abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40927714
quote:
De aanstaande bewoners weten nog van niks, maar vandaag gaan ze naar binnen in een wereld zonder ramen, deuren of buitenlucht. De Big Brother van het isolement gaat van start. BB-hoofredacteur Hummie van der Tonnekreek kijkt streng. „Big Brother zal zich dit keer ook veel minder met de bewoners bemoeien. Ze mogen niet voor elk wissewasje naar de dagboekkamer. We doen gewoon niet open. We willen dat iedereen op elkaar gaat leunen.” Welke mensen zijn door Big Brother uitgekozen om zich aan de nieuwste psychologische kwelling te onderwerpen? Ik ontmoette de kandidaten gistermiddag, toen ze al voor 24 uur in een hotel waren opgesloten…

Huis zonder ramen, deuren of buitenlucht

De ’Big Brother’ van het ISOLEMENT

Horloges ook taboe

Bewoners op elkaar aangewezen

1. Broers Tijn (24) en Rik (22)

Een grotere tegenstelling is niet denkbaar. Twee broers die werkelijk in niets op elkaar lijken. Rik is kapper en visagist, en was volgens zijn broer al homoseksueel toen hij 2 jaar was. „Het was zo duidelijk dat hij vanaf het begin barbiepoppen en make-upspullen van mijn ouders kreeg.” Tijn is ex-politieman en nu vertegenwoordiger. „Je zou mij stoer kunnen noemen. Ik ben bij de politie weggegaan omdat ik niet tegen het justitiële beleid kan. We besteedden vaak meer manuren aan het onderzoek dan er uurtjes werkstraf werden opgelegd.” Kapper Rik wilde heel graag met zijn broer in het Big Brother-huis: „Wij konden elkaar vroeger niet luchten of zien. De laatste tijd gaat het ietsje beter. Ik wil testen of we echt op de goede weg zijn en of mijn broer me kan accepteren zoals ik ben.”
Is Rik het meest blij als hij met ’zijn make-upspulletjes andere mensen mooi kan maken’, Tijn geniet van buiten slapen. „Ik heb voor drie dollar in strandhutjes in Thailand geslapen. Dat waren mijn mooiste nachten.”

2. Janine (31)
De diva van het huis. Ze is fotomodel, houdt van wodka en zal het blowen dat ze dagelijks doet het meeste missen. „Ik dacht op mijn zeventiende dat ik de nieuwe Naomi Campbell zou worden. Maar dat werd dus een vette teleurstelling. Ik heb zes jaar in Engeland gewoond voor het modellenwerk en kwam terug voor een man. Hij bleek zijn ex-vriendin toch leuker te vinden.”
Janine, die slaappillen meeneemt omdat ze zonder hasj niet denkt te kunnen slapen, houdt sindsdien een bijzonder soort ’balboekje’ bij. „Ik heb affaires met mannen die thuis een vrouw hebben zitten. Spannend.” Seks in het huis wil ze niet. „Als ik verliefd word houd ik me honderd dagen in. Zoiets doe ik niet voor de camera’s. Daarna komt die man dagenlang zijn bed niet meer uit.”
Janine gaat haar moeder het meeste missen. Oorspronkelijk zou ze met haar het BB-huis ingaan, maar zij zag ervan af omdat Janines zus volgende maand bevalt van haar eerste kleinkind.

3. Jeroen (23)
Voetballer en buitenmens. Jeroen weet niet dat dat niet kan en vertelt vrolijk dat hij verwacht veel in de tuin van het Big Brother-huis te vertoeven. Die behoefte aan een frisse neus komt ook door het feit dat hij niet rookt. „Ik hou ook van een feestje, maar ik ben vooral gedisciplineerd. Het allergekste dat ik ooit heb gedaan is met mijn blote billen op een bar zitten. Dat zal me niet meer zo gauw gebeuren.”
Zijn sterke punt? „Ik ben altijd mezelf.”

4. Marlies (26)
De labelmanager van twee modemerken moest haar baan opgeven om in het BB-huis te gaan. Ze wil zo graag naar binnen omdat ze nieuwsgierig is wat haar eigen grenzen zijn. Marlies is vandaag jarig. „Ik ben allergisch voor mensen die achterbaks zijn. Ik kan zelf ook niet liegen. Aan mijn gezicht is precies te zien wat ik denk.”
De 1.93 lange schone is nergens bang voor. „Ik denk dat de alleenstaanden in het huis in het voordeel zijn. Zij kunnen hun geheimen gemakkelijker bewaren.”

5. Liefdeskoppel Semih (26) en Micheline (20)
Het enige liefdespaar van het Big Brother-huis woont sinds afgelopen november samen. „We zijn heel verliefd”, zegt Micheline, „en we willen nou wel eens kijken of het ook goed gaat als we zo dicht op elkaar zitten.” Micheline verwacht dat ze misschien tijd hebben om spelletjes te doen als hints. Grafisch ontwerper Semih vertelt dat hij hoopt met Micheline een groot gezin te stichten. „Ik wil behalve eigen kinderen ook kinderen adopteren.”
Hoe gaat het met hun liefdesleven in het huis? Micheline bloost. Van haar hoeft het allemaal niet. Semih denkt er anders over: „Iedereen moet maar op internet kijken wat wij ervan terechtbrengen.”

6. Moeder Hilde (42) en dochter Milica (23)
Ze kletsen de hele dag, deze twee gezellige Amsterdamse meiden. Hilde en Milica hebben wat je noemt een klassieke moederdochterrelatie.
„Toen ze een tiener was, botsten we omdat zij nooit haar troep opruimde”, zegt moeder Hilde in de hotelkamer die werkelijk is afgeladen met kleding. „Maar nu ze niet meer thuis woont gaat het prima. Ik verwacht dat we elkaar echt gaan oppeppen.”
Milica, ernstig: „Als mam maar niet verliefd wordt. Ik moet er niet aan denken dat ik moet gaan luisteren hoe zij met een man ligt te friemelen in een ander bed.”
Wat ze het meeste zullen missen? „De mobiele telefoons. Wij zitten normaal de hele dag te sms’en.”

7. Vader Marcel (45) en zoon Etiënne (19)
Gezworen kameraden zijn deze vader en zoon. Marcel werkt bij een wijnkoperij en ook zijn zoon zit in de horeca. Marcel: „Mijn vrouw en ik zijn al gescheiden toen Etiënne 1 jaar was, maar ik zag hem heel veel. Wij hebben hetzelfde karakter.” Marcel heeft nog twee kinderen van een nieuwe vrouw: een dochtertje van 5 en een zoon van 10. Ook van haar is hij inmiddels gescheiden.
Vader en zoon hebben een hekel aan hetzelfde type mensen. Etiënne: „Mensen die overdreven populair doen en mensen die het achter de ellebogen hebben.” Ze zijn van plan als één front op te treden en elkaar te herinneren aan het goede voornemen van: geen seks voor de camera’s.

8. Vader Egbert (45) en dochter Marcia (22)
Egbert is de enige bewoner die vermoedelijk geen moeite zal hebben met het missen van daglicht en buitenlucht. Hij is gevangenbewaarder. „Ik vind het heerlijk om te leven zonder klok. Gewoon eten wanneer je honger hebt en slapen wanneer je moe bent. En ik vind het ook niet erg om geobserveerd te worden. Het is gezond om een keer aan de andere kant te staan. Want in de penitentiaire inrichting doe ik niet anders dan naar mensen kijken.”
Marcia is wel een beetje bang van de camera’s: „Ik weet nog niet of ik het doe, maar ik heb vannacht serieus overwogen of ik in bikini zal gaan douchen.”

9. Zussen Monique (35) en Sabrina (27)
De vrolijke zusjes hadden ooit het voornemen te gaan samenwonen. Maar omdat ze alle twee vroeg kinderen kregen kwam dat er niet van. „Wij doen alles samen, zijn hartstikke dol op elkaar”, zegt Monique. „Ik ben trots op mijn zus want kort na de geboorte van haar inmiddels zesjarige dochtertje werd ze verlaten door haar man. Ze heeft alles in die tijd zelf opgelost. Het is echt een vechtertje.” Sabrina: „Mijn zus heeft een heerlijk gezin met een lieve financieel expert als man en een zoon van 14 en een dochter van 12. Wij gaan natuurlijk alle twee onze kinderen erg missen.”
Sabrina is als afscheid met dochterlief naar de K3film gegaan. Monique nam haar gezin mee naar Walibi. „Mijn dochter gaf me een heel goed gevoel. Ze pakte mijn hand in de auto en zei: ’Ach, mam drie maanden is helemaal niet lang, we zijn al zo lang samen’.” Sabrina is overigens net weer verliefd: „Mijn zus en zwager hebben me aan een leuke militair voorgesteld.”
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 19-08-2006 14:58:09 ]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:31:18 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_40927802
pi_40927890
Op één of andere manier zitten er een paar gezichten bij, die me bekend voorkomen.
De samenstelling valt me ook een beetje tegen. Ik had er toch ook wel een gezin in verwacht.

Gemiddelde leeftijd 26,93 jaar

Samenstelling (o.v.b.):
- 6 mannen
- 8 vrouwen
- 1 twijfelgeval

[ Bericht 37% gewijzigd door LekkerSimpel op 18-08-2006 07:55:43 ]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:05:34 #4
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_40927990
Leuk!

Schatje is de bloggers voor. Maar het staat er al!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:06:01 #5
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_40927993
.

[ Bericht 96% gewijzigd door oYo op 18-08-2006 08:06:34 ]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:32:47 #6
242 Pinball
Electric Monk
pi_40928224
Beter TL.

Wat een lekkere sloerie, die Marlies.
Nu al mijn favotiet favoriet.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:33:49 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40928232
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:32 schreef Pinball het volgende:
Beter TL.

Wat een lekkere sloerie, die Marlies.
Nu al mijn favotiet favoriet.
die sloerie is 1.93!

damn....

maar verder is er niet veel lekkers te ontdekken....

edit: Milca lijkt me wel te doen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_40928237
Serieus? Zonder deuren, ramen en een tuin????
Dat meen je niet, dan wordt je knettergek.
Please don't sit on my imaginary friend
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:35:44 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40928248
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:34 schreef Quembel het volgende:
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:38:13 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40928274
quote:
dat is wel de bedoeling ja
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:38:34 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40928278
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:33 schreef teamlead het volgende:

[..]

die sloerie is 1.93!

damn....

maar verder is er niet veel lekkers te ontdekken....

edit: Milca lijkt me wel te doen

oeps... t mens heet Milica en niet Milca....
pi_40928302
quote:
WTF Dat kan niet hoor , dan wordt je echt kieriekierie
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_40928311
De hele groep bij elkaar gezien lijkt wel weer best veel op die van voorgaande edities, op het eerste gezicht.
pi_40928316
Marlies is een pijpslet
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:42:17 #15
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40928318
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:41 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

WTF Dat kan niet hoor , dan wordt je echt kieriekierie
nah, dat zal best meevallen hoor.
pi_40928328
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:38 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat is wel de bedoeling ja
Mijn hemel, ik moet er niet aan denken.
Please don't sit on my imaginary friend
pi_40928329
Marlies is nu al mijn favoriet !!!

Eerlijk en oprecht, de enige ingrediënten voor een leuke bewoner !

(Maar ja, de tijd zal het leren)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:43:07 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40928333
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Marlies is een pijpslet

t arme mens... je zult nog ff snel Fok checken voor je het huis in gaat en zien dat je nu al een sloerie en een pijpslet genoemd wordt....
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:44:04 #19
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40928348
Milica en Ettienne gaan neuken
pi_40928349
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

t arme mens... je zult nog ff snel Fok checken voor je het huis in gaat en zien dat je nu al een sloerie en een pijpslet genoemd wordt....
op de een of andere manier heb ik dat idee altijd met redheads...

morgen de aftrap?
pi_40928386
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:42 schreef teamlead het volgende:

[..]

nah, dat zal best meevallen hoor.
De arbo regels zijn al zo, dat je op je werk, als je 8 uur opgesloten zit, naar buiten moet kunnen kijken. Laat staan 3 maanden ook zonder buitenlucht en daglicht. Je hersenen raken dan in ieder geval hun gevoel voor tijd kwijt ! Denk ook eens aan het feit dat je buiten vogels hoort fluiten, bladeren van bomen hoort ruisen, terwijl je ze niet kunt zien.....(It would drive me mad)

Dit zou best wel eens een hele harde BB kunnen worden... Mensen gek zien worden vind ik niet leuk, dan is voor mij een grens overtreden

Maar volgens mij valt het allemaal wel mee, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze niet in de buitenlucht mogen komen...
pi_40928441
As ze nie naar buite moge, dan klop ut wel dat ze gaan pesten in BB6
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:51:07 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40928452
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:46 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

De arbo regels zijn al zo, dat je op je werk, als je 8 uur opgesloten zit, naar buiten moet kunnen kijken. Laat staan 3 maanden ook zonder buitenlucht en daglicht. Je hersenen raken dan in ieder geval hun gevoel voor tijd kwijt ! Denk ook eens aan het feit dat je buiten vogels hoort fluiten, bladeren van bomen hoort ruisen, terwijl je ze niet kunt zien.....(It would drive me mad)

Dit zou best wel eens een hele harde BB kunnen worden... Mensen gek zien worden vind ik niet leuk, dan is voor mij een grens overtreden

Maar volgens mij valt het allemaal wel mee, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze niet in de buitenlucht mogen komen...
Dit doet me echt denken aan de discussies voor BB1
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:51:31 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40928459
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

op de een of andere manier heb ik dat idee altijd met redheads...

morgen de aftrap?
vanavond

uurtje of 10 geloof ik
pi_40928469
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
As ze nie naar buite moge, dan klop ut wel dat ze gaan pesten in BB6
Dan pleure ze mekaar vet naar de tifus ! Hummie roels !
pi_40928484
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dit doet me echt denken aan de discussies voor BB1
Uhm, hoe heette ik ook alweer ?
pi_40928494
Ik wilde mijzelf nog opgeven, maar niemand in mijn omgeving wilde het, je moest geloof ik een band hebben... Waarom hebben Fokkers elkaar niet opgegeven?
pi_40928546
Een aan drank en drugs verslaafd fotomodel....dat kan "gezellig" worden
waar is die kutkip??
pi_40928590
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:58 schreef kukeleku het volgende:
Een aan drank en drugs verslaafd fotomodel....dat kan "gezellig" worden
Ik voel al een uitspraak opkomen..... Iets met hoer en uh..... feest geloof ik...
pi_40928858
Ik ben benieuwd wie elkaar het eerst de hersenpan inslaat vanwege zonlicht en buitenlucht gemis. Das experiment anyone?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:18:54 #31
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40928896
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:16 schreef Deetch het volgende:
Ik ben benieuwd wie elkaar het eerst de hersenpan inslaat vanwege zonlicht en buitenlucht gemis. Das experiment anyone?
Ik vraag me af of er een aparte rookruimte is ingesteld, ze kunnen nu niet ff buiten gaan paffen en er hoeft er maar 1 tussen te zitten die zwaar tegen roken is en het feestje is compleet
pi_40928899
quote:
Welnee, FOKkers en Tweakers weten niet beter
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_40929130
Tis toch niet gezegd dat ze de hele periode zonder daglicht zitten?

Ik vind het nogal een tam zooitje als ik het zo lees
Hadden ze ons nou maar genomen, maar ja Hummie is zo preuts als de paus dus die wilde ons niet hebben
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:42:39 #34
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40929241
"2 gezellige amsterdamse meiden"

Kruising tussen Mona en de Veerkampjes

Ik weet nu al dat ik me aan deze mutsen door ga irriteren
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:07:00 #35
521 ruby
Hell yeah!
pi_40929739
Nou, dat kan best interessant worden. Ik ben al wat positiever over het relatiegebeuren.

Alleen dat huis zonder ramen enzo, daar heb ik m'n bedenkingen over. Maar ja, het zal wel de bedoeling zijn dat mensen door gaan draaien.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_40929769
Zal Janine ook blank worden als ze 100 dagen geen daglicht heeft?
pi_40929786
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:

Ja, maar dát is nou juist weer lekker
pi_40929855
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:36 schreef Bluezz het volgende:
Tis toch niet gezegd dat ze de hele periode zonder daglicht zitten?

Ik vind het nogal een tam zooitje als ik het zo lees
Hadden ze ons nou maar genomen, maar ja Hummie is zo preuts als de paus dus die wilde ons niet hebben
Ik had me ook opgegeven. Maar denk na de "Chantal-opgave", dat de kans al heel gering was.
pi_40929860
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, maar dát is nou juist weer lekker
Mee eens, we moeten wel iets te zeiken hebben natuurlijk....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_40929952
Ik denk dat Rik en Semith het heel goed kunnen vinden samen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:19:00 #41
521 ruby
Hell yeah!
pi_40929987
Ik denk dat moeder Hilde achter Semih aangaat.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:19:51 #42
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40930004
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
!
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:20:03 #43
128220 Peter6000
pi_40930011
mmmmmmmmmm
quote:
Tijn geniet van buiten slapen. „Ik heb voor drie dollar in strandhutjes in Thailand geslapen. Dat waren mijn mooiste nachten.”
En die 2 "gezellige Amsterdamse meiden" mogen dood best wel snel weggestemd worden, want Mona en Chantal waren ook verschrikkelijk.
pi_40930013
-foutje-
pi_40930020
nou ik ben heel erg benieuwd.
ik kan vanaf een plaatje nog niet echt veel zeggen. en ik meot nog maar afwachten of de bewoners gaan doen, wat ze zich voornemen.
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:22:49 #46
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_40930077
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zal het nooit volhouden die 100 dagen gezien haar blowgewoonte. Slaappillen is ook geen oplossing....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:26:17 #47
18073 miss_bleu
pi_40930147
OMG geen buitenlucht
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:26:38 #48
521 ruby
Hell yeah!
pi_40930159
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:20 schreef Peter6000 het volgende:
mmmmmmmmmm
[..]

En die 2 "gezellige Amsterdamse meiden" mogen dood best wel snel weggestemd worden, want Mona en Chantal waren ook verschrikkelijk.
Je weet het hè, irritante figuren zijn een must in BB.
pi_40930269
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef miss_bleu het volgende:
OMG geen buitenlucht
Maar wel behang met boompjes waar ze tegenaan kunnen kijken. Dat dan wel weer .

Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:38:25 #50
18073 miss_bleu
pi_40930394
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Maar wel behang met boompjes waar ze tegenaan kunnen kijken. Dat dan wel weer .

[afbeelding]
ik zou helemaal gek worden zonder buitenlucht. Maar goed we zullen zien
pi_40930489
is er helemaal geen tuin dan?
of is die er wel, maar ook afgeplakt, net als de ramen?
pi_40930747
Janine een fotomodel? Dan kunnen ze tegenwoordig wel heel veel met photoshop
Voor de eerste rondes zal de taktiek wel makkelijk zijn. Alle duo's opbreken. Mijn tip: begin met de oudjes weg te stemmen...

Tot nu toe mijn favoriet: Marlies.
pi_40930791
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef Sassefras het volgende:
is er helemaal geen tuin dan?
Blijkbaar niet. Dus mag ik dan aannemen dat er wel een grote jaccuzi in komt (i.p.v. het zwembad)?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:00:39 #54
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40930905
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:55 schreef Debbus het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Dus mag ik dan aannemen dat er wel een grote jaccuzi in komt (i.p.v. het zwembad)?
ze schijnen een in-house zwembad te hebben toch?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:02:25 #55
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40930964
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef teamlead het volgende:

[..]

ze schijnen een in-house zwembad te hebben toch?
Zoiets had ik ook ergens gehoord/gelezen/opgevangen...
pi_40931033
Ik heb nog nergens het zwembad gezien. Dus ik denk dat het gewoon een "hoax" is die BB zelf de wereld in heeft geholpen.
Dat ze de bewoners ff een paar dagen de pé in geven en dat bij de eerste live uitzending de tuindeuren opengaan en dat dan de "tuin" in beeld komt.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:10:43 #57
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_40931172
We hebben Micheline al gevonden http://bigbrother.fok.nl/blog/1377
Semih (haar vriend) ook, maar die komt iets later online ivm spreiding van blogjes.

Het gaat nu echt bijna beginnen!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:22:11 #58
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_40931452
de laatste mensen die het huis uit zullen gaan, zijn volgens mij écht wwwwwwwwereldvreemd en contactgestoord naar de - letterlijk - buitenwereld en mensen....

koekkoek koekkoek
:: my weblog ::
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:28:51 #59
128220 Peter6000
pi_40931621
Ik merk dat ik NU al een enorme afkeer heb tegen Moeder Hilde (42) en dochter Milica (23) ,en het is nog niet eens begonnen

En Marcia wordt (denk ik) mijn favorietje
quote:
Marcia is wel een beetje bang van de camera’s: „Ik weet nog niet of ik het doe, maar ik heb vannacht serieus overwogen of ik in bikini zal gaan douchen.”
Zou zomaar kunnen dat ze een hele zeikerige stem heeft
pi_40931705
quote:
[
Ze zal het nooit volhouden die 100 dagen gezien haar blowgewoonte. Slaappillen is ook geen oplossing....
Die slaappillen zal ze ook wel in moeten leveren. Ik denk niet dat BB daar mee accoord gaat.
Zou wel leuk zijn, iemand zien onttrekken
pi_40932075
eerste indrukken kunnen zo verkeerd zijn Peter6000. Misschien vind je ze straks helemaal niets!

ik laat me er dus ook nog niet over uit.
pi_40932176
gratis afkickûh...
  Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:46:30 #63
18073 miss_bleu
pi_40932210
Milica IJpelaar ook gevonde op hyves: http://milizz83.hyves.nl/
en dit is haar papa? http://rein-mulder41.hyves.nl/ die woont in hoofddorp?
quote:
Rein jr (21) 15 augustus 2006 (19:53)

HOOP DAT JE DE LAATSTE BERICHTJES NOG ERGENS KAN UITLEZEN MORGEN VOOR HET LAATST MAILEN , WE BELLEN LIEFS PAPS
Bellen?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:47:05 #64
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40932233
Zijn er geen betere foto's van die trieste lui mensen?? Weet ik of ik moet kijken voor tieten of niet
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:49:43 #65
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40932330
Is dat Jeroen van Manja? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40932345
Ik zou zoveel dagen zonder daglicht en buitenlucht echt nooit volhouden.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:50:43 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40932362
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Is dat Jeroen van Manja? .
Oh nee, die is vast ouder dan 23.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:53:18 #68
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40932455
„Ik heb affaires met mannen die thuis een vrouw hebben zitten. Spannend.”

Wat een figuur .
pi_40932464
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:53 schreef BVO het volgende:

Wat een figuur .
Idd
pi_40932572
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:53 schreef BVO het volgende:

Wat een figuur .
tot ze zich verlult, en dat gaat gebeuren...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:57:49 #71
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_40932611
Heerlijk... het feest is hier al begonnen voor we één seconde gezien hebben....
GNA GNA GNA
... en huiver mee
  Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:58:07 #72
18073 miss_bleu
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:58:50 #73
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_40932650
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik wilde mijzelf nog opgeven, maar niemand in mijn omgeving wilde het, je moest geloof ik een band hebben... Waarom hebben Fokkers elkaar niet opgegeven?
Janine, Jeroen en Marlies zijn alleen, dus jij had ook alleen had ook gekund

Ik dacht dat er alleen mensen met een onderlinge band in 't huis mochten?
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:59:16 #74
15777 la.femme.nikita
pi_40932661

Milica (en Bennie) op hyve van haar 'vader?'
:: my weblog ::
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:59:54 #75
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40932686
Ik dacht alleen dat de 'koppels' wel nog iets uit te zoeken hadden. Bij die homokapper en die soldaat is het duidelijk, die anderen lijken gewoon normaal en close met elkaar .
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:01:00 #76
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40932723
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
"2 gezellige amsterdamse meiden"

Kruising tussen Mona en de Veerkampjes

Zo'n omschrijving zal weinig goeds brengen idd.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:02:02 #77
15777 la.femme.nikita
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:07:07 #78
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_40932935
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:02 schreef la.femme.nikita het volgende:
als miss blue gelijk heeft, is dit ook janine:

[afbeelding]
En vóór de operatie heette ze Jan
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_40932945
Janine bij Carlo en Irene Klikkûh
  Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:08:28 #80
18073 miss_bleu
pi_40932979
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Janine bij Carlo en Irene Klikkûh
ooow ze had al kennissen bij endemol
pi_40933015
quote:
Voornaam: Janine
Achternaam: Holder
Geboorte datum: 1975-07-07
Leeftijd 31
Lengte|Gewicht 180 m | 57 kg
Oogkleur|Haarkleur bruin | zwart
Borst|Taille|Heup 83 cm | 64 cm | 88cm
Confectie 36
Schoenmaat 40
Model ervaring:
Acteer ervaring: veel
Hobbies: acteren shows lopen modellen
Sporten: fitness
Heel veel model ervaring hoor meid...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:12:30 #82
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40933108
In België hebben ze ook een huis gehad zonder buitenlucht enzo en dat is schijnbaar ook goed gegaan.
quote:
BBBelgië had ook een huis zonder ramen, geen daglicht dus, geen frisse buitenlucht, geen geluiden van buitenaf.
Het enige wat ze konden zien, was een raam boven in het gebouw, vanwaar ze een glimp van de lucht op konden vangen en zien of het regende of de zon scheen. Dat raam was zo belangrijk voor ze, het enige contact met de buitenwereld.
Ze waren ook steeds verkouden, verstopte neus, en allemaal een vreselijke droge huid en 'stro haar'.
Echt afzien was dat dus, sommige werden er helemaal gék van.

Ik ben heeel benieuwd hoe de bewoners hier gaan reageren.
Van Mediawatchers
  Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:12:37 #83
18073 miss_bleu
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:13:45 #84
65846 Bocaj
47th President.
  Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:15:01 #85
18073 miss_bleu
pi_40933187
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:13 schreef Bocaj het volgende:
Tiet......

[afbeelding]
  Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:16:12 #86
18073 miss_bleu
pi_40933231
en ja hoor het is Etienne Meulenhoff http://www.obox.nl/playahhh43
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:18:04 #87
65846 Bocaj
47th President.
pi_40933293
Op de blog staat ook al veel... http://bigbrother.fok.nl/blog/
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:19:33 #88
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_40933348
sjees wat ongezonddddd.......

zou het dan eindelijk een leuke bb worden ditmaal ????
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:26:34 #89
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40933607
quote:
Micheline verwacht dat ze misschien tijd hebben om spelletjes te doen als hints.
!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:31:53 #90
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_40933766
Ik mis chicks
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_40933848
de auto van die semih noemen ze een karmann ghia coupe!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:35:12 #92
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_40933891
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef Zakboekje het volgende:
de auto van die semih noemen ze een karmann ghia coupe!
[afbeelding]
Zo noemt hij hem
  Nerd met benen vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:35:15 #93
18073 miss_bleu
pi_40933895
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik mis chicks
en ik hunks
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:35:42 #94
18653 crew  D.
pi_40933910
tvp
pi_40933929
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:35 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Zo noemt hij hem
Wat een kneus
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:42:39 #97
88233 Steve
Still the best.
pi_40934133
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:44 schreef teamlead het volgende:
Milica en Ettienne gaan neuken
En het wordt tijd ook voor een goeie batspartij in het huis. Overal ter wereld gaan ze er hard tegenaan, hier is het maar kalmpjes.

Kandidaten klinken leuk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Steve op 18-08-2006 12:50:35 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:44:21 #98
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40934190
Etienne gaat met Marlies .
pi_40934201
Er zit volgens mij geen een leuke kerel bij Flauw weer.. En die Janine lijkt me echt verschrikkelijk.
pi_40934346
Wat een tjaps
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:51:27 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40934401
En wie zullen de twee 'verraders' zijn, zoals ze gisteren aankondigden na 'het beste van Bb4'?

edit: daarover speculeren kan hier zie ik nu: 'Leugens en bedrog'

My soul is painted like the wings of butterflies
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:00:21 #102
80791 crew  Paul
pi_40934616
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:44 schreef Taurus het volgende:

Er zit volgens mij geen een leuke kerel bij Flauw weer.. En die Janine lijkt me echt verschrikkelijk.
Geen leuke meid bedoel je
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:08:07 #103
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40934825
Zijn er nog reserve bewoners? Lijkt me nl. niet onwaarschijnlijk dat er een gigantische uitstroom komt, met al die "koppels" die vast weggaan als de ander wegmoet
En het was vorig jaar al zo dramatisch met al die vrijwillige exits en mensen die "het niet meer trokken" enzo
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:09:17 #104
18653 crew  D.
pi_40934850
waarom zijn er ook solo-bewoners? Het zouden toch paartjes zijn?
pi_40935257
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef D.Rose het volgende:
waarom zijn er ook solo-bewoners? Het zouden toch paartjes zijn?
Ik zag net in de Telegraag, dat Janine in eerste instantie met haar moeder erin zou komen, maar dat gaat niet door, omdat de zus van Janine volgende maand bevalt van haar eerste kleinkind,
De reden van Jeroen en Marlies zijn mij ook onduidelijk,,,
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:25:14 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40935278
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef kikkuh het volgende:

[..]

Ik zag net in de Telegraag, dat Janine in eerste instantie met haar moeder erin zou komen, maar dat gaat niet door, omdat de zus van Janine volgende maand bevalt van haar eerste kleinkind,
Misschien zijn die laatste twee wel de 'verraders'
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:30:09 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40935407
Genoeg voer, zo te zien, voor wat vette ruzies in dat huis met een aantal botsende karakters.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_40935447
Voor een goed glas wijn de kroeg in
door GERT VAN DIJK

5 MEI 2006 - ZWOLLE - Het is in de regel maar matig gesteld met de kwaliteit van de wijn in de Zwolse cafés en kroegen. Daar wil Marcel Meulhof verandering in brengen. Hij houdt zondag 7 mei de eerste Swolsche Wijntocht, een door wijn gedragen wandeling langs tien Zwolse horeca-gelegenheden. ‘En de mensen krijgen dan wel wat anders te drinken dan een simpel huiswijntje,’ zegt de 45-jarige Zwollenaar.
Marcel Meulhof heeft als oud-eigenaar van onder andere De Babbel en ’t Proeflokaal al een heel verleden achter de rug in de Zwolse horeca. Een paar jaar geleden ruilde hij het glas bier in voor een goed glas wijn toen hij in dienst trad bij wijnkoperij De Wijnhoeve in IJhorst. Vandaag de dag probeert Meulhof de honderd verschillende soorten wijn van de Wijnhoeve aan de man te brengen in de cafés en kroegen in Noord-Holland.

Maar Meulhof blijft in hart en nieren een onvervalste Blauwvinger. In ’t Swolsch Café aan de Melkmarkt werd het idee geboren om in navolging van Alkmaar en Haarlem ook in Zwolle een speciale wijntocht op poten te zetten. ‘En wat in Alkmaar en Haarlem is gelukt, moet ook in Zwolle mogelijk zijn’, denkt Meulhof. Hij houdt wel een kleine slag om de arm. ‘Het blijft wel Zwolle, hè. Het kost hier moeite om mensen ergens warm voor te laten lopen.’

Maar over de medewerking van de plaatselijke cafés had hij weinig te klagen. Tien kroegbazen haakten in en stellen nu zondag hun zaak beschikbaar voor de eerste Swolsche Wijntocht.

’t Swolsch Café fungeert als start- en eindpunt.

De opzet van de wandeling is simpel. Tegen betaling van 7,50 kan in alle deelnemende cafés een speciale wijnkaart worden aangeschaft. Met die kaart in de hand waaieren de wijnliefhebbers vervolgens uit over de binnenstad. In elk café kunnen ze voor 1,50 een half glas rode en witte wijn en rosé proeven.

Na het nuttigen van het geestrijke vocht wordt er op de speciale wijnkaart een stempeltje gezet achter de naam van het betreffende etablissement. ‘En zo kan de wandeling langs de tien verschillende locaties voltooid worden’, schetst Meulhof. ‘In elke gelegenheid kunnen de mensen weer andere soorten wijn uit ons assortiment proeven. Ze hoeven niet drie glazen te drinken. Eén glas is al voldoende voor een stempel. Als je dat een beetje rustig uitsmeert over de hele middag, dan bereik je probleemloos de eindstreep van de wandeling. Het is niet de bedoeling dat de mensen beschonken raken.’

Deelnemers die in elke kroeg een stempel verworven hebben, ontvangen na afloop een fles goede wijn van de Wijnhoeve. Voor alle liefhebbers geldt dat ze het voor de wijnkaart betaalde bedrag ( 7,50) als korting terugkrijgen als ze na de Wijntocht een doosje van zes flessen van hun nieuwe favoriete wijn bestellen bij Marcel Meulhof. ‘Makkelijker kunnen de mensen niet kennismaken met nieuwe en goede wijnen. Het zou mooi zijn als de loop er zondagmiddag overal goed in zit.’

De eerste Swolsche Wijntocht begint zondagmiddag om 13.00 uur in ‘t Swolsch Café. Daar vindt om 19.00 uur ook de prijsuitreiking plaats. De deelnemende horeca-gelegenheden zijn: De Atlas, De Beurs, De Belgische Keizer, Public, Mixxed, ‘t Proeflokaal, Grizzly’s, De Gezelligheid, De Docter en ‘t Beugeltje.

De Stentor
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:39:27 #109
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40935611
Proeflokaal ben ik wel eens geweest
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:53:29 #110
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_40935968
weer geen lekkere wijven dit jaar
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:59:29 #111
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40936091
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
weer geen lekkere wijven dit jaar
Degene die nog het meeste lijken op de foto in de geletraaf zijn Marcia en Milica. Die Marlies is gewoon 1.93 . Ik denk dat Jeroen uit de kast komt door Rik
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:03:10 #112
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40936208
Micheline de Reus:
http://miesjes.hyves.nl/
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:08:24 #113
521 ruby
Hell yeah!
pi_40936385
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:13 schreef Bocaj het volgende:
Tiet......

[afbeelding]
Damn, wat een Kruidvat-model.

Ik hoop dat ze ook Naomi Campbell-achtige trekjes vertoont want dan kunnen we lachen.

He lekker, ouderwets zeiken terwijl het nog niet eens begonnen is.
Ik voel me weer helemaal als een vis in het water.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:13:47 #114
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40936546
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:08 schreef ruby het volgende:

[..]
He lekker, ouderwets zeiken terwijl het nog niet eens begonnen is.
Ik voel me weer helemaal als een vis in het water.
Heerlijk

Ik hoop dat die Rik echt zo'n valse nicht is. Dan kun je ook lachen, helemaal als die gevangenisbewaarder zo'n überhetero is
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:15:45 #115
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_40936608
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef kikkuh het volgende:

[..]

Daar zit een luchtje aan, je kan mij niet vertellen dat ze dat 2/3 maanden geleden niet al wist...
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:17:13 #116
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_40936650
Ik heb nu al een hekel aan Janine...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:32:56 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_40937121
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:08 schreef ruby het volgende:

Damn, wat een Kruidvat-model.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_40937257
Hemel beware me...

weer "2 gezellige amsterdamse meiden"

ik heb opeens geen zin meer om te kijken
pi_40937766
Als die Janine een stresskip is en ook nog eens 20 kilo aankomt wordt het wel leuk

Over list en bedrog denk ik toch aan die vader en zoon
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:02:26 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40937907
Ik heb nu al een hekel aan Janine.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_40938178
Voor die gast van 19 word het echt saai. Misschien word hij uit verveling homo met nummertje 3.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:19:48 #122
18653 crew  D.
pi_40938418
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Misschien zijn die laatste twee wel de 'verraders'
het is spannender als de 'verraders' onder de paartjes te vinden zijn, en dan wel verschillende paartjes
pi_40938488
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:15 schreef bb-millie het volgende:

[..]

Daar zit een luchtje aan, je kan mij niet vertellen dat ze dat 2/3 maanden geleden niet al wist...
Ik moest die zin ook een keertje extra lezen voordat ik hem begreep. Want je kan natuurlijk nooit van je kleinkind bevallen...
Janine wilde met haar moeder het huis in. Dat vond de moeder wel goed, maar verkiest nu blijkbaar toch haar kleinkind boven een verblijf in het BB-huis.
Janine is dan wel zo media-geil, of wil gewoon niets met haar zus te maken hebben...
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:25:31 #124
18653 crew  D.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:25:32 #125
242 Pinball
Electric Monk
pi_40938619
quote:
Moeder Hilde (42) en dochter Milica (23)

Vader Marcel (45) en zoon Etiënne (19)
Die lijken wel voor elkaar gemaakt.
Rob en Mona, maar dan erger en mèt kinderen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:33:57 #126
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40938909
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef Pinball het volgende:

[..]

rob en mona in 1 huis.... dat ga ik niet volhouden hoor
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:49:30 #127
80791 crew  Paul
pi_40939293
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:25 schreef Pinball het volgende:

[..]

Kan geen toeval zijn natuurlijk ze proberen wel koppels te zoeken die wat met elkaar gaan krijgen
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:50:54 #128
18653 crew  D.
pi_40939337
quote:
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef teamlead het volgende:
oke.. of een non-topic of veel te vroeg

anyway
te vroeg

te vroeg dicht ook
mag ie volgende week weer open?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:51:39 #129
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40939358
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef D.Rose het volgende:

[..]

[..]

te vroeg

te vroeg dicht ook
mag ie volgende week weer open?
als we een janine gaan uitzwaaien omdat ze het huis uit geflikkerd wordt, mag ie wel open ja
pi_40939436
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:54:32 #131
80791 crew  Paul
pi_40939458
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef basst2005 het volgende:
[afbeelding]
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:55:28 #132
18653 crew  D.
pi_40939486
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

als we een janine gaan uitzwaaien omdat ze het huis uit geflikkerd wordt, mag ie wel open ja
dat zei ik

wanneer gaat de eerste er trouwens uit?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:55:33 #133
80791 crew  Paul
pi_40939491
worden de bewoners er net opgezet ofzo ?
ik f5 en er staat weer een nieuwe bij
pi_40939502
Oh de rest staat nu ook op de Officiele site.
pi_40939535
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:55 schreef paultjuhhh het volgende:
worden de bewoners er net opgezet ofzo ?
ik f5 en er staat weer een nieuwe bij
Volgens mij ook ja, komt er steeds eentje bij.
pi_40939568
quote:
[afbeelding]
Hé hoe kom je hieraan ? Zelf geupload ?
pi_40939628
quote:
[afbeelding]
Als de berichten waar zijn, dat er een "mol" in BB6 zit, dan is zij er denk ik één van.
Dat gezicht ken ik ergens van....
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:02:12 #138
80791 crew  Paul
pi_40939662
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:03:08 #139
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40939688
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse !
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:03:10 #140
80791 crew  Paul
pi_40939691

Die Etienne is echt zo'n pimpje die ff de meiden gaat versieren voglens mij daar
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:03:41 #141
80791 crew  Paul
pi_40939707

Eng
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:03:42 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40939708
Over Janine:
quote:
” Seks in het huis wil ze niet. „Als ik verliefd word houd ik me honderd dagen in. Zoiets doe ik niet voor de camera’s. Daarna komt die man dagenlang zijn bed niet meer uit.”
Janine gaat haar moeder het meeste missen. Oorspronkelijk zou ze met haar het BB-huis ingaan, maar zij zag ervan af omdat Janines zus volgende maand bevalt van haar eerste kleinkind.
Goed, die Kruidvatsnol slaat dus aan het neuken zodra ze de kans krijgt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:04:14 #143
80791 crew  Paul
pi_40939721

blondjes
pi_40939731
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:22 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Nee slaappillen helpen niet want dan ga je van de ene verslaving naar de andere.. Maar het gaat haar zeker wel lukkken hoor...... ik ben na 10 jaar heel actief blowen ook ineens gestopt... je slaapt slecht de eerste week... daarna wordt het al beter... na 3 weken heb je het ergste gehad en merk je er amper meer wat van... alleen die drang blijft wel een tijdje... maar valt wel mee... Dus ik wens haar het beste toe..

Ik zie het overigens wel zitten met de bewoners... alleen een beetje te weinig mooie vrouwen.. maar goed we zullen zien hoe et gaat lopen! Wel heb ik me bedenkingen met het "geen buitenlucht" aspect... ik bedoel... je hebt zon en buitenlucht nou eenmaal nodig... zelfs in de gevangenis krijg je dat dus ik denk niet dat ze helemaal geen buitenlucht gaan krijgen..... we zien wel...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:04:59 #145
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40939750
Aan Etiënne heb ik nu al een hekel .
pi_40939779
Ik heb er onwijs veel zin in
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:05:44 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40939780
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]

blondjes
Die rechter ziet er zo op het eerste gezicht wel lekker uit. Ik denk dat ik daar maar eens verliefd op word dit jaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:06:04 #148
80791 crew  Paul
pi_40939792
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:09:10 #149
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_40939880
Marlies (26)

De 1.93 lange schone is nergens bang voor. „Ik denk dat de alleenstaanden in het huis in het voordeel zijn. Zij kunnen hun geheimen gemakkelijker bewaren.”

Een reus

Hopenlijk zit er ook een heel klein ventje bij

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_40939889
Zondag 20.30 toch?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:09:39 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40939891
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Die rechter ziet er zo op het eerste gezicht wel lekker uit. Ik denk dat ik daar maar eens verliefd op word dit jaar.
Ziet er idd niet verkeerd uit, maar we kunnen natuurlijk niet dezelfde uitkiezen
pi_40939901
Heeeeeeeeeeee, Hilde lijkt afgevallen te zijn..... Geen foto van hen beiden bij Milica
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:11:34 #153
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40939931
Volgens mij zit er niemand in met een Ralph-gehalte..
  Admin vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:13:06 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40939965
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als de berichten waar zijn, dat er een "mol" in BB6 zit, dan is zij er denk ik één van.
Dat gezicht ken ik ergens van....
Jaja, dat zeiden ze verleden jaar ook
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_40940016
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jaja, dat zeiden ze verleden jaar ook
Ik zit op heul veul dating sites te lurken... En ik weet zeker dat zij er ook op staat....

Ik ben een (ex)stalker... weet je nog??
  Admin vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:16:12 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40940035
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik zit op heul veul dating sites te lurken... En ik weet zeker dat zij er ook op staat....

Ik ben een (ex)stalker... weet je nog??
Oh ja
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:16:36 #157
18653 crew  D.
pi_40940046
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]

Die Etienne is echt zo'n pimpje die ff de meiden gaat versieren voglens mij daar
wat heeft ie op z'n bovenlip?
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:17:41 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40940074
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ziet er idd niet verkeerd uit, maar we kunnen natuurlijk niet dezelfde uitkiezen
Dat zou toch een beetje jammer zijn inderdaad.

Maar ik heb al gezien dat het een beetje een vertekende foto is. En ze is 35, veel te oud voor jouw BB-voorkeuren toch?
Ik denk dat jij eerder voor Marcia (22) gaat. Ook wel een leuk koppie.

Als ik vooraf iemand moet aanwijzen waar ik een hekel aan ga krijgen, dan is dat (behalve die gesselluge jofiaale amsterdamsse wijfies), ook: Semih.
Semih. Alleen die naam al. Vooruit, daar kan hij niets aan doen. Maar als je het verhaaltje op de Talpa-site over hem leest, dan straalt dat een overdreven en op weinig gebaseerde zelfverzekerdheid uit. Semih is 23, maar weet al helemaal hoe de wereld in elkaar zit en hij deelt zijn wijsheid ook graag met anderen. Zo'n type is het, vrees ik.
DOOOOOOOOOOOOOD moet ie, nu al!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:17:56 #159
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_40940078
never play games........
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:18:17 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40940086
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef D.Rose het volgende:

[..]

wat heeft ie op z'n bovenlip?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:37:55 #161
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40940526
Ik ben nu al fan van Marcia

Zou echt gaaf zijn als die twee ouwe gasten (Marcel en Egbert) het niet kunnen vinden met elkaar
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:45:27 #162
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40940706
Ik zie de eerste verrassing al...na twee dagen komt de moeder van Milica er ook in, zoals er al in de Telegraaf stond
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:50:41 #163
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40940831
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:45 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zie de eerste verrassing al...na twee dagen komt de moeder van Milica er ook in, zoals er al in de Telegraaf stond
bron?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:00:19 #164
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_40941090
Janine is een man.. duidelijke zaak
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:12:16 #165
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40941420
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:50 schreef Ireth het volgende:

[..]

bron?
In de telegraaf stond dat de moeder van Milica er ook in zou zitten, maar op de stie van Big Brother is ze nergens te bekennen
pi_40941699
Ze is inmiddels verschenen op de site....... Ziet eruit alsof ze de pagina op het laatste moment in elkaar geflanst hebben:

http://www.talpa.tv/web/s(...)704/typeofpage=47737
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:25:12 #167
80791 crew  Paul
pi_40941749
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Ze is inmiddels verschenen op de site....... Ziet eruit alsof ze de pagina op het laatste moment in elkaar geflanst hebben:

http://www.talpa.tv/web/s(...)704/typeofpage=47737
Lijkt viola holt wel
pi_40941784
Als je van breed houdt.... )
pi_40941788
gatverdamme...wat een lelijke mensen in het huis

wordt echt niks
pi_40941859
Voorspelling: Janine (Onderstaande foto) onthult in aflevering 7 dat ze in het weekend Nicky Nicole is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hertenkamp op 18-08-2006 17:36:41 ]
pi_40941948
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:25 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Lijkt viola holt wel
Kliko Mona 2 wellicht ?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:39:46 #172
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40942113
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:26 schreef Eppie_NL het volgende:
gatverdamme...wat een lelijke mensen in het huis

wordt echt niks
nee joh, Marcia

en ze is nog naief ook
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:42:32 #173
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40942190
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:39 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

nee joh, Marcia

en ze is nog naief ook
en Sabrina
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:52:00 #174
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_40942393
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:29 schreef Hertenkamp het volgende:
Voorspelling: Janine (Onderstaande foto) onthult in aflevering 7 dat ze in het weekend Nicky Nicole is.

[afbeelding]
Het verschil tussen een 'zwoele foto' en een van een verkeersongeluk is soms erg klein.
Your games are death
With every breath
pi_40942415
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:52 schreef Rica het volgende:

[..]

Het verschil tussen een 'zwoele foto' en een van een verkeersongeluk is soms erg klein.
Hahahaha
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:54:53 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40942453
quote:

Jan zal wel binnen 2 weken onthullen dat ie verbouwd is tot Janine.
Poef.....gone! ©golfer
pi_40942646
De site van talpa is aangepast...
Hilde haar info staat er nu ook op.

pi_40942683
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:09 schreef Rica het volgende:
Marlies (26)

Een reus

Hopenlijk zit er ook een heel klein ventje bij

1.93
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:29 schreef Hertenkamp het volgende:

[afbeelding]
Die lippen
pi_40942743
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
....... Ziet eruit alsof ze de pagina op het laatste moment in elkaar geflanst hebben:
Daar lijkt het inderdaad op ja, de ene keer komt er wat bij en een paar minuten later is het weer weg of aangepast.
pi_40942751
quote:
Tijn over Rik
“Rik doet vaak weinig met adviezen van anderen.”

Rik over zichzelf
“Ten onrechte vinden mensen mij wel eens arrogant overkomen.”
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:20:49 #181
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40942959
Volgens de BBlog verkoopt die Etiënne hier zijn pornocollectie : http://img206.imageshack.us/img206/4342/marktplazabw8.jpg
Nu staat er dus in zijn profiel dat hij hetero is, maar wat doet hij dan met gayporno? . Die gaat vast achter de Rik aan . Of was het nou Tijn? .
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:23:19 #182
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40943028
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
Volgens de BBlog verkoopt die Etiënne hier zijn pornocollectie : http://img206.imageshack.us/img206/4342/marktplazabw8.jpg
Nu staat er dus in zijn profiel dat hij hetero is, maar wat doet hij dan met gayporno? . Die gaat vast achter de Rik aan . Of was het nou Tijn? .
Jij speurneus!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:25:02 #183
58921 Day
You can fly!
pi_40943059
Die Marcel is gewoon de TAFKAR van BB6, alleen heeft hij zijn popi jopie zoon wél meegenomen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:28:00 #184
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_40943122
quote:
„Ik weet nog niet of ik het doe, maar ik heb vannacht serieus overwogen of ik in bikini zal gaan douchen.”
Als je populair wil zijn zou ik dat maar niet doen meiske

En dit jaar niet zo preuts op de streams Hummer!!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:31:54 #185
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40943198
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:25 schreef Day het volgende:
Die Marcel is gewoon de TAFKAR van BB6.

Afgaande op de foto's en de beschrijvingen erbij lijken Egbert en Marcia me de normaalsten.
Maar we willen toch helemaal geen normale mensen? We willen huisvrouwen, popi jopies en Tokkies. Nou, daar lijkt de rest onder te vallen. Oh, en een nymfomaan fo-to-mo-del Wat een zootje.
Verraders, geen daglicht en een telefoon Let the games begin
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40943247
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:31 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Afgaande op de foto's en de beschrijvingen erbij lijken Egbert en Marcia me de normaalsten.
Maar we willen toch helemaal geen normale mensen? We willen huisvrouwen, popi jopies en Tokkies. Nou, daar lijkt de rest onder te vallen. Oh, en een nymfomaan fo-to-mo-del Wat een zootje.
Verraders, geen daglicht en een telefoon Let the games begin
niet bepaald lekkere wijven in het huis....had toch liever 2 of 3 lekkere wijven gezien.

serieus BB6 wordt een FLOP!

let op mijn woorden...slechtste BB ooit.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:35:36 #187
65846 Bocaj
47th President.
pi_40943326
Ik ben benieuwd! Op het eerste gezicht kan ik er weinig over zeggen. Dat had ik bij BB5 ook. Leek me niet echt geweldig. Na een week of 2 heb je eigenlijk pas een indruk.
Onderschriftloos
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:37:39 #189
58921 Day
You can fly!
pi_40943333
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

niet bepaald lekkere wijven in het huis....had toch liever 2 of 3 lekkere wijven gezien.

serieus BB6 wordt een FLOP!

let op mijn woorden...slechtste BB ooit.
Effe kopiëren.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:37:54 #190
65846 Bocaj
47th President.
pi_40943338
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben ik niet met je eens!

Marlies vind ik heel mooi, ook al wordt ze pijpslet genoemd
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:38:41 #191
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40943353
Marcia is juist .
pi_40943372
Scanman wie word dit jaar je Lieske!?
Onderschriftloos
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:40:36 #193
65846 Bocaj
47th President.
pi_40943407
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:38 schreef BVO het volgende:
Marcia is juist .
Ook mooi, maar paps is erbij
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:41:39 #194
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40943428
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:37 schreef Day het volgende:

[..]

Effe kopiëren.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40943594
Ik heb er zo'n zin in nu ik de bewoners zie... dit lijkt me wel een interessante groep en ik heb nu ineens het idee dat die banden die sommigen mensen al samen hebben voor heel wat vuurwerk kan gaan zorgen... ik heb trouwens het idee dat ik die twee broers ken... komen die toevallig uit Den Bosch?

edit Milicia ken ik ook ergens van qua gezicht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40943634
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:07 schreef Remzz het volgende:

[..]

1.93
Net zo groot als ik
pi_40943778
Dit is het leukste topic van BB6 tot nu toe

ik heb er zin in

Let the games begin !!!

Marcel = TAFKAR, ja, dat dacht ik ook
pi_40943844
Milica en Rik komen dus allebei uit Den Bosch, ken ze van gezicht uit mijn stamkroeg

En die twee kennen elkaar ook dus dat wordt nog leuk vanavond Ze zullen van elkaar toch niet weten dat ze erin zitten denk ik zo
pi_40943955
Ik heb er ook enorm zin in. Nu maar hopen dat ze een beetje extreem zijn. niet van die mensen die maar zeggen dat ze zichzelf zijn en niets durven te zeggen. geef mij maar confrontatie, irritaties, ruzie, sex en fist fights.

En wat staat er een domme poll op de talpa site.

welk seizoen bb is de beste
BB1 BB5 of BB6 zal de beste worden.
pi_40944101
Milica is kan ik uit eigen observatie in real-life in ieder geval bevestigen
pi_40944131
Ken je haar ?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:13:08 #202
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_40944137
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:06 schreef itsme het volgende:
Ik heb er ook enorm zin in. Nu maar hopen dat ze een beetje extreem zijn. niet van die mensen die maar zeggen dat ze zichzelf zijn en niets durven te zeggen. geef mij maar confrontatie, irritaties, ruzie, sex en fist fights.

En dat Hummie een beetje scheutig met de drank is.
Your games are death
With every breath
pi_40944155
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:12 schreef Remzz het volgende:
Ken je haar ?
Yepzz van gezicht en die Rik ook, komen beiden in mijn stamkroeg, zij stond er een tijdje achter de bar.

Zoals gezegd kennen zij elkaar dus ook al... dat wordt een verrassing vanavond denk ik
pi_40944177
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yepzz van gezicht en die Rik ook, komen beiden in mijn stamkroeg, zij stond er een tijdje achter de bar.

Zoals gezegd kennen zij elkaar dus ook al... dat wordt een verrassing vanavond denk ik
Tof
pi_40944189
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
De eerste mol ?
pi_40944289
Ik vind Etienne en zijn vader wel een tikkie kampers

dat kan nog lachen worden als Etienne er met Rik vandoor gaat.. dat zal pappa leuk vinden
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:21:43 #207
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40944348
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:39 schreef melke het volgende:
Scanman wie word dit jaar je Lieske!?
Ik denk Marcia voor Scanman

Ik heb nog geen Roel gevonden
Confidence through competence
pi_40944608
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Etienne en zijn vader wel een tikkie kampers

dat kan nog lachen worden als Etienne er met Rik vandoor gaat.. dat zal pappa leuk vinden
En daarmee is het grote familliegeheim ook verklaard....Etienne is gay !
pi_40944646
Werkt Rik niet bij Mari van de Ven en Rob Peetoom in Den- Bosch?
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_40944648
Gadverdamme, de bewoners staat me nu al niet aan
  Redactie Frontpage vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:32:59 #211
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40944679
Die twee zussen zijn wel lekker, die volg ik wel op de kaps
pi_40944755
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:31 schreef tutjehola het volgende:
Werkt Rik niet bij Mari van de Ven en Rob Peetoom in Den- Bosch?
het zou me niks verbazen
pi_40944764
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:32 schreef SunChaser het volgende:
Die zijn 35
pi_40944781
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou Milica maar gaan volgen
pi_40944862
Gelukkig, zo op het eerste oog, wel weer eens echte mannen (bier,voetbal, opscheppen, you know) in het huis. In ieder geval beter dan die watjes van een Joost en in minder mate Roel. Wel jammer dat er weer meer vrouwen in het huis zitten, ik hou niet zo van die slappe wijven-edities....

Edit... hoewel Rik
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:41:58 #216
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_40944954
1tje kan weer binnen een aantal dagen vertrekken? ik hoop dat het die dikke moeder is
pi_40945028
15 bewoners waarmee we beginnen... waar is dat officiele verhaal over die Mollen te lezen? dat zou dus betekenen 13 bewoners die echt voor de winst gaan
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:45:13 #218
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40945054
Ik wil een Ralph...

Zal Jeroen een Ralph kunnen wezen?? Niemand die over hem iets post... de onopvallendste tot nu toe geloof ik
pi_40945090
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Ireth het volgende:
Ik wil een Ralph...

Zal Jeroen een Ralph kunnen wezen?? Niemand die over hem iets post... de onopvallendste tot nu toe geloof ik
Dat lijkt me de meest normale man daar. Niet zo kamperachtig of nichterig als sommige anderen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:49:34 #220
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40945196
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:35 schreef Remzz het volgende:

[..]

Die zijn 35
ja en?
pi_40945249
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja en?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:53:55 #222
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40945332
Even een linkje van het log gejat. Fijne jongen die Etiënne Dat zou wel eens kunnen gaan knallen met Semih.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40945408
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:53 schreef m@x het volgende:
Even een linkje van het log gejat. Fijne jongen die Etiënne Dat zou wel eens kunnen gaan knallen met Semih.
Gadverdamme, dat meen je niet !!!!! Etienne is een fascist (gay weliswaar, gaat dat samen?)
pi_40945457
quote:
Als ie net zo praat als dat ie typt dan kan het nog lachen worden, lijkt me een kansloze jongen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:57:49 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40945462
quote:
Wat een griezel.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:58:42 #226
862 Arcee
Look closer
pi_40945497
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:06 schreef itsme het volgende:
geef mij maar confrontatie, irritaties, ruzie, sex en fist fights.

Heb 't bewonerslijstje even doorgenomen. Volgens mij heb ik al een mental picture van wie wie is, enzo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_40945518
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Gadverdamme, dat meen je niet !!!!! Etienne is een fascist (gay weliswaar, gaat dat samen?)
Het is een Indo volgens mij... dat rijm ik ook niet helemaal met fascist.. het is wel een gabbertje

Oh fuck, hij doet op een foto de hitlergroet

Deze is echt te fout....
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:59:52 #228
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40945529
quote:

Dit wordt lachen... Hetero, maar hij verkoopt z'n gay-porn collectie....
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:00:00 #229
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40945531
Wat zal zijn vader trots op hem zijn

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:00:23 #230
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_40945542
quote:

[..]

daar gaat mn koffie
never play games........
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:02:21 #231
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40945612
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is een Indo volgens mij... dat rijm ik ook niet helemaal met fascist.. het is wel een gabbertje

Oh fuck, hij doet op een foto de hitlergroet

Deze is echt te fout....
Dank je Hummie.... En daar een relnicht en een buitenlander bij zetten.. geniaal
pi_40945617
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:00 schreef m@x het volgende:
Wat zal zijn vader trots op hem zijn
[afbeelding]
Later zijn ze elkaar gaan pijpen en daar verkoopt ie dan weer filmpjes van... eens kijken of paps daar zo blij mee is
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:02:37 #233
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40945622
Hardcore maakt hem toch niet meteen een rascist/fascist weet ik wat. Of mis ik wat op die site? (heb niet al die troep doorgenomen ).
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:02:53 #234
521 ruby
Hell yeah!
pi_40945632
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat ie eventueel gay is? Of is dat alvast verzonnen?

Ik ben benieuwd wat voor onzin hij allemaal uit gaat kramen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:03:42 #235
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40945660
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef BVO het volgende:
Hardcore maakt hem toch niet meteen een rascist/fascist weet ik wat. Of mis ik wat op die site? (heb niet al die troep doorgenomen ).
http://www.cu2.nl/hollandsetrots

vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:04:18 #236
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40945684
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef ruby het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat ie eventueel gay is? Of is dat alvast verzonnen?

Ik ben benieuwd wat voor onzin hij allemaal uit gaat kramen.
Reactie of 20 terug, linkje waarop hij op marktplaza z'n pornocollectie verkoopt, waaronder 'gay' .
pi_40945691
quote:
Wat een kneusje zeg
pi_40945713
Dit is wel het leukste aan BB... die personages ontrafelen... en de belangrijkste reden dat ik nooit in zo'n huis zou gaan zitten... al verkoop ik geen gay-porn of ben ik een fascist
pi_40945744
quote:
Dit zou wel eens de allereerste BB met echt vuurwerk kunnen worden
pi_40945750
Het ziet er naar uit dat er vele ruzies komen!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:07:11 #241
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40945783
Ik kan niet wachten op de eerste knallende ruzie

ik gok op 1 uur vannacht
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:07:18 #242
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40945787
Ik snap alleen niet dat je zo'n adv. laat staan als je dat huis in gaat? Nav de vorige BB's moet ie toch weten dat alles uitgepluist zal worden? (of zal het bewust gedaan zijn? Hij staat iig in de picture op deze manier, in tegenstelling tot Ralph Jeroen? )
pi_40945802
I ruzie
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:08:06 #244
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_40945816
Ik vind ze allemaal stom .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:08:18 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40945824
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Ireth het volgende:
Ik snap alleen niet dat je zo'n adv. laat staan als je dat huis in gaat? Nav de vorige BB's moet ie toch weten dat alles uitgepluist zal worden? (of zal het bewust gedaan zijn? Hij staat iig in de picture op deze manier, in tegenstelling tot Ralph Jeroen? )
Stond ook niet meer online, maar wel nog 'in cache' bij google .
Al kan het ook onschuldig zijn, denk niet dat hij het anders onder z'n eigen naam gaat verkopen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:09:05 #246
521 ruby
Hell yeah!
pi_40945850
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:04 schreef BVO het volgende:
Reactie of 20 terug, linkje waarop hij op marktplaza z'n pornocollectie verkoopt, waaronder 'gay' .
Ah duidelijk. We weten genoeg.

Het lijkt me zo'n type die heel onnozel zit te lullen waardoor er stiltes vallen wegens plaatsvervangende schaamte.

Nee hoor, ik doe niet aan vooroordelen.
pi_40945861
Van de site van Etienne:

pi_40945914
Etienne!
pi_40945929
Ik zag aan het eind van de middag al een geblindoekte bewoner worden begeleid door de studio. (ze waren de kick-off) aan het repeteren.
Ik ben daar
pi_40946046
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit zou wel eens de allereerste BB met echt vuurwerk kunnen worden
Het heeft iig alle ingredienten !

[ Bericht 2% gewijzigd door Nostalgist op 18-08-2006 20:24:23 ]
pi_40946357
quote:
ik weet wel waar je naartoe wil hoor, maar zwaai jij nooit in de camera? het is niet wat het is (opgezwolllllllllllllluh !)
ettiene en zn vader zijn helden, duidelijk
de rest zijn allemaal suffe hollanders bah
aan de engelse BB zullen we helaas nooit kunnen tippen, die gasten zijn gestoord
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:24:54 #252
242 Pinball
Electric Monk
pi_40946412
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind ze allemaal stom .

Trouwen?
pi_40946424
Ik hoop dat Etienne in de eerste aflevering met Janine naar bed gaat en ze hem eens goed laat kennismaken met haar geheimpje van 17 cm.
pi_40946577
Verrek, ze heet gewoon Melissa

aanstelleritis-spelling
pi_40946922
Nu ik dit alles lees, wordt ik met de minuut zenuwachtiger.....
Laat die kick-off maar komen.....
Ik zit al klaar met de en een ...
pi_40947069
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:30 schreef avonne het volgende:
Verrek, ze heet gewoon Melissa

aanstelleritis-spelling
Je spreekt het niet uit als Melissa maar als Mi-Li-Sa....
pi_40947852
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je spreekt het niet uit als Melissa maar als Mi-Li-Sa....
mijn ervaring: mensen met een aanstelleritis-spelling hebben zelf een spraakgebrek

Ik dacht eerst dat het Mie-lie-ka was, nee dus
pi_40948061
ik kan niet wachten

Straks heeft Etienne ruzie met zowel Semi (is hij moslim ? i.i.g. iets van allochtoon) als Rik (openlijk homo)
Wordt een lekkere sandwich als blijkt dat Etienne zelf ook allochtoon en homo is

Ik zie eerder een vechtpartij tussen Etienne (denkt een macho-man te zijn) en Tijn (verdedigt zijn broer, jaja, kan niet met Rik door 1 deur, maar wee je gebeente als je aan zijn broer komt)
pi_40949143
quote:
Hij komt uit Zwolle!

Maar het bevalt me niet wat op die cu2 staat.
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:52:23 #260
128220 Peter6000
pi_40949187
Een cu2 hebben is zoooooooooo 2002
pi_40949453
Nog 30 minuten en dan gaan we van startttttttttttt!!!!!!!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:02:50 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40949553
Dus we hebben een tweede Ed (BB3) .... Dat wordt leuk
pi_40949654
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:59 schreef kikkuh het volgende:
Nog 30 minuten en dan gaan we van startttttttttttt!!!!!!!
Streams zijn al begonnen.
pi_40950030
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Streams zijn al begonnen.
Idd! Is er nog zo'n handige steamsite, met alle 4 de streams bij elkaar op 1 pagina?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:15:32 #265
862 Arcee
Look closer
pi_40950080
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef ruby het volgende:
Je weet het hè, irritante figuren zijn een must in BB.
Dat zit wel goed zo te zien en horen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:16:52 #266
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40950126
Zitten er nou meer in dan in het overzicht staan?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:30:54 #267
862 Arcee
Look closer
pi_40950707
Hilde lijkt op Ad Visser.
pi_40950797
Nou zal ik dan maar de eerste cap posten...
Kom t'ie....
pi_40951196
Wie is die jongen met dat lange blonde haar nou?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:04:42 #270
862 Arcee
Look closer
pi_40952361
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef jessie het volgende:
Wie is die jongen met dat lange blonde haar nou?
Rik, de homo.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:05:05 #271
242 Pinball
Electric Monk
pi_40952384
Hoe heten die andere 19 blondjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')