quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fXiMfukBZM4
Elvis aan het einde van zijn latijn.
quote:Zijn manager was Colonel Tom Parker, een Nederlander van geboorte die eigenlijk Dries van Kuijk heette.
Wat een baggerartiest eigenlijk. Tis meer een gebrek aan beter, dan dat Elvis zo goed wasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fXiMfukBZM4
Elvis aan het einde van zijn latijn.
blabloblibla...plus taxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een baggerartiest eigenlijk. Tis meer een gebrek aan beter, dan dat Elvis zo goed was![]()
. Abe Lenstra was ook goed - In zijn tijd.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeer interessant. Een van de redenen waarom de EU van de VS gaan winnen. De EU is meer in voor dit soort projecten dan de VS.
Is goed. Copý pasté.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wedje maken?
Als de economie van de VS in de komende vijf jaar meer groeit dan die van Europa, dan schrijft Pberends 100x "ik mag geen domme voorspellingen doen".
quote:"Oil prices have fallen lately. We include this news for the benefit of gas stations, which otherwise wouldn't learn of it for six months." - William D. Tammeus
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef Sidekick het volgende:
Media, vergrootglas, schapen, waren mijn eerste gedachten.
Je kunt prima religieus zijn zonder fanatisme.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:17 schreef Godslasteraar het volgende:
uiteraard zijn fanatisme en religie onlosmakelijk met elkaar verbonden, en wel om de eenvoudige reden dat alleen fanaten vasthouden aan overtuigingen die in tegenspraak zijn met logica, ethiek en bewijs, en dat zelfs als een deugd beschouwen.
Veel geblaat en weinig wol. Aan zulke heb je toch niks...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef Napalm het volgende:
Hij ging toch ook een partijtje oprichten maar het is stil, erg stil..
Zeker niet!quote:
Jij kreeg zoenen die elk 10 waard zijn.quote:Waarom krijgt hij meer dan ik?![]()
Discriminatie![]()
Schuld van het broeikaseffect.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
'
Het stikt inderdaad van berichten over gesmolten schapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |