abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40941059
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Meer vrouwen zijn welkom.

Vorig deeltje:
[Deel 1004]Adolf Huilie

edit: Wiki zegt
Hermanus Philippus Johannes Bernardus (Herman) Heinsbroek zonder "J"

Pica van de Site van Maorijnissen

[ Bericht 25% gewijzigd door Napalm op 18-08-2006 18:23:40 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40941069
Die is Theo van Gogh aan het neuken. Althans, het lichaam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40941133
Hij ging toch ook een partijtje oprichten maar het is stil, erg stil..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40941197
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef Napalm het volgende:
Hij ging toch ook een partijtje oprichten maar het is stil, erg stil..
Boeie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40941308
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Boeie.
Welnee, dat was nog eens een minister naar mn hart; lekker die ambtenaartjes verbieden dat ze voor de deur hingen rookten en lunchten.

Ordung muss sein..
pi_40941352
Ach Heijnsbroek .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_40942567
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:47 schreef pberends het volgende:
Therapie voor brommobielmasturbeerder

Het beste bericht van 2006 .
Hoe ziek zijn sommige mensen. Hilarisch .
quote:
Na een briefloze periode begon de man dit jaar opnieuw. Nu niet enkel met vunzige briefjes maar ook met bijna dagelijkse masturbatie tegen haar brommobiel.
Het idee alleen al. Dat is weer eens wat anders dan bomen knuffelen .
pi_40943470
het ideale ballingsoord voor Fidel Castro is gevonden:
quote:
Fact of the day

The U.S. government owns 66.7% of the land in Alaska.

U.S. General Services Administration
pi_40943545
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40943603
http://www.nieuwnieuws.nl(...)erreuraanslag_o.html

Het komt door de Irak-oorlog en onze bemoeienis in het Midden-Oosten dat er aanslagen gepleegd worden, zeggen ze dan
Ik vind het welhaast jammer dat het mislukt is deze, want een aanslag op Duitsland zou eindelijk iedereen eens de schellen voor de ogen doen wegvallen denk ik. Nu ja, bijna iedereen.
pi_40943924
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:50 schreef -IksRee- het volgende:

Het komt door de Irak-oorlog en onze bemoeienis in het Midden-Oosten dat er aanslagen gepleegd worden, zeggen ze dan
Ik vind het welhaast jammer dat het mislukt is deze, want een aanslag op Duitsland zou eindelijk iedereen eens de schellen voor de ogen doen wegvallen denk ik. Nu ja, bijna iedereen.
Alex Jones, een van de "leaders of 9/11 conspiracies" zegt dat in oktober weer een grote aanslag gaat plaatsvinden. 9/11 had hij ook al voorspeld .
quote:
On a August 10, 2006 prisonplanet.com article, it was declared that Alex Jones predicts "a massive staged false flag terror attack, blamed on Hezbollah or Al-Qaeda, that will light the blue touch paper for World War Three...before the end of October unless a gargantuan effort to prevent it is launched" [32]. He originaly gave the warning on his radio show, still naming it "Operation Expose The Government Terrorists" [33]
http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio)
pi_40943964
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
9/11 had hij ook al voorspeld .
Jij hebt ze echt niet meer allemaal op een rijtje, he?
pi_40943978
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:50 schreef -IksRee- het volgende:

Wat natuurlijk onzin is. Serieus. Als 'we' ons niet zouden bemoeien met het M-O zou dát als reden kunnen worden opgegeven voor terreur. Zinloos fanatisme, enige welvaart en scholing, dat zijn de redenen en de voedingsbodem voor terreur. Waarbij fanatisme en godsdienst twee elkaar opzwepende elementen kunnen zijn, al doet een stellig geloof zonder god (land, marx) het bijna even goed.
quote:
Dat vind ik dan wel het engste - dat er mensen zijn die door mijn bondgenoot zouden moeten zijn hopen op succes voor de vijand. Vroeg of laat gaat er eentje een handje helpen, en omdat de inlichtingendiensten en opsporingsdiensten de dreiging niet uit die hoek verwachten: met een flink grotere kans van slagen. Niets maar dan ook niets zou de schellen steviger aandrukken dan dat, zodra het uitkomt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40944037
Onzin Sigme. Je fundamentalistisch atheisme begint door te slaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40944151
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ach fundamentalisten alle kanten op zijn niet geheel toerekeningsvatbaar .
pi_40944208
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat moet die Argentijn dan met die Duitse extremist?

pi_40944213
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40944250
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat zal niemand ooit nog te weten komen.
pi_40944304
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

[afbeelding]
"Tering, wat is dit saai. Geef mij de kapitalistische Playboy maar!"
pi_40944333
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is onzin? Dat religie en fanatisme elkaar aanwakkeren? Dat is geen onzin. Het betekent alleen geenszins dat alle religieuzen fanaten zijn. En zelfs niet alle fanaten zijn religieus - al geloven de meesten wel iets zeer stellig. Maar niet perse een religie.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40944406
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is onzin? Dat religie en fanatisme elkaar aanwakkeren? Dat is geen onzin. Het betekent alleen geenszins dat alle religieuzen fanaten zijn. En zelfs niet alle fanaten zijn religieus - al geloven de meesten wel iets zeer stellig. Maar niet perse een religie.
Dat is wel onzin, want fanatisme is een op zichzelf staand iets, dat heeft geen religie nodig. Het wakker elkaar dan ook niet aan, het kan elkaar hoogstens aanvullen. Externe factoren wakkeren fanatisme aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40944635
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is wel onzin, want fanatisme is een op zichzelf staand iets, dat heeft geen religie nodig. Het wakker elkaar dan ook niet aan, het kan elkaar hoogstens aanvullen. Externe factoren wakkeren fanatisme aan.
Fanatisme is niet een op zichzelf staand iets - het heeft een fundament nodig, een voor de fanaat coherente visie op het leven, het heelal en de rest. Toevallig (of niet toevallig) bieden religies dat. Waarheden, uitleg, een overzicht van goed en kwaad. Dan biedt religie extra voedingstof voor fanatisme.

Veel religieus fanatisme doet geen vlieg kwaad - mensen die zichzelf opofferen of opofferingen getroosten om heil te stichten - en dat ze daarmee het zorgen voor anderen bedoelen, of martelaarschap door het eigen lichaam te maltraiteren. Is ook religieus fanatisme.

Externe factoren wakkeren volgens mij voornamelijk de wijze waarop religieus fanatisme beleden wordt aan - wat is de mode en wat zijn de opties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')