Volgens mij is het verboden om in Nederland uit te oefenen maar in Amerika is het echt groots.
UFC is freefight, vrijwel alles is toegestaan. Alle soorten disciplines vechten tegen elkaar. Dat vind ik nou juist het mooie, je ziet soms dat een iele kickbokser de grootste worstelaar tegen de grond slaat die je maar voor kan stellen. Er zijn soms wel wat regels (haren trekken, in de ballen slaan etc...) maar vrijwel alles mag. Er vloeit hier en daar wel wat bloed maar doden zullen er niet vallen. De wedstrijden worden gehouden in The Octagon, een grote 8 hoekige ring, omgeven door hekken:
Scheidsrechter (de bekendste) Big John McCarthy:
Jammergenoeg kan ik niet veel videobestanden vinden van de recente gevechten en loop ik dus wat achter. Wel ben ik van plan om dvd's te gaan bestellen.
www.sherdog.com (weten jullie meteen hoe ik aan mijn icon kom)
www.ufc.tv
Wie houdt er nog meer van dit soort gevechten? Je hebt dus UFC en K1 maar er zijn vast nog andere bijeenkomsten.
[Dit bericht is gewijzigd door Conflict op 20-12-2003 03:13]
quote:Ik heb dus die ufc greatest hits en daar mag idd alles.
Op vrijdag 19 december 2003 18:23 schreef wu-tang het volgende:
. Ook waren de regels toen wat anders.. kopstoten, ellebogen, slaan in de ballen en haren trekken was toen nog toegestaan..
Waar heb je die dvd's gekocht trouwens?
quote:Zoek eens naar ufc greatest hits. Deze film is geweldig, zijn alle hoogtepunten. Ik heb 'm van kazaa. Ik weet eigenlijk niet of het toegestaan is dit te downloaden.
Op vrijdag 19 december 2003 18:26 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik heb een tijdje geleden eens wat filmpjes gedownload,
ik moet zeggen dat het wel leuk tijdverdrijf is ja
Op de site van sherdog zijn trouwens ook filmpjes te downloaden van gevechten in Rotterdam met Nederlands commentaar.
Maar dit is volgens mij wel met iets meer regels of niet?
quote:Dat lijkt me wel, of ze zijn heel oud.
Op vrijdag 19 december 2003 18:30 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik zal eens ff zoeken.Op de site van sherdog zijn trouwens ook filmpjes te downloaden van gevechten in Rotterdam met Nederlands commentaar.
Maar dit is volgens mij wel met iets meer regels of niet?
Ik heb trouwens bij iemand in huis gewoond en zijn broer deed ook mee. Ben zijn achternaam vergeten maar volgens mij was het Rutten
quote:Daar maak je mij heel erg blij mee
Op vrijdag 19 december 2003 18:30 schreef Red.Flash het volgende:Als je em wil hebben moet je maar een gil geven.
Dan fik ik em wel voor je.
con_flict@hotmail.com
Net nog een paar video's gekeken van 2h2h.. paar vette gevechten van schrijber en yvel
Wat een leuk topic dit trouwens.
quote:Daar kan je beter niks kopen, ze zijn 3 keer zo duur als sherdog.
Op vrijdag 19 december 2003 18:34 schreef wu-tang het volgende:
voor alle dvd's van pride en ufc en veel meer check www.mikado.nlNet nog een paar video's gekeken van 2h2h.. paar vette gevechten van schrijber en yvel
quote:Ik hou ook wel van dit soort gevechten.
Op vrijdag 19 december 2003 18:11 schreef Conflict het volgende:
Wie houdt er nog meer van dit soort gevechten? Je hebt dus UFC en K1 maar er zijn vast nog andere bijeenkomsten.
Kheb die bestanden van Greatest Hits UFC, (kazaa) geweldige beelden.
"Are you ready?".."Are you ready?".."LETS GET IT ON!!"
Oh man, Vitor Belfort, brazilaanse kaakslagkanon
quote:nee dit mag niet
Op vrijdag 19 december 2003 18:28 schreef Conflict het volgende:[..]
Zoek eens naar ufc greatest hits. Deze film is geweldig, zijn alle hoogtepunten. Ik heb 'm van kazaa. Ik weet eigenlijk niet of het toegestaan is dit te downloaden.
Vond al dat bloed niet zo geweldig wel de technieken. Zelf doe ik aan jiu jitsue en vind de gebruikte technieken (of het ontbreken hiervan....de mitraileurstoten van TANK zijn zeer effectief) zeer leerzaam.
Eigenlijk wel een must om deze tapes te zien gewoon om te kijken hoe het in "het echt" gaat.
GreetZ
Download maar es wat van Tito Ortiz, dat is DE man. Vooral in het gevecht tegen Ken Shamrock wat de UFC kenner hier wel weten. Ga maar es kijken op www.sherdog.com.
Heb nu heeel veel UFC afleveringen gedownload en het is echt gaaf.
Die Royce Gracie is toch wel de beste. Hij is het ielste mannetje maar heeft er 3 gewonnen is de enige vechter die ongeslagen is (1 draw, 11 winst). Hij versloeg al die brede gasten die hard kunnen slaan door gewoon te gaan worstelen en ze te choken of eventjes een armpje overstrekken...
Tank Abbott is meer zo'n showman/straatvechter, maar een mooie techniek heeft ie niet. Zo iemand maakt geen kans tegen Gracie.
Shevern en Shamrock zijn trouwens behoorlijk goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |