Glaasje bier is gemiddeld nog geen 400 gram.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
Ja maar jij bent maar een klein menneke, makster kan meer aan want die drukt 95 kilo(
)
Dunno?quote:
Uhhmmm nee geen fluitjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als in fluitjes of die dingen waar een paar liter in kan?
[..]
Waar is je vriendin gebleven?
[..]
Sinds wanneer doen we dat niet meer met de elleboog?![]()
[..]
Och ik kreeg op de meet al commentaar op het nuttigen van wel 1 biertje na de rit.![]()
Grappig nachtje gehad dus?![]()
Hier nog zo eentje, of mijn vriendin even naar Luxemburg wilde rijden om moeder met aanhang op te pikken.![]()
Chauffeur van de bergingswagen wilde niet verder rijden vanuit Frankrijk, 2001 Laguna met gebroken distributieriem en volledig in elkaar gedraaid motorblok staat daar nu nog.![]()
Ze ging 19:30 weg en kroop om 5:00 in bed, die is nog wel even in coma, zo eens kijken hoeveel kilometer ze in totaal ondanks de aanwezigheid van een Tom Tom gemaakt heeft.![]()
![]()
En ik zat thuis met een doodzieke hond waar ik bijna elk uur even bij moest kijken om te voorkomen dat ie zou stikken in zijn eigen kots.![]()
Daar krijg ik KS vanquote:
Geld is niet alles maar thuiszitten is wel het andere uiterstequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iets wat ik zeker overweeg, minder werken, meer vrije tijd.![]()
4 dagen en 500 euro minder bruto pakken is duidelijk een optie....![]()
Ben nu ook vaak compleet verrot in het weekend, terwijl ik net ff aandacht moet geven aan het ventje.![]()
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:04 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm nee geen fluitjesEen vaasje, welk deel snappie niet
Zeg maar een groot glas dus
![]()
Daar heb je idd ook niks aan.quote:Mijn vriendin lag thuis te pitten![]()
Vlakke hand is voor wijven.quote:Elleboog is voor homo's een echte man slaat er gewoon met de vlakke hand dwars doorheen![]()
quote:Was idd een mooie dag gisteren![]()
![]()
Vaasje = Amsterdammer =quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vaasje = Amsterdammer = [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zelfde als een "amsterdammertje" meestal iets groter dan een fluitje +- 30 cl
http://www.arpat.com/bier/wboek/wb_Vaasje.htm
[..]
[..]
En de Belgische laarsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mag gewoon een dag niet rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier zijn vaasjes minimaal een halve liter.![]()
Check![]()
[..]
Iddquote:Daar heb je idd ook niks aan.![]()
Zei ik ook tegen hem maar de wond zag er aardig Gangstah uitquote:Vlakke hand is voor wijven.![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als dat voetstuk gewoon massief glas isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.![]()
Zal wel lokaal gebruik zijn.![]()
Zoals altijd gaat het hier dus niet om het uiterlijk maar om de inhoud.![]()
Ook wel typisch. In amsterdam zeggen ze over het algemeen "vaasje", en in de rest van Nederland over het algemeen "amsterdammertje".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij kennen de vaas als grote versie van het Amsterdammertje.![]()
Zal wel lokaal gebruik zijn.![]()
Zoals altijd gaat het hier dus niet om het uiterlijk maar om de inhoud.![]()
Na dat ene biertje op de meet zat ik blijkbaar op 0,19 promille, ik mocht dus nog sturen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef Makster het volgende:
Mag gewoon een dag niet rijdenFlinke mazzel het regende vannochtend
![]()
Maarre waar is ie nou eigenlijk?quote:Zei ik ook tegen hem maar de wond zag er aardig Gangstah uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |