Ik pas het direct aan!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 Who will survive?
Kan iemand de titel veranderen, zit een nummerfout in #10 moet #11 worden. Verander het maar naar:
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
Alvast bedankt
quote:
quote:Begin niet kort na de maaltijd te sporten. Eet twee tot vier uren voor de inspanning niet meer uitgebreid. De vertering vraagt om een adequate bloedvoorziening die op dat moment ten koste gaat van de bloedtoevoer naar de spieren die ook meer bloedtoevoer vragen tijdens de lichamelijke inspanning. Tot een uur van tevoren kunnen nog wel tussendoortjes als fruit of koek worden gegeten.
Nou het is mijn topic titel er mag een vraagteken achter ,want ik ben niet overtuigt.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:45 schreef popolon het volgende:
Floyd Landis betrapt # 3 Guilty......
Suggestieve toptitel, zie laatste bericht.
Aanpassen graag.
goed van je dat je er zelf een slotje aan hangtquote:Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
doe ik zelf wel rubbereend! thanks anyway
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed van je dat je er zelf een slotje aan hangt
- + - = -quote:Op donderdag 16 november 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
-- is toch +? dan is het topic nu weer open
2 maar....quote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfap heeft zowaar de laatste drie slotjes gezet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |