abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43602727
‘Van Basten verkoos Seedorf boven Sneijder’

Een opmerkelijke wending aan het verhaal rond de terugkeer van Clarence Seedorf in Oranje. Volgens het doorgaans goed ingelichte Algemeen Dagblad was niet de blessure van Sneijder de oorzaak van de rentree van de middenvelder van AC Milan, maar zou van Basten de Ajacied met opzet hebben gepasseerd. Dit is ook bevestigd door Ajax.

Volgens de krant zou Sneijder uiterst verontwaardigd hebben gereageerd op het nieuws dat hij af was gevallen voor Oranje. De speler was er namelijk zelf van uit gegaan dat hij met een dagje rust maandag weer had kunnen aansluiten bij de groep. Dit had hij van Basten ook laten weten op zondag, een dag voor dat de spelers bij een zouden komen.

Van Basten besloot vervolgens zelf te kiezen voor Seedorf, in plaats van Wesley Sneijder’s herstel af te wachten.

wat moeten we hier nu weer van denken? altijd maar iets anders
pi_43602873
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef nelisb het volgende:
wat moeten we hier nu weer van denken?
Dat je in het verkeerde forum zit. Dat denk ik.
I intend to live forever, or die trying.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 november 2006 @ 11:40:01 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43602911
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 november 2006 @ 11:51:03 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43603266
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43603924
Daarom is het ook een oefenwedstrijd, zodat ze kunnen uitproberen.
Azijnpissers altijd.
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_43603993
Sneijder moet niet zo huilen. Gelijk verontwaardigd zijn als een ander een keer wordt opgeroepen.
Ik vind het alleen maar een goeie zaak dat Seedorf weer eens is opgeroepen.

Alleen jammer dat Van Basten dit doet na het interview bij voetbal insite ook al wil hij dat niet toegeven...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 16 november 2006 @ 14:34:30 #7
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 16 november 2006 @ 14:34:36 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: