Aangezien ķk me niet beledigd voel zou ik zeggen de gelovigen. Maar van mij mogen ze proberen hun eisen ingewilligd te krijgen, als daar volgens een rechter gegronde redenen voor zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar zou dat dan aan Madonna liggen of die gelovigen?
Dat lijkt me een perfect wetsontwerp voor een partij die zelf ook al niet echt als op en top democratisch te boek staat, ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef sp3c het volgende:
ja dat weet ik ook niet, persoonlijk zou ik ook een advocaat in de hand nemen of ze willen een wetswijziging die dit specifieke geval verbied ofzo
het gaat niet om hongerende kindje s maar om aids-slachtoffers .. en hoe kregen we die ook alweer zo massaal .. juist ja, een pauselijk verbod op het condoomgebruik ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef sp3c het volgende:
want zeg nu zelf, het heeft totaal nix te maken met afrikaanse kindertjes met flinke honger
In het land waar aids het meeste voorkomt, Zuid Afrika, heeft de president ook aardigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:31 schreef moussie het volgende:
[..]
het gaat niet om hongerende kindje s maar om aids-slachtoffers .. en hoe kregen we die ook alweer zo massaal .. juist ja, een pauselijk verbod op het condoomgebruik ..
snap je het nu ?
de vervelende sfeer is er al op het moment dat iedereen bang is om op elkaars lange tenen te trappen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat anderen dan meteen zin krijgen om ook maar te gaan beledigen dan creeer je zo'n vervelende sfeer in het land. iedereen drijft zo uit elkaar en voor je het weet beginnen er treinen te ontploffen.
dat is westers redeneren wat je nu doet .. als je midden in de rimboe zit, weinig tot geen educatie, om het jaar een hongersnood oid is de link naar het geloof, de missionaris, de christelijke hulppost, je steun en toeverlaat in moeilijke tijden !!, juist wel snel gelegd en zegt het politieke gewauwel tig kilometer verderop je geen moer ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:41 schreef Incomplete het volgende:
[..]
In het land waar aids het meeste voorkomt, Zuid Afrika, heeft de president ook aardig
wat boter op z'n hoofd dus om de schuld bij de Paus te leggen is een beetje te simpel.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:10 schreef Ringo het volgende:
Jongens jongens, waar praten we eigenlijk over? Madonna is een lekker wijf van 40+ en God een smerige klootzak die helaas maar niet dood wil.
Zuid Afrika is een vrij westers georienteerd land. Dat de president nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef moussie het volgende:
[..]
dat is westers redeneren wat je nu doet ..
Daar ging de geloofwaarigheid van je post.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:10 schreef Ringo het volgende:
Madonna is een lekker wijf van 40+
Ach ze is tenminste niet als ezel gereļncarneerd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar verschillen de meningen nog een beetje waar we over praten
erm .. ze mogen dan wel westers georiėnteerd zijn maar dat zal de arme bevolking weinig helpen ..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:19 schreef Incomplete het volgende:
Zuid Afrika is een vrij westers georienteerd land.
quote:Dat de president niet aan de condooms- en aids bestrijdingsmiddellen wilde is niet de schuld van de Paus.
Tot voor eind 2004 heeft Mbeki de woorden Hiv of Aids niet in de mond gehad
als president van een land waar Aids het vaakste voorkomt.
quote:Cathalijne Rodenburg: “Een groot billboard met de slogan Don’t be silly, put a condom on your willy, vinden wij grappig, maar slaat totaal niet aan als iemand bijvoorbeeld de opvatting heeft dat het zaad van de man goed is voor de gezondheid van de vrouw of als gedacht wordt dat een condoom onvruchtbaarheid veroorzaakt, ongeveer het ergste wat je kan overkomen in Afrika.”
hehe .. volgens het worldfactbook zijn maar pakweg 7% van de zuid-afrikanen katholiek, dus dat zou anyway al niet kloppen ..quote:Daarnaast is het makkelijk wijzen met het vingertje naar de Paus. Als ze zo goed
katholiek geweest zouden zijn haden ze bij hun eigen partner gebleven zoals de
katholieke kerk ook voorschrijft.
Sinds de afschaffing van de apartheid is er weinig veranderd ja, met dien verstandequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef moussie het volgende:
[..]
erm .. ze mogen dan wel westers georiėnteerd zijn maar dat zal de arme bevolking weinig helpen ..
Ja, leuk onderzoek maar het bevestigt slechts wat ik eerder aanhaalde.quote:volgens een onderzoek van studenten van de radboud uni
Van mij mag madonna haar act gewoon doen, grappig zelfs.quote:dramatische expressie heet dat dan
Het was in elk geval niet leuk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Betweter.De traditie heeft het nou eenmaal over een kruis. De Jehova's denken dat het een paal was, jij vindt dat het een X was, who fucking cares?
De moderne aflaat, geld storten voor het goede doel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Asl ej het concert hebt gezien zoals ik zul je zien dat de boodschap positief is.
Achter haar worden beelden getoond van aidswezen in Afrika en krijg je een website adres te zien met een oproep om geld te doneren. Met heel de kruisiging probeert ze te zeggen dat Jezus zich voor de zondes van de mens aan het kruis liet nagelen... maar onze zondes gaan steeds verder en nu kun je daar wat aan doen door geld te doneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |