Maar voor toeren is een toermotor nog altijd het bestequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:42 schreef Steve-O het volgende:
Toeren
Dat dus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:52 schreef hicham het volgende:
Kuttopic.
Je heb een geromantiseerd beeld van de werkelijkheid.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:02 schreef Wimo. het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat een chopper op lange afstanden fijner rijdt dan zo'n tourfiets. Vooral het zadel op sommige choppers zit echt uberrelax. Tel daarbij de bergen koppel die die 1500 cc's hebben en je hebt een winnende combo.
op snelle acceleratie en bochtenwerk is een Supermotard koningquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Iets wat mij aan het denken heeft gezet: Op welk gebied is een chopper koning?
Op het gebied van zand is een off-roader koning
Op het gebied van zand en asfalt gecombineerd is een supermotard koning
Op lange afstanden met zand en asfalt gecombineerd is een all-roader koning
Op lange afstanden met asfalt is een toermotor koning
Op hoge snelheden, bochtenwerk en snelle acceleratie op asfalt is een (super)sport koning, een naked prins.
Als het om een shitload mensen vervoeren gaat, is een trike koning, een zijspanner prins.
Maar een chopper, waar blinkt een chopper nou in uit? Posen? Patsen? Prutellen?
Nog nooit een supermotard mij eruit zien trekken, niet met de beemert noch met de Vmax.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
op snelle acceleratie en bochtenwerk is een Supermotard koningeen supersport is alleen koning op harde acceleratie boven de 100 en hoge snelheden constant rijden
op zand is een supermotard helemaal geen koning, dat is zelfs bloedlink op slicks... daarom doen ze het er in bij een wedstrijd, voor het spektakel
maar een chopper is alleen koning voor midlife crisis figuren die eigenlijk toch niet durven motor te rijden![]()
no offence
CBR 600 F PC31 uit 1998 houd ik toch zonder moeite tot 120km/h bijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nog nooit een supermotard mij eruit zien trekken, niet met de beemert noch met de Vmax.
Het zijn leuke rappe fietsjes, maar dan ook niet meer dan dat.
![]()
Ik heb er maar 1, en da's de deze:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Youp het volgende:
[..]
CBR 600 F PC31 uit 1998 houd ik toch zonder moeite tot 120km/h bijen de eerste 50 meter ben ik zelfs sneller... en dat met slechts een 400cc 1pitter... en in iedere bocht vlieg je ze voorbij, dat mag duidelijk wezen
en van beemerts (tenminste van de R1100RT van mn oom) maak ik helemaal gehakt qua acceleratie
ik weet niet wat voor "SM''s" jij wel eens naast je hebt gehad maar zo te horen niet veel meer dan een FMX of een XTX660 ofzo... funbikes... geen SM's
ach, laat ze toch king zijn, die paar zondagen per jaar...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:37 schreef overhyped het volgende:
op het gebied van slechte doch vermakelijke discovery channel series zijn choppers toch king?
Ik voel me aangesproken. Ik ben een prutser en geen liefhebber van motoren omdat ik dwars door het verkleedpartijtje voor volwassenen kijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef MrSkyline het volgende:
stelletje prutsers in dit topic zeg...
een chopper is er voor t geluid, de stijl en de image.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |