Glaasje bier is gemiddeld nog geen 400 gram.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
Ja maar jij bent maar een klein menneke, makster kan meer aan want die drukt 95 kilo(
)
Dunno?quote:
Uhhmmm nee geen fluitjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als in fluitjes of die dingen waar een paar liter in kan?
[..]
Waar is je vriendin gebleven?
[..]
Sinds wanneer doen we dat niet meer met de elleboog?![]()
[..]
Och ik kreeg op de meet al commentaar op het nuttigen van wel 1 biertje na de rit.![]()
Grappig nachtje gehad dus?![]()
Hier nog zo eentje, of mijn vriendin even naar Luxemburg wilde rijden om moeder met aanhang op te pikken.![]()
Chauffeur van de bergingswagen wilde niet verder rijden vanuit Frankrijk, 2001 Laguna met gebroken distributieriem en volledig in elkaar gedraaid motorblok staat daar nu nog.![]()
Ze ging 19:30 weg en kroop om 5:00 in bed, die is nog wel even in coma, zo eens kijken hoeveel kilometer ze in totaal ondanks de aanwezigheid van een Tom Tom gemaakt heeft.![]()
![]()
En ik zat thuis met een doodzieke hond waar ik bijna elk uur even bij moest kijken om te voorkomen dat ie zou stikken in zijn eigen kots.![]()
Daar krijg ik KS vanquote:
Geld is niet alles maar thuiszitten is wel het andere uiterstequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iets wat ik zeker overweeg, minder werken, meer vrije tijd.![]()
4 dagen en 500 euro minder bruto pakken is duidelijk een optie....![]()
Ben nu ook vaak compleet verrot in het weekend, terwijl ik net ff aandacht moet geven aan het ventje.![]()
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:04 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm nee geen fluitjesEen vaasje, welk deel snappie niet
Zeg maar een groot glas dus
![]()
Daar heb je idd ook niks aan.quote:Mijn vriendin lag thuis te pitten![]()
Vlakke hand is voor wijven.quote:Elleboog is voor homo's een echte man slaat er gewoon met de vlakke hand dwars doorheen![]()
quote:Was idd een mooie dag gisteren![]()
![]()
Vaasje = Amsterdammer =quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vaasje = Amsterdammer = [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zelfde als een "amsterdammertje" meestal iets groter dan een fluitje +- 30 cl
http://www.arpat.com/bier/wboek/wb_Vaasje.htm
[..]
[..]
En de Belgische laarsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mag gewoon een dag niet rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.![]()
Check![]()
[..]
Iddquote:Daar heb je idd ook niks aan.![]()
Zei ik ook tegen hem maar de wond zag er aardig Gangstah uitquote:Vlakke hand is voor wijven.![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als dat voetstuk gewoon massief glas isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.![]()
Zal wel lokaal gebruik zijn.![]()
Zoals altijd gaat het hier dus niet om het uiterlijk maar om de inhoud.![]()
Ook wel typisch. In amsterdam zeggen ze over het algemeen "vaasje", en in de rest van Nederland over het algemeen "amsterdammertje".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.![]()
Zal wel lokaal gebruik zijn.![]()
Zoals altijd gaat het hier dus niet om het uiterlijk maar om de inhoud.![]()
Na dat ene biertje op de meet zat ik blijkbaar op 0,19 promille, ik mocht dus nog sturen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef Makster het volgende:
Mag gewoon een dag niet rijdenFlinke mazzel het regende vannochtend
![]()
Maarre waar is ie nou eigenlijk?quote:Zei ik ook tegen hem maar de wond zag er aardig Gangstah uit![]()
Hij is nu thuis maar moet toch zo naar zijn pa die ligt op IC, kan ie gelijk ff de wond spoelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Na dat ene biertje op de meet zat ik blijkbaar op 0,19 promille, ik mocht dus nog sturen.![]()
[..]
Maarre waar is ie nou eigenlijk?
Wilde zijn wijf echt niet open doen of kon ie gewoon het gat niet vinden?![]()
![]()
Och en nou zijn ze gelukkig samen en later kunnen ze er hartelijk om lachen zeg maarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij is nu thuis maar moet toch zo naar zijn pa die ligt op IC, kan ie gelijk ff de wond spoelen![]()
Nee ze wilde echt neit open doen, dus darom besloot hij ff op het raam te "bonken"Was niet de meeste geniale actie, zeker niet met alcohol in je bloed. Bloed was zo "dik" als zeik, geniaal voor het dramatische effect
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Dat smiley!
![]()
Rustig!motogp nu !
Ik kijk daar nooit helemaal naar, dat houdt ik niet vol
Uhmmmm... is een trainingsessiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Dat smiley!
![]()
Rustig!motogp nu !
Ik kijk daar nooit helemaal naar, dat houdt ik niet vol
Vandaar dat ze zo raar redenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmmmm... is een trainingsessie![]()
Vrije training wordt het ook wel genoemd![]()
Daarom zei ik het ook. Ergens had ik een vermoeden dat je dacht dat je naar een wedstrijd keekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo raar redenzo ongeinteresseerd
beetje om hun heen kijken
![]()
En slingerenmaar dat doen ze altijd!
![]()
Maar die rossi lag iets van 8stequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. Ergens had ik een vermoeden dat je dacht dat je naar een wedstrijd keek
Aardig gek swa.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Makster het volgende:
Hij is nu thuis maar moet toch zo naar zijn pa die ligt op IC, kan ie gelijk ff de wond spoelen![]()
FF Checke.quote:Nee ze wilde echt neit open doen, dus darom besloot hij ff op het raam te "bonken"Was niet de meeste geniale actie, zeker niet met alcohol in je bloed. Bloed was zo "dik" als zeik, geniaal voor het dramatische effect
Prrr.... Noordhollandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:38 schreef ikookhier het volgende:Ruitje gemonteerd proef rit maken
droog&zon
Wat een nieuwsgierig wijf ben je ook he. Ga ff over voetbal praten ofzo, zoals het een man betaamtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aardig gek swa.![]()
[..]
FF Checke.![]()
Heb zo'n soort geintje al eerder meegemaakt maar daar zat een twist aan:
- Hij had geen vriendin meer. (dat was namelijk de reden om te gaan zuipen.)
- Het was niet zijn eigen huis. (relatie met de buren werd er ook niet beter op.)
- Met een fietssleutel krijg je doorgaans geen achterdeur open.![]()
In bovenstaand geval waren er ook drugs in het spel, hij was daarna echt 2 dagen volledig de weg kwijt.![]()
Maarre wat was er bij je maat aan de hand dan?Bedoel, die vriendin zal haar redenen wel hebben gehad neem ik aan?
Naja het was/is zijn vriendin op dat moment. Er was idd wel het een en ander gebeurd ja, maar ja als je 2 jaar hebt mag je wel verwachten dat iemand je normaal te woord staat, de hoerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aardig gek swa.![]()
[..]
FF Checke.![]()
Heb zo'n soort geintje al eerder meegemaakt maar daar zat een twist aan:
- Hij had geen vriendin meer. (dat was namelijk de reden om te gaan zuipen.)
- Het was niet zijn eigen huis. (relatie met de buren werd er ook niet beter op.)
- Met een fietssleutel krijg je doorgaans geen achterdeur open.![]()
In bovenstaand geval waren er ook drugs in het spel, hij was daarna echt 2 dagen volledig de weg kwijt.![]()
Maarre wat was er bij je maat aan de hand dan?Bedoel, die vriendin zal haar redenen wel hebben gehad neem ik aan?
Een hotelletje in Schuld, "zum Köbes"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:44 schreef bvvt het volgende:
Hey, Hicham/OPM - welk hotelleke hadden jullie genomen met jullie "nurburgring" vakantie?
Ik ben gewoon geinteresseerd in mijn medemens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef hicham het volgende:
Wat een nieuwsgierig wijf ben je ook he.
Op voetbal gok ik alleen maar.quote:Ga ff over voetbal praten ofzo, zoals het een man betaamt
Ze is dus weer beschikbaar begrijp ik uit jouw verhaal?quote:
Heel handig, eerst zuipen en dan verhaal halen?quote:Was ook idd haar huis ja![]()
Nah ja, mocht ie ooit het idee krijgen eerst te gaan snuiven voor het zuipen dan wordt het tijd om in te grijpen.quote:Drugs, niet dat ik weetGisteren niet in ieder geval, naja eigenlijk zat hij aan de harddrugs natuurlijk. Alcohol = harddrug nummer 1
![]()
Misschien had ze wel een hele goede reden om niet open te doen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef Makster het volgende:
Naja het was/is zijn vriendin op dat moment. Er was idd wel het een en ander gebeurd ja, maar ja als je 2 jaar hebt mag je wel verwachten dat iemand je normaal te woord staat, de hoer![]()
![]()
Heb je reden om af te draaien?quote:Wel kut voor hem, is een lekkkkkkkeeer wijf jonguh. Modelletje, half indisch, jatsers waar je u tegen zegtMaar goed ik dwaal af
Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
En op een nacht… op een nacht kwam Günther Schneider mijn kajuit binnen. En hij zei: “Na hallo kleine Matrose… du kleine Matrose, du kleine… Bootsjunge…
Bist du noch wach? Ich möcht’ mit dir reden… Erzähl’ doch mal, wie gefällst denn hier so auf diesem Schiff? Ist doch gut… Wir haben’s doch gut… oder?
Sag’ mir mal… Bootsjunge… hast du schon Frauen gesehen hier, auf diesem Schiff… Frauen? Nein. Frauen die, nee die gibt’s hier nicht. Das ist nur das Schiff, das Mer… und… Männer. Schwitzende, muskulierte Männer!
Erzähl’ mir doch mal, Bootsjunge… Weisst du was Einsamkeit ist? Dass mann so ganz alleine ist und mann braucht ein Bischen Gesellschaft… Kennst du das? Du hast doch auch bestimmte Bedürfnisse… oder?
Du brauchst keine Angst zu haben. Ich wird dich nicht… berühren. Das habe ich deine Eltern versprochen. Djo joh joh… Deine Mutter hat geweint als ich dich mitgenommen habe. Tja dein Papa hatte Schulden bei mir… und da habe ich ihn gesagt: Tja, Geld interessiert mich nicht… aber der kleine Bube da… Den könnte ich mir brauchen… Aber du brauchst keine Angst zu haben… Bootsjunge…
Aber nachts, wenn ich so ganz alleine in meine Kabine liege… dann brennt’s mir auf die Lippen… Bootsjunge!
Ich möchte dir noch etwas fragen… kleine Matrose… Bube… Bootsjunge…
Kennst du das A-Team? Das A-Team? Vier Männer in ein’ schwarzen Van… ohne Rahmen… Ha! Was glaubst du dass da vorgeht na? Das kann mann sich doch eindenken, na… Die sind vortflüchtig, dann muss mann nehmen was mann kann…
Weisst du wie die allen heissen? Der alte Bock der heisst Hannibal… Und der grosse Neger der heisst B.A. Barakos… Und dann gibt es noch so ein Vollidiot, das ist Murdoch. Und der vierte der heisst: Gesicht.
Du kannst jetzt schlafen gehen. Ich wird hier nur so’n Bischen sitzen und dich beobachten. Hab’ keine Angst. Es gibt auf diese Welt auch noch anstendige Leute. Ich wird für dich singen damit üb er du schläfst… Tralalala… Tralala… Tralalalalala… Tralalalala… Tralalala… Tralalala...”
En dan voelde ik me zo veilig altijd…
GHBeing...that's a harddrug mênquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Naja het was/is zijn vriendin op dat moment. Er was idd wel het een en ander gebeurd ja, maar ja als je 2 jaar hebt mag je wel verwachten dat iemand je normaal te woord staat, de hoer![]()
![]()
Wel kut voor hem, is een lekkkkkkkeeer wijf jonguh. Modelletje, half indisch, jatsers waar je u tegen zegtMaar goed ik dwaal af
Was ook idd haar huis jaDrugs, niet dat ik weet
Gisteren niet in ieder geval, naja eigenlijk zat hij aan de harddrugs natuurlijk. Alcohol = harddrug nummer 1
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef ikookhier het volgende:
Ruitje voldoet prima! is helemaal wennen rustig zitten ipv vastklampen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
GHBeing...that's a harddrug slaapmiddel mên![]()
Heeft bijna de heletijd geregent maar nu is het even zonnigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Waarom is het bij jou mooi weer en hier niet![]()
Van kleine beetjes val je echt niet in slaapquote:
Je kon iig wel ff testen hoe 't reed. Nu is het weer droog hier. Hoop dat het weekend maar een beetje mooi wordtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heeft bijna de heletijd geregent maar nu is het even zonnig![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
En op een nacht… op een nacht kwam Günther Schneider mijn kajuit binnen.
[..]
… Tralalala… Tralala… Tralalalalala… Tralalalala… Tralalala… Tralalala...”
En dan voelde ik me zo veilig altijd…
Zag jouw zusje er zo uit toen ze het zei?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:30 schreef Roderick2085 het volgende:
net gewoon m'n pc uit zichzelf opnieuw opgestart
![]()
m'n zusje zei al dat de tv en versterker ff uit en aan gingen...![]()
Lekker moppiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zag jouw zusje er zo uit toen ze het zei?
[afbeelding]
![]()
Komop met die pics, als het maar niet zo een f4g ouwe lulleH mietjes wijven ruitje is he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:47 schreef ikookhier het volgende:
Ruitje voldoet prima! is helemaal wennen rustig zitten ipv vastklampen![]()
![]()
Sorry nog een foto's gemaakt.ehhhhquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Komop met die pics, als het maar niet zo een f4g ouwe lulleH mietjes wijven ruitje is he?
Zoiets dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:05 schreef ikookhier het volgende:
`
[..]
Sorry nog een foto's gemaakt.ehhhh![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets dus
[afbeelding]
[afbeelding]
Onder het mom van, ja maar het is toch functioneel!!!![]()
toen nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zag jouw zusje er zo uit toen ze het zei?
[afbeelding]
![]()
Hang jongeren ook altijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
Scooterrijder hangt bekneld met arm aan brug
Uitgegeven: 18 augustus 2006 06:30
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 06:32
ROTTERDAM - Een scooterrijder heeft donderdagavond na een ongelukkige val ongeveer 2,5 uur aan een brug in Rotterdam gehangen. Hulpdiensten konden de 17-jarige jongen uiteindelijk bevrijden, liet een politiewoordvoerder weten.
Hele artikel
Wat een sukkel [afbeelding]
Oh, dan is't denks wel goedquote:
Istie een sukkel omdat ie een scooterrijders is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
Uitgegeven: 18 augustus 2006 06:30
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 06:32
ROTTERDAM - Een scooterrijder heeft donderdagavond na een ongelukkige val ongeveer 2,5 uur aan een brug in Rotterdam gehangen. Hulpdiensten konden de 17-jarige jongen uiteindelijk bevrijden, liet een politiewoordvoerder weten.
Hele artikel
Wat een sukkel [afbeelding]
ik moest lachen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hang jongeren ook altijd![]()
:D:DD:Dddd:DD::D:D~!!!!!!11!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hang jongeren ook altijd![]()
:D:DD:Dddd:DD::D:D~!!!!!!11!!!!!
![]()
![]()
![]()
Over een dichtgaande brug heen gaan is bij mij weten niet bepaald slim.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dan is't denks wel goed
[..]
Istie een sukkel omdat ie een scooterrijders is?![]()
Er staat nergens waarom die onderuit is gegaan is, dus mja ...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, die is net nieuw. Die is niet vet![]()
![]()
[afbeelding]
Mooi dingetje
Kan ook alleen maar bedacht zijn door iemand die nooit buiten de randstad is geweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Bijna net zo triest als dit bericht![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Bijna net zo triest als dit bericht![]()
quote:Daarnaast hopen de bedenkers op creatieve acties vanuit de samenleving, zoals het organiseren van een peepshow met parende lieveheersbeestjes of huisdierendating.
Die brug is hier op 800 meter afstand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Ik heb nog 1.5 weekjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die brug is hier op 800 meter afstand.De oude Moerdijkbrug die verbouwd is.
Dus groot, en hoog.
Hij heeft echt mazzel gehad, zijn scooter zat er precies naast, en werd tot iets minder dan armdikte platgedrukt.![]()
![]()
En zat'ie er met zijn hoofd tussen.. of was 'ie 75 meter naar beneden in het water gevallen maak je ook een doodsmak.. etc .. etc.. Tweeenhalf uur onder een brug hangen aan alleen je arm kan ik mij overigens ook niets bij voorstellen.![]()
[..]
Lekker weer naar school.. de eerste dagen gaan nog wel... maar dan..
![]()
Nee hoor, het is gewoon ernstig kudtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 weekjesof 2 !
Muhaaa
School, Ik zie er erg niet tegen op! zal wel weer even wennen zijn denk ik![]()
Het wordt je niet makkelijk gemaakt om door de beveiliging van een spoorboom of brug etc... door te komen. Als hij er dan toch doorheen rijd en ten val komt is dat voor eigen rekeningquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Istie een sukkel omdat ie een scooterrijders is?![]()
Er staat nergens waarom die onderuit is gegaan is, dus mja ...
Hoeveel mazzel kan je hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die brug is hier op 800 meter afstand.De oude Moerdijkbrug die verbouwd is.
Dus groot, en hoog.
Hij heeft echt mazzel gehad, zijn scooter zat er precies naast, en werd tot iets minder dan armdikte platgedrukt.![]()
![]()
En zat'ie er met zijn hoofd tussen.. of was 'ie 75 meter naar beneden in het water gevallen maak je ook een doodsmak.. etc .. etc.. Tweeenhalf uur onder een brug hangen aan alleen je arm kan ik mij overigens ook niets bij voorstellen.![]()
Da's genoeg tijd om er nog wat babyvet af te trainen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef -XX- het volgende:
k heb nog 1.5 weekjesof 2 !
Muhaaa
School, Ik zie er erg niet tegen op! zal wel weer even wennen zijn denk ik![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Da's genoeg tijd om er nog wat babyvet af te trainen.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Supercool jasje van slechts 175 euro voor de Raptor streetfighter guy.![]()
[afbeelding]
Ligt eraan wat voor brugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het wordt je niet makkelijk gemaakt om door de beveiliging van een spoorboom of brug etc... door te komen. Als hij er dan toch doorheen rijd en ten val komt is dat voor eigen rekening
Maar je hebt gelijk, ik dacht gelijk aan een scootahbreezahboy die heel flex over het asfalt glijd![]()
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Icon hè? De helm heeft ze al
Die helm is zooooo gaafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |