.. Doe mij maar gewoon Marcia![]()
Wil je hier niet je bezigheden van gisterenavond meldenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:44 schreef Frank-NL het volgende:
Vervelende stinkhoer!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wil je hier niet je bezigheden van gisterenavond melden![]()
Vrouwen worden over het algemeen ook liever niet getrokken, of ze moeten Kelly hetenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
![]()
Ik trek dat mens gewoon niet. Bah.
Dan kan je beter het Ja-knikkerparkje bij Rotterdam-Hofplein filmen, zelfde effect.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:32 schreef BB6kijker het volgende:
Eigenlijk is ze best een aanvulling in het huis. Sterker nog: het zou aardig zijn om volgend jaar alleen maar types als Marlies in het huis te zetten. Inderdaad, een hele psychiatrische afdeling.
Als ze allemaal rood en lekker zijn, heb ik er totaal geen enkel probleem meequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:32 schreef BB6kijker het volgende:
Eigenlijk is ze best een aanvulling in het huis. Sterker nog: het zou aardig zijn om volgend jaar alleen maar types als Marlies in het huis te zetten. Inderdaad, een hele psychiatrische afdeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |