abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40776691
Iets wat mij aan het denken heeft gezet: Op welk gebied is een chopper koning?

Op het gebied van zand is een off-roader koning
Op het gebied van zand en asfalt gecombineerd is een supermotard koning
Op lange afstanden met zand en asfalt gecombineerd is een all-roader koning
Op lange afstanden met asfalt is een toermotor koning
Op hoge snelheden, bochtenwerk en snelle acceleratie op asfalt is een (super)sport koning, een naked prins.
Als het om een shitload mensen vervoeren gaat, is een trike koning, een zijspanner prins.

Maar een chopper, waar blinkt een chopper nou in uit? Posen? Patsen? Prutellen?

Update:
Om droog te blijven in de regen is een BMW C1 koning.

[ Bericht 5% gewijzigd door Geqxon op 15-08-2006 17:23:49 ]
pi_40777398
Cruisen. Stadswerk en boulevards enzo.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_40777428
Toeren
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_40777535
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:42 schreef Steve-O het volgende:
Toeren
Maar voor toeren is een toermotor nog altijd het beste Je koopt geen chopper om naar Spanje te rijden.
pi_40777810
Om van café naar café te rijden.

Kuttopic.
pi_40777861
Om te poetsen
pi_40778111
Op oude kalende mannen met een bierpens gebied zijn choppers koning.
pi_40779058
Op het gebied van onconfortabel zitten? als je sommige van die dingen ziet is het godsonmogelijk dat dat lekker zit (de hele tijd met je armen vooruit in de lucht).
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:53:40 #9
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_40785841
Weet iemand überhaupt de (evolutionaire?) geschiedenis van de chopper? Hoe en waarom is iemand op het idee gekomen om een motorfiets zo te bouwen?
pi_40786013
Ik kan me goed voorstellen dat een chopper op lange afstanden fijner rijdt dan zo'n tourfiets. Vooral het zadel op sommige choppers zit echt uberrelax. Tel daarbij de bergen koppel die die 1500 cc's hebben en je hebt een winnende combo.
pi_40787284
De vluchtstrook
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:48:25 #12
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_40788281
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:52 schreef hicham het volgende:
Kuttopic.
Dat dus.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:01:53 #13
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40792491
rugklachten

en om meer personen mee te nemen is de zijspan koning, en niet de trike, een zijspan kan meer mensen meenemen dan zo'n midlife-crisisgeval
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:02:12 #14
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40795235
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 02:02 schreef Wimo. het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat een chopper op lange afstanden fijner rijdt dan zo'n tourfiets. Vooral het zadel op sommige choppers zit echt uberrelax. Tel daarbij de bergen koppel die die 1500 cc's hebben en je hebt een winnende combo.
Je heb een geromantiseerd beeld van de werkelijkheid.
Onderuitgezakt zitten is even lekker, daarna krijg je een lamme onderrug en "dode armen".

Het is saai, maar een toermotor is toch echt de betere keuze.

Chopper is king van het aandacht trekken... maximaal geluid, minimale snelheid.
Al zal tegenwoordig een standaard chopper niet veel geluid maken.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_40795444
Grote draaicirkels!
www.myspace.com/olk2006
pi_40812216
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Iets wat mij aan het denken heeft gezet: Op welk gebied is een chopper koning?

Op het gebied van zand is een off-roader koning
Op het gebied van zand en asfalt gecombineerd is een supermotard koning
Op lange afstanden met zand en asfalt gecombineerd is een all-roader koning
Op lange afstanden met asfalt is een toermotor koning
Op hoge snelheden, bochtenwerk en snelle acceleratie op asfalt is een (super)sport koning, een naked prins.
Als het om een shitload mensen vervoeren gaat, is een trike koning, een zijspanner prins.

Maar een chopper, waar blinkt een chopper nou in uit? Posen? Patsen? Prutellen?
op snelle acceleratie en bochtenwerk is een Supermotard koning een supersport is alleen koning op harde acceleratie boven de 100 en hoge snelheden constant rijden

op zand is een supermotard helemaal geen koning, dat is zelfs bloedlink op slicks... daarom doen ze het er in bij een wedstrijd, voor het spektakel

maar een chopper is alleen koning voor midlife crisis figuren die eigenlijk toch niet durven motor te rijden

no offence
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:08:58 #17
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40815753
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Youp het volgende:

[..]

op snelle acceleratie en bochtenwerk is een Supermotard koning een supersport is alleen koning op harde acceleratie boven de 100 en hoge snelheden constant rijden

op zand is een supermotard helemaal geen koning, dat is zelfs bloedlink op slicks... daarom doen ze het er in bij een wedstrijd, voor het spektakel

maar een chopper is alleen koning voor midlife crisis figuren die eigenlijk toch niet durven motor te rijden

no offence
Nog nooit een supermotard mij eruit zien trekken, niet met de beemert noch met de Vmax.

Het zijn leuke rappe fietsjes, maar dan ook niet meer dan dat.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_40816271
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Nog nooit een supermotard mij eruit zien trekken, niet met de beemert noch met de Vmax.

Het zijn leuke rappe fietsjes, maar dan ook niet meer dan dat.

CBR 600 F PC31 uit 1998 houd ik toch zonder moeite tot 120km/h bij en de eerste 50 meter ben ik zelfs sneller... en dat met slechts een 400cc 1pitter... en in iedere bocht vlieg je ze voorbij, dat mag duidelijk wezen en van beemerts (tenminste van de R1100RT van mn oom) maak ik helemaal gehakt qua acceleratie ik weet niet wat voor "SM''s" jij wel eens naast je hebt gehad maar zo te horen niet veel meer dan een FMX of een XTX660 ofzo... funbikes... geen SM's
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:15:56 #19
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40821521
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Youp het volgende:

[..]

CBR 600 F PC31 uit 1998 houd ik toch zonder moeite tot 120km/h bij en de eerste 50 meter ben ik zelfs sneller... en dat met slechts een 400cc 1pitter... en in iedere bocht vlieg je ze voorbij, dat mag duidelijk wezen en van beemerts (tenminste van de R1100RT van mn oom) maak ik helemaal gehakt qua acceleratie ik weet niet wat voor "SM''s" jij wel eens naast je hebt gehad maar zo te horen niet veel meer dan een FMX of een XTX660 ofzo... funbikes... geen SM's
Ik heb er maar 1, en da's de deze:



167 pk's 0-100km/u 2,8 sec

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_40821801
op het gebied van slechte doch vermakelijke discovery channel series zijn choppers toch king?
Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:48:46 #21
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40822005
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:37 schreef overhyped het volgende:
op het gebied van slechte doch vermakelijke discovery channel series zijn choppers toch king?
ach, laat ze toch king zijn, die paar zondagen per jaar...
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_40823322
stelletje prutsers in dit topic zeg...

een chopper is er voor t geluid, de stijl en de image.
als er iemand aan komt rijden op een chopper met een hellskabaal met een chrome helm op zn pan, en een leren jack aan denk je bij jezelf, mja daar zou ik geen ruzie mee willen hebben.
kijk waar 80% van alle ferrari's lambo's en porsches voor worden gebruikt, puur en alleen je image showen.
een echte liefhebber van motoren en auto's krijgt kippenvel als een chopper met een flink blok zonder demping op zn pijp op zn staart word getrapt.
dat geluid is gewoon lekker, en het straalt macht uit.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_40825422
Doe mij maar een Triumph Rocket III, dat is nog eens een stoplichtsprinter. Qua bochten zal je geen supersport oid bij kunnen houden, maar dat ding is gewoon gaaf. Is verder naast de V-max (ok is meer een naked) de enigste chopper waar ik op zou willen rijden.



Is voorzien van een 2300cc 3 cylinder. 142pk en 200nm koppel.
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:26:04 #24
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40825659
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef MrSkyline het volgende:
stelletje prutsers in dit topic zeg...

een chopper is er voor t geluid, de stijl en de image.
Ik voel me aangesproken. Ik ben een prutser en geen liefhebber van motoren omdat ik dwars door het verkleedpartijtje voor volwassenen kijk?

cowboy, indiaan, chopperrijder.

Choppers ontstonden toen motorrijders zich wilden onderscheiden van de rest. Ze pasten hun motor aan en "chopten" het overbodige weg.

De huidige choppers komen uit een gelikte marketing campange, inclusief de petjes en het parfum.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_40825801
Daar heb je gigantisch gelijk in.

Harley Davidson deodorant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')