(Ex)? terroristquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef Inca het volgende:
Wie is dit?
quote:Doet deze meid ook mee?
Tegen de 2 meter, niet te missenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef Inca het volgende:
[..]
Goh he en is die al eens in beeld gebracht?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB30088.jpg]afbeelding][/URL]
Dus ze eet wel gans en geen eend?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Marlies is me meegevallen. Standvastig, zo geil als boter als het Tijn betreft en heeft wat humor. Alhoewel haar standpunt qua dierencomsumptie ietwat idioot is: "kip eet ik wel, maar een varken en een koe eet ik absoluut niet omdat die dieren veel intelligenter zijn en meer gevoel hebben".![]()
Alsof eenden zo slim zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ze eet wel gans en geen eend?![]()
Had ik het tegen jouquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alsof eenden zo slim zijnEn trouwens, die PC erbij is moeilijk verteerbaar.
Als je niet wilt dat mensen op je reageren, moet je niet op een openbaar forum posten, Eendjequote:
Een eendje lijkt qua formaat op een kippetje, ik denk dat ze de lijn bij gans trekt. Zowiezo zijn ganzen van nature een stuk intelligenter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ze eet wel gans en geen eend?![]()
Dus die quotefunctie is ook voor jan lul?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat mensen op je reageren, moet je niet op een openbaar forum posten, Eendje![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus die quotefunctie is ook voor jan lul?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Marlies is me meegevallen. Standvastig, zo geil als boter als het Tijn betreft en heeft wat humor. Alhoewel haar standpunt qua dierencomsumptie ietwat idioot is: "kip eet ik wel, maar een varken en een koe eet ik absoluut niet omdat die dieren veel intelligenter zijn en meer gevoel hebben".![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |