Blijkbaar niet. Dus mag ik dan aannemen dat er wel een grote jaccuzi in komt (i.p.v. het zwembad)?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef Sassefras het volgende:
is er helemaal geen tuin dan?
ze schijnen een in-house zwembad te hebben toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:55 schreef Debbus het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Dus mag ik dan aannemen dat er wel een grote jaccuzi in komt (i.p.v. het zwembad)?
Zoiets had ik ook ergens gehoord/gelezen/opgevangen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze schijnen een in-house zwembad te hebben toch?
Zou zomaar kunnen dat ze een hele zeikerige stem heeftquote:Marcia is wel een beetje bang van de camera’s: „Ik weet nog niet of ik het doe, maar ik heb vannacht serieus overwogen of ik in bikini zal gaan douchen.”
Die slaappillen zal ze ook wel in moeten leveren. Ik denk niet dat BB daar mee accoord gaat.quote:[
Ze zal het nooit volhouden die 100 dagen gezien haar blowgewoonte. Slaappillen is ook geen oplossing....
Bellen?quote:Rein jr (21) 15 augustus 2006 (19:53)
HOOP DAT JE DE LAATSTE BERICHTJES NOG ERGENS KAN UITLEZEN MORGEN VOOR HET LAATST MAILEN , WE BELLEN LIEFS PAPS
Oh nee, die is vast ouder dan 23.quote:
Iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:53 schreef BVO het volgende:
„Ik heb affaires met mannen die thuis een vrouw hebben zitten. Spannend.”
Wat een figuur.
tot ze zich verlult, en dat gaat gebeuren...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:53 schreef BVO het volgende:
„Ik heb affaires met mannen die thuis een vrouw hebben zitten. Spannend.”
Wat een figuur.
Janine, Jeroen en Marlies zijn alleen, dus jij had ook alleen had ook gekundquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik wilde mijzelf nog opgeven, maar niemand in mijn omgeving wilde het, je moest geloof ik een band hebben... Waarom hebben Fokkers elkaar niet opgegeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |