Glaasje bier is gemiddeld nog geen 400 gram.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
Ja maar jij bent maar een klein menneke, makster kan meer aan want die drukt 95 kilo(
)
Dunno?quote:
Uhhmmm nee geen fluitjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als in fluitjes of die dingen waar een paar liter in kan?
[..]
Waar is je vriendin gebleven?
[..]
Sinds wanneer doen we dat niet meer met de elleboog?![]()
[..]
Och ik kreeg op de meet al commentaar op het nuttigen van wel 1 biertje na de rit.![]()
Grappig nachtje gehad dus?![]()
Hier nog zo eentje, of mijn vriendin even naar Luxemburg wilde rijden om moeder met aanhang op te pikken.![]()
Chauffeur van de bergingswagen wilde niet verder rijden vanuit Frankrijk, 2001 Laguna met gebroken distributieriem en volledig in elkaar gedraaid motorblok staat daar nu nog.![]()
Ze ging 19:30 weg en kroop om 5:00 in bed, die is nog wel even in coma, zo eens kijken hoeveel kilometer ze in totaal ondanks de aanwezigheid van een Tom Tom gemaakt heeft.![]()
![]()
En ik zat thuis met een doodzieke hond waar ik bijna elk uur even bij moest kijken om te voorkomen dat ie zou stikken in zijn eigen kots.![]()
Daar krijg ik KS vanquote:
Geld is niet alles maar thuiszitten is wel het andere uiterstequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iets wat ik zeker overweeg, minder werken, meer vrije tijd.![]()
4 dagen en 500 euro minder bruto pakken is duidelijk een optie....![]()
Ben nu ook vaak compleet verrot in het weekend, terwijl ik net ff aandacht moet geven aan het ventje.![]()
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:04 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm nee geen fluitjesEen vaasje, welk deel snappie niet
Zeg maar een groot glas dus
![]()
Daar heb je idd ook niks aan.quote:Mijn vriendin lag thuis te pitten![]()
Vlakke hand is voor wijven.quote:Elleboog is voor homo's een echte man slaat er gewoon met de vlakke hand dwars doorheen![]()
quote:Was idd een mooie dag gisteren![]()
![]()
Vaasje = Amsterdammer =quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vaasje = Amsterdammer = [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zelfde als een "amsterdammertje" meestal iets groter dan een fluitje +- 30 cl
http://www.arpat.com/bier/wboek/wb_Vaasje.htm
[..]
[..]
En de Belgische laarsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mag gewoon een dag niet rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.![]()
Check![]()
[..]
Iddquote:Daar heb je idd ook niks aan.![]()
Zei ik ook tegen hem maar de wond zag er aardig Gangstah uitquote:Vlakke hand is voor wijven.![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als dat voetstuk gewoon massief glas isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.![]()
Zal wel lokaal gebruik zijn.![]()
Zoals altijd gaat het hier dus niet om het uiterlijk maar om de inhoud.![]()
Ook wel typisch. In amsterdam zeggen ze over het algemeen "vaasje", en in de rest van Nederland over het algemeen "amsterdammertje".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.![]()
Zal wel lokaal gebruik zijn.![]()
Zoals altijd gaat het hier dus niet om het uiterlijk maar om de inhoud.![]()
Na dat ene biertje op de meet zat ik blijkbaar op 0,19 promille, ik mocht dus nog sturen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef Makster het volgende:
Mag gewoon een dag niet rijdenFlinke mazzel het regende vannochtend
![]()
Maarre waar is ie nou eigenlijk?quote:Zei ik ook tegen hem maar de wond zag er aardig Gangstah uit![]()
Hij is nu thuis maar moet toch zo naar zijn pa die ligt op IC, kan ie gelijk ff de wond spoelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Na dat ene biertje op de meet zat ik blijkbaar op 0,19 promille, ik mocht dus nog sturen.![]()
[..]
Maarre waar is ie nou eigenlijk?
Wilde zijn wijf echt niet open doen of kon ie gewoon het gat niet vinden?![]()
![]()
Och en nou zijn ze gelukkig samen en later kunnen ze er hartelijk om lachen zeg maarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij is nu thuis maar moet toch zo naar zijn pa die ligt op IC, kan ie gelijk ff de wond spoelen![]()
Nee ze wilde echt neit open doen, dus darom besloot hij ff op het raam te "bonken"Was niet de meeste geniale actie, zeker niet met alcohol in je bloed. Bloed was zo "dik" als zeik, geniaal voor het dramatische effect
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Dat smiley!
![]()
Rustig!motogp nu !
Ik kijk daar nooit helemaal naar, dat houdt ik niet vol
Uhmmmm... is een trainingsessiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Dat smiley!
![]()
Rustig!motogp nu !
Ik kijk daar nooit helemaal naar, dat houdt ik niet vol
Vandaar dat ze zo raar redenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmmmm... is een trainingsessie![]()
Vrije training wordt het ook wel genoemd![]()
Daarom zei ik het ook. Ergens had ik een vermoeden dat je dacht dat je naar een wedstrijd keekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo raar redenzo ongeinteresseerd
beetje om hun heen kijken
![]()
En slingerenmaar dat doen ze altijd!
![]()
Maar die rossi lag iets van 8stequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. Ergens had ik een vermoeden dat je dacht dat je naar een wedstrijd keek
Aardig gek swa.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Makster het volgende:
Hij is nu thuis maar moet toch zo naar zijn pa die ligt op IC, kan ie gelijk ff de wond spoelen![]()
FF Checke.quote:Nee ze wilde echt neit open doen, dus darom besloot hij ff op het raam te "bonken"Was niet de meeste geniale actie, zeker niet met alcohol in je bloed. Bloed was zo "dik" als zeik, geniaal voor het dramatische effect
Prrr.... Noordhollandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:38 schreef ikookhier het volgende:Ruitje gemonteerd proef rit maken
droog&zon
Wat een nieuwsgierig wijf ben je ook he. Ga ff over voetbal praten ofzo, zoals het een man betaamtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aardig gek swa.![]()
[..]
FF Checke.![]()
Heb zo'n soort geintje al eerder meegemaakt maar daar zat een twist aan:
- Hij had geen vriendin meer. (dat was namelijk de reden om te gaan zuipen.)
- Het was niet zijn eigen huis. (relatie met de buren werd er ook niet beter op.)
- Met een fietssleutel krijg je doorgaans geen achterdeur open.![]()
In bovenstaand geval waren er ook drugs in het spel, hij was daarna echt 2 dagen volledig de weg kwijt.![]()
Maarre wat was er bij je maat aan de hand dan?Bedoel, die vriendin zal haar redenen wel hebben gehad neem ik aan?
Naja het was/is zijn vriendin op dat moment. Er was idd wel het een en ander gebeurd ja, maar ja als je 2 jaar hebt mag je wel verwachten dat iemand je normaal te woord staat, de hoerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aardig gek swa.![]()
[..]
FF Checke.![]()
Heb zo'n soort geintje al eerder meegemaakt maar daar zat een twist aan:
- Hij had geen vriendin meer. (dat was namelijk de reden om te gaan zuipen.)
- Het was niet zijn eigen huis. (relatie met de buren werd er ook niet beter op.)
- Met een fietssleutel krijg je doorgaans geen achterdeur open.![]()
In bovenstaand geval waren er ook drugs in het spel, hij was daarna echt 2 dagen volledig de weg kwijt.![]()
Maarre wat was er bij je maat aan de hand dan?Bedoel, die vriendin zal haar redenen wel hebben gehad neem ik aan?
Een hotelletje in Schuld, "zum Köbes"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:44 schreef bvvt het volgende:
Hey, Hicham/OPM - welk hotelleke hadden jullie genomen met jullie "nurburgring" vakantie?
Ik ben gewoon geinteresseerd in mijn medemens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef hicham het volgende:
Wat een nieuwsgierig wijf ben je ook he.
Op voetbal gok ik alleen maar.quote:Ga ff over voetbal praten ofzo, zoals het een man betaamt
Ze is dus weer beschikbaar begrijp ik uit jouw verhaal?quote:
Heel handig, eerst zuipen en dan verhaal halen?quote:Was ook idd haar huis ja![]()
Nah ja, mocht ie ooit het idee krijgen eerst te gaan snuiven voor het zuipen dan wordt het tijd om in te grijpen.quote:Drugs, niet dat ik weetGisteren niet in ieder geval, naja eigenlijk zat hij aan de harddrugs natuurlijk. Alcohol = harddrug nummer 1
![]()
Misschien had ze wel een hele goede reden om niet open te doen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef Makster het volgende:
Naja het was/is zijn vriendin op dat moment. Er was idd wel het een en ander gebeurd ja, maar ja als je 2 jaar hebt mag je wel verwachten dat iemand je normaal te woord staat, de hoer![]()
![]()
Heb je reden om af te draaien?quote:Wel kut voor hem, is een lekkkkkkkeeer wijf jonguh. Modelletje, half indisch, jatsers waar je u tegen zegtMaar goed ik dwaal af
Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
En op een nacht… op een nacht kwam Günther Schneider mijn kajuit binnen. En hij zei: “Na hallo kleine Matrose… du kleine Matrose, du kleine… Bootsjunge…
Bist du noch wach? Ich möcht’ mit dir reden… Erzähl’ doch mal, wie gefällst denn hier so auf diesem Schiff? Ist doch gut… Wir haben’s doch gut… oder?
Sag’ mir mal… Bootsjunge… hast du schon Frauen gesehen hier, auf diesem Schiff… Frauen? Nein. Frauen die, nee die gibt’s hier nicht. Das ist nur das Schiff, das Mer… und… Männer. Schwitzende, muskulierte Männer!
Erzähl’ mir doch mal, Bootsjunge… Weisst du was Einsamkeit ist? Dass mann so ganz alleine ist und mann braucht ein Bischen Gesellschaft… Kennst du das? Du hast doch auch bestimmte Bedürfnisse… oder?
Du brauchst keine Angst zu haben. Ich wird dich nicht… berühren. Das habe ich deine Eltern versprochen. Djo joh joh… Deine Mutter hat geweint als ich dich mitgenommen habe. Tja dein Papa hatte Schulden bei mir… und da habe ich ihn gesagt: Tja, Geld interessiert mich nicht… aber der kleine Bube da… Den könnte ich mir brauchen… Aber du brauchst keine Angst zu haben… Bootsjunge…
Aber nachts, wenn ich so ganz alleine in meine Kabine liege… dann brennt’s mir auf die Lippen… Bootsjunge!
Ich möchte dir noch etwas fragen… kleine Matrose… Bube… Bootsjunge…
Kennst du das A-Team? Das A-Team? Vier Männer in ein’ schwarzen Van… ohne Rahmen… Ha! Was glaubst du dass da vorgeht na? Das kann mann sich doch eindenken, na… Die sind vortflüchtig, dann muss mann nehmen was mann kann…
Weisst du wie die allen heissen? Der alte Bock der heisst Hannibal… Und der grosse Neger der heisst B.A. Barakos… Und dann gibt es noch so ein Vollidiot, das ist Murdoch. Und der vierte der heisst: Gesicht.
Du kannst jetzt schlafen gehen. Ich wird hier nur so’n Bischen sitzen und dich beobachten. Hab’ keine Angst. Es gibt auf diese Welt auch noch anstendige Leute. Ich wird für dich singen damit üb er du schläfst… Tralalala… Tralala… Tralalalalala… Tralalalala… Tralalala… Tralalala...”
En dan voelde ik me zo veilig altijd…
GHBeing...that's a harddrug mênquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Naja het was/is zijn vriendin op dat moment. Er was idd wel het een en ander gebeurd ja, maar ja als je 2 jaar hebt mag je wel verwachten dat iemand je normaal te woord staat, de hoer![]()
![]()
Wel kut voor hem, is een lekkkkkkkeeer wijf jonguh. Modelletje, half indisch, jatsers waar je u tegen zegtMaar goed ik dwaal af
Was ook idd haar huis jaDrugs, niet dat ik weet
Gisteren niet in ieder geval, naja eigenlijk zat hij aan de harddrugs natuurlijk. Alcohol = harddrug nummer 1
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef ikookhier het volgende:
Ruitje voldoet prima! is helemaal wennen rustig zitten ipv vastklampen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
GHBeing...that's a harddrug slaapmiddel mên![]()
Heeft bijna de heletijd geregent maar nu is het even zonnigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Waarom is het bij jou mooi weer en hier niet![]()
Van kleine beetjes val je echt niet in slaapquote:
Je kon iig wel ff testen hoe 't reed. Nu is het weer droog hier. Hoop dat het weekend maar een beetje mooi wordtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heeft bijna de heletijd geregent maar nu is het even zonnig![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
En op een nacht… op een nacht kwam Günther Schneider mijn kajuit binnen.
[..]
… Tralalala… Tralala… Tralalalalala… Tralalalala… Tralalala… Tralalala...”
En dan voelde ik me zo veilig altijd…
Zag jouw zusje er zo uit toen ze het zei?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef Roderick2085 het volgende:
net gewoon m'n pc uit zichzelf opnieuw opgestart
![]()
m'n zusje zei al dat de tv en versterker ff uit en aan gingen...![]()
Lekker moppiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zag jouw zusje er zo uit toen ze het zei?
[afbeelding]
![]()
Komop met die pics, als het maar niet zo een f4g ouwe lulleH mietjes wijven ruitje is he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef ikookhier het volgende:
Ruitje voldoet prima! is helemaal wennen rustig zitten ipv vastklampen![]()
![]()
Sorry nog een foto's gemaakt.ehhhhquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Komop met die pics, als het maar niet zo een f4g ouwe lulleH mietjes wijven ruitje is he?
Zoiets dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:05 schreef ikookhier het volgende:
`
[..]
Sorry nog een foto's gemaakt.ehhhh![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets dus
[afbeelding]
[afbeelding]
Onder het mom van, ja maar het is toch functioneel!!!![]()
toen nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zag jouw zusje er zo uit toen ze het zei?
[afbeelding]
![]()
Hang jongeren ook altijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
Scooterrijder hangt bekneld met arm aan brug
Uitgegeven: 18 augustus 2006 06:30
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 06:32
ROTTERDAM - Een scooterrijder heeft donderdagavond na een ongelukkige val ongeveer 2,5 uur aan een brug in Rotterdam gehangen. Hulpdiensten konden de 17-jarige jongen uiteindelijk bevrijden, liet een politiewoordvoerder weten.
Hele artikel
Wat een sukkel [afbeelding]
Oh, dan is't denks wel goedquote:
Istie een sukkel omdat ie een scooterrijders is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
Uitgegeven: 18 augustus 2006 06:30
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 06:32
ROTTERDAM - Een scooterrijder heeft donderdagavond na een ongelukkige val ongeveer 2,5 uur aan een brug in Rotterdam gehangen. Hulpdiensten konden de 17-jarige jongen uiteindelijk bevrijden, liet een politiewoordvoerder weten.
Hele artikel
Wat een sukkel [afbeelding]
ik moest lachen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hang jongeren ook altijd![]()
:D:DD:Dddd:DD::D:D~!!!!!!11!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hang jongeren ook altijd![]()
:D:DD:Dddd:DD::D:D~!!!!!!11!!!!!
![]()
![]()
![]()
Over een dichtgaande brug heen gaan is bij mij weten niet bepaald slim.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dan is't denks wel goed
[..]
Istie een sukkel omdat ie een scooterrijders is?![]()
Er staat nergens waarom die onderuit is gegaan is, dus mja ...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, die is net nieuw. Die is niet vet![]()
![]()
[afbeelding]
Mooi dingetje
Kan ook alleen maar bedacht zijn door iemand die nooit buiten de randstad is geweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Bijna net zo triest als dit bericht![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Bijna net zo triest als dit bericht![]()
quote:Daarnaast hopen de bedenkers op creatieve acties vanuit de samenleving, zoals het organiseren van een peepshow met parende lieveheersbeestjes of huisdierendating.
Die brug is hier op 800 meter afstand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Ik heb nog 1.5 weekjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die brug is hier op 800 meter afstand.De oude Moerdijkbrug die verbouwd is.
Dus groot, en hoog.
Hij heeft echt mazzel gehad, zijn scooter zat er precies naast, en werd tot iets minder dan armdikte platgedrukt.![]()
![]()
En zat'ie er met zijn hoofd tussen.. of was 'ie 75 meter naar beneden in het water gevallen maak je ook een doodsmak.. etc .. etc.. Tweeenhalf uur onder een brug hangen aan alleen je arm kan ik mij overigens ook niets bij voorstellen.![]()
[..]
Lekker weer naar school.. de eerste dagen gaan nog wel... maar dan..
![]()
Nee hoor, het is gewoon ernstig kudtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 weekjesof 2 !
Muhaaa
School, Ik zie er erg niet tegen op! zal wel weer even wennen zijn denk ik![]()
Het wordt je niet makkelijk gemaakt om door de beveiliging van een spoorboom of brug etc... door te komen. Als hij er dan toch doorheen rijd en ten val komt is dat voor eigen rekeningquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Istie een sukkel omdat ie een scooterrijders is?![]()
Er staat nergens waarom die onderuit is gegaan is, dus mja ...
Hoeveel mazzel kan je hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die brug is hier op 800 meter afstand.De oude Moerdijkbrug die verbouwd is.
Dus groot, en hoog.
Hij heeft echt mazzel gehad, zijn scooter zat er precies naast, en werd tot iets minder dan armdikte platgedrukt.![]()
![]()
En zat'ie er met zijn hoofd tussen.. of was 'ie 75 meter naar beneden in het water gevallen maak je ook een doodsmak.. etc .. etc.. Tweeenhalf uur onder een brug hangen aan alleen je arm kan ik mij overigens ook niets bij voorstellen.![]()
Da's genoeg tijd om er nog wat babyvet af te trainen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef -XX- het volgende:
k heb nog 1.5 weekjesof 2 !
Muhaaa
School, Ik zie er erg niet tegen op! zal wel weer even wennen zijn denk ik![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Da's genoeg tijd om er nog wat babyvet af te trainen.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Supercool jasje van slechts 175 euro voor de Raptor streetfighter guy.![]()
[afbeelding]
Ligt eraan wat voor brugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het wordt je niet makkelijk gemaakt om door de beveiliging van een spoorboom of brug etc... door te komen. Als hij er dan toch doorheen rijd en ten val komt is dat voor eigen rekening
Maar je hebt gelijk, ik dacht gelijk aan een scootahbreezahboy die heel flex over het asfalt glijd![]()
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Icon hè? De helm heeft ze al
Die helm is zooooo gaafquote:
Ziet er wel coolio uit maar beter ee nzwart alpine jasje met wit logequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Laat zien!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ziet er wel coolio uit maar beter ee nzwart alpine jasje met wit loge
175 euro betalen om reclame te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Ajuusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:55 schreef -XX- het volgende:
Ik vind het eng stil!![]()
[afbeelding] Adiosssss![]()
Hoezo? wat voor 1 is het?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:58 schreef MJ-1979 het volgende:
![]()
Ik mag eerst wel even een nieuwe motor kopen als ik die mooie moteren zie staan
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef -XX- het volgende:![]()
Voor mij geen uitsloverij
![]()
Ik heb zo mijn foefjes!![]()
Klopt, dat is nou net zo'n bedrag waarvan je vergeet dat het nog in je portemonee zit.quote:
Ik zoek even de gebruiksaanwijzing voor het plaatsen van een fotoquote:
Ach zolang je maar niet kalend bent, dan vertegenwoordig je een klein deel van de motorrijders die nog niet in hun midlife crisis zittenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:58 schreef MJ-1979 het volgende:
![]()
![]()
Eindelijk iemand die de OP bekijktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:58 schreef MJ-1979 het volgende:
![]()
![]()
huh wie wat waarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de OP bekijkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP = openingspost = daar waar al die foto's staan van de motoren aan het begin van dit topicquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:04 schreef MJ-1979 het volgende:
[..]
huh wie wat waar![]()
Sorry ik ben nieuw![]()
Ow sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
OP = openingspost = daar waar al die foto's staan van de motoren aan het begin van dit topic
Staat aardig wat nuttige info in, maar als niemand het leest heb je er niks aan he
Holadieheejquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:04 schreef Cadfael het volgende:
Hoi,
ik zag net toevallig dat er hier een motortopic is, was me nog niet opgevallen![]()
Maargoed, ik heb zelf een Kawasaki vulcan 1500B, bouwjaar ongeveer 1992 (maar 1994 op kenteken, alleen werd de B niet meer gemaakt na 1992...)
Foto staat in mn fotoboek
Ik zal wel wat vaker in dit topic kijken vanaf nu![]()
Juist wel doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:08 schreef MJ-1979 het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Ik zal het niet meer doen![]()
Girlpower is nèt weer uit las ik gisteren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:51 schreef -XX- het volgende:
WootHet is een gunslingergirl!
[afbeelding]
DIE HELM IS VOOR MIJ GEMAAKT!![]()
Kee, jij maakt het mij heeeel moeilijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:53 schreef Makster het volgende:
Ziet er wel coolio uit maar beter ee nzwart alpine jasje met wit loge
Goed gefixedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:05 schreef MJ-1979 het volgende:
Suzuki GS 400 uit 1983
[afbeelding]
3 jaar geleden gekocht als wrak ...
Compleet gerestaureert.
6 Versnellingen
Geen roest meer te bekennen
Nog net geen 65.000 kilometerjes
Wordt waarschijnlijk volgend jaar ingeruild voor een nieuw project: Shadow 600 US
haha, zal ik doen danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Holadieheej
Kijken is zilver, posten is goud
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Girlpower is nèt weer uit las ik gisteren.![]()
[..]
Kee, jij maakt het mij heeeel moeilijk.
Ik schaak even terug.![]()
Fuckit, weet niet meer waar dat was.Motorjack met vlammen er op.
Zó fout.![]()
Lees voor de gein eens dit topicquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:23 schreef Cadfael het volgende:
[..]
haha, zal ik doen dan
zeg, viel me op in de OP, nogal veel (maar wel mooie) 'scheurijzers'. Is dat gewoon toeval?
Of zijn er toch nog wel mensen die een chopper rijden.
Ik vind het niet erg hoor, ik heb best wel respect voor elke (goed geklede) motorrijder omdat die teminste de auto es een keer thuislaten
Ik heb zelf geen auto, dus lekker elke dag naar mn werk op de motor. is een half uurtje rijden dus goed te doen.
Geen idee wat jij bedoelt met hernoemen ... Je kunt RemoveWGA op Tweakers vinden, die haalt 'm weg .. Dan moet je de PC in ieder geval 1x rebooten en eigenlijk wachten tot de automagische updates gaan lopen. Dat icoontje klik je aan, aangepaste installatie, vink Windows Genuine Advantage melding/notification uit, en klaar is klara. Komt niet meer terug ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Trouwens kratteke, dat probleem met die WGA notification is op te lossen door *.nogiets te veranderen naar *.oud. Maar moet je dan soms nog steeds voorkomen dat ie de update download oid?
Ik heb het weggehaald voor iemnad, maar die kwam me weer stalken laatst dat het terug kwam.... best irritant omdat ie me veel had betaald.![]()
![]()
Ik dacht dat het weer helemaal in was?Je wordt doodgegooid met de Spice Girls bij TMF.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Girlpower is nèt weer uit las ik gisteren.![]()
[..]
Ejz, tnx.. zal wel checkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geen idee wat jij bedoelt met hernoemen ... Je kunt RemoveWGA op Tweakers vinden, die haalt 'm weg .. Dan moet je de PC in ieder geval 1x rebooten en eigenlijk wachten tot de automagische updates gaan lopen. Dat icoontje klik je aan, aangepaste installatie, vink Windows Genuine Advantage melding/notification uit, en klaar is klara. Komt niet meer terug ..
Kroeg
haha, is wel humor ja. maargoed, mijn motor is nou ook weer niet echt chopper te noemen, meer een combo denk ik. Mooi geluid en looks, en rijd toch erg comfortabel. Zelfs nog meer naar zuid frankrijk geweest, en dat inclusief tent, kookgerei, en vriendin achterop. Dus je kan er lekker veel op laden in iedergevalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Lees voor de gein eens dit topicDeels met een korrel bak zout nemen
Er was hier nog een andere choppergast, maar na een tijdje redelijk actief posten is ie nooit meer verschenen. Vermoeden is dat het wat met zijn uitsmijterswerk te maken had![]()
En er zijn hier ook nog wat ex-chopperrijders
1 van de ex-chopperrijders heeft na een meeting met ons besloten over te stappen op een ZX-9R
Die herhaling is een herhaling van vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wegmisbruikers op Veronica,
is een herhaling van gisterenen er schijnen 2 M-Férs hun sticker moeten verwijderen
![]()
Dat is hem!... bijna.quote:
Omdat TMF de krant van gisteren nog niet gelezen heeft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:37 schreef richardgie het volgende:
Ik dacht dat het weer helemaal in was?Je wordt doodgegooid met de Spice Girls bij TMF.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
Lees voor de gein eens dit topicDeels met een korrel bak zout nemen
Denk eerder dat ze er geen geld voor over hebben. Of ze zijn die kabouter kwijt... ook niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die herhaling is een herhaling van vorig jaar.
Die hebben ze in december of januari al een uitgezonden
't is onvoorstelbaar - die hele uitzening is 1 grote herhaling
lijkt er op of ze geen nieuwe opnames meer kunnen maken omdat iedereen zich zo netjes gedraagt
wat nog simpeler is en er voor zorgt dat je nog steeds updates kan doen is het WGA***.DLL op te zoeken en dan via security iedereen de toegang te ontzeggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geen idee wat jij bedoelt met hernoemen ... Je kunt RemoveWGA op Tweakers vinden, die haalt 'm weg .. Dan moet je de PC in ieder geval 1x rebooten en eigenlijk wachten tot de automagische updates gaan lopen. Dat icoontje klik je aan, aangepaste installatie, vink Windows Genuine Advantage melding/notification uit, en klaar is klara. Komt niet meer terug ..
Kroeg
dat is gewoon toevalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:23 schreef Cadfael het volgende:
[..]
haha, zal ik doen dan
zeg, viel me op in de OP, nogal veel (maar wel mooie) 'scheurijzers'. Is dat gewoon toeval?
Ik vind het niet erg hoor, ik heb best wel respect voor elke (goed geklede) motorrijder omdat die teminste de auto es een keer thuislaten
Ik heb zelf geen auto, dus lekker elke dag naar mn werk op de motor. is een half uurtje rijden dus goed te doen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhh, das een handigequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat nog simpeler is en er voor zorgt dat je nog steeds updates kan doen is het WGA***.DLL op te zoeken en dan via security iedereen de toegang te ontzeggenvooral ook het system account,
dan werkt die WGA niet meer maar kan je nog wel updaten.
Ik ben 1 van de "genezen" chopper rijders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:23 schreef Cadfael het volgende:
[..]
haha, zal ik doen dan
Duh, alles is herhaling daar. Wat je vandaag op SBS 6 ziet, zie je vervolgens over een week weer bij Veronica!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die herhaling is een herhaling van vorig jaar.
Die hebben ze in december of januari al een uitgezonden
't is onvoorstelbaar - die hele uitzening is 1 grote herhaling
lijkt er op of ze geen nieuwe opnames meer kunnen maken omdat iedereen zich zo netjes gedraagt
He kudt... moet ik dat missen als ik op vakantie benquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:20 schreef bvvt het volgende:
Oké, ook volgende week is weer een grote herhaling van vorige uitzendingenvan weg gebruikers ...................
Kun je het dan evt ook opnemen en/of online zettenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef bvvt het volgende:
Ik probeer de week daarop vrij te zijn
Je kan altijd een proef rit maken,kan je even aan wat anders proefenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef Cadfael het volgende:
Ik heb mn rijbewijs 4 jaar geleden gehaald, toen vooral gelest op een Honda CB 750. Ik moet wel zeggen dat dat erg lekker reed, heb eerste paar lessen op een cb 500 gehad, maar die waren zo nerveus met gasgeven. dus sindsdien nooit meer op teruggegaan. Toen ik mn rijbewijs haalde kon ik van een kennis deze motor overnemen, dus dat is wel een verschil. Niet veel mensen rijden gelijk een 1500 als eerste motor.
Was ook wel even wennen, maar als je rijd dan voelt hij echt niet zwaar aan.
Ik zou ook niet echt weten hoe het is op een tour/race motor, nooit (behalve rijles) op gereden dus zal ik ook niet gauw vergelijkingen trekken qua rijgedrag. Ook heb ik gewoon een compleet Yoko pak met kevlar pads en schubert integraalhelm, dus wat dat betreft gaat het chopper imago echt niet op voor mij
Leik dat je het zegt. Toen ik voor het eerst op een motor reed, na het behalen van mijn A, reed ik een 1200cc buell (XB12x) en ik dacht, "damn dat rijd en stuurt lichter dan een CB500"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef Cadfael het volgende:
Ik heb mn rijbewijs 4 jaar geleden gehaald, toen vooral gelest op een Honda CB 750. Ik moet wel zeggen dat dat erg lekker reed, heb eerste paar lessen op een cb 500 gehad, maar die waren zo nerveus met gasgeven. dus sindsdien nooit meer op teruggegaan. Toen ik mn rijbewijs haalde kon ik van een kennis deze motor overnemen, dus dat is wel een verschil. Niet veel mensen rijden gelijk een 1500 als eerste motor.
Was ook wel even wennen, maar als je rijd dan voelt hij echt niet zwaar aan.
Ik zou ook niet echt weten hoe het is op een tour/race motor, nooit (behalve rijles) op gereden dus zal ik ook niet gauw vergelijkingen trekken qua rijgedrag. Ook heb ik gewoon een compleet Yoko pak met kevlar pads en schubert integraalhelm, dus wat dat betreft gaat het chopper imago echt niet op voor mij
WgaLogon.dll en WgaTray.dllquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
175 euro betalen om reclame te maken
Trouwens kratteke, dat probleem met die WGA notification is op te lossen door *.nogiets te veranderen naar *.oud. Maar moet je dan soms nog steeds voorkomen dat ie de update download oid?
Ik heb het weggehaald voor iemnad, maar die kwam me weer stalken laatst dat het terug kwam.... best irritant omdat ie me veel had betaald.![]()
![]()
Nee hoor,alleen weinig te meldenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef Vodkat het volgende:
hmm iedereen weggewaaid door mijn zwaai ?
Hé welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef Cadfael het volgende:
*zwaait terug*
Hoiben net aan komen 'waaien' vandaag hier
.
leuk om te ontdekken dat er meer motorliefhebbers hier zijn.
met die auto update word dat weer teruggezet ja, tenminste zo heb ik het begrepenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
Ja die ja![]()
Maar ik dacht dat je daarna gewoon weer veilig kon updaten?
Kennelijk plaatst XP de zooi weer terug ofzo?![]()
Ik dacht al,wat wordt er toch veel over motoren gepraat,maar toen zag ik het:het is een motorforumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef Cadfael het volgende:
*zwaait terug*
Hoiben net aan komen 'waaien' vandaag hier
.
leuk om te ontdekken dat er meer motorliefhebbers hier zijn.
Werkte bij mij primaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
Geen idee wat jij bedoelt met hernoemen ... Je kunt RemoveWGA op Tweakers vinden, die haalt 'm weg ..
Long time no see.quote:
nou, helaas niet genoeg geld nog om een echte harley te kopen haha. dus maar even een goedkopere variantquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hé weleen nieuwe!
![]()
En wel een harley berijder?Je bent de eerste op fok mc!
Toch? of niet?
Welkom iig![]()
![]()
Was best wel gezelligquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
Voor wie het gemist heeft..........
Hier nog de pics van de Utrechtse Heuvelrugmeet van vorig weekend..
.. opkomst.. ruim 20 motoren.![]()
--> pics BWT.
--> pics FemaleRebbel.
--> picsRB
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
Voor wie het gemist heeft..........
Hier nog de pics van de Utrechtse Heuvelrugmeet van vorig weekend..
.. opkomst.. ruim 20 motoren.![]()
--> pics BWT.
--> pics FemaleRebbel.
--> picsRB
zie ik dubbel of post jij dubbel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef BazzieK het volgende:
Ik leeft dus ook weer, net gewerkt en daarna frikandellen en bier geconsumeerd op een verjaardag![]()
Ga dus ook geen GS motor artikelen meer lezen, krijg moordneigingen van de reacties
Ik post 2 verschillende reacties onder elkaar ja, als je die reactie 2 keer ziet dan zie je dubbel jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie ik dubbel of post jij dubbel?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef BazzieK het volgende:
Ik leeft dus ook weer, net gewerkt en daarna frikandellen en bier geconsumeerd op een verjaardag![]()
je krijgt -XX--neigingen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zie em niet dus volgens mij is je PC aan de PMS ofzo![]()
Jij bent de roest aan mijn fiets, de laag stront onder het randje van mijn plee, de algen in mijn vijvertje..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bek houden langharig kuttuig voordat ik die camera door je strot douw![]()
Je fiets was al kut, je moet je huis een schoonmaken en vijvers zijn voor oude lullen en homo'squote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent de roest aan mijn fiets, de laag stront onder het randje van mijn plee, de algen in mijn vijvertje..
Klopt, daar heb ik een vrouw voor en het is geen vijver maar een emmer, maar ik mag graag overdrijven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je fiets was al kut, je moet je huis een schoonmaken en vijvers zijn voor oude lullen en homo's![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik een vrouw voor en het is geen vijver maar een emmer, maar ik mag graag overdrijven.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent de roest aan mijn fiets, de laag stront onder het randje van mijn plee, de algen in mijn vijvertje..
Dat is idd het mooiste wat ik de jostiband ooit heb horen spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gawaine het volgende:
heb geen slaap![]()
Dan maar ff het mooiste wat er ooit gemaakt is![]()
Begint ie weer over z'n vrouw ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, daar heb ik een vrouw voor en het is geen vijver maar een emmer, maar ik mag graag overdrijven.
De wattuhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef worldpimber het volgende:
Ja naar Alkmaar voor de Vomar![]()
Maar wel chill weer..
Je voelt je wel erg gekwetst hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bek houden langharig kuttuig voordat ik die camera door je strot douw![]()
Waarom naar de Vomarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
DC Vomarhttp://www.vomar.nl/
Ik vond het anders een welgeplaatste reactiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je voelt je wel erg gekwetst he![]()
![]()
Nergens voor nodigggggggggggg![]()
Prima weer hier iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:13 schreef worldpimber het volgende:
Ja naar Alkmaar voor de Vomar![]()
Maar wel chill weer..
Whalla boodschappen doen met de motor, watskebeurtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
DC Vomarhttp://www.vomar.nl/
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vond het anders een welgeplaatste reactie
Billa...quote:
Jij begrijps niet, hij gaat idd met het speeltje van de baas rijden... hij is hier alleen ff thuis aan het posten en eten in zijn pauze, straks pleurt ie weer opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Whalla boodschappen doen met de motor, watskebeurt
Beter leen je ff je speeltej van je baas, kan je voordeel spe in het grootv![]()
Tja uhh we kunnen soort van meetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Kweenie sahbi gamsien kilo watatta![]()
Ff map24.nl aanschouwen, waar ga jij heen?
Op Zaterdag werken, jouw broer heeft straks teveel doekoe menquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij begrijps niet, hij gaat idd met het speeltje van de baas rijden... hij is hier alleen ff thuis aan het posten en eten in zijn pauze, straks pleurt ie weer op
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij begrijps niet, hij gaat idd met het speeltje van de baas rijden... hij is hier alleen ff thuis aan het posten en eten in zijn pauze, straks pleurt ie weer op
We gaan foto's maken van die jatsers van die ene meid. Ik hou ze wel vast voor een goeie posequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja uhh we kunnen soort van meetenJij woont alleen in dat kenker oort wat ze Amsterdam wonen. Kan jij uiteraard niks aan doen, I blame it on your pappa en mamma swa
![]()
Maar kom met ene voorstel misschien volg ik wel. Rib I de wigger in spe is oo kwakker geworden dus dat kan ook nog een mooie, correct, lelijke kandidaat zijn![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja uhh we kunnen soort van meetenJij woont alleen in dat kenker oort wat ze Amsterdam wonen. Kan jij uiteraard niks aan doen, I blame it on your pappa en mamma swa
![]()
Maar kom met ene voorstel misschien volg ik wel. Rib I de wigger in spe is oo kwakker geworden dus dat kan ook nog een mooie, correct, lelijke kandidaat zijn![]()
24/7 pauper bikkel, no social lifequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op Zaterdag werken, jouw broer heeft straks teveel doekoe men![]()
Niveau + 20 weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
![]()
Pauze uren worden er sowieso vanaf gehaald, maar ik blijf nu inderdaad net iets te lang zitten, dus mzzlquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Dumbass kan beter door sjeffen en een uur eerder thuis zijn![]()
Neem een tanktas mee voor de patta's van Rib-I.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:35 schreef hicham het volgende:Amsterdam, the place to be
Afrit 10 van de A2 (nieuwegein), carpoolplaats ligt mooi tussen ons drie in. Kunnen we voor de zoveelste keer over de Lekdijk rijden
Lijkt me mooi voor een minimeet
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neem een tanktas mee voor de patta's van Rib-I.![]()
Afrit 10, nieuwegein, A2, vind het best joh. Beeetje motorrijden heeft nog nooit iemand kwaad gedaan. Moet alleen wel mijn kettingspannen. Maarja moeten van dewinter toch nieuwe ketting en zooi op dus la maar hangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]Amsterdam, the place to be
Afrit 10 van de A2 (nieuwegein), carpoolplaats ligt mooi tussen ons drie in. Kunnen we voor de zoveelste keer over de Lekdijk rijden
Lijkt me mooi voor een minimeet
[..]
24/7 pauper bikkel, no social life
Maar allee nvoor vakantie, daarna gaat ie weer part-timen ofzo
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Afrit 10, nieuwegein, A2, vind het best joh. Beeetje motorrijden heeft nog nooit iemand kwaad gedaan. Moet alleen wel mijn kettingspannen. Maarja moeten van dewinter toch nieuwe ketting en zooi op dus la maar hangen![]()
Dus nu ben jij de moddereter in dit topic?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:04 schreef stinkie het volgende:
fijn dat BE 1,5 week op een ander continent zit, eindelijk die fles Baileys op kunnen zuipen.
Morgen de rum
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je patta's gekocht van Rib-i? Die zijn gestolen joh
Dat zijn nou van die klusjes waar je achteraf van denkt, dat was was easy.. waarom heb ik daar nou zo lang mee gewacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:39 schreef Makster het volgende:
Afrit 10, nieuwegein, A2, vind het best joh. Beeetje motorrijden heeft nog nooit iemand kwaad gedaan. Moet alleen wel mijn kettingspannen. Maarja moeten van dewinter toch nieuwe ketting en zooi op dus la maar hangen![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus nu ben jij de moddereter in dit topic?![]()
* Rib-i is in Kaatsheuvel te bewonderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:39 schreef hicham het volgende:
[..]Ketting spannen is voor paupers
Bikkels wachten gewoon tot de ketting in je been slaat en dan gewoon een nieuwe kopen. Ken je patsen met je nieuwe littekens, ff wachten op confirmatie van Rib-i
-1 kudoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:46 schreef Makster het volgende:
En de tering, typen is ook niet meer wat het geweest isBeter lees ik eerst na vvoordat ik post. Ik ga mijn best doen om de kwaliteir van mijn postings om_hoog te gooien
Wasdaar te doen? Gamsien kilo watattaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is in Kaatsheuvel te bewonderen.
Mocht de rit daannaartoe leiden dan neem ik de patta's wel mee voor Worldpimer.
Gratis kofie & thee, frisdrank betaal ik![]()
Zijn we allang gewend van jouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:46 schreef Makster het volgende:
En de tering, typen is ook niet meer wat het geweest isBeter lees ik eerst na vvoordat ik post. Ik ga mijn best doen om de kwaliteir van mijn postings om hoog te gooien
De schone slaapster heeft een beurt nodig, aangezien WB niet kan hebben ze mij gevraagd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Wasdaar te doen? Gamsien kilo watatta![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De schone slaapster heeft een beurt nodig, aangezien WB niet kan hebben ze mij gevraagd.
-Donequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb het adres in je profiel toegevoegd aan mijn MSN, kom eens online
Voor elk wat wils.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:49 schreef hicham het volgende:
Wasdaar te doen? Gamsien kilo watatta![]()
Whahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor elk wat wils.![]()
[afbeelding]
Als je ook een kudo wilt verdienen moet je online komen, of ben jij je ketting al aan het spannen?quote:
Linksonderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor elk wat wils.![]()
[afbeelding]
Pwnedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
WhahaJe ziet gelijk welke plaatjes je geopent heb
![]()
Met een paars randje ws.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:01 schreef -XX- het volgende:
WhahaJe ziet gelijk welke plaatjes je geopent heb
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, ik verlang nog wel wat interactie van de ander.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:53 schreef Rib-i het volgende:
De schone slaapster heeft een beurt nodig, aangezien WB niet kan hebben ze mij gevraagd.![]()
Beter is'ie wat te slap, dan dat je er te veel aandacht aan geeft. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:45 schreef Makster het volgende:
Ok lijers, ik span de teffus kettien wel weer
M.a.w. het zal er om spannenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter is'ie wat te slap, dan dat je er te veel aandacht aan geeft. Dat dan weer wel.
Pimber reed ook al ruim een half jaar zonder ooit naar de ketting gekeken te hebben.![]()
En ik heb wel eens pech gehad met de RGV250, was een lang stuk naar huis duwen met een achteraf te strak gespannen ketting.![]()
![]()
Zoals ik net al poste alleen overdag en avond.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:29 schreef Rib-i het volgende:
@WB, morgen Harley dag in Breda. Mischien leuk om samen met Nick naartoe te rijden. En ze hebben broodjes van de Grill![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nog steeds bezigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef Roderick2085 het volgende:straks weer ff klussen
gelukkig is er niet zo veel meer te doen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Marketing man in hart en nieren, charme offensief richting de kinderen van de straat
[..]
Nog steeds bezigJe moet is wat harder werken jij
Damn, dit lijkt me echt een goede aanbieding
B1200 + extra onderdelenVraag me af wat er is met de motor zelf, 3500 euro is al relatief goedkoop en dan krijg je er ook nog eens een tank, 2 zadels en kappen bij [afbeelding] Verkoop die onderdelen en je hebt een B1200 voor iets meer dan 2500 euro
Als ik nou niet gestopt was met krantenlopen... en niet gebonden was aan 25KW regeling
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef Gawaine het volgende:
Met de voltallige terugkeer van alle Japanse fabrikanten, de financiële input van hoofdsponsor (Corona), een merkbare stijging van de toeschouwersaantallen en het realistische toekomstperspectief dat MV Agusta, Aprilia en zelfs KTM op korte termijn hun intrede zullen maken ziet de toekomst van het WK Superbike er goed uit![]()
Laatste zinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Om welk gedeelte van de post moet je nou lachen
Ik zag net een KTMetje rijden op eurosport...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef Gawaine het volgende:
Met de voltallige terugkeer van alle Japanse fabrikanten, de financiële input van hoofdsponsor (Corona), een merkbare stijging van de toeschouwersaantallen en het realistische toekomstperspectief dat MV Agusta, Aprilia en zelfs KTM op korte termijn hun intrede zullen maken ziet de toekomst van het WK Superbike er goed uit![]()
September 2008quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Februari 2007 mag ik los, half jaartje nog inclusief winter. Dat valt wel mee vind ik
Idd niet duur lijkt me !quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Marketing man in hart en nieren, charme offensief richting de kinderen van de straat
[..]
Damn, dit lijkt me echt een goede aanbieding
B1200 + extra onderdelenVraag me af wat er is met de motor zelf, 3500 euro is al relatief goedkoop en dan krijg je er ook nog eens een tank, 2 zadels en kappen bij [afbeelding] Verkoop die onderdelen en je hebt een B1200 voor iets meer dan 2500 euro
Als ik nou niet gestopt was met krantenlopen... en niet gebonden was aan 25KW regeling
Het geven is leuk, maar het is niet leuk als ze ineens weg zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
Moet hij niet eerst ervaring opdoen op een andere zware machine?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:29 schreef Makster het volgende:
Idd niet duur lijkt me !
Maar beter spaar je door voor een Moto Morini of een triump speed triple![]()
Heb je ook weer gelijk in, Maar hij kan zijn crash beugels er toch op zettenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
Moet hij niet eerst ervaring opdoen op een andere zware machine?
Tweedehands ding wat om mag vallen, etc, etc.![]()
Eindelijk.
Moto Moriniquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd niet duur lijkt me !
Maar beter spaar je door voor een Moto Morini of een triump speed triple![]()
Is de schade minder dan, als je met meer ervaring valt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het geven is leuk, maar het is niet leuk als ze ineens weg zijn.![]()
Wel duur, boodschappen doen met allemaal lekkere en vooral onnodige dingen.![]()
[..]
Moet hij niet eerst ervaring opdoen op een andere zware machine?
Tweedehands ding wat om mag vallen, etc, etc.![]()
Eindelijk.
Beugels helpen niet tegen afraggen en pekelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:36 schreef Makster het volgende:
Wederom klink je zinvol.....
Of je koopt een morini en laat er beugels op zetten![]()
Ondankbare wezens, maar als ze volwassen zijn denken ze er hopelijk met weemoed aan terug heHquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het geven is leuk, maar het is niet leuk als ze ineens weg zijn.![]()
Wel duur, boodschappen doen met allemaal lekkere en vooral onnodige dingen.![]()
12'o clock bar erbij en er vervolgens die hard mee stunten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:36 schreef Makster het volgende:
Wederom klink je zinvol.....
Of je koopt een morini en laat er beugels op zetten![]()
Neih, nadenken over je leven heeft geen zin, het is niet te plannen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Moto Morini
Dat dacht ik ook, na mijn studie ff kenkerhard werken en dan een blingbling bike kopen. Maar toen ik m'n verstand terug had () bedacht ik me dat ik dan waarschijnlijk veel te voorzichtig ga rijden. Gewoon iets goedkoops kopen waarmee je kunt raggen is meer iets voor mij
Zeker met de gedachte dat mijn motor altijd buiten staat en ik 'm ook in de winter gebruik. Zelfs regelmatig door de pekel rijden en dan geen zin om schoon te maken. Dat kun je een nieuwe motor niet aandoen
Bovendien speel ik ook met de gedachte om eerst deze Bandit af te raggen tot ie dood is, dan pas nieuwe bike kopen. Ik denk alleen dat het sparen voor een Moto Morini zo lang duurt dat de Bandit eerder de geest geeft![]()
Gedachtenspinsels
Er hoeft maar een fractie in het leven te veranderen of al het bovenstaande gaat niet meer op![]()
/filosofisch![]()
Dan valt hij wat minder snel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Is de schade minder dan, als je met meer ervaring valt?![]()
Nauwelijks, blijft vrij weinig tot niets van hangen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:37 schreef hicham het volgende:
Ondankbare wezens, maar als ze volwassen zijn denken ze er hopelijk met weemoed aan terug heH![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:37 schreef baka het volgende:
zo ik ben weer terug van een aantal weken sturen in noorwegen. heb ik nog wat gemist hier, ik ben te belazerd om alles bij te lezen, het gaat zo hard
iig, mijn vakantie (als het iemand kan schelen)
op de heenweg in 2 dagen naar noorwegen gereden. duitsland was klote over de autobahn in slaap vallen, en de hele tijd hard rijden is slopend voor mij en motor. in denemarken heb ik de grote weg gelaten voor wat het was en ben ik langs de west kust gereden. prachtige wegen en leeg. continu 150-160 gereden, ik was er zo snel doorheen dat ik een boot eerder kon pakken. (voordeel van motor rijden, hij past altijd nog wel op de boot voor E22,50).
in noorwegen begon het goed, de 2e dag was ik op de zuidkaap, kapt de hele electronica ermee. eerste motorzaak: 150 km verderop. ANWB heeft alles keurig geregeld maar ik heb wel iets van 5 uur in de brandende zon gezeten in de middle of nowhere.
motor 4 dagen kwijt, dus maar gemountainbiked en kano gehuurd.
motor daarna terug, er was een stekker gesmolten door corrosie, terwijl ik tot 2 keer toe alle stekekrs (zijn er veel) had losgehaald en geschuurd en met contact spray had ingespoten.
iig toen lekker gereden, 5239,26 km lang. wegen daar zijn best frustrerend: alle wegen zijn geniaal, bochtig, leeg,geen auto's of mensen, niets, laat staan smerissen. maar het wegdek is zo vreselijk slecht dat je geen bochten mooi kan rijden zonder dat je banden onder je vandaan stuiteren. dus maar gewoon een beetje sport-touren.
kleine weggetjes zijn het formaat van een flink fietspad hier, en ik heb een aantal keer gehad dat het plots steenslag werdt. grote wegen zijn bij ons provinciale weg, groter hebben ze niet. die worden alleen leuk bij snelheden van 170+ dus dat was me een beetje te gortig. prachtige natuur om naar te kijken tijdens het rijden.
ik moest wel een nieuwe achterband hebben. mijn oude was goed toen ik weg ging, maar het ruwe wegdek en de korte bochtjes vraten hem in record tempo op. voor E162,- een diablo srtade erop, wat eeng eweldig band, hij is boller en stuurt veel sneller dan een maxxis. ook in de regen heeft ie zich bewezen.
Lang leve de dikke twin met die wegen. het was echt rijden geblazen, remmen, korte scherpe bocht en dan weer uitacceleren in een lage versnelling, ik had dat koppel wel nodig. en niet zo als in NL dat je eigenlijk nooit hoeft te remmen voor een bocht, gas los is genoeg.
ik was bang voor benzine problemen, maar dat ging goed, hij liep erg zuinig omdat je de helft van de tijd heuvel af ging en je op die weggetjes je nieren bij elkaar kon rapen als je harder ging dan 120.
terugweg in 1 dag, dat doe ik niet meer. ik was alleen, niemand om tegen te lullen dus 15,5 uur non stop gereden, slechts 1 half uur om te eten. 6.15 vertrokken in NO, was nog erg rustig daar, maar ook 8 graden met dichte mist die op je vizier ging zitten, ik zag geen moer.
denemarken en duitsland erg druk veel klote caravcans en campers. noodweer van de deense grens tot voorbij Bremen, alles was zeiknat, mijn regenpak hield het niet meer zo hard ging het.
nu thuis in een post vakantie depressie, alle wegen hier zijn saai en druk
motor moet een grote beurt hebben...
't Zal mijn benieuwenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan valt hij wat minder snel.25 Kw'er die naar een zware machine gaat...
![]()
Als ze dan nog ervaring hadden ja..![]()
![]()
Houdt je maar op de vlakte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef hicham het volgende:
't Zal mijn benieuwenVolgens mij valt het reuze mee
![]()
http://www.dumpzone.com/swf/billy.swfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Vomit a la playa o oh oh oh ohw...![]()
![]()
Wat kan een mens soms toch rare stront downloaden![]()
Geldt ook voor de overstap onbegrensde Bandit 600 naar Bandit 1200quote:
Uitgespeeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.dumpzone.com/swf/billy.swf![]()
Nee, het was geen waarschuwing.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:58 schreef hicham het volgende:
Geldt ook voor de overstap onbegrensde Bandit 600 naar Bandit 1200Of bedoel je dat niet?
De lekdijk vind ik achter jou aan al eigenlijk al over de top van wat toelaatbaar is voor de rest van de weggebruikers. Dus in dat licht gezien meet je absoluut de verkeerde mensen.quote:Ik meet met de verkeerde mensenAls ik er nou steeds kenkerhard werd uitgetrokken of andere lijpe dingen zag, dan zou ik misschien meer onder de indruk zijn van dikke motoren. Maar door de Fok!MC heb ik zelfs een afkeer van Fireblades gekregen, saaie motoren
Wel mooi, daar niet van
quote:
Dat was mijn taktiek op een gegeven moment ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Uitgespeeldalles is stuk [afbeelding]
Bij een Gixxer 1000 schijnt het een eitje te zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:58 schreef hicham het volgende:
Ik zie alleen soms filmpjes waarbij rijders op dikke motoren bij meer dan 150 km/h besluiten een wheelie te trekkenDan ben ik wel onder de indruk, ik kan dat alleen in de eerste versnelling bij maximaal 60 km/h ofzo. En dan nog is't onpraktisch want dan slaat ie meteen in de toerenbegrenzer
Geef je mail adres, en ik ga er nog eens overheen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Vomit a la playa o oh oh oh ohw...![]()
![]()
Wat kan een mens soms toch rare stront downloaden![]()
Jij moet een SM kopen, kan je wheelies bij lage snelheid en heeeel veel olie wisselenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij een Gixxer 1000 schijnt het een eitje te zijn.
.. maar die kennis van Da Liks kwam ook helemaal enthousiast naar mij toe bij die stuntmeet.
TLR![]()
![]()
![]()
![]()
Dé hooliganbike bij uitstek, ik hou van wheelies op de snelweg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De reden dat ik dat deed was omdat er juist geen andere weggebruikers te zien warenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De lekdijk vind ik achter jou aan al eigenlijk al over de top van wat toelaatbaar is voor de rest van de weggebruikers. Dus in dat licht gezien meet je absoluut de verkeerde mensen.
Dat is het probleem juist hier, er wordt zoveel gezegd maar ik zie uiteindelijk maar weinig in de praktijk terug. Vind ik niet erg verder, want bij meetings hier gaat het vooral om de gezelligheidquote:En wacht maar totdat mijn koppeling niet meer slipt... trek ik je er met 2 vingers in de neus uit.![]()
Zoveelste belofte in mijn Fok! MC tijd.
:^quote:[..]
Dat was mijn taktiek op een gegeven moment ook.Exit is the way.
![]()
URL? Kanaal? Mail? Adres?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:18 schreef Makster het volgende:
HAhahahhahahahahahha echt mzzl met die wildboys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik rij toch al weinig kilometers per jaar. Dat is een brilliant plan!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:13 schreef BazzieK het volgende:
Jij moet een SM kopen, kan je wheelies bij lage snelheid en heeeel veel olie wisselen
Zoals die tractor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:15 schreef hicham het volgende:
De reden dat ik dat deed was omdat er juist geen andere weggebruikers te zien waren
quote:Dat is het probleem juist hier, er wordt zoveel gezegd maar ik zie uiteindelijk maar weinig in de praktijk terug. Vind ik niet erg verder, want bij meetings hier gaat het vooral om de gezelligheidZullen we er niet verder overgaan, straks lijk ik teveel op Rietje
:^quote:
Daar reden we niet te hard, bovendien hield ik er rekening mee. Had even daarvoor een verhaal gelezen van iemand die door een tractor van z'n motor afgereden was op MF. Geen knipperlicht, van een dijk. Kwam dus erg bekend voorquote:
quote:[..]
![]()
Nu moet ik t weten ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geef je mail adres, en ik ga er nog eens overheen.![]()
Edit. Makster weet zo waarom.Als die 2.22 Mb niet terugkomen.
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:42 schreef hicham het volgende:
[..]
ziet er wel leuk uitquote:Damn, dit lijkt me echt een goede aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |