abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:13:37 #251
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41036766
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41036844
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:13 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Wat is daar mee
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:01:55 #253
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41038145
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[b]Op maandag 21 augustus 2006 17:02

Waarom doen zij waar ik het over heb t niet dan?
Omdat ze gewoon niet van gamen houden!
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:12:19 #254
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41038350
Nog 2 dagen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41039443
Kan ik woensdag ook ergens de presentatie live bekijken om 10:15? Of moet ik wachten tot iemand eidelijk de presentatie online zet
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:17:56 #256
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41044273
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef MilaNL het volgende:
Kan ik woensdag ook ergens de presentatie live bekijken om 10:15? Of moet ik wachten tot iemand eidelijk de presentatie online zet
Het nieuws zall snel beschikbaar zijn, dus dat maakt opzich niet veel uit.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41044867
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef MilaNL het volgende:
Kan ik woensdag ook ergens de presentatie live bekijken om 10:15? Of moet ik wachten tot iemand eidelijk de presentatie online zet
Ik kan het je nu al verklappen, hoor! 2 oktober komt de Wii uit, incl. de beloofde launch-games
sigh
pi_41045300
Volgens een of andere sjaak bij EA gaat de Wii in Japan trouwens 170dollar kosten. Staat geloof ik op ownage.nl
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:09:02 #259
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41045728
kunnen die japanners snel nog even hun yens om gaan wisselen naar dollars. dat zullen ze niet zo leuk vinden. daar schiet N zich toch even in zn voet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 06:22:57 #260
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41051858
schiet al weer lekker op zo
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:03:36 #261
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41052290
@alex4you

je zegt wel dat je de 360 controller vaak moet calibreren (heb ik trouwens maar 1 keer gedaan, in het begin). Maar wat ik ervan begrepen heb zul je de Wii-controller nog vaker moeten calibreren. Omdat die last van het licht kan hebben, en ook moet weten waar de sensor ligt. Dus die vergelijking gaat al niet meer op

verder ben ik nog het meeste benieuwd naar de prijs van dit ding
het varieert steeds tussen 150 dollar en 250 dollar...
The line is a dot to you!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:22:50 #262
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41053283
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:03 schreef kepler het volgende:
@alex4you

je zegt wel dat je de 360 controller vaak moet calibreren (heb ik trouwens maar 1 keer gedaan, in het begin). Maar wat ik ervan begrepen heb zul je de Wii-controller nog vaker moeten calibreren. Omdat die last van het licht kan hebben, en ook moet weten waar de sensor ligt. Dus die vergelijking gaat al niet meer op

verder ben ik nog het meeste benieuwd naar de prijs van dit ding
het varieert steeds tussen 150 dollar en 250 dollar...
150 lijkt me te weinig.. 250 lijkt me teveel... Ik gok op 200.. Alles wat er onder zit is mooi meegenomen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41053531



Komt Europa voor de VS?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:39:09 #264
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41053540
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:09 schreef moomoo het volgende:
kunnen die japanners snel nog even hun yens om gaan wisselen naar dollars. dat zullen ze niet zo leuk vinden. daar schiet N zich toch even in zn voet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze prijs was ook in yens en daarnaast zei hij ook de dollar prijs
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:46:02 #265
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41053672
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wifi! Dat is waar ook! Dat moet ik ook nog gaan aanschaffen enzo. Maar dat doe ik volgende week al denk ik, ik kan maar één internet verbinding delen en die wordt op dit moment gebruikt voor de DS. Maar de 360 komt erbij Een draadloos netwerk aanleggen dan maar en dan gewoon wel kabels voor de 360 en de PC.

Overigens hier weer een nieuw gespreksonderwerp, Wiimakes:
Miyamoto denkt aan Wiimakes

Ik zeg 'mwah' van mij hoeft het niet zo.
Zie Hier The Sims Wii Collection
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_41053785
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:03 schreef kepler het volgende:
@alex4you

je zegt wel dat je de 360 controller vaak moet calibreren (heb ik trouwens maar 1 keer gedaan, in het begin). Maar wat ik ervan begrepen heb zul je de Wii-controller nog vaker moeten calibreren. Omdat die last van het licht kan hebben, en ook moet weten waar de sensor ligt. Dus die vergelijking gaat al niet meer op

verder ben ik nog het meeste benieuwd naar de prijs van dit ding
het varieert steeds tussen 150 dollar en 250 dollar...
Zoals ik al zei was calibreren niet het goede woord, ik zag lampjes knipperen en kon even niets doen met de controlleren en noemde dit calibreren. Een kameraad vertelde dat het de selectie van de poort was. Anyway, daar komt nog bij dat je de controller 5sec in moet houden om de console & controller te activeren etc.

Ik weet niet of ie moet calibreren de Wiimote, net zomin als jij, maar Nintendo heeft gezegd dat ie functioneerde als een afstandsbediening en daar ga ik nog steeds vanuit. En dat vind ik ook het meest logisch gezien de filosofie (van de Wii, niet de achterliggende gedachte dus/ de winstgevendheid)

Halogeen-licht was geloof ik hetgeen de Wii moeilijkheden mee kon hebben. Niet licht an sich.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:52:14 #267
8369 speknek
Another day another slay
pi_41053831
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:38 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]


Komt Europa voor de VS?
Na 17 november zou ik wel een beetje een domper vinden .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:01:22 #268
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41054034
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Na 17 november zou ik wel een beetje een domper vinden .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41054170
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Zoals ik al zei was calibreren niet het goede woord, ik zag lampjes knipperen en kon even niets doen met de controlleren en noemde dit calibreren. Een kameraad vertelde dat het de selectie van de poort was. Anyway, daar komt nog bij dat je de controller 5sec in moet houden om de console & controller te activeren etc.
Het inhouden van de knop is gedaan om hem niet per ongeluk aan te zetten als je net die knop indrukt. Zelfde geldt voor het uitzetten van de 360. 1x drukken op de guide knop en je komt in klein menu'tje (voor o.a. profile enzo) en de guide knop lang inhouden om hem via een keuzemenu af te sluiten.
quote:
Ik weet niet of ie moet calibreren de Wiimote, net zomin als jij, maar Nintendo heeft gezegd dat ie functioneerde als een afstandsbediening en daar ga ik nog steeds vanuit. En dat vind ik ook het meest logisch gezien de filosofie (van de Wii, niet de achterliggende gedachte dus/ de winstgevendheid)
Volgens mij moet je sowieso calibreren met de Wiimote, door de sensoren die nodig zijn om de positie en acceleratie te bepalen. Eigenlijk hetzelfde een beetje als met een touchscreen, die kan na verloop van tijd minder accuraat worden.
quote:
Halogeen-licht was geloof ik hetgeen de Wii moeilijkheden mee kon hebben. Niet licht an sich.
was ieder geval halogeen licht
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41054328
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:07 schreef Tain het volgende:

Volgens mij moet je sowieso calibreren met de Wiimote, door de sensoren die nodig zijn om de positie en acceleratie te bepalen. Eigenlijk hetzelfde een beetje als met een touchscreen, die kan na verloop van tijd minder accuraat worden.
Volgens mij niet aangezien je relatief aan de sensor bar beweegt.
pi_41054424
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:13 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Volgens mij niet aangezien je relatief aan de sensor bar beweegt.
quote:
Takahashi wonders why the Wiimote can't simply use the results from the accelerometers to determine absolute position, after an initial calibration:

"The chip senses direction and acceleration by measuring changes in the electrons within it." [...] "Broadcom makes the wireless Bluetooth radio chip that transmits the positional data to the console in real time. All of the components are inexpensive and they are a lot faster than they used to be. That’s how a big backhand stroke by the player gets translated into a virtual stroke in a tennis game. But if all that is in there, what do they need the optical sensor for. Can't they just calculate where the controller is pointing based on the XYZ data and motion data alone?"

The answer seems to be that the accuracy of the accelerometers is not good enough to maintain an absolute position without drift. A player might move the controller really rapidly to the right, then slowly back to its starting position, and a small error in the calculation of the acceleration would mean that the game would misinterpret the motion and think the controller is in a different spot. The Wii uses the three LEDs in the control strip to provide a central calibration point that eliminates this problem by recalibrating the controller's position every so often.
http://arstechnica.com/news.ars/post/20060615-7067.html
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:17:25 #272
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41054428
Dat "gerucht" met die halogeen lamp was volgens mij allang tot bullshit verklaard hoor
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41054509
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:17 schreef Tomasso het volgende:
Dat "gerucht" met die halogeen lamp was volgens mij allang tot bullshit verklaard hoor
quote:
Light sources from fluorescent and halogen lamps, plastic, mirrors and more may occasionally interfere with the pointer, based on official documentation. To eliminate this interference, the pointer must identify the sensor bar and mark its two coordinates. When pointing with the Wii-mote, the unit is actually interacting with the sensor bar, which then translates data to the television, in effect simulating a direct aim to the television.
http://wii.ign.com/articles/718/718946p1.html
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41054515
quote:
quote:
Takahashi wonders why the Wiimote can't simply use the results from the accelerometers to determine absolute position, after an initial calibration:

But if all that is in there, what do they need the optical sensor for. Can't they just calculate where the controller is pointing based on the XYZ data and motion data alone?"
Oftewel, zonder sensor bar zou je moeten calibreren, nu niet?
pi_41054553
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef Xrenity het volgende:

[..]


[..]

Oftewel, zonder sensor bar zou je moeten calibreren, nu niet?
Hij calibreert zelf om de zoveel tijd ieder geval, zal je ook wel handmatig kunnen uitvoeren
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41054613
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:23 schreef Tain het volgende:

[..]

Hij calibreert zelf om de zoveel tijd ieder geval, zal je ook wel handmatig kunnen uitvoeren
Waarom handmatig doen als het automatisch gebeurt.
pi_41054669
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Waarom handmatig doen als het automatisch gebeurt.
Het kan altijd gebeuren dat tussen de twee automatische calibratie pogingen wat gebeurd waardoor het helemaal van slag raakt of dat de automatische calibratie helemaal niet meer automatisch plaats vindt. Dan is het toch wel handig als je ook handmatig kan calibreren
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41054706
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Het kan altijd gebeuren dat tussen de twee automatische calibratie pogingen wat gebeurd waardoor het helemaal van slag raakt of dat de automatische calibratie helemaal niet meer automatisch plaats vindt.
Dit zuig je uit je duim. Waarschijnlijk wordt met de sensor bar de controller like... elke paar seconden gecalibreert?
pi_41055251
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:29 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dit zuig je uit je duim. Waarschijnlijk wordt met de sensor bar de controller like... elke paar seconden gecalibreert?
En dat kan niet opeens niet meer werken? Touchscreens hoef je ook niet vaak te calibreren en laatst moest ik het met mijn telefoon 3x op een dag doen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:24:22 #280
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41055987
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef Tain het volgende:

[..]

En dat kan niet opeens niet meer werken? Touchscreens hoef je ook niet vaak te calibreren en laatst moest ik het met mijn telefoon 3x op een dag doen.
het lijkt mij dat een touchscreen in dit geval wel anders is als de Wii-controller. De Wii-sensor kan de positie van de controller zelf bepalen (drie punten, 2 op de sensor en 1 in de Wii?) en daardoor zelf automatisch calibreren. Bij een touchscreen heeft het apparaat geen enkel idee waar de 'touch' plaats vind (behalve de verkeerde coordinaten die hij door krijgt als hij niet is gecalibreerd). Daarom moet je meestal 3 punten op het scherm aan te raken om de coordinaten weer goed te bepalen. Ik denk dat de Wii-controller zichzelf wel goed kan calibreren (het kan altijd fout gaan door een software-bug of weet ik veel wat).

Echter zal je de draadloze controller eventueel wel moeten verbinden met de Wii, net als het met de 360. Als je meerdere controllers hebt zul je dit dus moeten 'aangeven' aan de Wii.
The line is a dot to you!
pi_41056016
Nieuwe Rayman scans + info

Yess Allemaal minigames Me franchise is verneukt olé olé!!!

Ze wouden eerst een platformer maken, maar ja, toen kregen ze de Wii, en dachten ze, we willen die controiller op zo veel mogelijke masnieren gebruiken! Laten we onze Rayman 2 beater platformer veruilen voor een collectie van minigames!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_41056115
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef kepler het volgende:

Echter zal je de draadloze controller eventueel wel moeten verbinden met de Wii, net als het met de 360. Als je meerdere controllers hebt zul je dit dus moeten 'aangeven' aan de Wii.
Dat wel, maar daar is de SYNCH knop onder het klepje voor.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:29:04 #283
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41056125
maja had toch liever beide gezien
je lijkt zelf ook niet zo blij.
Vergeet dit niet effe door te mailen naar gonintendo (nieuwe address : tips@gonintendo.com) rayman
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:29:38 #284
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41056138
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe Rayman scans + info

Yess Allemaal minigames Me franchise is verneukt olé olé!!!

Ze wouden eerst een platformer maken, maar ja, toen kregen ze de Wii, en dachten ze, we willen die controiller op zo veel mogelijke masnieren gebruiken! Laten we onze Rayman 2 beater platformer veruilen voor een collectie van minigames!
Zei ik toch.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41056387
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe Rayman scans + info

Yess Allemaal minigames Me franchise is verneukt olé olé!!!

Ze wouden eerst een platformer maken, maar ja, toen kregen ze de Wii, en dachten ze, we willen die controiller op zo veel mogelijke masnieren gebruiken! Laten we onze Rayman 2 beater platformer veruilen voor een collectie van minigames!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41056494
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:39 schreef Tain het volgende:

[..]

Minigames zijn tof.
''Going mental on the Wabbu''
pi_41056524
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:43 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Minigames zijn tof.
als het maar geen gewoonte word...
pi_41056722
AAAhhh, in de scans staan ook impressies van de minigames, ik kan het niet lezen, maar ik heb al wel gehoord de de Doom shooter in het spel erg leuk schijnt te zijn. Ik heb wel vertrouwen in het spel, maar ik had liever een normale plaformer gehad Ik hoop niet dat de Wii nog meer franchises gaat "verneuken" omdat de devolper graag wilt de congtroller op zo veel mogelijk manieren te willen gebruiken
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_41056801
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop niet dat de Wii nog meer franchises gaat "verneuken" omdat de devolper graag wilt de congtroller op zo veel mogelijk manieren te willen gebruiken
Dude. Michel Ancel heeft hiervoor gekozen.

Hij had er heus wel een platformer kunnen maken ALS hij dat wilde. Had ie geen zin in. Dus die geweldige maker van je serie heeft je franchise 'verneukt'.
pi_41056808
Van mij mag de wii 150 euro kosten
Opgevoerde gamecube met motion sensors...
Maarja bij 250 koop ik m ook nog wel
pi_41056931
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef kepler het volgende:

[..]

het lijkt mij dat een touchscreen in dit geval wel anders is als de Wii-controller. De Wii-sensor kan de positie van de controller zelf bepalen (drie punten, 2 op de sensor en 1 in de Wii?) en daardoor zelf automatisch calibreren. Bij een touchscreen heeft het apparaat geen enkel idee waar de 'touch' plaats vind (behalve de verkeerde coordinaten die hij door krijgt als hij niet is gecalibreerd). Daarom moet je meestal 3 punten op het scherm aan te raken om de coordinaten weer goed te bepalen. Ik denk dat de Wii-controller zichzelf wel goed kan calibreren (het kan altijd fout gaan door een software-bug of weet ik veel wat).
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41056991
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dude. Michel Ancel heeft hiervoor gekozen.

Hij had er heus wel een platformer kunnen maken ALS hij dat wilde. Had ie geen zin in. Dus die geweldige maker van je serie heeft je franchise 'verneukt'.
Nee, hij was bezig met de platformer, maar toen kreeg hij de Wii devkit En toen dacht tie, heej daar kan ik leuke dingen mee doen, toen koos hij voor minigames. Ik had liever dat hij koos voor een platformer

Dit betekend niet dat ik het spel niet ga halen hoor Jaaaa je bent Rayman fanboy of je bent het niet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:10:17 #293
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41057253
RaymanNL kan duidelijk zijn Goden niet respecteren.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41057475
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef Ruzbeh het volgende:
RaymanNL kan duidelijk zijn Goden niet respecteren.
Jawel hoor ruzbeh, het lijkt me nog steeds een tof spel, want ik heb de minigames gezien, en die zien er erg leuk uit. Maar ik vijnd het jammer dat er geen platformer is gekomen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:22:04 #295
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41057658
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef kepler het volgende:
De Wii-sensor kan de positie van de controller zelf bepalen (drie punten, 2 op de sensor en 1 in de Wii?) en daardoor zelf automatisch calibreren.
maar hij zal toch nog steeds moeten weten waar de controller is t.o.v. je TV, niet alleen t.o.v. je console en de sensor. als je dan een keer die sensor durft te verplaatsen kan je waarschijnlijk opnieuw gaan kalibreren
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:42:52 #296
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41058349
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:28 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dat wel, maar daar is de SYNCH knop onder het klepje voor.
dat snap ik hoor, maar alex4you doet net alsof de Wii dat niet hoeft te doen en de Xbox 360 wel
The line is a dot to you!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:46:48 #297
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41058477
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:22 schreef moomoo het volgende:

[..]

maar hij zal toch nog steeds moeten weten waar de controller is t.o.v. je TV, niet alleen t.o.v. je console en de sensor. als je dan een keer die sensor durft te verplaatsen kan je waarschijnlijk opnieuw gaan kalibreren
niet helemaal waar. Voor bijvoorbeeld zwaardvechten maakt het geen kont uit waar je staat ten opzichte van de TV. Al sta je erachter; het gaat om de beweging (en daarvoor heeft tie een beginpunt of referentiepunt nodig, en die kan hij bepalen door drie verschillende sensoren).

Om de controller te gebruiken als 'muis' (zoals in FPS) en je wilt mikken op de TV, dan gebruikt de controller volgens mij een andere techniek. Als ik het goed begrepen heb zend de controller 1 of ander gericht signaal en dit wordt ook opgevangen door de sensorbar. De sensorbar moet echter weer op of onder de TV staan. Dus wellicht dat je hiervoor wel handmatig moet calibreren (want dat zou dan hetzelfde werken als een touchscreen volgens mij)
The line is a dot to you!
pi_41059048
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef MilaNL het volgende:
Van mij mag de wii 150 euro kosten
Opgevoerde gamecube met motion sensors...
Maarja bij 250 koop ik m ook nog wel
Gaan we weer, het is meer dan een opgevoerde gamecube.
Je hebt te maken met een verbetert design, efficientere hardware, kleinere behuizing, emulators, vernieuwende inputdevice, betere graphics, WIFI, twee diskdrives, nieuw servicepakket, snellere laadtijden (denk/ hoop ik), betere 3rd party support (als de launch iig een voorteken is), DS compatibility etc etc etc
quote:
maar hij zal toch nog steeds moeten weten waar de controller is t.o.v. je TV, niet alleen t.o.v. je console en de sensor. als je dan een keer die sensor durft te verplaatsen kan je waarschijnlijk opnieuw gaan kalibreren
De Wiimote vangt alleen de beweging op, niet de plaats van de controller. De plaats die je inneemt in een spel zaal dmv de nunchuck bepaald worden.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:20:14 #299
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41059569
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:04 schreef alex4allofyou het volgende:


De Wiimote vangt alleen de beweging op, niet de plaats van de controller. De plaats die je inneemt in een spel zaal dmv de nunchuck bepaald worden.


de nunchuck heeft zover ik weet alleen motion-sensors?
The line is a dot to you!
pi_41059770
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Gaan we weer, het is meer dan een opgevoerde gamecube.
Puur kwa grapfische power niet
quote:
De Wiimote vangt alleen de beweging op, niet de plaats van de controller. De plaats die je inneemt in een spel zaal dmv de nunchuck bepaald worden.
Eeeh, de WiiMote pakt juist wél de plaats van de controller als wel de beweging (tilt).
De nun-chuck pakt daarnaast z'n eigen rotatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')